Δαλιανίδης - Λάσκαρη: Τολμηρές ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ναι εχετε δικιο παιδια!!!!! Οποτε αυτο το καρε θα πρεπει να ειναι πιο "αθωο"!!! :darkglasses: :darkglasses: :darkglasses:
 
tonytony είπε:
Φαντάζομαι ξέρετε πως η "Στεφανία" παίχτηκε και στο εξωτερικό με παραπάνω σκηνές και διαφορετικό τέλος έτσι? Όπως και άλλες ταινίες φυσικά. Συγκεκριμένα για τη "Στεφανία" έχω 2λεπτο τρέιλερ της εποχής στο οποίο φαίνεται η Ζωίτσα να έχει...λεσβιακές σκηνές με τη μελαχροινή με τα κοντά μαλλιά!!!


Καμιά εξτρά σκηνή με τη Νόρα? Τίποτα?
 
johnalepou είπε:

Καμιά εξτρά σκηνή με τη Νόρα? Τίποτα?
Μπα δεν νομιζω οχι!!!Ειπαμε πρωτοποριακα αλλα οχι τοσο!!!!!

Παντως αυτη η κοπια θα παραμεινει μυστηριο................!!!! Κ φαινομενικα δεν φανταζει δυσκολο να βρεθει μιας κ ειχε προβληθει σε πολλες αιθουσες εξω, αλλα που.....................!!!!

Επισης το τελος που προβληθηκε στην Ελαδα μου αρεσει περισσοτερο!Εχει πολυ καλη φωτογραφια ειδικα οι ανθισμενες αμυγδαλιες.....!!!
 
Οπότε για να μη βρούμε κανέναν μπελά δεν βάζω κανένα καρέ...Ίσως και λάθος που το ανέφερα...
 
page237_1.jpg


Δακρυα για την Ηλεκτρα

nomos_4000.jpg


Νομος 4000



Εγωισμος

0.jpg


Στεφανια

Nomos4000.jpg


Νομος 4000

page255_1.jpg


Κατηφορος

images


Ιστορια μιας ζωης

70000044444bdksfsk2i4i42.jpg


Ιλιγγος

%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82+4000.jpg


Νομος 4000
 
Πολυ ωραιες οι φωτο που εβαλες bambinella!!!!!

Επισης αυτες οι ταινιες εχουν κ ωραια κινηματογραφικα εηωφυλλα!! Τις εχω σε ενα βιβλιο με αφισες απο τον ελληνικο κινηματογραφο!!! ;)
 
Τι περιμενεις, argy; Ανεβασε τα εδω να τα δουμε κι εμεις!! ;)
 
Πάντως αυτές οι ταινίες μας κάνουν όλους να σκάμε στην κυριολεξία από τα γέλια...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οταν μια δραματικη ταινια προκαλει το γελιο sparklingeagle, τοτε αυτη η ταινια ειναι γελοια και δεν πιστευω οτι τα δραματα που γυρισε ο Δαλιανιδης το '60 ανηκουν σ' αυτη την κατηγορια.
 
sparklingeagle είπε:
Πάντως αυτές οι ταινίες μας κάνουν όλους να σκάμε στην κυριολεξία από τα γέλια...

bambinella 100 είπε:
Οταν μια δραματικη ταινια προκαλει το γελιο sparklingeagle, τοτε αυτη η ταινια ειναι γελοια και δεν πιστευω οτι τα δραματα που γυρισε ο Δαλιανιδης το '60 ανηκουν σ' αυτη την κατηγορια.
Συμφωνώ απόλυτα με την bambinella 100 -

Αν αυτές οι δραματικές ταινίες ενός από τους μεγαλύτερους Έλληνες δημιουργούς τον οποίο τιμούμε με αυτό το thread σε κάνουν να "σκας από τα γέλια" sparklingeagle, τότε λυπάμαι, αλλά δεν είσαι ο κανόνας, αλλά η εξαίρεση...

Αυτές οι ταινίες άφησαν εποχή, κατέκτησαν πρωτιές όταν προβλήθηκαν και αγαπήθηκαν φανατικά από το Ελληνικό κοινό της δεκαετίας του '60, το οποίο δεν πήγαινε να τις δει για να γελάσει. Δόξα το Θεό, ο μεγάλος Γιάννης Δαλιανίδης γύρισε και πολλές εξαιρετικές κωμωδίες για αυτό το σκοπό...
 
Καθολου για γελια ισα ισα ειναι πολυ σοβαρες παραγωγες.

Αυτα τα εξωφυλλα λοιπον εχει απο αυτα τα εργα!
 
συγχαρητήρια για το θέμα bambinella :) με σόκαρε αυτό το τελευταίο περί γέλιου ... δεν περίμενα ότι έχουμε φτάσει σ΄αυτό το σημείο ειλικρινά!
 
Clemence είπε:
συγχαρητήρια για το θέμα bambinella :) με σόκαρε αυτό το τελευταίο περί γέλιου ... δεν περίμενα ότι έχουμε φτάσει σ΄αυτό το σημείο ειλικρινά!
Κι εμένα με σόκαρε και με στεναχώρησε... Και μάλιστα το θεωρώ και ασέβεια, ειδικά αυτές τις μέρες..

argy είπε:
Καθολου για γελια ισα ισα ειναι πολυ σοβαρες παραγωγες.Αυτα τα εξωφυλλα λοιπον εχει απο αυτα τα εργα!
Πολύ όμορφα τα εξώφυλλα argy, σε ευχαριστούμε πολύ!

Και μια ερώτηση: είναι εξώφυλλα σε τι; Στα soundtracks ή στα DVDs των ταινιών;
 
Πολύ όμορφα τα εξώφυλλα argy, σε ευχαριστούμε πολύ!Και μια ερώτηση: είναι εξώφυλλα σε τι; Στα soundtracks ή στα DVDs των ταινιών;
Ευχαριστω παιδια!!!!

Ειναι απο το βιβλιο "Αφισες απο τον Ελληνικο Κινηματογραφο" απο τις εκδοσες Μοντερνοι Καιροι !!!

Eιναι πολυ ωραιο καθως εχει εξωφυλλα απο το 1952 εως το 1986

(Για να το βρειτε να σας πω οτι στο εξωφυλλο εχει τη ζωγραφια της Μελινας Μερκουρη απ το Ποτε Την Κυριακη!!)
 
Οντως, οταν σκεφτεται ο οποιοσδηποτε, οτι υπηρξε καποιος δημιουργος σε χρονια πετρινα και φτωχα, σε μια χωρα με μηδενικη κινηματογραφικη παιδεια να φτιαξει κοινωνικες ταινιες τετοιου βεληνεκους - χωρις να στοχευσει στο ευκολα δακρυ (αμαρτσα για το παιδι μου και τα τοιαυτα) ή τις κοπιες απο το εξωτερικο - δεν μπορει παρα να μενει καγκελο οταν ακουει τα περι γελωτα.
 
Αν και δεν είμαι φαν του Δαλιανίδη, ο νόμος 4000 είναι μια πραγματικά δυνατή ταινία. Καμμία άλλη ταινιά με αδιέξοδα νέων και κοινωνικό προβληματισμό, δεν την έφτασε...
 
vm7330_9_3.jpg


Αυτα τα εξωφυλλα δεν τα εχει το βιβλιο απλως τα βρηκα!!!

Γιατι δεν πανε κ για δευτερο γυρω? :P

Γιατι υπαρχουν αρκετα που δεν εχουν βαλει!!
 
Clemence και argy σας ευχαριστω για τον καλο σας λογο κι εσενα argy για τα καταπληκτικα σου εξωφυλλα επισης.

Νομιζω πως αυτο που κανουμε ολοι οσοι αναφερομαστε στον αγαπημενο μας Γιαννη Δαλιανιδη, ειναι η ελαχιστη ανταποδοση μας προς το εργο που εκεινος μας χαρισε κι ο μονος τροπος για να του πουμε Ευχαριστω.
 
Υστερα απο αρκετο καιρο, σημερα ειδα ξανα την πιο αγαπημενη μου απο τις επτα ταινιες του thread, το Δακρυα για την Ηλεκτρα, και συνειδητοποιησα καποια πραγματα για τον σκηνοθετη Γιαννη Δαλιανιδη που ισως δεν τα ειχα προσεξει παλαιοτερα.

Ο δημιουργος αυτος εφτιαξε μια ταινια ανταξια των καλυτερων ταινιων της εποχης εκεινης. Η φωτογραφια ηταν εκπληκτικη, τα νυχτερινα πλανα εκοβαν την ανασα μεσα απο τις τελειες φωτοσκιασεις και το στησιμο του φακου ακριβως εκει που επρεπε για να δημιουργηθει η σωστη ατμοσφαιρα.

Οι ληψεις απο ψηλα - και δεν μιλω για τις σκηνες στο ελικοπτερο - ηταν καινοτομες και αριστοτεχνικες, οπως εξοχη ηταν και η επιλογη της χρησης φορητης καμερας στα σημεια που επρεπε.

Διαπιστωσα λοιπον οτι ο σκηνοθετης αυτος δεν φοβοταν να πειραματιστει με καινουργιες μεθοδους που αναβαθμιζαν το εργο του. Ηταν καινοτομος σε πολλους τομεις που αφορουσαν τη δουλεια του και σε καθε του ταινια εισηγαγε νεες πρωτοποριακες τεχνικες.

Το αποτελεσμα ολων αυτων ηταν η διαρκης εξελιξη του ιδιου ως δημιουργου και συνεπως και του εργου του που δεν παρεμεινε ποτε στατικο.

http://www.youtube.com/watch?v=13OS2UxzqTM
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα