Δεσποινίς Διευθυντής (1964)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας nick
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
γεια σας

μηπως θυμαται να μου πει καποιος πως λεγεται ο ηθοποιος που ενσαρκωνει τον γιανγκο,τον γιανγκουκο οπως τον ελεγε η διευθυντρια-τζενη καρεζη στην ταινια "δεσποινις διευθυντης" ειναι εκεινος που χορευουν στο παρτυ του ναυαρχου-δημητρη νικολαιδη και συμπλεκεται με τον αλεκο σαμιωτακη-αλεκο αλεξανδρακη

ευχαριστω
 
BETTY BOOP είπε:
ΚΙΜΩΝ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του Γιάγκου.
ευχαριστω πολυ

για μενα ειναι απο τις καλυτερες κωμωδιες με εξυπνο σεναριο και ευρυματικες ατακες

δεν ξερω γιατι δεν αρεσει η ατακα "γυρισατε" ειναι πολυ ευστοχη στην μεταμορφωση της ως γυναικα αφενος και απο την αλλη μοιαζει με την φωνη της κοπελας του νιτσας μαρουδα

δεν ξερω ποσοι το προσεξαν αλλα στην αφισα αναγραφει την δεσποινα στυλιανοπουλου που δεν παιζει στην ταινια
 
Ναι ρε παιδιά, γιατι κολλάτε στο γυρίσατε? Μια χαρα στιγμη του σεναρίου είναι. Δειχνει ακριβώς την ανικανότητα της κοπέλας να γίνει από τυπική δ/ντης ναζιάρα.
Αν δε μου άρεσε μια σκηνή είναι αυτή που μετα το πάρτυ γυρίζουν σπίτι με τον πατέρα της κάθονται στα σκαλιά και τραγουδάνε κάτι σε μελο (δε θυμάμαι τώρα ποιο είναι)
Οι βιομήχανοι ακόμα και μεθυσμένοι δεν καθονται να τραγουδουν στα σκαλια του σπιτιου τους 3 το πρωι! :) Αλλά η ταινία είναι τόσο ωραία που συγχωρούμε ενα μικρο παραστρατημα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ναι ρε παιδιά, γιατι κολλάτε στο γυρίσατε? Μια χαρα στιγμη του σεναρίου είναι. Δειχνει ακριβώς την ανικανότητα της κοπέλας να γίνει από τυπική δ/ντης ναζιάρα.
Αν δε μου άρεσε μια σκηνή είναι αυτή που μετα το πάρτυ γυρίζουν σπίτι με τον πατέρα της κάθονται στα σκαλιά και τραγουδάνε κάτι σε μελο (δε θυμάμαι τώρα ποιο είναι)
Οι βιομήχανοι ακόμα και μεθυσμένοι δεν καθονται να τραγουδουν στα σκαλια του σπιτιου τους 3 το πρωι! :) Αλλά η ταινία είναι τόσο ωραία που συγχωρούμε ενα μικρο παραστρατημα!
Μα δεν ήταν βιομήχανοι. Εκείνη εργαζόταν ως πολιτικός μηχανικός και ο πατέρας της διατηρούσε ανθοπωλείο.
 
Εχμ anyway, πλούσιοι φαινόταν-το σπίτι ακριβο. Πολυ πιθανο να κάνω λάθος ομως οπότε αναιρώ!
 
ΚΙΜΩΝ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του Γιάγκου.
ο οποίος υπήρξε σύζυγος της Κατερίνας Γιουλάκη. Επίσης όταν αποσύρθηκε από τα καλλιτεχνικά διατηρούσε πολλά χρόνια ταξιδιωτικό γραφείο.
 
Ναι ρε παιδιά, γιατι κολλάτε στο γυρίσατε? Μια χαρα στιγμη του σεναρίου είναι. Δειχνει ακριβώς την ανικανότητα της κοπέλας να γίνει από τυπική δ/ντης ναζιάρα.
Αν δε μου άρεσε μια σκηνή είναι αυτή που μετα το πάρτυ γυρίζουν σπίτι με τον πατέρα της κάθονται στα σκαλιά και τραγουδάνε κάτι σε μελο (δε θυμάμαι τώρα ποιο είναι)
Οι βιομήχανοι ακόμα και μεθυσμένοι δεν καθονται να τραγουδουν στα σκαλια του σπιτιου τους 3 το πρωι! :) Αλλά η ταινία είναι τόσο ωραία που συγχωρούμε ενα μικρο παραστρατημα!
Στην αρχή τραγουδούσαν το "Τρία παιδιά Βολιώτικα" και μετά το γύρισαν στο "It's a long way to Tipperary" για να το πουν και στα αγγλικά!
 
ειναι πολυ καλη ταινια,ομορφο σεναριο,πολυ καλες ερμηνειες

εμενα μου αρεσει και η σκηνη που καταβαινει τα σκαλια ο νικολαιδης και του λεει την ειδατε;
και απαντα με το γνωστο ποιημα
αν και ειναι και μελαηχολικη στιγμη αφου αφορα ανεκπληρωτο ερωτα

η σκηνη με το "γυρισατε" εμενα μου αρεσει και ειναι επιβεβλημενη σεναριακα και πετυχημενη

και μενα δεν μ αρεσε πολυ εκει που τραγουδανε με το πατερα της μετα το παρτυ αλλα ειναι λεπτομερεια στο συνολο
 
Κάτι που μου φαίνεται πως συμβαίνει σε πολλές ταινίες από προβολή σε προβολή τους. Έχω την εντύπωση πως κάποιες σκηνές τις γύρισαν περισσότερες από μία φορά, και πότε προβάλλουν μια εκδοχή και πότε άλλη. Οι διαφορές πάντως είναι πολύ μικρές και ασήμαντες. Για παράδειγμα στην προβολή της ταινίας πριν από λίγο, στη σκηνή Βογιατζή - Αλεξανδράκη προς το τέλος της ταινίας, στην ερώτηση του Βογιατζή "με γάτες χόρευες;" ο Αλεξανδράκης απάντησε "όχι με αρκούδες", ενώ σε άλλη προβολή είχε απαντήσει "και με γάτες".
 
Πολυ ενδιαφερον αυτο που λες @oldgrcinfun. Μηπως θυμασαι καμια αλλη περιπτωση ακομα;
 
Το είχε εχθές βράδυ στην tv. Υπέροχη κωμωδία,
Πλέον τις ξαναβλέπω με άλλη οπτική και σίγουρα με ακόμα περισσότερη αγάπη και νοσταλγία.
Από τις αγαπημένες μου ατάκες το σκοντάψαμε σε γνωστές φυσιογνωμίες (μαγικό) και ο Ναύαρχος στο πάρτυ, Έξοχα, στον κήπο, φίλοι μου! Γιαγκούκος vs κο Σαμιωτάκη. Και η εξάδελφη είπε πολλά καλά που τώρα μου διαφεύγουν.
 
Η αλήθεια ειναι πως η Καρέζη σε πολλές σκηνές είναι υπερβολική και αδικεί τον ρόλο της σε αυτή την ταινία. Αυτό το καταλαβαίνεις πολύ καλά όταν ακούσεις την, πολύ καλή, Βέρα Κρούσκα να υποδύεται τον ίδιο ρόλο στην εκδοχή του ραδιοφωνικού θεάτρου που έχει ήδη αναρτηθεί εδώ. Τόσο η σκηνή με το "γυρίσατε;" όσο και οι αμήχανες σκηνές στο πάρτι του Γελεβουρδέζου που κι εκεί δεν είναι απο τις καλύτερες στιγμές ηθοποιίας της Καρέζη, κατα την γνώμη μου πάντα, η Βέρα Κρούσκα τις αναδεικνύει και δίνει ρεσιτάλ υποκριτικής.
Κατα τα άλλα είναι το απόλυτα αγαπημένο μου έργο του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου, και είναι σημείο αναφοράς για εμένα. Το έχω δει πολλές πολλές φορές και ακόμη το βλέπω με μεγάλη ευχαρίστηση γνωρίζοντας όλες τις ατάκες.
Για όποιον ενδιαφέρεται να ακούσει το ραδιοφωνικό θέατρο ας ανοίξει αυτόν το σύνδεσμο.
 
Απολαυστική ταινία με ηθοποιούς τεραστίου εκτοπίσματος και διαχρονικής αποδοχής που τους λατρεύουμε για δεκαετίες. Πόσο μεγάλος ηθοποιός ο Διονύσης μας που στην συγκεκριμένη ταινία έπαιξε με απόλυτη επιτυχία τον ρόλο του αφελή και καλοκάγαθου χαζομπαμπά και την ίδια χρονιά στην θρυλική ΄'Λόλα΄΄ επαιξε με την ίδια επιτυχία τον ρόλο του σκληρού νταβατζή της νύχτας και της Τρούμπας. Δύο ρόλοι εντελώς εκ διαμέτρου αντίθετοι με κοινό στοιχείο όμως την ίδια λαμπερή συμπρωταγωνίστρια. Αλήθεια πόσοι ηθοποιοί θα μπορούσαν να αποδώσουν την ίδια μάλιστα χρονιά, αυτούς τους δυο ρόλους και μάλιστα με τόση επιτυχία που μνημονεύεται ακόμα και σήμερα 60!!! χρόνια μετά.
Από τα παραλειπόμενα-κους-κους της ταινίας είναι όπως έχει γράψει ο φροντιστής της Φινος-Φίλμ Παντελής Παλιεράκης στο βιβλίο του, πως ο θαυμασμός όλων των κορασίδων της εταιρίας που δούλευε ο Σαμιωτάκης, δεν εκδηλωνόταν μόνο όπως βλέπουμε στην ταινία στον Αλέκο, αλλά και εκτός γυρισμάτων υπήρξε έμπρακτη απόδειξη των διαπιστευτηρίων της έλξης που ασκούσε ο Αλεξανδράκης σε αυτές.
 
Σε μια συνομιλία που είχα με την κόρη του σπουδαίου make-up artist Σταύρου Κελεσιδη,Αλκηστις Κελεσίδη,μου είπε ότι υπήρχε μιά σκηνή στο τέλος της ταινίας όπου εμφανιζόταν η ίδια ως κόρη του ζευγαριού Αλεξανδράκη-Καρέζη.
Στην σκηνή αυτή θα εμφανιζόταν "τόση δα με μια τσάντα να!"
Η σκηνή αυτή κόπηκε τελικά.
Μου παραχώρησε επίσης μία φωτογραφία από τα γυρίσματα της σκηνής αυτής και την ευχαριστώ πολύ γι'αυτό.
 

Συνημμένα

  • 314.jpg
    314.jpg
    45,3 KB · Προβολές: 21
Πίσω
Μπλουζα