Ενδιαφέρον! Είμαι περίεργος να μάθω ποσά απο όλα αυτα (αμφιλεγόμενος τρόπος διαφήμισης αλλα και εν γενεί λειτουργία των ελληνικών αντιπροσωπειών) ηταν εν γνώσει της «μαμάς» Honda.
Όχι πως οι Ιάπωνες ειναι τίποτα πουριτανοι, ενδεικτικά να πω πως σε πολλές αν όχι όλες τις Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες οι τουαλέτες είχαν και περιοδικα με XXX περιεχόμενο.
Φαντάζομαι αυτα ειναι πταίσματα για τους Ιάπωνες, αλλα αμα καίει λάδι το Honda παίζει να κανει χαρακίρι όλο το RnD
Χαχα! Θυμάσαι και τη χρόνια ετσι? Ηταν το μαύρο 2021 που καηκε η λάμπα! Αυτο τα λεει όλα νομιζω.
Τις λάμπες δεν τις φτιάχνει η Honda βέβαια, ειναι απο κάποιον προμηθευτή.
Αμα τις έφτιαχνε η Honda θα κρατούσαν μια ζωή.
Οιι Ιάπωνες ηταν πρωτοπόροι σε συστήματα ελέγχου ποιότητας και ελαχιστοποίησης της σπατάλης σε πόρους κτλ.
Ενδεικτικά τα πιο γνωστά συστήματα: Just in Time
Kaizen
Kanban
Lean manufacturing.
Στην περιπτωση των Αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι Ιάπωνες τους δίδαξαν αυτα τα συστήματα για να βέλτιστοποιησουν την παραγωγή και τα operation εν γενεί.
Σήμερα τα εν λόγω Ιαπωνικά συστήματα χρησιμοποιούνται στην πλειοψηφία της βιομηχανίας.