Διαφημίσεις παλιών αυτοκινήτων

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
σε μια LANCIA έμαθα να οδηγώ, μάλιστα ο δάσκαλος με έβγαλε στην Εθνική και με έβαλε να την πατήσω!(edit:αν δεν κάνω λάθος ήταν και delta!)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εγώ είχα την τύχη να οδηγήσω την τελευταία δελτα παραγωγής σε εκδοση 1800 με τα 200αλογα...Θα σας πω απλά ότι ήταν πολυτελέστατη και ιδιαίτερα πολιτισμένη...μάλιστα στην Βάρκιζα που την είχα οδηγήσει από το κέντρο σχεδόν της περιοχής μέχρι την στροφή του τότε riba's με ίδιαίτερη ευκολία είχε φτάσει τα 160 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο με αίσθηση ότι πήγαινες με τα μισά...με τα φρένα άγκυρες που είχε απλά επιβράδυνε ομαλά και έστριψε με όσα...εκπληκτικό αυτοκίνητο! Για όσους κακεντρεχείς με πουν κάγκουρα ή γκαζιάρη αυτά έγιναν σε χρόνια που δεν είχα παιδια...πλέον το 150 είναι στιγμιαία ταχύτητα προσπέρασης σε Ε.Ο με μόνιμη οδήγηση μέσα στα νόμιμα όρια...τα γκάζια τα αφήνω στα νιάτα...εγώ πλέον θέλω να φτάνω ατσαλάκωτος και ξεκούραστος!
 

Μπίνγκο!


:)
 
Τελευταία επεξεργασία:
lancia beta....τομοντέλο που κηλίδωσε την φημη της εταιρείας και έγινε αιτία μάλιστα να σταματήσει η εισαγωγή του στο Η.Β.
Το μοντέλο είχε τεράστια προβλήματα σκουριάς που στα βόρεια κλίματα με την υγρασία γινόταν εντονότερο σχεδόν από την αρχή της κατοχής του!!! Το πρόβλημα -λενε- ότι ηταν στο μέταλλο που αγόραζαν από την ΕΣΣΔ και ήταν κατώτερης ποιότητας και επεξεργασίας σε συνδυασμό με την χαμηλών προδιαγραφών αντισκουριακή προστασία που είχε στην παραγωγή το ιταλικό εργοστάσιο. Η ρετσινιά έμεινε στην λάντσια για σχεδόν 2 δεκαετίες και παραλίγο να οδηγήσει στο κλείσιμο της...Οι Ιταλοί ακόμα και τώρα ακούν μπέτα και τρέχουν μακριά...τα αλφασούν και τα φίατ της εποχής ήταν για να καταλάβετε συγκριτικά ..."ανοξείδωτα"!
 
lancia beta....τομοντέλο που κηλίδωσε την φημη της εταιρείας και έγινε αιτία μάλιστα να σταματήσει η εισαγωγή του στο Η.Β.
Το μοντέλο είχε τεράστια προβλήματα σκουριάς που στα βόρεια κλίματα με την υγρασία γινόταν εντονότερο σχεδόν από την αρχή της κατοχής του!!! Το πρόβλημα -λενε- ότι ηταν στο μέταλλο που αγόραζαν από την ΕΣΣΔ και ήταν κατώτερης ποιότητας και επεξεργασίας σε συνδυασμό με την χαμηλών προδιαγραφών αντισκουριακή προστασία που είχε στην παραγωγή το ιταλικό εργοστάσιο. Η ρετσινιά έμεινε στην λάντσια για σχεδόν 2 δεκαετίες και παραλίγο να οδηγήσει στο κλείσιμο της...Οι Ιταλοί ακόμα και τώρα ακούν μπέτα και τρέχουν μακριά...τα αλφασούν και τα φίατ της εποχής ήταν για να καταλάβετε συγκριτικά ..."ανοξείδωτα"!
Ιταλικά μαφιοζιλίκια... φθηνής ποιότητας πρώτες ύλες για μεγιστοποίηση του κέρδους. Από εξωτερική εμφάνιση μία χαρά, αλλά εσωτερικά σαπάκια.
 
Πίσω
Μπλουζα