Βλέποντας το θέμα αυτό, με πιάνει μια θλίψη για την εξέλιξη της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε βάθος χρόνου. Από κει που είχε πολυδύναμες εταιρείες όπως Autobianchi (πιθανόν τα δυσφήμισε ο Τουρνάς με το γνωστό κομμάτι του) και Lancia, τώρα έχει μόνο Fiat & Alfa Romeo οι οποίες φυτοζωούν. Η Fiat έκανε ένα δυναμικό ντου στην αλλαγή της χιλιετίας με το Punto 2 και λίγο αργότερα με το Panda, μοντέλα τα οποία έχουν ξετιναξει και με το παραπάνω τη ρετσινιά των προηγούμενων δεκαετιών (ειδικά Γαλλικα οχήματα της εποχής, είναι χάρβαλα ενώ το Punto εκείνης της γενιάς, είναι μάχιμο ακόμα και τώρα) μετέπειτα με το 500 και πραγματικά είναι να απορεί κανείς τι έγινε από κει και έπειτα, εκτός της οικονομικής κρίσης.
Η Lancia μας άφησε χρόνους αν και τώρα τελευταία, κάτι κινείται και η Alfa, νομίζω είναι λάθος το ότι περιορίζεται στην premium κατηγορία, ενώ ήταν και πιο προσιτή εταιρεία κάποτε, με μοντέλα όπως η 33, οι 145/146 και η 147 τα οποία είχαν κάνει επιτυχία. Ιταλόφιλος παιδιόθεν, η πρώτη αυτοκινητιστική καψούρα μου ήταν η Alfa, απογοητεύομαι με το ότι με τα χρόνια, έχει χαθεί η δυναμική των εταιρειών αυτών, δεν έχουν παίξει σωστά τα χαρτιά τους, ενώ ως προϊόντα πλέον μπορούν να σταθούν, δυστυχώς αλλού χάνεται το πράμα....