Κάνω σύγκριση των 3-4 παραπάνω διαφημίσεων και συνειδητοποιώ ότι όσο πιο πρόσφατο είναι το μοντέλο τόσο λιγότερες τεχνικές λεπτομέρειες περιγράφονται στο κείμενο. Ας πούμε, για το Simca S που πρέπει να είναι γύρω στο '69-'70 (κρίνοντας από τον τηλ. αριθμό της αντιπροσωπείας) περιγράφει σχεδόν όλα όσα θα ήθελε ένας υποψήφιος αγοραστής που γνωρίζει πέντε (ίσως και περισσότερα) πράγματα από τεχνολογία αυτοκινήτου.
Αντιθέτως για το Fiat 127, που αν κρίνω από το μονοτονικό κείμενο, πρέπει να είναι κάπου στο 1983 (τελευταία χρονιά ίσως που κατασκευάστηκε αυτή η έκδοση), η περιγραφή δίνει περισσότερες λεπτομέρειες "εντυπωσιασμού", δηλαδή για το αμάξωμα και τους εσωτερικούς χώρους. Δεν ξέρω αν ήταν η τακτική της κάθε εταιρείας ή αντιπροσωπείας να απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό με τη διαφήμιση του εκάστοτε μοντέλου ή αν με τα χρόνια τα τεχνικά στοιχεία στις διαφημίσεις περνούσαν σε δεύτερη μοίρα και δινοταν περισσότερο βάρος στην εικόνα.