Ο δαιμόνιος σεναριογράφος Λειβαδίτης που μας έχει συνηθίσει σε τηλεοπτικές του επιτυχίες στις δεκαετίες '70 και '80 με αποκορύφωμα τους θρυλικούς ''Ιερόσυλους'', αφού αντιλήφθηκε έγκαιρα τον κορεσμό του σαν δημοσιογράφος-ντετέκτιβ Μαρτέλης άλλαξε ρότα στην αναφερόμενη σειρά. Μεταπήδησε στο κλάμπ των επιχειρηματιών-ξενοδόχων πάντοτε όμως με το μεράκι ανακάλυψης κάθε κακουργηματικής πράξης ειδικά όταν πρόκειται για την ενοχοποίηση του αδερφού του εν προκειμένω.
Η πλοκή της σειράς ενδιαφέρουσα, αν και κατά την γνώμη μου απείχε πάρα πολύ από την επιτυχία των προηγούμενων τηλεοπτικών σειρών του Λειβαδίτη. Βλέπεται όμως με ενδιαφέρον όπως είπα και βοηθάει σε αυτό η συμμετοχή ορισμένων εγνωσμένου κύρους, αξίας και προσωπικότητας ηθοποιών όπως ο τεράστιος Δημήτρης Μυράτ και οι πολύ σημαντικές κυρίες Ρουσσέα και Ζαβιτσιάνου που έδιναν καθεμία την απαραίτητη προστιθέμενη αξία στον ρόλο τους και στην σειρά.
Θα μου επιτραπούν δυο επισημάνσεις για τα σήριαλ του Θάνου μας. Σχεδόν σε όλες τις τηλεοπτικές του δουλειές πέρα από την αστυνομική πλοκή μεγάλο μέρος τους αφιερώνει στις ακροαματικές διαδικασίες στις αίθουσες των δικαστηρίων. Δεν είναι τυχαίο και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό της σεναριακής του ιδιοσυγκρασίας. Και το εντυπωσιακό είναι πως εδώ ο Μυράτ είναι Πρόεδρος του δικαστηρίου ενώ στους ''Ιερόσυλους'' ήταν κατηγορούμενος. Πάντως και στους δυο ρόλους έθελξε.
Το δεύτερο που θέλω να επισημάνω είναι πως ο Θάνος μας χρησιμοποιούσε επαναλαμβανόμενα στις σειρές του ίδια επώνυμα. Π.Χ. Μαρκίδης, Νικητάκης, Μαρόγλου, Μαρκέτος είναι μερικά που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό.