Η Αίθουσα του Θρόνου (MEGA)

Τώρα χρειάζεται να πω εγώ,ότι αυτό είναι ένα από τα πιο "εντυπωσιακά" πρώτα posts που έχω δει όσο καιρό είμαι στο GRM ;;

Πολλά συγχαρητήρια φίλε Pan και καλώς ήρθες στην παρέα μας !!!
 
Αυτό δεν είναι απλά post. Είναι διατριβή για doctorat.

Πολλά συγχαρητήρια φίλε Pan γιατί το κείμενο πέρα από τις εξαιρετικές πληροφορίες διαθέτει μια αύρα νοσταλγίας και αντικατοπτρίζει την γλαφυρότητα του σεναρίου της σειράς.

Περιμένουμε με ανυπομονησία μελλοντικά σου post.
 
Καλως ηρθες Pan στο forum και πολλα μπραβο για το υπεροχο πρωτο post σου.
 
Παρά πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυση του φίλου μας Pan για την σειρά η αίθουσα του Θρόνου, και τον ευχαριστούμε πολύ για αυτό. Εύχομαι φίλε μου να περάσεις καλά μαζί μας στο forum. Kαι πάλι καλώς ήρθες
 
Παιδιά σας ευχαριστώ θερμά για τα καλά σας λόγια.

Ελπίζω όσο μπορώ να βοηθήσω με τις φτωχές μου γνώσεις τόσο γύρω από την "Αίθουσα του Θρόνου" όσο και για κάποιες άλλες σειρές.

Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα για να προσθέσω 2-3 ακόμα πραγματάκια. Καταρχήν να διορθώσω ότι η ταινία που ανέφερα ότι ντεμπουτάρισε ο Συσσοβίτης δε λεγόταν "σκέτο" "η κατάδυση" , αλλά "ελεύθερη κατάδυση" γυρισμένη στο Ρέθυμνο. Ενώ σημειώνω ακόμα ότι ο Συσσοβίτης είχε παίξει εξαιρετικά και στην ταινία "σώσε με" (2001) με την Μαρία Ζορμπά. Λίγο άγνωστη ταινία μα που έβγαλε το εξαιρετικό soundtrack, τη διασκευή του παλιού τραγουδιού της Δανάης "ας ερχόσουν για λίγο".

Ας μη φεύγω όμως από το θέμα μας...

Ξέχασα στο προηγούμενο ποστ να σημειώσω ότι στην "αίθουσα του θρόνου" το επιβλητικό εξωτερικό σκηνικό όπου έκανε τις ανασκαφές ο αρχαιλόγος Σωτήρης Ανδρουλής (Δημήτρης Λιγνάδης) όπου είχε στηθεί και ο αδριάντας του ήρωα Ξενοφάνη Αρχοντίδη, ήταν στην Τζιά!!! ...και όχι στη Σύρο.

Επίσης κάποια συμπληρωματικά γυρίσματα πάνω στη θαλαμηγό του Σουηδού δεν έγιναν στη Σύρο, αλλά ανοιχτά του Σαρωνικού...!!!

Η Τατιάνα Παπαμόσχου (Φιλιώ) και η Γεωργία Μαυρογιώργη (Δόμνα) ήταν οι αδελφές του Άρη Λεμπεσόπουλου (Λουκά) με την πρώτη να γίνεται ζευγάρι με τον παιδικό φίλο του Λουκά τον αρχαιολογό (Λιγνάδη). Σε ότι αφορά την "Δόμνα" ήταν ήδη παντρεμένη με τον "Μάνο" (Γιώργο Γιαννόπουλο). Μάλιστα ο γνωστός Γιώργος Γιαννόπουλος στον ίσως πιο... συνεσταλμένο και "καλό" ρόλο της καριέρας του αφου αργότερα και με μακρύ μαλλί ακουλούθησαν ρόλοι όπως ο ...παράγοντας ποδοσφαίρου με το πούρο στο "Αχ και να ξερες" και άλλοι παρόμοιοι...!

Πολυ ιδιαίτερη ερμηνεία στο ρόλο της κωφάλαλης είδαμε από την Ελισάβετ Ναζλίζου που αργότερα την είδαμε σε πολλές ακόμα σειρές. Να σημειώσω εδώ μια σημαντική διαφορά μεταξύ βιβλίου και σειράς, ότι στο βιβλίο η "κωφάλαλη" δεν βιάστηκε από τον Παντιά Φλέρη (Αλέκος Συσσοβίτης) όπως παρουσιάστηκε στη σειρά, αλλά χωρίς να αναφέρεται η σκηνή του βιασμού, η αποβολή που στη συνέχεια είχε, αναφέρθηκε στο βιβλίο σαν έναν καρμπό του διευθαρμένου πάθους του Μαρίνου Φλέρη δηλ. του Αλέκου Αλεξανδράκη. Όσοι έχουν δει τη σειρά θα θυμούνται ότι ο χήρος Μαρίνος Φλέρης είχε σαν παρακόρη την κωφάλαλη.

Για να επανέλθω σε κάτι που έθιξα στο πρώτο μου ποστ είναι ότι στη σειρά αυτή έπαιζε και μάλιστα από τους πιο καθοριστικούς μυστήριους ρόλους ο Αλέξανδρος Μυλωνάς (Έρικ), κάνοντας το δεξί χέρι του "Σουηδού" (Εύης Γαβριηλίδης). Ο Αλέξανδρος Μυλωνάς μια σεζόν πριν ('97-'98) ξεδίπλωνε το ταλέντο του ως..."ατάλαντος" στο "και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή" ως σύζυγος της Μαρίας Τζομπανάκη. Έχοντας λοιπόν ήδη ενταχθεί στο δυναμικό της "αίθουσας" και ξεκινώντας γυρίσματα την άνοιξη του '98 στη Σύρο, φρόντισε με το τέλος του πρώτου κύκλου του "και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή" να αποσυρθεί από τη σειρά. Γι αυτό το λόγο άλλωστε ήταν και ο μόνος απο τους βασικούς πρωταγωνιστές της σειράς "και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή" που αποχώρησε από τη σειρά τόσο νωρίς...!!!

Μια άλλη μορφή που πέρασε από την "αίθουσα του θρόνου" ήταν ο Αίαντας Μανθόπουλος ο οποίος ερμήνευσε στο πρώτο επεισόδιο τον πατέρα της Γλαύκης (Μαρία Ναυπλιώτου) τον κύπριο ήρωα Ξενοφάνη Αρχοντίδη που έδρασε στην κατοχή. Είναι η αρχή της σειράς που μας μεταφέρει στον πόλεμο του '40 και μας δείχνει εν συντομία τη δράση και κατόπιν την σύλληψη και την εκτέλεση του ήρωα από τους Γερμανούς

Μάλιστα ο Μανθόπουλος έπαιξε θα λέγαμε διπλό ρόλο αφού εμφανίστηκε αργότερα στη σειρά να υποδύεται ένα ηθοποιό σε μια ταίνια που γυριζόταν για τη δράση του Αρχοντίδη, ερμηνεύοντας τον... Ξενοφάνη Αρχοντίδη!!! Σημαντική λεπτομέρεια ...η ταινία λεγόταν "Κοράκια στο νησί"...!!!ΧΑ!

Για όσους δε θυμούνται ο Αίας Μανθόπουλος έπαιξε στους "δύο ξένους" ως ο σύζυγος της Εβελίνας Παπούλια, ενώ το '99-2000 έπαιξε σε μια σειρά του star τη "χειμωνιάτικη λιακάδα" με τον Απόστολο Γκλέτσο και τη Βάνα Μπάρμπα όπου έκανε τον σύζυγο της Ζώγιας (Βάνα Μπάρμπα), φούρναρη στο επάγγελμα που αργότερα αποδέιχθηκε ...ομοφυλλοφιλος!!!

Ότι άλλο προκύψει φίλοι μου, ερώτηση από εσάς ή κάποιο επιπλέον στοιχείο απο μένα ....εδώ είμαι!!

Απλά να σημειώσω ότι σε επόμενα ποστ θα σας χαρίσω μερικά ρητά-διαλόγους της σειράς για να δείτε το μεγαλείο του συγγραφέα Τάσου Αθανασιάδη. Είναι μια δουλειά που προέκυψε μετά τις αλλεπάλληλες αναγνώσεις του βιβλίου και που αξίζει να μοιραστώ μαζί σας.

Να είστε καλά...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φιλε Pan, απο απλη περιεργεια σε ρωταω. Ποιες αλλες σειρες εχεις αγαπησει? (σιγουρα οχι οσο την Αιθουσα...)
 
Πρέπει μάλλον να αρχίσουν να υποβάλλονται παραιτήσεις.. χαχαχα

Σε ευχαριστούμε για κάποιες ιδιαίτερα εξιδικευμένες πληροφορίες που πρέπει οπωσδήποτε να προστεθούν στην εγκυκλοπέδια των καλών retro-maniax. Οι περισσότεροι λατρεύουν αυτή τη σειρά. Εμένα προσωπικά το βιβλίο είναι το δεύτερο καλύτερο που έχω διαβάσει ποτέ και το σήριαλ ανήκει οπωσδήποτε στο top-5 μου. Τώρα μαζεύω τα επεισόδια σε digital μορφή για να τα απολαύσω όπως πρέπει.

Θα συμφωνήσω με την ερώτηση του ChristosM. Αλήθεια έχεις και για άλλες σειρές τέτοιες γνώσεις; Γιατί θα ήταν πολύ χρήσιμο να τις μοιραστείς μαζί μας! :D :D
 
Erwthseis pros ton Pan!!

[edited by manos426f:Απαγορεύονται τα greeklish φίλε μου,διάβασε τους κανόνες]
 
Καλοί μου φίλοι καλησπέρα σας!!!



Καταρχήν να απαντήσω ότι όντως η σειρά αυτή είναι για μένα το No1 και γι αυτό και oi τόσες πολλές γνώσεις γύρω από αυτήν. Στο Νο2 είναι τα "Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά" για την οποία δυστυχώς τόσο το νεαρό της ηλικίας μου (το 92-93 ήμουν μόλις 16-17χρ.), όσο και ο ANT1 που την έχει προβάλει ΜΟΝΟ μία φορά, δεν μου επιτρέπουν να έχω στοιχεία... Και μια και το ανέφερα ... στο Νο3 έχω το "ΑΠΩΝ", στο Νο4 είναι το "Λόγω Τιμής" και ακολουθούν "Μη φοβάσαι τη φωτιά" και "Αρχιπέλαγος".



Θελω να σημειώσω ότι η σειρά αυτή κόστισε τόσο πολύ όxι τόσο γιατί ήταν ...εκτός έδρας, αλλά γιατί χρησιμοποίηθηκαν εκτός από το Σκάφος του Σουηδού και το Πλοίο της γραμμής, πάρα πολλά αντικείμενα από εκείνη την εποχή.

Όλα τα σπίτια, και του Καπουτσίνου με τον μετεωρολογικό σταθμό και το σπίτι των Δελόγγηδων με το θαυμάσιο γενναιολογικό δένδρο στο χωλ και το σπίτι στις Σπαθιές και το σπίτι του Δημάρχου όπου οι εγγονές του διάβαζαν το ..."Ρομάντζο" της εποχής αλλά ακόμα και το ...περίπτερο εκείνης της εποχής που στήθηκε στο λιμάνι της Σύρου, όλοι οι χώροι ήταν ΓΕΜΑΤΟΙ με βαριά παλιά έπιπλα και πάμπολλα αντικείμενα ακόμα και τον Τύπο της εποχής που για να συγκεντρωθούν όλα απαιτούσε αρκετό κόστος. Περιττό βέβαια να αναφερθούμε στα ντυσίματα της εποχής...



Θέλω να δώσω άλλη μια περίεργη λεπτομέρεια-διαφορά μεταξύ βιβλίου-σειράς και ...πραγματικότητας. Σε ότι αφορά το Συναξάρι του Αγίου Πολυδωρου τόσο στη σειρά, όσο και στο βιβλίο, το συναξάρι του Αγίου μιλάει για έναν όμορφο νέο που τον ερωτεύθηκε ο Πασάς και για να το έχει κοντά του αποφάσισε να τον παντρέψει με την κόρη του. Ο Άγιος δεν θέλησε να αλλάξει την πίστη του κι έτσι μαρτυρησε δια απαγχονισμού, εξού και η θηλιά που διατηρούσε στη συλλογή του ο Σπύρος Δελόγγης.

Αυτά στη μεν σειρά ο Λουκάς (Λεμπεσόπουλος) τα είπε στην Γλαύκη (Ναυπλιώτου), στο δε βιβλίο αναφέρθηκαν εκτενέστερα μέσα σε 10 περίπου σελίδες στη σκηνή που η Γλαύκη έχει δανειστεί το Συναξάρι και το διαβάζει στο δωματιο της.

Αυτά όλα στο βιβλίο και στη σειρά...! Όμως, απέχουν πολύ από την πραγματικότητα...! Ο Άγιος Πολύδωρος μαρτύρησε γιατί απλά σε ένα μεθύσι επάνω αρνήθηκε την πίστη του και κατόπιν μετανοώντας έζησε σε διάφορα μοναστήρια ώσπου μαρτύρησε για την πίστη του.

Ποιος ο λόγος να κάτσει να φτιαξει ο Αθανασιάδης ένα φανταστικό συναξάρι ...κανείς δεν μπορεί να το εξηγήσει. Και γίνεται πιο ανεξήγητο αν σκεφτούμε ότι το συναξάρι δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την εξέλλιξη της ιστορίας... Εδώ όμως ο μύθος μπερδεύεται με την αλήθεια και αυτή είναι ότι η μνήμη του Αγίου Πολυδώρου εορτάζεται στις 3 Σεπτεμβρίου κάτι που συμπίπτει απόλυτα με την περίοδο που την τοποθετεί και ο Αθανασιάδης στην ιστορία. Δεν γίνεται λόγος για 3/9, όμως είναι αρκετά μετά από τον 15Αύγουστο κάπου στις αρχές του Φθινοπώρου! Κι αν θέλετε να προχωρήσουμε λίγο πιο πέρα, τότε μπορούμε να πούμε ότι το τέλος της Ιστορίας προσδιορίζεται στις ... 4 Σεπτεμβρίου αφού η αναχώρηση της … «Βαλκυρίας» (Βαλκυρία ήταν το σκάφος του Σουηδού, ονομασία που αναφέρεται μόνο στο βιβλίο) έγινε τα ξημερώματα της επομένης μέρας από την εορτή του Αγίου Πολυδώρου. Όσοι έχουν δει τη σειρά –και την θυμούνται καλά- θα θυμούνται ότι ο Λουκάς που ξενυχτούσε στο νοσοκομείο στο πλάι της Γλαύκης, πήγε στο σπίτι του το πρωί όταν οι αδελφές του επέστρεφαν από τη λειτουργία του Αγίου. Έφαγαν μαζί και κατόπιν μάζεψε τα πράγματα του για να είναι κατά τα μεσάνυχτα στη θαλαμηγό αφού πρωί-πρωί θα αναχωρούσαν. Αργά το πρωί λοιπόν στα ανοιχτά του νησιού για τον Πειραιά ήταν που γράφτηκε και το φινάλε της σειράς….!!!

Παρεμπιπτόντως μιας και αναφέρθηκα στο νοσοκομείο…. Αυτό δεν ήταν άλλο από τον Νοσοκομείο «Έλενας» που βρίσκεται πίσω από την Αμερικάνικη πρεσβεία!!! Όσοι το έχουν επισκεφθεί θα καταλάβουν πολύ εύκολα ότι χωρίς κάποια ανακαίνιση, το νοσοκομείο αυτό βρίσκεται στη δεκαετία του….60!!!



Θα τα ξαναπούμε με νέο πόστ σύντομα…

Και πάλι σας ευχαριστώ!
 
Ο λόγος που ο Αθανασιάδης έπλεξε έναν ολόκληρο βίο για τον Άγιο Πολύδωρο είναι για να μην ταυτιστεί απόλυτα ο πραγματικός Άγιος με τον δικό του μυθιστορηματικό ήρωα. Μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά διαδραματίζονται σε ένα φανταστικό νησί των Κυκλάδων, στο οποίο νησί μαρτύρησε ο Πολύδωρος του συγγραφέα.

Επίσης, έγραψε όλη αυτή την ιστορία για να αποδείξει πως ο Λουκάς, θέλησε να συναυτιστεί με τον πρόγονό του (εξ ου και το όνομα του ως μοναχός ήταν Πολύδωρος), σε κάποια σημεία πάντα γιατί στο τέλος, άλλα αντιλαμβανόμαστε για τον ψυχισμό του Λουκά. Ίσως ο συγγραφέας να ήθελε να μιλήσει για μια βαριά κληρονομιά στις πλάτες του, ως απόγονος ενός Ιππότη κι ενός Αγίου.

Το πιο σημαντικό όμως είναι αυτό που ανέφερα αρχικά, ήθελε να αποτρέψει τον αναγνώστη να ταυτίσει τον φανταστικό και τον πραγματικό Άγιο, διατηρώντας πολύ λίγα στοιχεία.

Εδώ κάθισε και σκέφτηκε ακόμα και μυθολογικά στοιχεία (Ηγησώ - Μέλακας) για να δικαιολογήσει τις ανασκαφές του Σωτήρη, αλλά ενδόμυχα για να συνταυτίσει την αρχαία ιστορία με τα συναισθήματα που τρέφει η Γλαύκη για το νεκρό πατέρα της. Χαρακτηριστική σκηνή στη σειρά εκεί που κάθεται στο άγαλμα, το φιλάει και παρακαλεί τον Αρχοντίδη να την "ελευθερώσει"..
 
Πολυ ενδιαφέρουσα η αποψή σου. Και όντως νομίζω ότι το όλο νόημα είναι στην ταύτιση που έπρεπε να κάνει του Λουκά με τους προγόνους του. Δυστυχώς αυτό δε "βγήκε" στο σειρά, όσο στο βιβλίο. Ενώ αν θυμάσαι στο βιβλίο έγινε λόγος και για την κρεατοελιά πίσω από το αυτί του Λουκά που όσοι πρόγονοι του την είχαν η ζωή τους σημαδευόταν από παράξενα γεγονότα.
 
Ναι είχε αφιερώσει ένα ολόκληρο κεφάλαιο..

Αλλά είπαμε, θεά η Πηγή Δημητρακοπούλου στη σκηνοθεσία.. αλλά πώς να αποδώσει και την πιο λεπτή απόχρωση ενός τέτοιου βιβλίου; Είναι υπέρβαση ακόμα και αυτό που έκανε με την Αίθουσα του Θρόνου και αργότερα με το 10.. Σε μια περίοδο που γίνεται συνεχής "κακοποίηση" μυθιστορημάτων (βλέπε Κουτσομύτης- ο πάλαι ποτέ μάστορας του είδους τα τελευταία χρόνια έχει πέσει σε μια απογοητευτική κατρακύλα). Μακάρι όλα τα βιβλία που μεταφέρονται στη μικρή οθόνη να γίνονταν by Πηγή.

Πάντως από τις μεγαλύτερες διαφορές που έχει η σειρά με το βιβλίο, είναι η σκηνή με τη Γλαύκη και το Λουκά κάπου προς το τέλος. Ενώ ο Αθανασιάδης αναφέρει ως την μεγαλύτερη σκηνή της έλξης τους τη νύχτα που σκέφτονται ο ένας τον άλλον, αλλά στο τέλος η κοπέλα φεύγει για το Νεκρό Χωριό (που τελικά συναντά την Πόλυ), η παραγωγή επέλεξε να τους φέρει και λίγο ακόμα πιο κοντά... ;)
 
Εκπληκτική σειρά, από τις καλύτερες μεταφορές βιβλίου στην τηλεόραση...

Εκτός από τους ηθοποιούς που απέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο τους ήρωες, και το σενάριο βασιζόταν κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος στο βιβλίο -πολλοί διάλογοι είναι παρμένοι αυτούσιοι από εκεί.

Από τις μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ βιβλίου και σειράς είναι το γεγονός ότι στη σειρά στηρίχτηκαν πολύ (και για εμπορικούς λόγους προφανώς) στον έρωτα μεταξύ Γλαύκης και Λουκά, οι οποίοι ήρθαν πολύ ...κοντά, όπως αναφέρεται και παραπάνω. Ο έρωτας ενός πρώην μοναχού... (κι άλλη παρόμοια ερωτική ιστορία στον ΑΝΤ1 είχε μεγάλη απήχηση εκείνη την εποχή)

Στο βιβλίο όμως –αν και πάνε 10 χρόνια από όταν το διάβασα και δεν το έχω μαζί μου τώρα για να το πιστοποιήσω- δεν εξωτερικεύουν τον έρωτά τους, νομίζω, τουλάχιστο όχι λεκτικά. Επίσης η σχέση αυτή είναι μία μόνο από τις σχέσεις που θίγονται μέσα στο βιβλίο, αφού όλοι αλλάζουν μέσα από τις εμπειρίες τους στο χρονικό διάστημα που εξελίσσεται η ιστορία.

Εγώ θυμάμαι πολύ έντονα στο βιβλίο (που αναφέρεται και στον πρόλογο) ότι ένας από τους πιο σημαντικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας είναι ο «Σουηδός», ο πρώην Γερμανός κατακτητής. Αυτός που βασάνισε τόσους ανθρώπους στο νησί και μετά γύρισε μετανιωμένος, χωρίς να έχει το κουράγιο να πει ποιος είναι. Το βιβλίο πραγματεύεται την κάθαρση του συγκεκριμένου προσώπου, που προσπαθεί να ευεργετήσει έναν τόπο στον οποίο πρόσφερε τόσο πόνο. Και πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος-βασανιστής, ένα κτήνος όπως τον χαρακτηρίζουν στο νησί, να συνειδητοποιήσει τι έχει κάνει στη ζωή του και να θέλει να την αλλάξει ενώ οι τύψεις του τον κυνηγούν...

(Μπορεί κανείς να φανταστεί τον Χίτλερ να μετανιώνει που «καθάρισε» τόσους Εβραίους; Για να μπορείς να βασανίσεις έναν άνθρωπο ή ένα ζώο, πρέπει να μην έχεις οίκτο για κανένα. Και αν είσαι έτσι, μπορείς να αλλάξεις; )

Η κάθαρση λοιπόν αυτού του ανθρώπου (εξού και ο τίτλος «Αίθουσα του Θρόνου», αν δεν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος που έχει το βιβλίο), δε νομίζω ότι αποδόθηκε στη σειρά στην ίδια έκταση σε σχέση με το βιβλίο...

Βέβαια, όπως προείπα, αυτό δε μειώνει καθόλου την αξία της σειράς. Απλά δώσανε ένα πιο εμπορικό χαρακτήρα ίσως στην υπόθεση...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λοιπόν όντως είναι και αυτή μια από τις βασικές διαφορές. Η πραγματικά ιδανική σκηνή της "πρώτης φοράς" που στήθηκε μέσα στα χαλάσματα του Νεκρού Χωριού (Πλαγιανή), ξημέρωμα, με τα ποιητικά λόγια αιώνιας πίστης και αγάπης και τα γυμνά κορμιά (όχι χυδαία) των πρωταγωνιστών είναι ίσως ότι καλύτερο έχει γυριστεί στην ελληνική τηλεόραση!!!

Όμως θέλω να σημειώσω ότι αυτή καθαυτή η σκηνή περιγράφτηκε και στο βιβλίο, όχι όμως με τον Λουκά και την Γλαύκη να κάνουν έρωτα, αλλά κατά την πρώτη επίσκεψη της Γλαύκης στο "Νεκρό Χωριό" όταν την πήγε εκεί ο Ανδρουλής, ένα νεαρό ζευγάρι έκανε έρωτα σε μια παλιά αποθήκη. Σκηνή την οποία είδε η Γλαύκη από μια χαραμάδα και μάλιστα δεν της άρεσε καθόλου.

Θυμηθείτε μόνο με πόση λεπτομέρεια ο συγγραφέας περιέγραφε τη σκηνή με τον ...ποντικό να κατασπαράζει με λαιμαργία τα αποφάγια του ζεύγους, ενώ μια στάλα ιδρώτα έσταζε στο πρόσωπο του αγοριού από το πηγούνι του κοριτσιού..!!

Συνεπώς για μια ακόμα φορά αποδίδουμε τα εύσημα στην Πηγή που πήρε μια σχετικά ασήμαντη σκηνή από το βιβλίο και βάζοντας στη θέση του άγνωστου ζευγαριού τους πρωταγωνιστές έφτιαξε αυτό το σκηνικό αριστούργημα!
 
Λάουρα Ντε Νίγκρις (1987)

picture.php
 
Juanita είπε:
YouTube - "� �ίθο��α �ο� ���νο�" love theme
H εκπληκτική μουσική της σειράς ήταν ο λόγος που φρόντισα να μη χάσω επεισόδιο. Την είχα λατρέψει από τα αυγουστιάτικα τρέιλερ του Μega.

Δεν είχα διαβάσει το μυθιστόρημα μέχρι τότε αλλά πολύ σύντομα το είχα ξεκοκαλίσει...
Το βιντεοκλιπ μου το ειχα κλειδωμενο για χρηση απο εξωτερικες ιστοσελιδες (embedding disabled) και μολις τωρα ειδα οτι τον περασμενο Σεπτεμβρη η Juanita το εδωσε εδω. Για ολους εσας που αγαπατε την "Αιθουσα του Θρονου" και τη μουσικη της Ευανθιας Ρεμπουτσικα, σας το ξεκλειδωνω να το απολαμβανετε! Να στε καλα!
 
Το υπέροχο πανοραμικό πλάνο με τη "βουβή" στο νεκρικό της κρεβάτι γεμάτο λουλούδια στοίχειωσε πολλά βράδια μου...
 
Αν θυμάμαι καλά γιατί έχουν περάσει και πολλά χρόνια... που διάβασα το βιβλίο και είδα τη σειρά.... Στο βιβλίο δεν υπάρχει ερωτική συνέρευση μεταξύ της Γλάυκης και του Λουκά και είναι ιδιαίτερα συγκινητική η σκηνή του Λουκά που βρίσκεται πάνω από το προσκελάφι της Γλαύκης μετά το ατύχημα και σκέφτεται αυτά που ήθελε να κανει, να της πει και να ζήσει μαζί της και δεν το έκανε γιατί πίστευε ότι υπήρχε χρόνος....

Πάντως ήταν μια από τις πιο όμορφες σειρές της ελληνικής τηλεόρασης με τρομερές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές.....

Κρίμα που δεν βλέπουμε κάτι αντίστοιχό σήμερα....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Pan είπε:
Να σημειώσω εδώ μια σημαντική διαφορά μεταξύ βιβλίου και σειράς, ότι στο βιβλίο η "κωφάλαλη" δεν βιάστηκε από τον Παντιά Φλέρη (Αλέκος Συσσοβίτης) όπως παρουσιάστηκε στη σειρά, αλλά χωρίς να αναφέρεται η σκηνή του βιασμού, η αποβολή που στη συνέχεια είχε, αναφέρθηκε στο βιβλίο σαν έναν καρμπό του διευθαρμένου πάθους του Μαρίνου Φλέρη δηλ. του Αλέκου Αλεξανδράκη. Όσοι έχουν δει τη σειρά θα θυμούνται ότι ο χήρος Μαρίνος Φλέρης είχε σαν παρακόρη την κωφάλαλη.
Ας μου επιτραπεί μια μικρή διόρθωση, μιας και αυτό τον καιρό (ξανα)διαβάζω μετά από χρόνια την πολυαγαπημένη "Αίθουσα του Θρόνου". Στο βιβλίο όντως δεν διαπιστώνεται τελικά αν ο βιασμός έγινε από τον Παντιά, όμως ο συγγραφέας μέσα από τα λόγια του Παντιά αναφέρεται ξεκάθαρα στο ότι ο Παντιάς είχε κάνει έρωτα στο παρελθόν με μια κωφάλαλη οπότε αφήνεται να εννοηθεί ότι ίσως ο Παντιάς να ευθύνεται και για τον βιασμό της.

Παραθέτω το απόσπασμα (Ο Παντιάς απευθύνεται στο Σωτήρη):

[...]Εγώ έκανα κάποτε τον καλύτερο έρωτα με μια κουφάλαλη. Τον καλυτερο έρωτα, γιατί μούγκριζε άντι να μιλά... Μούγκριζε αντί να μιλά... Χα, χα, χα...[...] σελ 162.

Παρ'όλα αυτά πιστεύω ότι η κωφάλαλη όντως ήταν έγγυος από τον Μαρίνο Φλέρη και με τον βιασμό απέβαλε... Μια γνώμη...

Όσο για τις υπόλοιπες πληροφορίες που μας έδωσες φίλε Pan, είναι πολύτιμες και σ'ευχαριστούμε!

Η σειρά είναι κι εμένα μια από τις αγαπημένες μου και η μεταφορά από το βιβλίο καταπληκτική! Χάρηκα ιδιαίτερα όταν είδα ότι έχει ανέβει στα γνωστά σάιτ όχι μόνο για κατέβασμα, αλλά και σε άλλα σάιτ για όσους θέλουν απλώς να την παρακολουθήσουν χωρίς να χρειαστεί να την κατεβάσουν. Δεν παραθέτω το λινκ, επειδή δεν ξέρω αν παραβιάζω κάποιον από τους κανόνες αλλά αν κάποιος θέλει μπορεί να μου στείλει πμ. ;)
 
Πίσω
Μπλουζα