Η Αίθουσα του Θρόνου (MEGA)

serano915 είπε:
Δεν παραθέτω το λινκ, επειδή δεν ξέρω αν παραβιάζω κάποιον από τους κανόνες αλλά αν κάποιος θέλει μπορεί να μου στείλει πμ. ;)
Και πολύ καλά κάνεις φίλε μου γιατί όπως θα έχεις διαβάσει και στους κανονισμούς απαγορεύεται η οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με το download copyright υλικού
 
Να σε συμπληρώσω tsalk,επειδή κατάλαβα ότι προφανώς ο φίλος μας δεν έχει διαβάσει τους κανόνες μας,μπορεί να τους βρει εδώ
 
tsalk είπε:
Και πολύ καλά κάνεις φίλε μου γιατί όπως θα έχεις διαβάσει και στους κανονισμούς απαγορεύεται η οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με το download copyright υλικού
Βασικά δεν είμαι φίλος, αλλά φίλη! :)

Τους κανόνες όσον αφορά στο download τους γνωρίζω, γι'αυτό και δεν το προσπάθησα καν. Αυτό που δεν ήξερα είναι αν μπορώ να δώσω λινκ για να δει κάποιος τη σειρά με streaming (μάλλον δεν ήμουν αρκετα σαφής στο προηγούμενο μήνυμα... #) )

Επειδή έψαχνα πολύ καιρό τη σειρά, ήθελα πολύ να μοιραστώ τη χαρά μου που επιτέλους τη βρήκα και την ξαναείδα μετά από καιρό...

Πάντως σας ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις! :)

Φιλικά..
 
Μη μου συγχίζεστε! Δεν το γράφω και στο κούτελο aka user name! :p :p Μικρό το κακό... ;)

edit: Κι ευχαριστώ για το καλωσόρισμα! Είμαι μέλος αρκετό καιρό αλλά καθότι ντροπαλή, δεν γράφω συχνά... #)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλησπέρα σε όλους!

Καινούργιο μέλος,...καθότι η αγάπη μου για την "Αίθουσα του Θρόνου" με οδήγησε "...στα σκαλοπάτια σας"! Έψαχνα πληροφορίες για τα μέρη όπου έγιναν τα γυρίσματα. Ήξερα βέβαια από πριν ότι γυρίστηκε στη Σύρο, όμως πραγματικά τα της Αναβύσσου, Πλάκας και Τζιας τα αγνοούσα πλήρως! Pan να'σαι καλά! You made my day:))!

Όσο για το "μεγαλύτερος Αιθουσοθρονολόγος",...κράτα ευχαρίστως τον τίτλο! Αλλά για το "μεγαλύτερη Αιθουσοθρονολόγα" έχω τις επιφυλάξεις μου ;) ...Όχι τόσο στα διάφορα trivia, αλλά στα πιο "εσώτερα"!

Μία άλλη διαφορά που θα ήθελα να τονίσω είναι πως στο βιβλίο η πρώτη εικόνα της Γλαύκης είναι "ένα ψηλό μελαχροινό κορίτσι με σκοτεινά γκρίζα μάτια", η οποία και εμφανίζεται στο βιβλίο ταυτοχρόνως την ίδια στιγμή που διαδραματίζεται η αυτοκτονία της Δελόγγη. (Τη στιγμή δηλαδή της έτερης και ύστατης εσωτερικής "πτώσης" του Λουκά, εμφανίζεται εκείνη που θα τον σώσει!...""Οι ενισχύσεις του σύμπαντος"!) Αν και λατρεύω τη Ναυπλιώτου, μου έκανε εντούτοις απίστευτη εντύπωση ο τρόπος που επέλεξε ο Αθανασιάδης να παρουσιάσει την ηρωίδα του...μιας και κάθε συγγραφέας έχει πλάσει στο μυαλό του τον ήρωά του τόσο ψυχογραφικά, ηθογραφικά, όσο και φυσιογνωμικά. Και υποθέτω ότι της απέδιδε την "καθαρή αρχαιοελληνική ομορφιά", μιας και το ήθος της εξαίρεται στο βιβλίο ως ιδεατό για μια κοπέλα της εποχής! Φυσικά, δεν ήταν τυχαία η επιλογή της Ναυπλιώτου (μιας και αργότερα υπήρξε Προθιέρεια στους Ολυμπιακούς)...καθώς αυτό το πανέμορφο πρόσωπο κρύβει στις γωνίες του και την απλότητά του όλη την Ελλάδα! Παρ'όλα αυτά, είναι στιγμές που αναρωτιέμαι πώς θα ήταν μία γκριζομάτα Ναυπλιώτου/Γλαύκη...

Κάτι ακόμα,...τα ποιητικά λόγια (σχεδόν αινιγματικά) που ψιθυρίζει ο Λουκάς στη Γλαύκη στο τελευταίο επεισόδιο, αφού έχει μόλις "συνέλθει" από το ατύχημά της, είναι και τα πρώτα λόγια με τα οποία ανοίγει" το βιβλίο: "Τούτη την ώρα που το νησί ξεκόβει σα γαλέρα απ'την καταχνιά με λατίνια μύλους και τρούλους, μοιάζει να ταξιδεύει σε καιρούς του Αιγαίου παλιούς, όταν οι κρινοδάχτυλες πριγκιπέσες της Παροναξίας τό'παιρναν προίκα μαζί μ'ένα ρόδι για γούρι."...Τί υπέροχος τρόπος της σεναριογράφου να αποτίσει φόρο τιμής στον συγγραφέα,..."κλείνοντας" τον κύκλο αυτόν με αυτούσιες και απαράλλαχτες τις πρώτες δικές του λέξεις :) ...
 
mfairy_14 είπε:
Κάτι ακόμα,...τα ποιητικά λόγια (σχεδόν αινιγματικά) που ψιθυρίζει ο Λουκάς στη Γλαύκη στο τελευταίο επεισόδιο, αφού έχει μόλις "συνέλθει" από το ατύχημά της, είναι και τα πρώτα λόγια με τα οποία ανοίγει" το βιβλίο: "Τούτη την ώρα που το νησί ξεκόβει σα γαλέρα απ'την καταχνιά με λατίνια μύλους και τρούλους, μοιάζει να ταξιδεύει σε καιρούς του Αιγαίου παλιούς, όταν οι κρινοδάχτυλες πριγκιπέσες της Παροναξίας τό'παιρναν προίκα μαζί μ'ένα ρόδι για γούρι."...Τί υπέροχος τρόπος της σεναριογράφου να αποτίσει φόρο τιμής στον συγγραφέα,..."κλείνοντας" τον κύκλο αυτόν με αυτούσιες και απαράλλαχτες τις πρώτες δικές του λέξεις :) ...
Καλησπέρα και καλωσόρισες στο φόρουμ μας! Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα εδώ! :)

Πραγματικά η Αίθουσα του θρόνου (και το βιβλίο αλλά και η σειρά) με έχουν μαγέψει! Είναι απο τα βιβλία που δεν χορταίνω να διαβάζω, και η σειρά είναι εξίσου υπέροχη (αν και με μικρές αλλαγές από το βιβλίο, που ωστόσο δεν με ξενίζουν καθόλου, ίσα ίσα θα έλεγα!)

Μια μικρή επισήμανση, τα λόγια που λέει ο Λουκάς στη Γλαύκη (στη σειρά) και που πολύ σωστά επισημαίνεις ότι είναι τα πρώτα λόγια του βιβλίου, είναι επίσης και τα τελευταία, απλώς λίγο αλλαγμένα. Πάντως σ'αυτό που λες έχεις απόλυτο δίκιο! Η σεναριογράφος ήθελε με αυτόν τον τρόπο να τιμήσει τον συγγραφέα, και τα κατάφερε πολύ καλά, αφού έτσι κι αλλιώς έμεινε αρκετά πιστή στο κείμενο. Πολλές φορές παρακολουθώντας τη σειρά, αναγνώριζα αυτούσιους διαλόγους από το βιβλίο. Εκπληκτικό, όσο και σπάνιο!
 
mfairy_14 είπε:
δεν ήταν τυχαία η επιλογή της Ναυπλιώτου (μιας και αργότερα υπήρξε Προθιέρεια στους Ολυμπιακούς)...καθώς αυτό το πανέμορφο πρόσωπο κρύβει στις γωνίες του και την απλότητά του όλη την Ελλάδα!
.
Και πολυ το αργησανε νομιζω ... να την κανουνε Προθιέρεια
 
serano915 είπε:
Μια μικρή επισήμανση, τα λόγια που λέει ο Λουκάς στη Γλαύκη (στη σειρά) και που πολύ σωστά επισημαίνεις ότι είναι τα πρώτα λόγια του βιβλίου, είναι επίσης και τα τελευταία, απλώς λίγο αλλαγμένα.
Καλησπέρα και...καλώς σας βρήκα!

Serano (η αγαπημένη μου σοκολάτα by the way:) )...δεν είμαι τόσο σίγουρη γι'αυτό! Απ'ό,τι θυμάμαι τα λόγια αυτά τα απαγγέλλει σαν στίχους ποιήματος ο Λουκάς στη Γλαύκη μόλις ανοίγει τα μάτια της και ρωτάει τί συνέβη και βρίσκεται καθοδόν για Αθήνα στο πλοίο του Γκιούνερσον. Το είδα πολύ πρόσφατα,...γι'αυτό.

Λοιπόν, μου μπήκε το ζιζάνιο πάλι,...θα το ξαναδώ απόψε και θα σας είπω... :)

Nemo,...άργησαν...ναι! Αλλά ξέρεις το γνωστόν "κάλλιο αργά παρά ποτέ"! Άλλωστε έπρεπε να είναι ήδη λίγο γνωστή για να της αναθέσουν αυτόν τον ρόλο, να την ξέρει το κοινό, αλλιώς δεν θα μπορούσαν να το δικαιολογήσουν, μιας και είναι η ύστατη τιμή για τη νέα που επιλέγεται! Οπότε ουσιαστικά η Αίθουσα έγινε λίγο-πολύ ο "προθάλαμος" των Ολυμπιακών της...Wonderful, isn't? :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mfairy_14 είπε:
Καλησπέρα και...καλώς σας βρήκα!Serano (η αγαπημένη μου σοκολάτα by the way:) )...δεν είμαι τόσο σίγουρη γι'αυτό! Απ'ό,τι θυμάμαι τα λόγια αυτά τα απαγγέλλει σαν στίχους ποιήματος ο Λουκάς στη Γλαύκη μόλις ανοίγει τα μάτια της και ρωτάει τί συνέβη και βρίσκεται καθοδόν για Αθήνα στο πλοίο του Γκιούνερσον. Το είδα πολύ πρόσφατα,...γι'αυτό.

Λοιπόν, μου μπήκε το ζιζάνιο πάλι,...θα το ξαναδώ απόψε και θα σας είπω... :)
Αναφέρομαι στο βιβλίο... Με τα πρώτα και τα τελευταία λόγια του βιβλίου δοσμένα από το στόμα του Λουκά-Λεμπεσόπουλου διαλέγει να μας αποχαιρετίσει η υπέροχη αυτή σειρά! Αν έχεις το βιβλίο μπορείς να το κοιτάξεις! ;)

p.s. Και η δική μου αγαπημένη σοκολάτα, από'κει και το nickname! Μα να μην μπορώ να κρυφτώ με τίποτα πια;;;; :p
 
Λοιπόν, λοιπόν,...μόλις τσέκαρα το ending:)!

Τα λόγια που έδωσα πριν είναι αυτούσια από το βιβλίο (σελ. 15)...

Now, τα ακόλουθα είναι από τη σειρά (είχες δίκιο Serano! Κάτι τέτοιο θυμόμουν κι εγώ,...το θυμόμουν κάπως "ελλειπές", αλλά όταν ξαναδιάβασα την αρχή, μου έκανε εντύπωση πόσο πολύ από το ακριβές κείμενο συμπεριέλαβαν, οπότε και υποθέτω πως η αρχική εντύπωση του "μισού" αντικαταστάθηκε - ίσως και επάξια - από την αγαλλίαση που επέφερε ο φόρος τιμής προς τον συγγραφέα...)

Ok, here it goes:

Γλαύκη: Φεύγουμε;

Λουκάς: Φεύγουμε αγάπη μου, φεύγουμε,...αλλά θα'ρθουμε πάλι πίσω στο νησί μας! Να δεις πώς ξεκόβει σα γαλέρα από την καταχνιά! Μοιάζει να ταξιδεύει σε καιρούς του Αιγαίου παλιούς, όταν οι κρινοδάχτυλες πριγκιπέσες της Παροναξιάς τό'παιρναν προίκα μαζί μ'ένα ρόδι για γούρι. (Τη φιλάει.) THE END---
....Now that is what I call good writing:)!

By the way,...πού πήγανε βρε παιδιά τα happy ends???? Θέλω κι εγώωωωωωω..... :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γεια σου και καλώς όρισες. :) Επειδή αποκαλύπτεις το τέλος της σειράς, κάνε έντιτ στο ποστ σου και βάλτο μέσα σε σπόιλερ γτ δεν είναι σωστό για όσους το παρακολουθούν και θέλουν να φτάσουν σιγά σιγά στο τέλος...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλώς σας βρήκα...

Σωστό, σωστό...(sorry, αλλά δε φαντάστηκα πως υπήρχε κάποιος που ενδιαφερόταν για τη σειρά, αλλά δεν την είχε ακόμα δει μέχρι τέλους :) !)

Μια ερώτηση μόνο, καθότι "καινούργια" στα forum-πράγματα: How do I do that, once I press edit? Ποιό είναι το spoiler??? Δεν έχω ιδέααααα....
 
Στα ποστς που έχεις γράψει εσύ, η πρώτη επιλογή γωνία κάτω δεξιά είναι έντιτ. Λοιπόν, από εκεί που αρχίζει το κείμενο της αποκάλυψης του τέλους γράψε

κι εκεί π τελειώνει γράψε

[/spoiler ] χωρίς κενό... αν θυμάμαι έτσι γίνεται αλλιώς δεν πειράζει το πολύ πολύ να στο διορθώσει κάποιος διαχειριστής! και πάλι καλώς όρισες
 
DONE!!! Syrano, Sunset...merci beaucoup pour l'aide!!! :)
 
Να προσθέσω ότι, στη σειρά, το αρχοντικό της οικογένειας Δελόγγη στη Σύρο είναι στην πραγματικότητα ο Πύργος Δουκίσσης Πλακεντίας στην Πεντέλη. Ό,τι βλέπουμε εξωτερικά και εσωτερικά.





Μερικά στοιχεία για τη σειρά στην παράθεση που ακολουθεί:

«Η Αίθουσα του θρόνου» ανοίγει: 35 ηθοποιοί. 3.000 κομπάρσοι. 19 εκατ. δραχμές το κόστος κάθε επεισοδίου, εκ των οποίων τα δύο αποτελούν χορηγία της Εθνικής Τράπεζας. 26 επεισόδιο το σύνολο. Το Μέγαρο της Δούκισσας της Πλακεντίας στην Πεντέλη, πλήρως ανακαινισμένο. Μια θαλαμηγός του '60. Γυρίσματα στη Σύρο (περισσότερο από έναν μήνα) καθώς και στην Αθήνα, στο Λαγονήσι, στη Νέα Μάκρη. Μια διανομή περισσότερο θεατρική από ποτέ.
Κυριακή 4 Οκτωβρίου 1998, εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ
Εκπληκτική η σειρά, θαυμάσιο το βιβλίο!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ερωτησούλα.....

Ξέρω οτι τα περισσότερα κομμάτια στην σειρά είναι απο το cd της Ρεμπούτσικα αλλα υπάρχει μια συγκεκριμένη μελωδία που κάθε φορά που βλέπω την σειρά με τρελαίνει και δεν την βρίσκω...

Είναι μόνο κιθάρα και αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά θα του ήμουν υποχρεωμένη για όποια πληροφορία...

Η συγκέκριμένη μελωδία "ντύνει" το ξημέρωμα της Γλαυκης και του Λουκά στο νεκρό χωριό μετα το πρώτο τους βράδυ...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 
Από τα πρώτα θέματα που διάβασα στην retromania ήταν αυτό! Δεν λέω κάτι πρωτότυπο με το να προσθέσω κι εγώ ότι την θεωρώ την καλύτερη, αρτιότερη ελληνική σειρά.

Ούτε μπορώ να σκεφτώ να συμπληρώσω κάτι μετά τα εμπεριστατωμένα posts που έχουν προηγηθεί και ιδίως αυτά του pan:).

Θα διαφοροποιηθώ μόνο ως προς τον θαυμασμό για το βιβλίο. Τα έργα του Αθανασιάδη τα θεωρώ, πώς να το πω τώρα;, μέτρια #) . Με υψηλούς στόχους (φιλοσοφικές αναλύσεις, περιγραφές εποχών και "γενιών") που, προσωπική μου άποψη, δεν του βγαίνουν. Φλύαρα θα τα έλεγα :xm:

Για την "αίθουσα του θρόνου" θα μπορούσα να μιλάω ώρες ατέλειωτες :D . Θα περιοριστώ σε κάποιες λεπτομέρειες που συγκράτησα στις σκηνές Λουκά - Γλαύκης και που μου φάνηκαν να απογειώνουν το παίξιμο των ηθοποιών.

1. Ο Λουκάς αγριεύει :D . Στο λιμάνι όπου έχουν πάει να χαιρετήσουν, αυτός τον θείο του που φεύγει άρρωστος στην Αθήνα με τον Παντιά κι εκείνη τη θεία της. Του κρατάει μούτρα γιατί ακύρωσε τις συναντήσεις τους τις τελευταίες μέρες. Της δίνει κάποιες εξηγήσεις (τις γνωστές του Λουκά "δεν ήμουν ο εαυτός μου, δεν ήθελα να με δεις έτσι") και ακολουθεί η ερώτηση που της κάνει συχνά στο έργο. "Καταλαβαίνεις;". Συνήθως η Γλαύκη απαντούσε ένα γλυκό και θλιμμένο "ναι". Τώρα λέει ένα "ναι" ειρωνικό κι όταν ο Λουκάς τη ρωτάει με χαρά "αλήθεια;" του πετάει ένα υπέροχο και τσαντισμένο "όχι" (του στυλ "αμάν επιτέλους με τη δυσκολία σου"). Λίγα δευτερόλεπτα μετά στρέφει να φύγει και ο Λουκάς την αρπάζει από το μπράτσο :flower: . Ίσως η πιο διεκδικητική κίνηση του Λουκά στη σειρά. "Πρέπει να μιλήσουμε". Του τινάζει το μπράτσο "να μιλήσουμε. Εγώ εδώ γύρω θα είμαι ... προς το παρόν (προειδοποίηση "κι αν καθυστερήσεις, μ' έχασες")".

2. Ο Λουκάς σκληραίνει :( . Έχει εξαφανιστεί μερικές μέρες από τις Σπαθιές όπου τον περιμένει η Γλαύκη. Εμφανίζεται ένα βράδυ και την πετυχαίνει να έχει κατέβει στην κουζίνα ενώ τον απέφευγε όλο το απόγευμα. Ο διάλογος που ακολουθεί τελειώνει με μια εξοργισμένη Γλαύκη να μην συγρκατείται

-Ώστε έτσι ε; Έχεις εξαφανιστεί τόσες μέρες, κάθομαι εδώ και σε περιμένω και δεν μου χρωστάς τίποτα.

-Δεν σε κάλεσα εγώ. Η Φιλιώ σε κάλεσε.

Το πρόσωπο του Λεμπεσόπουλου δείχνει όλη την σκληρότητα, αυτό της Ναυπλιώτου όλο το σοκ. Έτοιμη να βάλει τα κλάματα λέει ένα "σωστά" και εξαφανίζεται τρέχοντας στις σκάλες.

3. Η Γλαύκη γίνεται έφηβη :D . Ενώ έχει φύγει από τις Σπαθιές, αποφασίζει να τον συναντήσει. Το αφήνει όμως στην τύχη. Κυριολεκτικά. Παίζει κορώνα - γράμματα το αν θα τον πάρει τηλέφωνο, κοιτά μ' αγωνία το αποτέλεσμα, φιλάει το νόμισμα που ικανοποίησε την επιθυμία της, καλεί το νούμερο, "σε παρακαλώ, σήκωσέ το, σε παρακαλώ, σήκωσέ το" και, όταν η συνάντηση κανονίζεται, η κάμερα δείχνει πότε τον έναν και πότε τον άλλον, η μουσική παίζει πολύ ταιριαστά, η Γλαύκη πέφτει στο κρεβάτι χαμογελώντας "Γλαύκη δεν σε βλέπω καθόλου καλά".

Και για μένα μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές του έργου, αυτή της πρώτης συνάντησης και της συζήτησης στη στέρνα.

-Γιατί εμένα;

-Μα γιατί τον είδατε, του μιλήσατε. Από τις μνήμες σας μπορώ ν' αναπαραστήσω εικόνες. Όποιος τον συνάντησε έχει για μένα ιερότητα.

Τα μάτια της υγρά, το βλέμμα του Λεμπεσόπουλου ανεξιχνίαστο. Και κοιτάει το προφίλ της σφίγγοντας τα χείλη όσο αυτή μιλάει για ένα ποιήμα του Έλιοτ που "μιλάει για έναν που είναι ογδόντα χρονών και δεν έχει μέλλον".

Αυτό πάντοτε μου έκανε ως προάγγελος της σκηνής στη σπηλιά που ο Λουκάς της λέει

-Στην ηλικία σου; Πετάς παντού σπόρους.

-Κι αν πέφτουν σε άγονο έδαφος; Κι αν εγώ είμαι το άγονο έδαφος;

Χριστέ μου! Τι καταπληκτική σειρά! Τι υπέροχο σενάριο! Τι ανεπανάληπτες ερμηνείες!
 
Kαλα retrofan τα ιδια πραματα μασ εκαναν εντυπωσ...τι πορωση αυτη η σειρα...
 
Πίσω
Μπλουζα