Η Μόνικα Μπελούτσι στο Ηρώδειο

Χμ, απ΄ ότι φαίνεται, μην πηγαίνοντας τελικά, αυτό που "έχασα" ήταν μια χορωδία να άδει και τη Μόνικα να διαβάζει( ; ) έναν μονόλογο στα Γαλλικά.

Τρε τραζίκ αβέκ αρπαχτουά ντε φοκουλτουρέν!
 
Όχι, αυτό που εννοώ είναι ότι αν ήθελε να μοιάζει με την Κάλλας θα έπρεπε να της αλλάξουν τα χαρακτηριστικά. Αλλά απ' ό,τι είδα στις φωτογραφίες από την παράσταση, δεν προσπάθησε ιδιαίτερα να της μοιάσει φυσιογνωμικά, οπότε no problem.

Τι γράψανε δηλαδή οι κριτικές? Μιλάω για σοβαρούς κριτικούς, αν έχει μείνει κανένας. Διότι κατα τ' άλλα,

“Opinions are like assholes, everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks.”

Μπα? Πρώτη φορά χρησιμοποιώ το Inline Spoiler, πλάκα έχει.
Tωρα σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Περίμενα να δω λίγο την Κάλλας αλλά είδα μόνο την Μόνικα. Στην αφίσα τουλάχιστον της έμοιαζε καπως
 
H Nαυπλιωτου συναντήθηκε με την Μπελούτσι και βγάλανε και φωτό, οι " δύο Κάλλας" μαζι
 
Για την ιστορία οι παραστάσεις του Masterclass με τη Μαρία Ναυπλιωτου ως Κάλλας θα συνεχιστούν και φέτος το χειμώνα (από 1η Νοεμβρίου Δευτεροτριτα)
 
Μόνικα Μπελούτσι στο «φλΕΡΤ»: Είμαι η κόρη δύο πολιτισμών, του ελληνικού και του ιταλικού.



Οι εκφράσεις του προσώπου της όταν μιλάει μήπως σας θυμίζει κάτι ;

Μου φαίνεται ότι μιμείται την Μαρία Κάλλας στην συνέντευξη.. :unsure:
Υπάρχουν κάποιοι παγκόσμιοι καλλιτέχνες - καλλιτέχνιδες που κανείς δεν μπορεί να πλησιάσει όσο καλός και να είναι.

Ένας ηθοποίος δεν μιμείται, ούτε "μπαίνει" μέσα σε ρόλους, αλλά υποδύεται ρόλους για την ευχαρίστηση της ψυχής του θεατή-κοινού.

Αν μιμείται ρόλους (ακόμη και σε συνεντεύξεις) τότε, υπάρχει πρόβλημα με την υποκριτική του ικανότητα ως ηθοποιός.

Η Μόνικα Μπελούτσι είναι ένα πετυχημένο μοντέλο το οποίο δεν έχει σπουδάσει σε δραματική σχολή την υποκριτική τέχνη, και έγινε ηθοποιός λόγω εμφάνισης, φήμης, και γνωριμιών.

Έχει αναπτύξει μια καλή υποκριτική ικανότητα αλλά όχι τόσο καλή ώστε να υποδυθεί και να πλησιάσει το ρόλο της Κάλλας.

Από την άλλη, η Μαρία Ναυπλιώτου, έχει την υποκριτική ικανότητα που χρειάζεται, έχει σπουδάσει την υποκριτική τέχνη, έχει την εμπειρία , και την εμφάνιση, και μπορεί να πλησίασει αρκετά την Μαρία Κάλλας, η οποία είναι η μεγαλύτερη μορφή (μαζί με τον τενόρο Ενρικό Καρούζο) του λυρικού θεάτρου στον 20ο αιώνα.


 
Τελευταία επεξεργασία:
Υπάρχουν κάποιοι παγκόσμιοι καλλιτέχνες - καλλιτέχνιδες που κανείς δεν μπορεί να πλησιάσει όσο καλός και να είναι.

Ένας ηθοποίος δεν μιμείται, ούτε "μπαίνει" μέσα σε ρόλους, αλλά υποδύεται ρόλους για την ευχαρίστηση της ψυχής του θεατή-κοινού.

Αν μιμείται ρόλους (ακόμη και σε συνεντεύξεις) τότε, υπάρχει πρόβλημα με την υποκριτική του ικανότητα ως ηθοποιός.

Η Μόνικα Μπελούτσι είναι ένα πετυχημένο μοντέλο το οποίο δεν έχει σπουδάσει σε δραματική σχολή την υποκριτική τέχνη, και έγινε ηθοποιός λόγω εμφάνισης, φήμης, και γνωριμιών.

Έχει αναπτύξει μια καλή υποκριτική ικανότητα αλλά όχι τόσο καλή ώστε να υποδυθεί και να πλησιάσει το ρόλο της Κάλλας.

Από την άλλη, η Μαρία Ναυπλιώτου, έχει την υποκριτική ικανότητα που χρειάζεται, έχει σπουδάσει την υποκριτική τέχνη, έχει την εμπειρία , και την εμφάνιση, και μπορεί να πλησίασει αρκετά την Μαρία Κάλλας, η οποία είναι η μεγαλύτερη μορφή (μαζί με τον τενόρο Ενρικό Καρούζο) του λυρικού θεάτρου στον 20ο αιώνα.


Η Μόνικα ίσως είναι η ωραιότερη γυναίκα στον πλανήτη και καλή κινηματογραφική ηθοποιός . Άλλο όμως η θεατρική παιδεία.
 
Δυστυχώς δεν το έχει σε τέτοιου είδους ρόλους.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τώρα θεμε δεν θεμε η Αντζελίνα θα γίνει

Μεγάλωσε και αυτή και δεν έχει πολλές προτάσεις για ταινίες και το έχει ρίξει πολύ στην σκηνοθεσία και τώρα στη όπερα.
 
Μεγάλωσε και αυτή και δεν έχει πολλές προτάσεις για ταινίες και το έχει ρίξει πολύ στην σκηνοθεσία και τώρα στη όπερα.
Να σου πω ότι θα θελα την δική μας την Ναυπλιώτου να την δω ως Κάλλας σε χουλυγουντιανη ταινία. Αλλά μεταξύ Μπελούτσι και Τζολί προτιμώ μόνιμα της φέρνει κιόλας.
 
Να σου πω ότι θα θελα την δική μας την Ναυπλιώτου να την δω ως Κάλλας σε χουλυγουντιανη ταινία. Αλλά μεταξύ Μπελούτσι και Τζολί προτιμώ μόνιμα της φέρνει κιόλας.

Η Μαρία Ναυπλιώτου έπαιξε την Μαρία Κάλας στο θεατρικό έργο ενός Αμερικανού συγγραφέα όπου ήταν βασισμένο στο περίφημο σεμινάριο όπου δίδαξε η Μαρία Κάλλας στη Μουσική Σχολή Τζούλλιαρντ της Νέας Υόρκης στις αρχές της δεκαετίας του ’70 (71/72).


Δες και ένα μικρό απόσπασμα απο το θεατρικό έργο :


Δεν ξέρω τι να σου πω για αυτό που γράφεις για την χολιγουντιανή ταινία.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και ήρθε η σειρά της Αντζελίνα Τζολί να ενσαρκώσει την Μαρία Κάλλας..


Μάλιστα..
 
Και ήρθε η σειρά της Αντζελίνα Τζολί να ενσαρκώσει την Μαρία Κάλλας..


Μάλιστα..
Eμφανισιακα δεν μπορώ να φανταστώ την Τζολί ως Κάλλας ενώ της μονικας της πήγαινε.
 
Πίσω
Μπλουζα