Εμένα Κυψέλη και το αγόρι μου Άνω Ιλίσια. Το 140 περνούσε και από την Ούλοφ Πάλμε. Ε, δεν ήταν ποτέ στην ώρα του σε στάση της Ευελπίδων. Κάθε 45 λεπτά αποκλείεται να ήταν. Σίγουρα ήταν πάνω από μια ώρα το επίσημο δρομολόγιο, μήπως ήταν μια ώρα και ένα τέταρτο; Πάντως αν περίμενα το λεωφορείο, που έχει τύχει νάτο περιμένω και δύο ώρες, θα χα χωρίσει. Μιλάμε για πολύ στήσιμο.
Κι όμως η επίσημη δρομολόγηση ήταν κάθε 45 λεπτά...
Για ποιές χρονιές μιλάς; Γιατί όντως μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '90 ήταν μία πικραμμένη ιστορία.
Γενικά από την πλατεία Υμηττού και μετά ( Ηλιούπολη, Αργυρούπολη κλπ) επειδή διερχόταν από άνετους δρόμους δεν έπηζε ιδιαίτερα. Προβληματικά σημεία από Ιλίσια προς Γλυφάδα ήταν στο Παγκράτι και το Βύρωνα, στα φανάρια της Αλίμου με την παραλιακή (γιατί δεν είχε φτιαχτεί ο ανισόπεδος κόμβος) και το αριστερό φανάρι στην παραλιακή στο ύψος της Πλατείας της Γλυφάδας όπου έκανε αναστροφή για να καταλήξει στο τέρμα της οδού Λαζαράκη. Στην επιστροφή από Γλυφάδα προς Ζωγράφου το πρόβλημα εστιαζόταν στην παραλιακή στο ύψος του παλιού αεροδρομίου μέχρι να στρίψει δεξιά στην Αλίμου, στην Αργυρούπολη στο φανάρι όπου έστριβε αριστερά από την οδό Αλεξιουπόλεως στην Λεωφόρο Κύπρου και μετά σε Βύρωνα, Παγκράτι μέχρι να βγεί στην Υμηττού..
Πάντως ως γέννημα θρέμμα της περιοχής των Άνω Ιλισίων με βόλευε αφάνταστα όταν πήγαινα για μπάνια στη θάλασσα στην Βάρκιζα και τη Βουλιαγμένη... απλά είχε πολύ κόσμο και σταματούσε σε όλες τις στάσεις.
Υπήρχαν επίσης κατά τα μέσα της δεκαετίας του '90 τα express από το Ζάππειο : οι θρυλικές θερινές γραμμές "Ποσειδών" 180 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΒΑΡΚΙΖΑ και 350 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΑΡΤΕΜΙΣ (κύριο λόγο με αρθρωτά Volvo B10M "Δεινόσαυρος") πριν γίνουν Ε2Θ και Ε5Θ αντίστοιχα και μεταφερθούν στην οδό Ακαδημίας.
Μετά τη λειτουργία του μετρό στη Δάφνη βόλευε να πάω με τα πόδια Μέγαρο Μουσικής να πάρω μετρό (τότε η γραμμή τερμάτιζε Σύνταγμα και από εκείνα πάω Δάφνη απ' όπου έπαιρνα το 171 Σταθμός Δάφνης -Βάρκιζα. Από το 2002 και μετά βόλευε το express Ε22 Ακαδημία-Σαρωνίδα.
Γενικά πάντως έκανα πολλούς συνδυασμούς λεωφορειακών γραμμών και είχα μάθει τα δρομολόγια και τους χρόνους διέλευσης οπότε δεν περίμενα πολύ στις στάσεις. Πάντως το τέρμα του 140 στην οδό Λαζαράκη ήταν ιδανικό για plane spotting αφού όταν οι προσγειώσεις ήταν από Γλυφάδα όλα τα αεροπλάνα περνούσαν από πάνω...