Η Παλιά Αθήνα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας audiodee
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Πηγή https://www.facebook.com/photo/?fbid=1124008072449475&set=a.599807964869491
Φωτογραφία ἀρχείου ἀπὸ τὸν Κώστα Σάρρα μᾶς ταξιδεύει στὸ 1985, ὅταν δὲν ὑπῆρχε ἀκόμα ὁ νέος τροχιόδρομος καὶ τὰ ἠλεκτροκίνητα λεωφορεῖα τῶν #ΗΛΠΑΠ ἐκτελοῦσαν τὴ γραμμὴ "10 #Αθήνα - #Νέα_Σμύρνη - #Παλαιό_Φάληρο", τά #ταξὶ ἀπὸ γκρὶ εἶχαν γίνει κίτρινα μὲ γαλάζια λωρίδα στὴ μέση, ἀλλὰ καὶ τά #Magirus Deutz τῆς #ΕΑΣ ἐξυπηρετοῦσαν τὴ γραμμὴ "213 Ἀθήνα - #Γουδί".

Σημείωση: Το 213 Αθήνα Γουδί είχε αφετηρία στην Ακαδημίας, οπότε στην οπίσθια πινακίδα δεν είχαν γυρίσει τον σωστό αριθμό γραμμής...
Στα σχόλια αναγράφεται από κάποιν χρήστη : "Δεν έχει καμιά δουλειά το 213 στην Πύλη του Αδριανού. Ίσως το λεωφορείο να ήταν το 230 Θησείο-Γουδί ή το 024 Κυνοσάργους-Άγιοι Ανάργυροι ή το 910 Αθήνα-Τζιτζιφιές που είχαν κατά καιρούς Magirus. Επειδή το λεωφορείο έχει μέσα κόσμο μάλλον δεν είχαν γυρίσει την προμετωπίδα και φαίνεται 213."
1726511767962.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πηγή https://www.facebook.com/photo/?fbid=1124008072449475&set=a.599807964869491
Φωτογραφία ἀρχείου ἀπὸ τὸν Κώστα Σάρρα μᾶς ταξιδεύει στὸ 1985, ὅταν δὲν ὑπῆρχε ἀκόμα ὁ νέος τροχιόδρομος καὶ τὰ ἠλεκτροκίνητα λεωφορεῖα τῶν #ΗΛΠΑΠ ἐκτελοῦσαν τὴ γραμμὴ "10 #Αθήνα - #Νέα_Σμύρνη - #Παλαιό_Φάληρο", τά #ταξὶ ἀπὸ γκρὶ εἶχαν γίνει κίτρινα μὲ γαλάζια λωρίδα στὴ μέση, ἀλλὰ καὶ τά #Magirus Deutz τῆς #ΕΑΣ ἐξυπηρετοῦσαν τὴ γραμμὴ "213 Ἀθήνα - #Γουδί".

Σημείωση: Το 213 Αθήνα Γουδί είχε αφετηρία στην Ακαδημίας, οπότε στην οπίσθια πινακίδα δεν είχαν γυρίσει τον σωστό αριθμό γραμμής...
Στα σχόλια αναγράφεται από κάποιν χρήστη : "Δεν έχει καμιά δουλειά το 213 στην Πύλη του Αδριανού. Ίσως το λεωφορείο να ήταν το 230 Θησείο-Γουδί ή το 024 Κυνοσάργους-Άγιοι Ανάργυροι ή το 910 Αθήνα-Τζιτζιφιές που είχαν κατά καιρούς Magirus. Επειδή το λεωφορείο έχει μέσα κόσμο μάλλον δεν είχαν γυρίσει την προμετωπίδα και φαίνεται 213."
Προβολή συνημμένου 285436
Ήταν σύνηθες η πινακίδα με τον αριθμό της γραμμής στο πίσω μέρος να μην συμβαδίζει με την εμπρόσθια και πλάγια. Είχε να κάνει με το ποια γραμμή εξυπηρετούσε πάγια το αυτοκίνητο ή αν έμπαινε κάπου τσόντα. Επιπλέον τα ταξί είχαν συμβατικές πινακίδες και όχι τις κόκκινες, οι οποίες μπήκαν το 90(;). Την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων που φαίνεται πίσω πίσω τη θυμάμαι μέχρι τη δεκαετία του 2000...
 

Έχω την εντύπωση ότι ο στρατιώτης (σίγουρα θητείας) που είναι μέσα στο στρατιωτικό φορτηγό είχε όρεξη για πλάκα καθώς είναι μπροστά απο στάση του ΗΛΠΑΠ (κίτρινου χρώματος δηλαδή στάση του τρόλεϊ) και αν δείτε καλά κρατάει ένα χαρτί όπου γράφει... ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ και μάλιστα φαίνεται πάνω και το νούμερο 11 του τρόλεϊ που έκανε την διαδρομή! Έκανε το στρατιωτικό φορτηγό.. Τρόλεϊ!!! :biglaugh:
 
Έχω την εντύπωση ότι ο στρατιώτης (σίγουρα θητείας) που είναι μέσα στο στρατιωτικό φορτηγό είχε όρεξη για πλάκα καθώς είναι μπροστά απο στάση του ΗΛΠΑΠ (κίτρινου χρώματος δηλαδή στάση του τρόλεϊ) και αν δείτε καλά κρατάει ένα χαρτί όπου γράφει... ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ και μάλιστα φαίνεται πάνω και το νούμερο 11 του τρόλεϊ που έκανε την διαδρομή! Έκανε το στρατιωτικό φορτηγό.. Τρόλεϊ!!! :biglaugh:
Μήπως λόγω απεργίας , γίνονταν τα δρομολόγια από τον στρατό; Νομίζω. εκείνη την εποχή το συνήθιζαν αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μήπως λόγω απεργίας , γίνονταν τα δρομολόγια από τον στρατό; Νομίζω. εκείνη την εποχή το συνήθιζαν αυτό

Λες να είχε γίνει κάτι τέτοιο; Ειλικρινά δεν το γνωρίζω.
 
Λες να είχε γίνει κάτι τέτοιο; Ειλικρινά δεν το γνωρίζω.

Για φορτηγά δεν ξέρω ,δεν έχω δει αλλά τότε στις απεργίες στα 80ς έβαζαν φαντάρους οδηγούς σε λεωφορεία που ήταν και καλά παιδιά ,μας πήγαιναν κι όπου θέλαμε
;)
 
Πίσω
Μπλουζα