Τέλειο! Αγνώριστη η γωνία. Όσον αφορά τη γραμμή του Θηρίου ήταν χονδρικώς η πορεία του σημερινού προαστιακού αλλά σε καλύτερη θέση αφού πέρναγε από το κέντρο των Αγίων Αναργύρων συνέχιζε στη Νέα Ιωνία εκεί που είναι τα εμπορικά κέντρα (τύπου μικρά mall), συνέχιζε Νεο Ηράκλειο, ΟΑΚΑ από τη νότια πλευρά, εκεί ακριβώς που δημοπρατείται η νέα γραμμή του μετρό που θα στοιχίσει ένα σωρό λεφτά, συνέχιζε μπροστά από Μητέρα Ιασώ και διέσχιζε την Κηφισίας πάνω σε μια μεγάλη τοξωτή σιδερένια γέφυρα (γι αυτό και η περιοχή λέγεται Σίδερα Χαλανδρίου). Η γέφυρα ήταν πάνω από την Κηφισίας η οποία ήταν πολύ στενότερη από τη σημερινή της μορφή. Από το Νέο Ηράκλειο με το ΟΑΚΑ ξεκινούσε η φόρτωση του τρένου με κάρβουνο που εβγαινε από τις γύρω στοές των ορυχείων. Το τρένο έφτανε Χαλάνδρι, στην πλατεία μετα συνέχιζε για παρα πολλά χωριά των Μεσογείων μέχρι που έφτανε στο Λαύριο. Τα τρένα δεν ήταν μόνο για τα μεταλεύματα και τα προόντα των Μεσογείων ήταν και επιβατηγά, εξυπηρετούσαν κόσμο. Ξηλώθηκε κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 60. Κάποιοι γείτονες μου κάτι θυμούνται.