Η Παλιά Αθήνα

Το θέμα είναι ποιό μέρος της Αθήνας δείχνει.
 
Προβολή συνημμένου 233393



πηγή : FB - Η Αθήνα από τον 19ο αιώνα
Ο κινηματογράφος Παλλάς επί της οδού Υμηττού στο Παγκράτι.
Έτος λήψης της φωτογραφίας από το 1955 έως το πολύ αρχές 1960 καθ' ότι τα τριαξονικά τρόλεϋ ALFA ROMEO,
με αμάξωμα CASARO και ηλεκτρολογικό εξοπλισμό CGE πρωτοκυκλοφόρησαν το 1955 από την τότε ΗΕΜ (Ηλεκτρική Εταιρεία Μεταφορών - θυγατρική της Αγγλικής Power) και προγόνου των ΗΛΠΑΠ και αποσύρθηκαν το 1993.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Ενδιαφέρον ότι το "Παλλάς" που παραπέμπει σε θεά Αθηνά έγινε "Παλάς" που παραπέμπει σε Γαλλικό παλάτι. Πάντως προτιμώ ένα σινεμά που βαφτίστηκε από παλάτι παρά από ένα που βαφτίστηκε από μια καυγατζού (βλ καυγά με Ποσειδώνα) πολεμόχαρη (βλ. μάχη με Άρη) ζηλιάρα (βλ. Αράχνη) ματαιόδοξη (βλ. Καλλιστεία με Πάρη) τραβεστί (πέρα από πανοπλία της άρεσε να μεταμφιέζεται σε Μέντορα, τα έχουμε πει αυτά) αντρογυναίκα ψευτοπαρθένα (τάχαμου τάχαμου, διότι οι μπομπές της με τον Ήφαιστο που έβγαλαν τον Εριχθόνιο είχαν γίνει βούκινο).
 
Αλλά γιατί δεν βλέπω νεαρούς στις ταράτσες με απίθανες φάτσες, μια σουσού κι ένα ρεμάλι, νεαρούς μπλουτζηνάτους, και κυρίες ξαπλωτές στις πολυθρόνες?
 
Γιατί είναι παλιά η φωτό. Οι ... ντόπιοι μπήτνικς δεν είχαν ακόμα εμφανιστεί. Πρέπει ακόμα να τρώγαμε μπομπότα και πατάτα μπλουμ την περίοδο της φωτογραφίας. Πρεπει να βρισκόμαστε ανάμεσα στο 1951 και στο 1954. Το 1955 το Σελέκτ εμφανίζεται στην ταινία "Ούτε γάτα ούτε ζημιά". Εδώ είναι ακόμα υπό διαμόρφωση.
 
@g1973tony συγγνώμη δηλαδή η Alfa Romeo έβγαζε και τρόλεϊ; δηλαδή ο γνωστός πολιτικός με τα παχιά φρύδια καθόταν κι έλεγε μωρέ τι τρόλεϊ να πάρω, να πάρω Fiat, να πάρω Man, βρε δεν παίρνω Alfa Romeo που τραβάνε και στην ανηφόρα;
 
@g1973tony συγγνώμη δηλαδή η Alfa Romeo έβγαζε και τρόλεϊ; δηλαδή ο γνωστός πολιτικός με τα παχιά φρύδια καθόταν κι έλεγε μωρέ τι τρόλεϊ να πάρω, να πάρω Fiat, να πάρω Man, βρε δεν παίρνω Alfa Romeo που τραβάνε και στην ανηφόρα;
Στο https://leoforeia.gr/forum/showthread.php?tid=7126 αναφέρεται ότι "...Τα Alfa Romeo όντως πρωτοκυκλοφόρησαν το 1953. Παραδόθηκαν σταδιακά μέχρι και το 1954 και ήρθαν στην Ελλάδα ως μέρος των πολεμικών επανορθώσεων της Ιταλίας...."
Επίσης στο ίδιο σχόλιο ο συντάκτης παραπέμπει στο
(στην Ιταλική γλώσσα)
 
Γιατί είναι παλιά η φωτό. Οι ... ντόπιοι μπήτνικς δεν είχαν ακόμα εμφανιστεί. Πρέπει ακόμα να τρώγαμε μπομπότα και πατάτα μπλουμ την περίοδο της φωτογραφίας. Πρεπει να βρισκόμαστε ανάμεσα στο 1951 και στο 1954. Το 1955 το Σελέκτ εμφανίζεται στην ταινία "Ούτε γάτα ούτε ζημιά". Εδώ είναι ακόμα υπό διαμόρφωση.
Στη φωτογραφία φαίνεται το κτήριο του σελέκτ αλλά το σελεκτ είναι πίσω από το δέντρο. Βλέπουμε την διασταύρωση με Ι.Δροσοπούλου, η διασταύρωση με την Επτανήσου είναι λίγο παραπάνω.
 
Στη φωτογραφία φαίνεται το κτήριο του σελέκτ αλλά το σελεκτ είναι πίσω από το δέντρο. Βλέπουμε την διασταύρωση με Ι.Δροσοπούλου, η διασταύρωση με την Επτανήσου είναι λίγο παραπάνω.
Πολύ σωστά, στη φωτό βλέπουμε το πρώτο (το κυκλικό) από τα τρία συντριβάνια της Φωκίωνος Νέγρη, όπως ανεβαίνουμε προς την πλατεία Κυψέλης. Όσο για την απουσία ανθρώπων στην φωτογραφία, είναι ενδεχόμενο να τραβήχτηκε σε μια μάλλον ήσυχη ώρα για την περιοχή (Κυριακή πολύ πρωί ίσως).
 
Μα ακόμη και ξημερώματα στις 4 και κάτι θα έπρεπε να δούμε να ξεφορτώνει στη γωνια μια Μαζεράτι.
 
Πω πω ντοκουμέντο….Lada ταξί!
Και Audi.. και μάλιστα με τις χαρακτηριστικές πινακίδες με τα κόκκινα αλφαριθμητικά.
Δεν θυμάμαι μέχρι πότε έφεραν αυτές τις πινακίδες τα ταξί αλλά σίγουρα οι κίτρινες πινακίδες
με τα μαύρα αλφαριθμητικά για ταξί και φορτηγά άρχισαν να τοποθετούνται από τις αρχές του 2000,
βλ. σχετικά :
 
Πίσω
Μπλουζα