Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα σε έγχρωμη έκδοση!!!!

johnmar94 είπε:
Η κ. Κοντού δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι όταν γύρισε την ταινία "Μια Ιταλίδα απ' την Κυψέλη" στη Φίνος, μετά αποχώρησε ύστερα από απαιτήσεις γνωστής ξανθιάς πρωταγωνίστριας της εταιρείας, η οποία δήλωσε ξεκάθαρα: " 'Η αυτή (Κοντού) ή εγώ". Το γεγονός αυτό την ώθησε να υπογράψει στην Καραγιάννης - Καρατζόπουλος και να γυρίσει εκεί τις επόμενες ταινίες της. Ποια πιστεύετε ότι είναι η ξανθιά πρωταγωνίστρια της Φίνος, που δεν ήθελε την Μάρω Κοντού στην εταιρεία; Πάντως υπήρχαν δύο ξανθές πρωταγωνίστριες. Με τη μία έχουν συνεργαστεί σε μια και μοναδική ταινία λίγα χρόνια πριν την "Ιταλίδα" σε ταινία άλλης εταιρείας, ενώ με την δεύτερη σε καμία ταινία μέχρι σήμερα...

tonytony είπε:
Η μία που υπονοείς , η Αλίκη Βουγιουκλάκη , δεν ήταν τότε στη Φίνος Φιλμ άρα την αποκλείουμε. Η Ζωή Λάσκαρη ίσως;;;
Η ταινία "Μια ιταλίδα απο την Κυψέλη" γυρίστηκε το 1968...ήταν η χρονιά που η Αλίκη επέστρεψε στην FF με την "Αρχόντισσα και τον Αλήτη"...

:shtup::shtup::biglaugh::biglaugh:
 
Είδα επιτέλους την έγχρωμη εκδοχή της ταινίας η γυνή να φοβήται τον άντρα! Δεν ήμουν κατά του επιχρωματισμού όπως πολλοί, αφού αυτή η version δεν καταργεί την ασπρόμαυρη και διαλέγεις πια θα δεις. Ίσα ίσα που έδωσε νέα πνοή στην ταινία, ήταν μια ευκαιρία να δούμε κλασικό σινεμά στον κινηματογράφο που δεν είδαμε ποτέ, και την ταινία σε HD ποιότητα, που και η Φίνος Φιλμ έχει κάνει αλλά ποτέ δεν έχουμε ακόμα απολαύσει. Βέβαια το HD telecine του Καράγιαννη φάνηκε λίγο μπροστά στην τεχνική της ΦΦ με frame by frame restoration σε 4κ (όπως προείπα δεν το έχουμε δει, αλλά φαίνεται η διαφορά στις version της ΦΦ που παίζουν στα κανάλια ότι το φιλμ είναι πιο καθαρό και δεν έχει σκόνες λεκέδες κλπ. που είχε η HD version του ΚΚ), κατά τα αλλά ήταν εξαιρετικός ο επιχρωματισμός με λεπτομερή εικόνα, καθαρό ήχο που σε κάποιες στιγμές σου έδινε μια ιδέα πολυκάναλου ήχου – καλή δουλεία αν σκεφτούμε την μονοφωνική πηγή. Βέβαια δεν έλειψαν οι παιδικές ασθενείς του ΚΚ όπως καινούριοι τίτλοι αρχής τέλους που είχαν και συντακτικά λάθη, και σύγχρονες μεταβάσεις μέσα στην ταινία (ευτυχώς που δεν είδαμε και κάνα πλάνο με Αθήνα του 2016 εμβόλιμο μέσα στην ταινία). Ελπίζω να δούμε αυτή τη πραγματικά αξιόλογη δουλειά σε Blu-ray και να γίνει κάτι αντίστοιχο και σε άλλες ταινίες.
 
Mα, υποτίθεται ότι σύμφωνα με την επιστολή του Καρατζόπουλου στον Μαστοράκη, που βλέπουμε στο παραπάνω post με τη Μάρω Κοντού, δεν έχει πειραχτεί ούτε καρέ από την πρωτότυπη ταινία ! Πώς υπάρχουν σύγχρονες μεταβάσεις; (Θα μου πεις, τα εμβόλιμα δεν πειράζουν τα παλιά...)
 
ΦΖΠ1 είπε:
Mα, υποτίθεται ότι σύμφωνα με την επιστολή του Καρατζόπουλου στον Μαστοράκη, που βλέπουμε στο παραπάνω post με τη Μάρω Κοντού, δεν έχει πειραχτεί ούτε καρέ από την πρωτότυπη ταινία ! Πώς υπάρχουν σύγχρονες μεταβάσεις; (Θα μου πεις, τα εμβόλιμα δεν πειράζουν τα παλιά...)
καλα αν δεν ειχε πειραχτει ουτε καρε θα υπηρχαν και οι original τιτλοι και οχι αυτοι που λενε => με τους: Μαρω Κοντού, ΓιώργοΣ Κωνσταντίνου
 
Παίδες, πιστεύω πως στην εταιρεία αυτή γενικότερα δεν πρέπει να 'παίζουν' μπομπίνες στην αποθήκη τους.

Από εκεί οφείλει να ξεκινά η ψηφιοποίηση, και όχι από τις τηλεοπτικές εκδόσεις.
 
Συμφωνα με τρεηλερ που παιχθηκε χθες, η εγχρωμη εκδοση της ταινιας θα προβληθει συντομα απο τον Ant1.
 
supacoopa είπε:
Συμφωνα με τρεηλερ που παιχθηκε χθες, η εγχρωμη εκδοση της ταινιας θα προβληθει συντομα απο τον Ant1.

Συγκεκριμένα το Σάββατο 23 Απριλίου στις 20.00
 
Cool θα μπει στο αρχειο,περιεργο που δεν την πουλανε.
 
Θα προβληθεί κιόλας; Τόσο γρήγορα; Αυτο δε χάνεται.
 
Ο αντ1 έχει άθλια εικόνα. Ηλπιζα να έβγαινε σε κάποιο κανάλι με ελαφρώς αξιοπρεπή απεικονιση
 
Θα σου'λεγα υπαρχει ΑΝΤ1HD αλλα και παλι η εικονα ειναι αστα.
 
Δεν θες να ανοιξω το στομα μου :)
 
Πάντως, στους κινηματογράφους η έγχρωμη επανέκδοση δεν πήγε καθόλου καλά.
 
atanasio είπε:
Πάντως, στους κινηματογράφους η έγχρωμη επανέκδοση δεν πήγε καθόλου καλά.

Το φαντάζομαι , τουλάχιστον εδώ στη Λάρισα την πρώτη μέρα προβολής της που πήγα οι θεατές ήταν συνολικά...5 μαζί με μένα! :( Ξέρουμε τι εισιτήρια έκοψε;
 
είναι λογικό να μην ειχε μεγαλη κίνηση η ταινια στον κινηματογραφο αφού όλοι την εχουμε δει ασπρομαυρη, γιατι να πληρωσεις εισιτηριο να τη δεις και εγχρωμη? Κι εγώ σκεφτόμουν να πάω να τη δω αλλά...συγκρατηθηκα, την εχω δει πολλες φορες στην τηλεόραση...
 
Θα κανει μεγαλη τηλεθεαση στη τηλεοραση ειναι και η μερα τετοια. :)
 
Μόλις είδα το τελευταίο μισάωρο της ταινίας στην τηλεόραση. Δεν ξέρω γιατί τόσοι πολλοί είχαν αντίρρηση. Δεν ξέρω γιατί τόσος βομβαρδισμός ότι η τεχνική απέτυχε στο εξωτερικό, ότι δεν ρωτήσαν τον Τζαβέλλα (άκουσον, άκουσον) ότι, ότι, ότι.... Παιδιά εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. Εγινε τέλεια δουλειά. Η ταινία είναι σαν καινούρια και προσωπικά εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλες τέτοιες προσπάθειες. Αν όμως, η συνταγή δεν απέφερε χρήματα δεν νομίζω ότι το εγχείρημα θα επαναληφθεί. Κρίμα αλλά και αναμενόμενο. Πόσοι θα πήγαιναν να δουν μια ταινία που την έχουν δει χίλιες φορές έστω και για αυτό τον λόγο? Δύσκολο. Θεωρώ ότι στην τηλεόραση θα έχει καλύτερη τύχη. Ίδωμεν.
 
εγω την ειδα σημερα στην τηλεοραση,ομολογω οοτι ημουν καπως επιφυλακτικος αλλα μαρεσε το αποτελεσμα

η ταινια απο την αλλη ειτε εγχρωμη ειτε ασπροπαυρη με συγκηνει παντα οσες φορε και αν την δω
 
Είδα κι εγώ την ταινία νωρίτερα που παίχτηκε στην τηλεόραση. Τα πάντα ήταν δουλεμένα μέχρι την λεπτομέρεια, ακόμη και την υφή των υφασμάτων μπορείς να ξεχωρίσεις! Ωφείλω να πώ πως η δουλειά που έγινε ήταν πάρα πολύ καλή-αν και προσωπικά μου φάνηκε κάπως φανταχτερή. Φαντάζομαι ότι τα χρώμματα θα βγήκαν ελαρφώς πιό έντονα απ' τα πραγματικά, πιθανόν όμως να φταίει η συνήθεια. Δεν είμαι ειδική, αλλά νομίζω ότι έγινε κάποια παρέμβαση βελτίωσης της ποιότητας της εικόνας και του ήχου, και σε κάποιες σκηνές σταθεροποίηση του κάδρου (έτσι δεν το λένε; ).


Το μόνο που με χτύπησε άσχημα στο μάτι ήταν στην σκηνή της κηδείας. Όλοι ήταν μαυροφορεμένοι εκτός από τις συζήγους δύο εκ των φίλων του Αντωνάκη, οι οποίες φορούσαν λαχανί και γαλαζιο και μάλιστα σε χτυπητες αποχρώσεις. Σε κηδεία εκείνης της εποχής δεν νομίζω να υπήρχε άνθρωπος που θα πήγαινε με τόσο ανοιχτόχρωμο ρούχο (βγάζει μάτι!), για λόγους θρησκευτικούς και κοινωνικούς. Ούτε στην εποχή μας δεν είναι αποδεκτό κάτι τέτοιο. Θεωρώ πιό πιθανό τα φορέματά τους να ήταν γκρί ή μπλέ και να έγινε κάποιο λάθος στην διαδικασία του επιχρωματισμού. Πάντα με επιφύλαξη βέβαια γιατί μπορεί όντως έτσι να ητάν. Εμένα πάντως δεν μου κολλάει.
 
Ειδα την πρωτη ωρα σχεδον της ταινιας. Μπορω να πω οτι μου αρεσε σαν αποτελεσμα και τωρα με το χρωμα παρατηρησα λεπτομερειες για 1η φορα οπως κατι καδρα με παππου γιαγια στον τοιχο και λεπτομερεια απο την δαντελενια κουρτινα στο παραθυρο οταν η Κοντου βγαινει να κοιταξει το δρομο.
 
Πίσω
Μπλουζα