Η εξαφάνιση του Τζων Αυλακιώτη (1985 ΕΡΤ)

Δε θυμάμαι να την είχα παρακολουθήσει. Ως μαθητής πιάνου της Κατωτέρας, τότε, όμως, ήταν αδύνατο να μη στηθώ να ακούσω το σήμα των τίτλων, και να μην αναρρωτηθώ για το Χατζηνάσιο "Μα πως παίζει έτσι ρε παιδί μου...Θα φτάσω κι εγώ ποτέ;"...
 
Να ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου (με καθυστέρηση!!) τον tonytony για τις φωτογραφίες του φωτογράφου κ. Β. Κυριαζή που μοιράστηκε εδώ μαζί μας - είναι πραγματικά απολαυστικές!

Όσο για το πιάνο που παίζει ο Χατζηνάσιος στους τίτλους έναρξης της σειράς, είναι πράγματι μοναδικός. Για αυτό και το κομάτι αυτό των τίτλων μου αρέσει μέχρι τη μέση (μέχρι εκεί που σταματάει να παίζει πιάνο), το δεύτερο μισό δεν μου αρέσει και τόσο πολύ... ;)
 
Ναι, σε αυτό συμφωνώ κι εγώ. Το πρώτο "ορμητικό" θέμα με τα τρίηχα ήταν και το δύσκολο, το δεύτερο που γινότανε "cool" άντε και το κουτσοέπαιζα τότε, και το τρίτο το "συμφωνικό" κι εμένα με άφηνε αδιάφορο !
 
Δυστυχως απ οσο ξερω ο Χατζηνασιος δεν κυκλοφορησε το θεμα της σειρας σε καποια απο τις συλλογες του...
 
Τωρα παιδια παει το αρχειο της ερτ παει και η σειρα, δεν θα την δω μαλλον ποτε :( την ανακαλυψα τωρα εστω και με καθυστερηση
 
αριαδνη είπε:
Τωρα παιδια παει το αρχειο της ερτ παει και η σειρα, δεν θα την δω μαλλον ποτε :( την ανακαλυψα τωρα εστω και με καθυστερηση
αριαδνη μη στενοχωριεσαι και υπαρχει η σειρα στο αρχειο της ΕΡΤ,μπες στην ιστοσελιδα: http://www.hprt-archives.gr/V3/public/main/d--index-archive-tv-programs.aspx ,θα πας εκει που γραφει "τιτλος" ,θα πατησεις το βελακι που εχει το υλικο με αλφαβητικη σειρα και θα συγκεντρωσεις την προσοχη σου σε ο,τι αρχιζει απο "Ε" ,εκει θα βρεις τη σειρα: "εξαφανιση του Τζων Αυλακιωτη" .Μετα θα πατησεις στο ροζ πλαισιο που λεει "αναζητηση" και θα σου εμφανισει τα επεισοδια

2.JPG

Αν ακολουθησεις αυτη τη διαδικασια το 1ο επεισοδιο θα το βρεις εδω: http://www.hprt-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=65369&autostart=0

το ιδιο θα κανεις και με τα υπολοιπα επεισοδια
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το βιβλίο έπεσε στα χέρια μου πριν λίγες μέρες, προσφορά μιας κυριακάτικης εφημερίδας, ελάχιστη σχέση με τα όσα θυμάμαι απ'τη σειρά ξαναβρήκα στο μυθιστόρημα. Θα μπορούσε ίσως κάποιος να μου πει αν υπήρχαν στη σειρά φλασμπακ από το παρελθόν του Αυλακιώτη στην Ελλάδα του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου;
 
Όχι μόνο φλας μπακ δεν υπήρχαν, καλά - καλά ούτε αναφορά. Νομίζω πως ο Ράμογλου κάτι είχε πει στον Ανέστη στην πρώτη τους συζήτηση για τον Αυλακιώτη αλλά και πάλι γενικότητες. Το κομμάτι του διπλού "παιχνιδιού" του Αυλακιώτη την εποχή του Διχασμού δεν αξιοποιήθηκε καθόλου στη σειρά.

Πειράζει όμως που προτιμώ τη "Μάγδα" όπως εμφανίζεται στη σειρά από τη "Μάγδα" του βιβλίου; :)
 
retrofan είπε:
Όχι μόνο φλας μπακ δεν υπήρχαν, καλά - καλά ούτε αναφορά. Νομίζω πως ο Ράμογλου κάτι είχε πει στον Ανέστη στην πρώτη τους συζήτηση για τον Αυλακιώτη αλλά και πάλι γενικότητες. Το κομμάτι του διπλού "παιχνιδιού" του Αυλακιώτη την εποχή του Διχασμού δεν αξιοποιήθηκε καθόλου στη σειρά. Πειράζει όμως που προτιμώ τη "Μάγδα" όπως εμφανίζεται στη σειρά από τη "Μάγδα" του βιβλίου; :)
Κοίταξε, επειδή δεν είχα τη δυνατότητα να δω τη σειρά έστω μια δεύτερη φορά και έτσι δεν έχω παρά ελάχιστες αναμνήσεις, η Μάγδα της σειράς ήταν μια ευτυχισμένη στιγμή της Ελληνικής τηλεόρασης! Δεν ήταν θεατρίνα, δεν είχε αυτό το κάτι το ψεύτικο που βγάζουν συνήθως οι ηθοποιοί μας. Όμως η ερώτησή μου δεν ήταν ένα παράπονο σε σχέση με τη Μάγδα που είδαμε, αλλά με εκείνη που θα μπορούσαμε να είχαμε δει και επίσης και έναν Τζων που θα μπορούσαμε να είχαμε δει. Τα παιχνίδια με τους ξένους πράκτορες τις παραμονές του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου με ενθουσίαζαν από μικρή, αλλά η Ελλάδα του Διχασμού θα ήταν αυτό το κάτι που θα έκανε τη διαφορά. Και να σκεφτεί κανείς ότι υπήρξε η ευκαιρία να συνυπάρξουν όλα σε μια σειρά ... και πήγε χαμένη! Μεγάλο κρίμα κι άδικο.
 
Χαρης στην Κατερινα την βλέπω και γω την σειρα, να πω πως στην Μαγδα, εχουν δωσει άλλη διασταση από ότι στο βιβλίο πολύ πιο ενδιαφέρουσα
 
Πολύ καλή σειρά κι αυτή απο τις καλές παραγωγές της ελληνικής τηλεόρασης γενικώς. Την είχα δεί όταν πρωτοπροβλήθηκε αλλά και μετά σε διάφορες επαναλήψεις αν θυμάμαι καλά...

Μάλιστα έχω και το βιβλίο σε έκδοση κάπου εκεί γύρω στα μέσα της δεκαετίας του '80 (εκδόσεις Αλκυών αν θυμαμαι καλά, δεν το έχω πρόχειρο αυτή τη στιγμή). Και μπορεί να πεί κανείς ότι και αυτή η σειρά είχε το αγαπημένο στύλ νουάρ, παρουσίαζε αρκετά καλά νομίζω το κλίμα λίγο πριν τον β' παγκόσμιο πόλεμο.
 
Εξαιρετικος οπως παντα!
 
Τάσο, καταπληκτικό το αφιέρωμά σου, όπως πάντα!
 
129.jpg
 
Μπράβο για την παραπάνω ανάρτηση! Η Εξαφάνιση του Τζών Αυλακιώτη πρέπει να πώ ότι είναι μια από τις αγαπημένες μου σειρές, την έχω δεί τέσσερις φορές! Ίσως η πιο καλογυρισμένη (από μουσική μέχρι σκηνικά τα πάντα τέλεια) από όλες τις σειρές του Μαρή που γυρίστηκαν στην τηλεόραση μαζί με τον Τιμόθεο Κώνστα.
 
Επίσης πρέπει να πώ ότι η σειρά είναι όντως κατασκοπευτικό-πολιτικό θρίλερ. Αναπαριστά πολύ εύστοχα την εποχή εκείνη όπως και τα γεγονότα στη Γερμανία που οδήγησαν στον ναζισμό και την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία. Χάρη σε αυτήν τη σειρά, μέσα από τη διήγηση των γεγονότων της Βάλιας Αυλακιώτη (Νόρα Βαλσάμη) για τη Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών στη Γερμανία, του 1934 και τα Τάγματα Εφόδου του Ρέμς, μου παρακινήθηκε το ενδιαφέρον τώρα που είμαι πλέον μετανάστης στη Γερμανία, να επισκεφτώ από κοντά το πανδοχείο Handelbauer στη λίμνη Tegern έξω από Μόναχο, όπου έγινε η σφαγή των Ταγμάτων Εφόδου του Ρεμς από τον Χίτλερ και τη Γκεστάπο. Είχα πάει πριν 3 χρόνια και όντως το πανδοχείο αυτό υπάρχει ακόμα είναι ένας κλειστός ξενώνας με αλλαγμένη ονομασία! Δεν αναφέρεται πουθενά εκεί τίποτα για εκείνη τη σφαγή. Κατάφερα να το εντοπίσω χάρη στην περιγραφή της Βάλιας Αυλακιώτη και την ονομασία Handelbauer. Το μέρος λέγεται Bad Wiesee στη λίμνη Tegern. Σήμερα είναι πολυτελές θέρετρο και είναι ένα απο τα καλύτερα της Βαυαρίας!
 
Η μουσική του Γιώργου Χατζηνάσιου είναι καταπληκτική και πρόσφατα διαπίστωσα ότι η μουσική που υπάρχει μέσα στη σειρά ιδίως όταν η πλοκή κορυφώνεται είχε ακουστεί για πρώτη φορά μέσα από την δραματική ταινία Χωρίς Μάρτυρες του 1983 σε μουσική του ίδιου.
 
Πίσω
Μπλουζα