Για το παρακατω ενημερωτικο φυλλαδιο που βρηκα σ ενα
blog πηρα αδεια για να το προσθεσω ολοκληρο στο παρον θεμα.
Το 1976 η Panini δημοσιευσε ενα ενημερωτικο φυλλαδιο αφιερωμενο στις εταιριες του εκδοτικου κλαδου συμπεριλαμβανοντας και τις ξενες.Σ αυτο το φυλλαδιο απεικονιζεται ολοκληρο το παραγωγικο συστημα,απο τη συλληψη της ιδεας μεχρι τη διανομη των αλμπουμ,συμπεριλαμβανομενου του τμηματος εξυπηρετησης πελατων.Ολα αυτα παρουσιαζονται μεσα απο θαυμασιες εικονες και επεξηγηματικες λεζαντες γραμμενες σε 4 γλωσσες (ιταλικα,αγγλικα,γαλλικα και γερμανικα) αποδεικνυοντας ετσι οτι η Panini εχει την υπεροχή στις ευρωπαϊκες αγορες.
Ενα απο τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα αυτου του φυλλαδιου ειναι η μορφη του,ειναι ταυτοσημη μ εκεινη των αλμπουμ με τα αυτοκολλητα της Panini,η μοναδικη διαφορα ειναι οτι απουσιαζουν τα αυτοκολλητα.
Ειναι σημαντικης ιστορικης αξιας οι εικονες και οι λεζαντες γιατι αποδεικνυουν οτι η εταιρια δινει σημασια στο εργο των υπαλληλων της,απο το διοικητικο συμβουλιο μεχρι τον εργαζομενο που τακτοποιει τις δεσμιδες με τα αυτοκολλητα,χωρις βεβαια να παραβλεπονται και οι κυριες που ασχολουνται με το τμημα εξυπηρετησης πελατων,αυτες λαμβανουν τα γραμματα των συλλεκτων και τους αποστελουν τα αυτοκολλητα που λειπουν απ το αλμπουμ για να ολοκληρωθει η συλλογη τους.
Ξεκιναει η πρωτη φαση,αυτη του σχεδιασμου
Οι απαραιτητες εργασιες προετοιμασιας για να βρεθει ενημερωτικο υλικο που θα εκτυπωθει στα αλμπουμ
Και εδω ειναι μια απ τις πιο σημαντικες στιγμες του κυκλου παραγωγης,η εμφακελωση.Αυτη γινεται χαρη στη μηχανη που δημιουργησε η ιδια η Panini,μοναδικη στον κοσμο,που επιτρεπει την αναμιξη των αυτοκολλητων και αποκλειει το ενδεχομενο να βρεθουν δυο πανομοιοτυπα αυτοκολλητα στον ιδιο φακελο.Αυτη η μηχανη,εφευρεση του Umberto Panini στη δεκαετια του '60,λεγεται "Fifimatic".Το ονομα προερχεται απ τον τροπο με τον οποιο αποκαλουσαν τα παιδια της Modena τις φιγουρες/αυτοκολλητα,δηλαδη "fifi", προστεθηκε στη λεξη αυτη ενας πιο τεχνικος και αμερικανικος ορος,δηλαδη "matic"
Πληρης εικονα του τμηματος με τις "Fifimatic"
εδω εξηγειται το μερος που αφορα στην παραγωγη των αλμπουμ
Η δυναμη της Panini ειναι η προσαρμογη της παραγωγης αναλογα με τις αναγκες της καθε χωρας
Στην αρχη,οι φιγουρες/αυτοκολλητα ειχαν διαφημιστικο χαρακτηρα με σκοπο την προβολη διαφορων προϊοντων,η Panini ομως μετετρεψε αυτο τον πρωταρχικο σκοπο σε πολυ δευτερευοντα.