keropi
Human RetroDatabase
- Joined
- 6 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 2.709
- Αντιδράσεις
- 11
δεν τα σχεδιάζανε "όπως να ΄ναι" , το σχεδιάζανε κανονικά σαν gradient σωστό και όπως επέτρεπε το hardware. Από εκεί και πέρα το "filtering" ήταν υπέρ τους. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Το 1084 δεν είναι καμοία ιδιότητα εκτός του άνωθεν φιλτραρίσματος λόγω μεγάλου dot pitch, αλλά επειδή μπορεί να κάνω και λάθος περιμένω να μου αναφέρεις παραδείγματα στα οποία παιχνίδια εκμεταλευόταν τις "ιδιότητες" του 1084 και συναφή monitors.Other_Reality είπε:Δηλαδή θές να μου πείς ότι τα gradients σε ουρανούς/πολυχρωμίες ιδίως όταν δούλευε ο copper τα σχεδιάζανε όπως νά'νε, χωρίς preview σε 1084 ή αντίστοιχο. Τέλοσπάντων, εγώ δέν μπορώ να το δεχτώ αυτό, για μένα ο artist κάθε παιχνιδιού εξυπακούεται ότι "έπαιζε" με τις ιδιότητες του 1084 που το 90% των amiga users είχε στο γραφείο του ! Σαφώς και θα τον απασχολούσαν και τα pixels και όλα, ειδικά σε μιά πλατφόρμα όπως η amiga που τα γραφικά της ήταν απο τα ατού και ο κάθε artist είχε όνειρο να κάνει graphics εκεί. Σίγουρα περνούσαν όλα απο μικροσκόπιο...
όσο παραμένεις σε 50hz vga σήμα όλα είναι το ίδιο ομαλά (50hz σε 60hz vga είναι πολύ απλά ιεροσυλία) , απλά είναι τα πάντα πιο καθαρά και ευδιάκριτα όπως τα pixels/gradients ... τα copper fx κτλ φαίνονται μια χαρά και πολύχρωμα, βασικά το μόνο που χάνεις είναι το dot pitch των 1084 και ΣΙΑ...Other_Reality είπε:- Παρόλαυτά, θα ήμουν ευγνώμονας άν κάποιος πόσταρε ένα βίντεο με κάποιο demo ή γρήγορο παιχνίδι με τον indivision. Θέλω να δώ πώς φαίνονται τα copper effects, η ham mode, πόσο smooth είναι το scrolling κλπ. Με τα screenshots απο workbench δέν γίνεται να καταλάβεις τίποτα.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: