Ιταλικά τραγούδια

Hera είπε:
Οποιος έχει ακούσει το παρακάτω κομμάτι και δεν έχει νιώσει να του ξεριζώνουν την καρδιά με την τανάλια, τότε μάλλον είναι κλινικά νεκρός
La canzone dell'amore perduto

Fabrizio De Andre

ακούστε το εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=5-Czqe_kO1c

(καλά δεν είναι και η καλύτερή του εκτέλεση, αλλά προς το παρόν αυτό βρήκα)

το πιο σπαρακτικό ερωτικό τραγούδι που έχω ακούσει,γιατί δεν μιλάει απλά για έναν χωρισμό, μιλάει για το θάνατο του έρωτα.
και επειδή ανακάλυψα πως στο λινκ που υπάρχει ήδη, έχει κατεβεί απ το γιουτουμπ, το βάζω εκ νέου (κριμα ειναι να μην ακούγεται) :)

One of the best (in my opinion) Italian love songs in the 80's... Hope you enjoy it !!!!

Another pop sounding Italian song of the early 90's... a dedication to all the girls and a wish for those who don't still have a girlfriend to find one very soon !!!!

tolis είπε:
Grazie Franco. LOREDANA FOREVER!
Prego Tolis !!!! I'm glad you liked the collection !!!!

stakovios είπε:
Was he "Gounaris of Italy"?.http://www.youtube.com/watch?v=6YKXWvRM9eo

Nikos Gounaris was a famous Greek singer of 1950s and 1960s, who wrote "Asta ta mallakia sou".
Well, in fact the two songs look very similar... in Italy there were also other singers like Enrico Musiani or the (great !!!!) Claudio Villa that made music like this...

This is another "gem" of Italian music in the 60's and 70's... Jean Francois Michel did an Italian version of "Adieu jolie Candy" and renamed it "Fiori bianchi per te" ("White flowers for you")... here it is !!!!

And here a translation from Italian into English so all of you can enjoy...

"White flowers for you,

that go away,

and that will live

your life with him...

white flowers for you,

yes, they are mine,

even if

my name is not present...

There will never be

another one in my heart...

White flowers for you,

the truth,

you know,

will stay in the deep of us...

I don't cry because,

when I think of you,

I would cry an entire life, you know...

There will never be

another one in my heart...

White flowers for you

(white flowers for you...)

I know you,

and I know that

you won't come back,

you have wanted so,

I tremble for you,

and for the "yes"

that puts the end to my days...

... goodbye, goodbye, goodbye..."

All together... "voglio andare a vivere in CAMBAGNA... aaaaa... aaaaa" (when we went to school hahaha...)

Tony Pinelli, 1965, Μοντερνα Σταχτοπουτα

Σας παω λιγο πισω στην εποχη του 60, μια εποχη που θαυμαζω μεσα απο τον ελληνικο κινηματογραφο, την ιταλικη Varietà και τις fashion dolls.

Επιτελους μετα απο ψαξιμο, δεν θυμομουνα καλα το ονομα του τραγουδιστη, βρηκα αυτο το τραγουδι που οταν ημουν μικρη λατρευα, απο την ταινια Μοντερνα Σταχτοπουτα με την Αλικη Βουγιουκλακη.

Ο τραγουδιστης ειναι ο Tony Pinelli. Μικρο κοριτσοπουλο τρελλαθηκα οταν ακουσα τον ιταλο τραγουδιστη να τραγουδαει σε καποια στιγμη στα ελληνικα με αυτην την χαρακτηριστικη προφορα του. Απο τοτε κατι επαθα με την Ιταλια.. ::)

@Franco Dear Franco do you know him? I never heard him here in Italy! Was he famous?

Παιδιά πάρα πολύ ωραίο το θέμα. Συμφωνώ με Albano & Romina Power και Ricchi e Poveri. Ωστόσο μου έκανε εντύπωση πως δεν έχει πει κανείς για Viola Valentino και Rafaella Carra. Επισυνάπτω κάποια links για Viola Valentino:

Comprami

per sebre adriano celentanoitalika tragoudia me metafrasi

:sealed: :) :) :) :) :D

Yasmin είπε:
Adriano Celentano per sempre!! ;) Επίσης άλλο ένα καλό και τέλειο κομμάτι κατ' εμέ ειναι το Ti sento απο Matia Bazar! Απλά τέλειο!! σας το αφιερώνω! :)

Ξεχάσατε τον Adelmo "Zucchero" Fornacciari!

967715.jpg

A Wonderful World. Απόσπασμα από την συναυλία που έδωσε ο Zucchero στην Ρώμη το 1989. Μαζί του ο Eric Clapton στην κιθάρα.

http://www.youtube.com/watch?v=8yGV__bkrnU

Η επανεκτέλεση του τραγουδιού από τους δυό καλλιτέχνες. Στιγμιότυπο από την συναυλία του Zucchero Fornacciari στο Royal Albert Hall του Λονδίνου το 2004.

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Zucchero είναι ο γνωστός που τραγούδησε το Baila Morena πριν μερικά χρόνια?

Πίσω
Μπλουζα