Καλλιτεχνικές φωτογραφίες Ελλήνων Τραγουδιστών

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Η Τζελσομίνα (πραγματικό όνομα Vanna Revelli-Marre) υπήρξε μεταξύ άλλων και συνδημιουργός του τραγουδιού Lost in the night (1984) (έγραψε τους στίχους μαζί με τον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο)
Costas - Lost in the night (HD) (Directed by Nicos Mastorakis) 1984
Κώστας Χαριτοδιπλωμένος - Lost Ιn Τhe Νight (Οfficial Music Video) 2019

Υπήρξε και σπουδαία επιχειρηματίας. Από το 1974 μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 1980, η Τζελσομίνα είχε στην ιδιοκτησία της το διάσημο κλαμπ Ανναμπέλλα, στην παραλία του Αγίου Κοσμά. Επίσης είχε γίνει και συνεταίρος του Μάκη Σαλιάρη στο κλαμπ Αυτοκίνηση στη Κηφισίας. Σήμερα, η Τζελσομίνα ζει στη Μάνη, όπου ασχολείται με τον ελαιώνα της. Όλα αυτά τα είχα διαβάσει, όταν έψαχνα να βρω που βρίσκονται και με το τι ασχολούνται σήμερα οι ξένοι καλλιτέχνες, που πέρασαν από την Ελλάδα,Τόνυ Πινέλι κ.λ.π. Έτσι βρήκα και όλα αυτά για την Τζελσομίνα, που μου έκαναν φοβερή εντύπωση, γιατί ήταν η μόνη που ξεχώρισε, για αυτό και τα συγκράτησα.
 
και το μπουρί της σόμπας τι ρόλο παίζει;(οι ρετρό κινηματογραφικές μηχανές πάντως είχαν μπουρί, μιας και η λυχνία εκκένωσης βολταϊκού τόξου που είχαν το χρειαζόταν. τώρα οι ψηφιακές δεν ξέρω τι έχουν για πηγή φωτός).
 
και το μπουρί της σόμπας
Με το μπουρί της σόμπας μου θύμισες ένα χαρακτηριστικό σατυρικό φωτομονταζ της εφημερίδας "Το Ποντίκι" του Νοεμβρίου 1989 που αναφερόταν στον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη ως BADMAN (ουσιαστικά στην φωτογραφία του ΒΑΤΜΑΝ είχαν αλλάξει το πρόσωπο και το γράμμα από Τ σε D και στο κείμενο έγραφε μεταξύ άλλων ".. πίνει το αίμα των παρθένων με τι καλαμάκι και των μικρών παιδιών με το μπουρί της σόμπας." Το συγκεκριμένο μαζί με άλλα βρισκόταν στο κεντρικό δισέλιδο της εφημερίδας.
Δυστυχώς είχα το συγκεκριμένο φύλλο όπως και άλλα της εφημερίδας αλλά τα έστειλα για ανακύκλωση. Ωστόσο είχα βρει από το αρχείο της εφημερίδας και το είχα σώσει αλλά κάτι έγινε και χάθηκαν τα αρχεία...
 
Με το μπουρί της σόμπας μου θύμισες ένα χαρακτηριστικό σατυρικό φωτομονταζ της εφημερίδας "Το Ποντίκι" του Νοεμβρίου 1989 που αναφερόταν στον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη ως BADMAN (ουσιαστικά στην φωτογραφία του ΒΑΤΜΑΝ είχαν αλλάξει το πρόσωπο και το γράμμα από Τ σε D και στο κείμενο έγραφε μεταξύ άλλων ".. πίνει το αίμα των παρθένων με τι καλαμάκι και των μικρών παιδιών με το μπουρί της σόμπας." Το συγκεκριμένο μαζί με άλλα βρισκόταν στο κεντρικό δισέλιδο της εφημερίδας.
Δυστυχώς είχα το συγκεκριμένο φύλλο όπως και άλλα της εφημερίδας αλλά τα έστειλα για ανακύκλωση. Ωστόσο είχα βρει από το αρχείο της εφημερίδας και το είχα σώσει αλλά κάτι έγινε και χάθηκαν τα αρχεία...
Το θυμάμαι και εγώ.
 
Πώς μπορεί να μας πάρει τα μυαλά για άλλη μια φορά? Μας τα πήρε άπαξ, τέρμα, μείναμε άμυαλοι. Τα μυαλά δεν είναι μαλλιά να ξαναβγαίνουν.
 
Μου το έλεγε η μαμά μου, μην περπατάς ξυπόλητος σε γυμνό πάτωμα, θα κρυώσει η κοιλιά σου. Τότε γέλαγα, αλλά εδώ βλέπω πόσο δίκιο είχε.
 
όσο σκέφτομαι ότι παλιά ο κόσμος άκουγε Θεοδωράκη, Φαραντούρη και Λοΐζο.....
 
όσο σκέφτομαι ότι παλιά ο κόσμος άκουγε Θεοδωράκη, Φαραντούρη και Λοΐζο.....
Ανάλογα με τις εποχές και τος κρατούσες συνθήκες, διαμορφώνονται τα γούστα μας και οι επιλογές μας. Τότε ήταν η εποχή των αγώνων και της αντίστασης, αλλά συγχρόνως και του ρομαντισμού. Καμμιά σχέση με το σήμερα.
 
όσο σκέφτομαι ότι παλιά ο κόσμος άκουγε Θεοδωράκη, Φαραντούρη και Λοΐζο.....
Αυτούς άκουγα κι εγώ τότε, αλλά υπήρχαν και στιγμές που ένας Δάκης ήταν πιο κατάλληλος (τον κο. Ρόκκο και την κα. Βανδή δεν τους σχολιάζω διότι δεν γνωρίζω τι λένε). Το σημαντικό ήταν ότι ήταν γενικά καλοί τραγουδιστές και τα τραγούδια τους, ακόμη κι αν ήταν ασημαντα από στίχους και μουσική δεν πρόσβαλαν ιδιαίτερα την αισθητική μας.
 
Πίσω
Μπλουζα