Κι αν άλλαζε κάτι;

Μαιρη Λαλοπουλου που αλλωστε την εχει παιξει! :)
Οχι βεβαια στην ομωνυμη ταινια, αλλα στον Αχορταγο οπου υποδυεται ενα χαρτομουτρο πρωτης ταξεως!
Θαυμασια ηθοποιος η Μαιρη και η ερμηνεια που δινει στην ταινια με τον Γκιωνακη ειναι απολυτα πειστικη. Αφου παραταει τον γαμπρο στην εκκλησια γιατι εκεινη τη μερα εχει ρεντα και δεν της κανει καρδια να σηκωθει απο το καρε. Και σε αλλη φαση της ταινιας παραταει και δευτερο γαμπρο, υποψηφιο αυτη τη φορα, που εχει παει σπιτι της να τη ζητησει, αλλα αυτη περναει ολοκληρη τη νυχτα παιζοντας χαρτια.
Μακαρι να βλεπαμε αυτη την εξοχη ηθοποιο και σε πολλες αλλες ταινιες, κωμωδιες κατα προτιμησιν. Τουλαχιστον εγω, δεν τη χαρηκα οσο θα' θελα.
 
Για πάμε άλλη μια υπόθεση..
Ποια ηθοποιός θα μπορούσε να παίξει τη Χαρτοπαίχτρα αντί της εξαιρετικής Ρένας Βλαχοπούλου;

1. Σμαρούλα Γιούλη
2. Μαίρη Λαλοπούλου
3. Δέσπω Διαμαντίδου
4. Άλλη
Ψηφίζω άλλη και συγκεκριμένα την Μαίρη Αρώνη. Θεωρώ μάλιστα ότι θα της ταίριαζε υπέροχα, ενώ και η Μαίρη Λαλοπουλου σε άλλη όμως προσέγγιση θα ήθελα να δω πως θα έπαιζε τον συγκεκριμένο ρόλο. Από νεότερες τότε ηθοποιούς νομίζω πως η Σμαρούλα Γιούλη δεν θα ήταν ταιριαστή για μητέρα των μεγαλοπαιδων Κώστα Βουτσά και Χλόης Λιάσκου. Αντιθέτως θεωρώ ότι σε αυτή την ηλικία ίσως λίγο μεγαλύτερη θα ταίριαζε η Καίτη Λαμπροπούλου. Επίσης θα ήθελα να δω πας θα ήταν και η Σμάρω Στεφανίδου στο συγκεκριμένο ρόλο, σίγουρα θα έφερε το δικό της στυλ.
 
Και όπως έγραψα σε διπλανό θέμα, η πρώτη διδάξασα τον ρόλο, Κατερίνα Ανδρεάδη (μόνο που δεν έπαιζε σε ταινίες). Αλλά Αρώνη και Στεφανίδου θα ήταν επίσης ενδιαφέρουσες.
 
Από τις 3 επιλογές που δοθηκαν θα ψήφιζα σαφέστατα τη Μαίρη Λαλοπουλου. Διόλου κακή παντως δεν θα ήταν και η Μαίρη Αρώνη. Τέλος μια τρίτη επιλογή που θα μου αρεσε, εάν ομως ήταν ηλικιακά λίγο μεγαλύτερη στα μέσα της δεκαετίας του 60, είναι και η Κατερίνα Γιουλακη
 
Βλέπω πολλοί λέτε την Αρώνη, η οποία έχει ερμηνεύσει το συγκεκριμένο ρόλο, και μάλιστα ήταν ο τελευταίος της στο Εθνικό Θέατρο πριν αποσυρθεί. Το έργο έχει ηχογραφηθεί και για το ραδιόφωνο και μπορείτε εύκολα να το βρείτε. Επειδή το έχω ακούσει, να πω πως δεν τρελάθηκα. Ήταν φυσικά πολύ καλή αλλά ήταν αρκετά μεγάλη πλέον κι η φωνή της είχε σπάσει.
Από αυτές που έβαλα θα διάλεγα κι εγώ Λαλοπουλου για τους λόγους που είπε κι η Βιβή. Νομίζω όμως πως ενδιαφερουσα στο ρόλο θα ήταν κι η Γιούλη, αλλά λόγω βεντετισμου αμφιβάλλω αν θα δεχόταν στα μέσα του 60 να παίξει τη μητέρα δύο ενηλίκων. Η Διαμαντίδου από την άλλη βλέπω δε συγκέντρωσε ενδιαφέρον.
Καλό χαρτόμουτρο είχε ερμηνεύσει και η Κυβέλη Θεοχάρη στον Ηλία, αλλά δε μου πήγαινε για αυτόν το ρόλο.
είναι και η Κατερίνα Γιουλακη
Επίσης έχει παίξει το ρόλο στο Θέατρο της Δευτέρας με το Μπάρκουλη. Υπάρχει κι αυτό στο yt.
 
Θα έλεγα την Κατερίνα, που το έπαιξε με επιτυχία στο θέατρο, αλλά δεν ενδιαφερόταν να κάνει κινηματογράφο. Ως δεύτερη επιλογή θα έλεγα τη Μαίρη Αρώνη. Η Σμαρούλα Γιούλη και η Μαίρη Λαλοπούλου ήταν πολύ νέες το 1964 (η Γιούλη 34 ετών και η Λαλοπούλου 38) και δεν ήταν πειστικές ως μητέρες του 33χρονου τότε Κώστα Βουτσά. Σε μεγαλύτερη ηλικία και με νεότερο ηθοποιό στον ρόλο του γιου, θα ήταν και αυτές ταιριαστές.
 
Η Σμαρούλα Γιούλη και η Μαίρη Λαλοπούλου ήταν πολύ νέες το 1964 (η Γιούλη 34 ετών και η Λαλοπούλου 38) και δεν ήταν πειστικές ως μητέρες του 33χρονου τότε Κώστα Βουτσά. Σε μεγαλύτερη ηλικία και με νεότερο ηθοποιό στον ρόλο του γιου, θα ήταν και αυτές ταιριαστές.
Στη Retrodb ετος γεννησεως της Λαλοπουλου αναφερεται το 1932, οποτε ηταν μικροτερη και απο τον Βουτσα. Επειδη ομως ξερω τι γινεται με τις ηλικιες των Ελληνιδων καλλιτεχνιδων, δεν θα επιμεινω καθολου στο ετος που διαβαζω και φανταζομαι πως για να γραφεις ο,τι γραφεις, λογικα θα ξερεις κατι παραπανω.
Νομιζω λοιπον πως παρα τα μολις πεντε χρονια διαφορα αναμεσα σε Λαλοπουλου και Βουτσα, η Μαιρη θα επειθε εμφανισιακως σαν μητερα του.
Ας μην ξεχναμε αλλωστε, οτι και στην ταινια Νυχτα γαμου υποδυθηκε την μητερα της Μπετης Αρβανιτη με την οποια ειχε μονο 13 χρονια διαφορα, αλλα για τον λογο που μολις ανεφερα μπορει και λιγοτερα. Εντελως μεταξυ μας αυτο. :)
 
Εμένα εμφανισιακά και οι δύο, και η Λαλοπούλου και η Γιούλη θα με έπειθαν για 40φεύγα. Άλλωστε κι ο ρόλος του Βουτσά δεν νομίζω να ήταν για 33χρονο. Μην ξεχνάμε οτι η Μπεάτα έπαιξε τη μάνα του Καζή κι η Χρονοπούλου -εξίσου πειστικά- τη μάνα της Λάσκαρη. Και η Ζαρόκωστα έπαιξε τη μάνα της Βαλσάμη, κι ο Ζερβός τον πατέρα του Ηλιόπουλου... και άλλα πολλά θα είναι..
 
Η Ζαροκωστα στο Ξυλο υποδυθηκε τη συμμαθητρια της Λιναρδου και εξι χρονια αργοτερα στο Υπαρχει και φιλοτιμο υποδυθηκε τη μητερα της.
 
Η Ζαρόκωστα έπαιζε τον ρόλο και με το σώμα της. Αλλιώς ήταν όταν καθόταν κάτω στο χώμα και λιμάριζε την τριχιά και αλλιώς ήταν όταν περπατούσε με χάρη φορώντας το απογευματινό φόρεμα για το κουμ καν στο "Υπάρχει και Φιλότιμο". Η Λαλοπούλου από ότι είχα διαβάσει παλιότερα, είχε βασανιστεί πολύ στην Κατοχή ως μέλος της ΕΠΟΝ, μάλιστα είχε πολύ άσχημα σημάδια στο σώμα της. Αν είχε γεννηθεί το 1932 πως είναι δυνατόν να είναι δραστήρια ως αντιστασιακή στους Γερμανούς το 1943 και το 44; Ως 11χρονο κοριτσακι;
 
bambinella και karapiperim, με πείσατε για τη Μαίρη Λαλοπούλου. Μακάρι να της είχε δοθεί ο ρόλος της Χαρτοπαίκτρας, θα είχε κεντήσει και θα είχε καθιερωθεί ως πρωταγωνίστρια στον κινηματογράφο, πράγμα που της άξιζε, γιατί ήταν πολύ ταλαντούχα και ωραιότατη. Και μια και τη θυμηθήκαμε και ανέφερε και η laura ingalls την ιστορία των βασανιστηρίων της επί Κατοχής, βρήκα ένα καλό αφιέρωμα σε αυτήν την εξαιρετική ηθοποιό:
 
Στο άρθρο λέει πως ήταν γεννημένη το 26 που το θεωρώ πολύ πιθανό. Για την ιστορία των βασανιστηρίων τι να πω; Θλίψη για ότι έχει περάσει αυτός ο τόπος και οι άνθρωποι του...
Ας αλλάξουμε θέμα, να συνεχίσουμε με τα καλλιτεχνικά και μια νέα υπόθεση...

Υπόθεση για μεγάλη φαντασία η επόμενη, μιας που ο ρόλος σφραγίστηκε από την μεγαλειώδη ερμηνεία του Θανάση Βέγγου. Θα μπορούσατε να φανταστείτε άλλον στο Θα σε Κάνω Βασίλισσα; Σας δίνω κάποιες εναλλακτικές:

1. Σταύρος Ξενίδης
2. Κώστας Ρηγόπουλος
3. Δημήτρης Χορν
4. Άλλος
 
Στο άρθρο λέει πως ήταν γεννημένη το 26 που το θεωρώ πολύ πιθανό. Για την ιστορία των βασανιστηρίων τι να πω; Θλίψη για ότι έχει περάσει αυτός ο τόπος και οι άνθρωποι του...
Ας αλλάξουμε θέμα, να συνεχίσουμε με τα καλλιτεχνικά και μια νέα υπόθεση...

Υπόθεση για μεγάλη φαντασία η επόμενη, μιας που ο ρόλος σφραγίστηκε από την μεγαλειώδη ερμηνεία του Θανάση Βέγγου. Θα μπορούσατε να φανταστείτε άλλον στο Θα σε Κάνω Βασίλισσα; Σας δίνω κάποιες εναλλακτικές:

1. Σταύρος Ξενίδης
2. Κώστας Ρηγόπουλος
3. Δημήτρης Χορν
4. Άλλος
4. Άλλος.
Αν αλλάζαμε και την συμπρωταγωνίστρια, διότι δεν ταιριάζουν, θα ήθελα να δω τον Λογοθετίδη σε αυτόν τον ρόλο.
 
Ο Λογοθετίδης θα ήταν πράγματι μεγάλη έκπληξη μιας που είχε πεθάνει όταν γυρίστηκε η ταινία :biglaugh:. Αυτό πια, θα ήταν από τα άγραφα!!!
Εννοείς φυσικά στο ρόλο, αλλά λέμε για τη συγκεκριμένη ταινία, την εποχή που γυρίστηκε. Αν το πάμε 5-6 χρόνια πίσω αλλάζει ολόκληρη η ταινία, απο σκηνοθεσία και ηθοποιούς, μέχρι κείμενα.
 
Ο Λογοθετίδης θα ήταν πράγματι μεγάλη έκπληξη μιας που είχε πεθάνει όταν γυρίστηκε η ταινία :biglaugh:. Αυτό πια, θα ήταν από τα άγραφα!!!
Εννοείς φυσικά στο ρόλο, αλλά λέμε για τη συγκεκριμένη ταινία, την εποχή που γυρίστηκε. Αν το πάμε 5-6 χρόνια πίσω αλλάζει ολόκληρη η ταινία, απο σκηνοθεσία και ηθοποιούς, μέχρι κείμενα.
Χαχαχα! Δεν ήξερα ότι έπρεπε να αναφέρουμε ηθοποιούς εν ζωή την συγκεκριμένη στιγμή, που γυρίστηκε η ταινία.
 
Ψυχρός και υπολογιστικός αλλά με μεγάλες δόσεις συναισθηματισμού ο ρόλος του Μπεϊζάνη. Αν δεν είχε πεθάνει τέσσερα χρόνια νωρίτερα ο Λογοθετίδης θα προτιμούσα αυτόν. Θεωρώ ότι ο Βέγγος βγάζει και το ανθρωπάκι και το μίζερο του ρόλου ενώ και τις ατάκες που λέει μέσα από τα δόντια του για να μην τις ακούσει ο θείος και ο Αμερικανός Μπιλ αλλά τις ακούει ο θεατής και γίνεται κατά κάποιο τρόπο συνένοχος, τις λέει καταπληκτικά, απόλυτα φυσικά. Πιστεύω ότι ο Ρηγόπουλος δεν θα τις απέδιδε το ίδιο φυσικά παρόλο που το μίζερο του χαρακτήρα θα το έπιανε. Τον θυμάμαι και στη σειρά του Ξενόπουλου "ο κόσμος και ο Κοσμάς" που ήταν ανθρωπάκι. Ο Κωνσταντίνου λόγω φυζίκ πιστεύω ότι δε θα ήταν ταιριαστός, δε θα υπήρχε ανοχή από τον θεατή και θα έβγαινε απόλυτα αντιπαθής ο χαρακτήρας. Θα μου άρεσε να βλεπα και τον Σταυρίδη στον ρόλο, νομίζω ότι το στυλ του νευρόσπαστου που είχε ως ηθοποιός θα ταίριαζε στην πλοκή του έργου.
 
Αλλος και συγκεκριμενα Νικος Σταυριδης. Ιδανικος ο Λογοθετιδης βεβαια, αλλα αφου την εποχη εκεινη ηταν μακαριτης τον αφηνουμε. Ο Σταυριδης ειχε σε καποια σημεια το στυλακι του Λογοθετιδη με τις επαναλαμβανομενες λεξεις, με τη μουρμουρα μεσα απ' τα δοντια, με τον τροπο που εβγαζε το παραπονο του....Κι ολες οι ατακες που λεει στα Κιτρινα γαντια "βεραντιτσα, βεραντιτσα;" για τον Λογοθετιδη ηταν γραμμενες στη θεατρικη μορφη του εργου που εκει ειχε τον τιτλο "Η Ρενα εξωκειλε".
Ο Ξενιδης θα ηταν, κατ' εμε, αδυναμος σε τετοιο ρολο. Δεν θα εβγαζε γελιο.
Ο Ρηγοπουλος ειχε μια χροια φωνης πολυ αριστοκρατικη και ελαφρως σνομπ. Δεν θα τον φανταζομουν για τυπο που ανακατευεται με λαστιχα και καναβατσα.
Ο Χορν ουτε για αστειο. Ο,τι ειπα για τον Ρηγοπουλο πολλαπλασιαστε το επι δεκα.
 
Πίσω
Μπλουζα