Δεν είναι απλώς το ίδιο τραγούδι. Εϊναι ακριβώς η ίδια κινηματογραφημένη σκηνή. Απλώς έχουν αλλάξει τις τσόντες με τη δακρύβρεκτη πρωταγωνίστρια. Ας πούμε, μόλις ακούμε το "Και ό,τι αγαπούσα το έχασα πια", στο 1:13 του πρώτου βιντεακίου, βλέπουμε την πανέμορφη Χριστίνα Σύλβα που σιγοκλαίει (και βλέπουμε και έναν θαμώνα πίσω της, που μου λέει ότι ήταν η αρχική κινηματογράφηση, άλλωστε αυτή η ταινία βγήκε έναν χρόνο πριν την άλλη, 1961 και 1962 αντίστοιχα). Ακριβώς το ίδιο κάνει και η Μαριάννα Κουράκου στο 1:49 της δεύτερης.
Και οι δύο άλλωστε ενώ κλαψουρίζουν ονειρεύονται τον Αντρέα Μπάρκουλη, ο οποίος και στις δύο ταινίες λέγεται Πέτρος και τις έχει αφήσει έγκυες (καρπερές οι πρωταγωνίστριες των ελληνικών μελό). Και καλά οι ηρωίδες ήταν βούρλα διότι ήταν αθώες και δεν ξέραν πώς το τρίβουν το πιπέρι οπότε πού να ξέρουν από αντισύλληψη? Αλλά ο Πέτρος Μπάρκουλης, που το 1961 είχε γίνει μπαμπάς από τη Μαρίνα Σύλβα (μπα? Αυτή ήταν υποψήφια πρόεδρος της Βραζιλίας πέρσι), δεν είχε βάλει μυαλό να είναι πιο προσεκτικός με τη Ρένα το 1962?
Στο "Μάνα μου παραστράτησα" (σκηνοθεσία Κώστα Στράντζαλη, Σενάριο Γ. Β. Ιωαννίδη), "Ύστερα από έναν δυνατό έρωτα, ο Πέτρος, θα εγκαταλείψει την Μαρίνα έγκυο. Η τσιγγάνα μητέρα της, την προτρέπει να πάει κοντά του. Πράγματι ο Πέτρος θα την παντρευτεί, αλλά δεν θα πει τίποτε στους δικούς του και θα φέρει την Μαρίνα στο σπίτι ως υπηρέτρια."
Στο "Κλάψε φτωχή μου καρδιά" (σκηνοθεσία Κώστα Στράντζαλη, Σενάριο Γ. Β. Ιωαννίδη), "Η Ρένα είναι ερωτευμένη και ευτυχής με τον Πέτρο. Όταν όμως μένει έγκυος, εκείνος την εγκαταλείπει και η κοπέλα, επειδή δεν μπορεί να αναθρέψει το παιδί της, αναγκάζεται να το αφήσει στην πόρτα ενός πλουσιόσπιτου. Στη συνέχεια ζητάει δουλειά στο ίδιο σπίτι και η κυρία Ελένη την προσλαμβάνει ως γκουβερνάντα της μικρής."
Οπότε οι δυο ταινίες είχαν πολύ περισσότερα κοινά από το Μανούλα θα φύγω
Όσο για τον Μανέλλη, ίσως το τραγούδι που τραγουδάει είναι το "Η Καλλιόπη απ' τη Γούβα", επίσης του 1962. Του ταιριάζει περισσότερο
Αν και το ελληνικό λέει "Μπριτζίτε" κι αυτός "Μπριζίτε" όπως το ξένο.