g1973tony
Retro PaTRi@RcH
- Joined
- 16 Μάρ 2021
- Μηνύματα
- 4.436
- Αντιδράσεις
- 11.346
Οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου αλλά προέρχονται από το διαδίκτυο.Λατρεύω τα παλιά λεωφορεία!
Τα Νο5 (Ν. Κρήνη - Βενιζέλου) & Νο6 (Καλαμαριά- Βενιζέλου) του ΟΑΣΘ που έπαιρνα ήταν αρχικά μπλε, παρόμοια με τα κόκκινα που φαίνονται στις καταπληκτικές φωτογραφίες του g1973tony! Με εισπράκτορα σε ειδική θέση δίπλα στην πίσω πόρτα. Το Νο5 είχε πάντα αρθρωτά διπλά λεωφορεία, ενώ το Νο6 είχε και μικρά (τα μονά). Μετά τα αντικατέστησαν από τα κόκκινα σαν αυτά τα αρθρωτά της φωτογραφίας, που ήταν παρόμοια με τα μπλε. Ήταν φαρδιά λεωφορεία, άνετα για τους επιβάτες, με πλαστικά γερά καθίσματα, που καθαρίζονταν κανονικά, και ήταν όλα Volvo-Sarakakis! Θυμάμαι ότι τα κόκκινα είχαν έναν παράξενο λεβιέ, κοντό, πάνω στο ταμπλό, σε ένα μικρό μεταλλικό κουτί. Πάντα μου έκανε εντύπωση αυτός ο λεβιές!!! Θυμάμαι καλοκαίρια με τρελή ζέστη να τρέχει το λεωφορείο στην άδεια Νέα Παραλία με ανοιχτή την μπροστινή πόρτα για αέρα. Δεν γνωρίζαμε τι σήμαινε κλιματισμός, αλλά τότε δεν έκανε τόση ζέστη. Θυμάμαι τα παλιά χάρτινα μικρά εισιτήρια, πράσινα, πορτοκαλί και λευκά, ανάλογα με το αντίτιμο. Θυμάμαι επίσης ότι η συγκοινωνία ήταν τζάμπα το πρωί, από τις 6 ως τις 8, για να πηγαίνουν οι εργαζόμενοι στις δουλειές τους. Το είχατε και στην Αθήνα αυτό το πρωινό τζάμπα εισιτήριο; Ο εισπράκτορας φώναζε τις στάσεις και "προχωρείτε στον διάδρομο". Μετά καταργήθηκε ο εισπράκτορας και ελάχιστοι πλήρωναν εισιτήριο! Υποτίθεται ότι μειώθηκαν τα έξοδα, λόγω της μείωσης των θέσεων εργασίας, αλλά μειώθηκαν και τα έσοδα καθώς ο οδηγός δεν μπορούσε να κάνει και τον εισπράκτορα ταυτόχρονα.
Μετά αντικατέστησαν τα κόκκινα Volvo με νέα μπλε Volvo που όμως δεν είχαν καμία σχέση με τα ευρύχωρα παλιά!! Σκέτη αποτυχία! Τα καθίσματα ήταν υφασμάτινα και βρώμιζαν σε χρόνο dt, οι εσωτερικοί χώροι ήταν πολύ στενοί, οι θέσεις ήταν ανάποδα. Επειδή πάντα η γραμμή Νο5 έπαιρνε πρώτη τα νέα λεωφορεία, θυμάμαι ότι στις υπόλοιπες γραμμές κυκλοφορούσαν τα παλιά άνετα Volvo, ενώ εμείς είχαμε τα άβολα καινούρια. Τα έβλεπα στον δρόμο και τα νοσταλγούσα. Μετά σιγά-σιγά αντικαταστάθηκαν όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Ο κοντός λεβιές , πάνω στο ταμπλό, σε ένα μικρό μεταλλικό κουτί, στον οποίο αναφέρεσαι ήταν ο επιλογέας του ημιαυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων Wilson που διέθεταν όπως φαίνεται στο ακόλουθο στιγμιότυπο από το ακόλουθο βίντεο με λεωφορείο Volvo B58
(ουσιατικά το SB756 -SB : Saracakis Brothers- ήταν πατέντα-εξέλιξη από τον Σαρακάκη του παλαιού πλαισίου Β58)
VOLVO B58 / HESS - TÜSCHER / Busraser Ernesto VonTurbo
Τα μεταγενέστερα πάλι κόκκινα Volvo Saracakis Β10Μ "Δεινόσαυρος" διέθεταν αυτόματο κιβώτιο Alison .
Οι μετακινήσεις με τα μέσα συγκοινωνίας ήταν και στην Αθήνα δωρεάν το πρωί, από τις 6 ως τις 8, με αποτέλεσμα να δημιουργείται το αδιαχώρητο ...
Volvo B10M Saracakis Alexandros Α.με.Α (641) στο 72 για Μηχανιωνα
Σαρακάκης Volvo B10M | Thesstrans.com - Thessaloniki Transportation
Φωτογραφίες - Βίντεο - Πληροφορίες - Eιδήσεις - Eνημερώσεις από τα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης
thesstrans.com
Τελευταία επεξεργασία: