Λεωφορεία από 80s!!!!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας pooky(1)
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Λατρεύω τα παλιά λεωφορεία!

Τα Νο5 (Ν. Κρήνη - Βενιζέλου) & Νο6 (Καλαμαριά- Βενιζέλου) του ΟΑΣΘ που έπαιρνα ήταν αρχικά μπλε, παρόμοια με τα κόκκινα που φαίνονται στις καταπληκτικές φωτογραφίες του g1973tony! Με εισπράκτορα σε ειδική θέση δίπλα στην πίσω πόρτα. Το Νο5 είχε πάντα αρθρωτά διπλά λεωφορεία, ενώ το Νο6 είχε και μικρά (τα μονά). Μετά τα αντικατέστησαν από τα κόκκινα σαν αυτά τα αρθρωτά της φωτογραφίας, που ήταν παρόμοια με τα μπλε. Ήταν φαρδιά λεωφορεία, άνετα για τους επιβάτες, με πλαστικά γερά καθίσματα, που καθαρίζονταν κανονικά, και ήταν όλα Volvo-Sarakakis! Θυμάμαι ότι τα κόκκινα είχαν έναν παράξενο λεβιέ, κοντό, πάνω στο ταμπλό, σε ένα μικρό μεταλλικό κουτί. Πάντα μου έκανε εντύπωση αυτός ο λεβιές!!! Θυμάμαι καλοκαίρια με τρελή ζέστη να τρέχει το λεωφορείο στην άδεια Νέα Παραλία με ανοιχτή την μπροστινή πόρτα για αέρα. Δεν γνωρίζαμε τι σήμαινε κλιματισμός, αλλά τότε δεν έκανε τόση ζέστη. Θυμάμαι τα παλιά χάρτινα μικρά εισιτήρια, πράσινα, πορτοκαλί και λευκά, ανάλογα με το αντίτιμο. Θυμάμαι επίσης ότι η συγκοινωνία ήταν τζάμπα το πρωί, από τις 6 ως τις 8, για να πηγαίνουν οι εργαζόμενοι στις δουλειές τους. Το είχατε και στην Αθήνα αυτό το πρωινό τζάμπα εισιτήριο; Ο εισπράκτορας φώναζε τις στάσεις και "προχωρείτε στον διάδρομο". Μετά καταργήθηκε ο εισπράκτορας και ελάχιστοι πλήρωναν εισιτήριο! Υποτίθεται ότι μειώθηκαν τα έξοδα, λόγω της μείωσης των θέσεων εργασίας, αλλά μειώθηκαν και τα έσοδα καθώς ο οδηγός δεν μπορούσε να κάνει και τον εισπράκτορα ταυτόχρονα.

Μετά αντικατέστησαν τα κόκκινα Volvo με νέα μπλε Volvo που όμως δεν είχαν καμία σχέση με τα ευρύχωρα παλιά!! Σκέτη αποτυχία! Τα καθίσματα ήταν υφασμάτινα και βρώμιζαν σε χρόνο dt, οι εσωτερικοί χώροι ήταν πολύ στενοί, οι θέσεις ήταν ανάποδα. Επειδή πάντα η γραμμή Νο5 έπαιρνε πρώτη τα νέα λεωφορεία, θυμάμαι ότι στις υπόλοιπες γραμμές κυκλοφορούσαν τα παλιά άνετα Volvo, ενώ εμείς είχαμε τα άβολα καινούρια. Τα έβλεπα στον δρόμο και τα νοσταλγούσα. Μετά σιγά-σιγά αντικαταστάθηκαν όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου αλλά προέρχονται από το διαδίκτυο.
Ο κοντός λεβιές , πάνω στο ταμπλό, σε ένα μικρό μεταλλικό κουτί, στον οποίο αναφέρεσαι ήταν ο επιλογέας του ημιαυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων Wilson που διέθεταν όπως φαίνεται στο ακόλουθο στιγμιότυπο από το ακόλουθο βίντεο με λεωφορείο Volvo B58
(ουσιατικά το SB756 -SB : Saracakis Brothers- ήταν πατέντα-εξέλιξη από τον Σαρακάκη του παλαιού πλαισίου Β58)

1664795494071.png
VOLVO B58 / HESS - TÜSCHER / Busraser Ernesto VonTurbo

Τα μεταγενέστερα πάλι κόκκινα Volvo Saracakis Β10Μ "Δεινόσαυρος" διέθεταν αυτόματο κιβώτιο Alison .

Οι μετακινήσεις με τα μέσα συγκοινωνίας ήταν και στην Αθήνα δωρεάν το πρωί, από τις 6 ως τις 8, με αποτέλεσμα να δημιουργείται το αδιαχώρητο ...


Volvo B10M Saracakis Alexandros Α.με.Α (641) στο 72 για Μηχανιωνα
Περισσότερα βίντεο με Volvo B10M του ΟΑΣΘ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου αλλά προέρχονται από το διαδίκτυο.
Ο κοντός λεβιές , πάνω στο ταμπλό, σε ένα μικρό μεταλλικό κουτί, στον οποίο αναφέρεσαι ήταν ο επιλογέας του ημιαυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων Wilson που διέθεταν όπως φαίνεται στο ακόλουθο στιγμιότυπο από το ακόλουθο βίντεο με λεωφορείο Volvo B58
(ουσιατικά το SB756 -SB : Saracakis Brothers- ήταν πατέντα-εξέλιξη από τον Σαρακάκη του παλαιού πλαισίου Β58)

Προβολή συνημμένου 250116
VOLVO B58 / HESS - TÜSCHER / Busraser Ernesto VonTurbo

Τα μεταγενέστερα πάλι κόκκινα Volvo Saracakis Β10Μ "Δεινόσαυρος" διέθεταν αυτόματο κιβώτιο Alison .

Οι μετακινήσεις με τα μέσα συγκοινωνίας ήταν και στην Αθήνα δωρεάν το πρωί, από τις 6 ως τις 8, με αποτέλεσμα να δημιουργείται το αδιαχώρητο ...


Volvo B10M Saracakis Alexandros Α.με.Α (641) στο 72 για Μηχανιωνα
Περισσότερα βίντεο με Volvo B10M του ΟΑΣΘ
Στο βίντεο που έβαλες από το Νο72- Μηχανιώνα (στην Μηχανιώνα πήγαιναν τα διπλά με φυσούνα), μπορείς να δεις στην οροφή του λεωφορείου πίσω από τον οδηγό ένα ορθογώνιο κουτί με μαύρους κύκλους. Αυτό ήταν το κλιματιστικό που είχαν προσθέσει σε κάποια νεότερα λεωφορεία. Αυτό το λεωφορείο μοιάζει νεότερο από τα κόκκινα αλλά παλιότερο από τα καινούρια μπλε με τα υφασμάτινα καθίσματα. Τα παλιά μπλε ή κόκκινα είχαν inox τελείωμα και χερούλια στα παράθυρα, ενώ αυτό βλέπω να έχει μαύρο πλαστικό τελείωμα και χερούλια.
Τώρα που είδα και άλλα βίντεο με αυτά τα μπλε λεωφορεία, τα θυμήθηκα! Αυτά ήρθαν πριν από τα καινούρια με τα υφασμάτινα καθίσματα! Ήταν όμως κ' αυτά πιο στενά από τα κόκκινα. Σχετικά πρόσφατα, με τα προβλήματα που είχαν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, είχαν βγάλει τα παλιά αυτά μπλε λεωφορεία γιατί δεν όλα τα καινούρια ήταν παροπλισμένα με βλάβες!

Όσο για τον λεβιέ, δεν ήταν ακριβώς όπως στην φωτό. Ήταν όλος μεταλλικός, χωρίς πλαστικό στο χερούλι και το μέταλλο ήταν διαφορετικό (το έχω μπροστά στα μάτια μου, αλλά δεν ξέρω πώς να το περιγράψω!) Θυμάμαι ότι τέτοιο μικρό λεβιέ είχαν συνήθως τα λεωφορεία Νο5. Το Νο6 είχε πιο παλιά λεωφορεία με τον τεράστιο λεβιέ από το πάτωμα.

Ξέχασα να γράψω ότι σχετικά πρόσφατα, πριν 1 χρόνο περίπου, είχα δει μπλε μονό λεωφορείο Νο6! Επειδή δεν μένω πια στην Θεσσαλονίκη, έχω χάσει κάποιες εξελίξεις του ΟΑΣΘ!

Αν δείτε τα βίντεο από τα καινούρια λεωφορεία (είδα ότι είναι Mercedes), φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο στενό διάδρομο έχουν!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το δωρεάν εισιτήριο 6-8 δεν υπήρχε από πάντα. Καθιερώθηκε κάποια στιγμή επί ΠαΣοΚ. Δημοφιλέστατο, αλλά αύξησε πολύ τα ελλείμματα του οργανισμού. Δεν θυμάμαι αν καταργήθηκε αργότερα από το ΠαΣοΚ ή τη ΝΔ.
 
Στο βίντεο που έβαλες από το Νο72- Μηχανιώνα (στην Μηχανιώνα πήγαιναν τα διπλά με φυσούνα), μπορείς να δεις στην οροφή του λεωφορείου πίσω από τον οδηγό ένα ορθογώνιο κουτί με μαύρους κύκλους. Αυτό ήταν το κλιματιστικό που είχαν προσθέσει σε κάποια νεότερα λεωφορεία. Αυτό το λεωφορείο μοιάζει νεότερο από τα κόκκινα αλλά παλιότερο από τα καινούρια μπλε με τα υφασμάτινα καθίσματα. Τα παλιά μπλε ή κόκκινα είχαν inox τελείωμα και χερούλια στα παράθυρα, ενώ αυτό βλέπω να έχει μαύρο πλαστικό τελείωμα και χερούλια.
Τώρα που είδα και άλλα βίντεο με αυτά τα μπλε λεωφορεία, τα θυμήθηκα! Αυτά ήρθαν πριν από τα καινούρια με τα υφασμάτινα καθίσματα! Ήταν όμως κ' αυτά πιο στενά από τα κόκκινα. Σχετικά πρόσφατα, με τα προβλήματα που είχαν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, είχαν βγάλει τα παλιά αυτά μπλε λεωφορεία γιατί δεν όλα τα καινούρια ήταν παροπλισμένα με βλάβες!

Όσο για τον λεβιέ, δεν ήταν ακριβώς όπως στην φωτό. Ήταν όλος μεταλλικός, χωρίς πλαστικό στο χερούλι και το μέταλλο ήταν διαφορετικό (το έχω μπροστά στα μάτια μου, αλλά δεν ξέρω πώς να το περιγράψω!) Θυμάμαι ότι τέτοιο μικρό λεβιέ είχαν συνήθως τα λεωφορεία Νο5. Το Νο6 είχε πιο παλιά λεωφορεία με τον τεράστιο λεβιέ από το πάτωμα.

Ξέχασα να γράψω ότι σχετικά πρόσφατα, πριν 1 χρόνο περίπου, είχα δει μπλε μονό λεωφορείο Νο6! Επειδή δεν μένω πια στην Θεσσαλονίκη, έχω χάσει κάποιες εξελίξεις του ΟΑΣΘ!

Αν δείτε τα βίντεο από τα καινούρια λεωφορεία (είδα ότι είναι Mercedes), φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο στενό διάδρομο έχουν!
Πρώτα ήταν τα κόκκινα Volvo SB756, κατόπιν τα κόκκινα Β10Μ, τα μπλε Β10Μ "Αλέξανδρος" και μετά ακολούθησαν αυτά με τα υφασμάτινα καθίσματα στα οποία αναφέρεσαι.
Η ομάδα των Παλιών Ελληνικών λεωφορείων έχει διασώσει 2 αρθρωτά Volvo B10M (πρώην ΟΑΣΘ -μπλε) από την Πάτρα με ξύλινα καθίσματα (φορμάικα) και με τις κλιματιστικές μονάδες με τις μεγάλες κυκλικές οπές.
βλ.
Επίσης στην ομάδα ανήκει και ένα μονό Β10Μ "Αλέξανδρος" του 1992 χωρίς κλιματισμό (πρώην ΟΑΣΘ) το οποίο αποκτήθηκε από την Πάτρα όπου εκτελούσε δρομολόγια μέχρι τα τέλη του 2021!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πρώτα ήταν τα κόκκινα Volvo SB756, κατόπιν τα κόκκινα Β10Μ, τα μπλε Β10Μ "Αλέξανδρος" και μετά ακολούθησαν αυτά με τα υφασμάτινα καθίσματα στα οποία αναφέρεσαι.
Η ομάδα των Παλιών Ελληνικών λεωφορείων έχει διασώσει 2 αρθρωτά Volvo B10M (πρώην ΟΑΣΘ -μπλε) από την Πάτρα με ξύλινα καθίσματα (φορμάικα) και με τις κλιματιστικές μονάδες με τις μεγάλες κυκλικές οπές.
βλ.
Επίσης στην ομάδα ανήκει και ένα μονό Β10Μ "Αλέξανδρος" του 1992 χωρίς κλιματισμό (πρώην ΟΑΣΘ) το οποίο αποκτήθηκε από την Πάτρα όπου εκτελούσε δρομολόγια μέχρι τα τέλη του 2021!!!
Από τις φωτό που βλέπω, τα κοκκινα του ΟΑΣΘ που ξέρω είναι τα ίδια με τα πράσινα του ΟΑΣΑ. Αυτά είχαν τον μικρό λεβιέ που ανέφερα. Τα κόκκινα του ΟΑΣΘ ηταν μονά ή διπλά- με φυσούνα. Τα δικά σας πράσινα ήταν μόνο μονα;
 
Από τις φωτό που βλέπω, τα κοκκινα του ΟΑΣΘ που ξέρω είναι τα ίδια με τα πράσινα του ΟΑΣΑ. Αυτά είχαν τον μικρό λεβιέ που ανέφερα. Τα κόκκινα του ΟΑΣΘ ηταν μονά ή διπλά- με φυσούνα. Τα δικά σας πράσινα ήταν μόνο μονα;
ΝΑΙ τα πράσινα του ΗΣΑΠ ήταν 11μετρα (μονά) και παρήχθησαν 60 στον αριθμό τα οποία έλαβαν αριθμούς κυκλοφορίας από ΥΝ-8401 έως και ΥΝ-8460. Έχουν διασωθεί από τους αδελφούς Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλο τα οχήματα : #27 ΕΟΟΕ 6927 πρώην ΥΝ-8427 ,
#34 ΕΟΟΕ 8434 πρώην ΥΝ-8434 και #55 ΕΟΟΕ 8455 πρώην ΥΝ-8455.
Τα αντίστοιχα αρθρωτά B10M "Δεινόσαυρος" της ΕΑΣ ήταν 100 στον αριθμό με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6901 έως και ΥΝ-7000.


Μήπως εννοείς αυτό στον κόκκινο κύκλο; (είναι το χειρόφρενο)
1664819047976.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Αν δείτε τα βίντεο από τα καινούρια λεωφορεία (είδα ότι είναι Mercedes), φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο στενό διάδρομο έχουν!
Εεπιδή τα λεωφορεία είναι υπερχαμηλοδάπεδα με 1 σκαλοπάτι στις 2 μπροστινές πόρτες και 2 σκαλοπάτια στην τρίτη (εφ' όσον υπάρχει) για τα μονά λεωφορεία, εξέχουν πολύ οι θόλοι των τροχών ιδίως του δευτέρου και τρίτου (στα αρθρωτά) άξονα λόγω των διπλών τροχών, οπότε αναπόφευκτα μειώνεται το πλάτος του διαδρόμου.
 
ΝΑΙ τα πράσινα του ΗΣΑΠ ήταν 11μετρα (μονά) και παρήχθησαν 60 στον αριθμό τα οποία έλαβαν αριθμούς κυκλοφορίας από ΥΝ-8401 έως και ΥΝ-8460. Έχουν διασωθεί από τους αδελφούς Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλο τα οχήματα : #27 ΕΟΟΕ 6927 πρώην ΥΝ-8427 ,
#34 ΕΟΟΕ 8434 πρώην ΥΝ-8434 και #55 ΕΟΟΕ 8455 πρώην ΥΝ-8455.
Τα αντίστοιχα αρθρωτά B10M "Δεινόσαυρος" της ΕΑΣ ήταν 100 στον αριθμό με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6901 έως και ΥΝ-7000.


Μήπως εννοείς αυτό στον κόκκινο κύκλο; (είναι το χειρόφρενο)
Προβολή συνημμένου 250129
Όχι, ήταν στο δεξί χέρι αυτός ο μικρός λεβιές και μ'αυτόν άλλαζε ταχύτητες ο οδηγός.

Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφεις για το δάπεδο σε σχέση με τους τροχούς. Είναι αλήθεια ότι τα παλιά λεωφορεία Volvo-Sarakakis ήταν πολύ ψηλά, είχαν τεράστια σκαλιά. Θυμάμαι ότι γενικότερα ήταν πολύ μεγαλύτερα από τα καινούρια (συγκρίνω παλιά αρθρωτά με νέα αρθρωτά).
 
Όχι, ήταν στο δεξί χέρι αυτός ο μικρός λεβιές και μ'αυτόν άλλαζε ταχύτητες ο οδηγός.
Επειδή δεν υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες, παραθέτω κάτι το οποίο είχα διαβάσει πριν πολλά χρόνια σε κάποιο φόρουμ (αλλά δεν μπορώ να το βρω πλέον) σχετικά με τα λεωφορεία Volvo SB756 του ΟΑΣΘ. Είχαν ημιαυτόματο κιβώτιο Wilson με πυργίσκο αλλαγής ταχυτήτων (πιθανότατα σε αυτό αναφέρεσαι), αλλά λόγω κακής χρήσης από τους οδηγούς πολλά τα είχαν μετατρέψει σε συμβατικά.

Στα αυτόματα με κιβώτιο Alison των B10MA (αρθρωτοί "Δεινόσαυροι") ήταν κάπως έτσι (με διαφορές βέβαια στον πίνακα οργάνων γιατί το στιγμιότυπο είναι από λεωφορείο στη Δανία- βλ. σχετικό βίντεο εδώ)
1664873934442.png
 
Επειδή δεν υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες, παραθέτω κάτι το οποίο είχα διαβάσει πριν πολλά χρόνια σε κάποιο φόρουμ (αλλά δεν μπορώ να το βρω πλέον) σχετικά με τα λεωφορεία Volvo SB756 του ΟΑΣΘ. Είχαν ημιαυτόματο κιβώτιο Wilson με πυργίσκο αλλαγής ταχυτήτων (πιθανότατα σε αυτό αναφέρεσαι), αλλά λόγω κακής χρήσης από τους οδηγούς πολλά τα είχαν μετατρέψει σε συμβατικά.

Στα αυτόματα με κιβώτιο Alison των B10MA (αρθρωτοί "Δεινόσαυροι") ήταν κάπως έτσι (με διαφορές βέβαια στον πίνακα οργάνων γιατί το στιγμιότυπο είναι από λεωφορείο στη Δανία- βλ. σχετικό βίντεο εδώ)
Προβολή συνημμένου 250143
Θυμάμαι κ'αυτό τον λεβιέ, πολύ πιο καινούριος από τον μεταλλικό στον οποίο αναφέρομαι.
Αυτά τα παλιά αρθρωτά οχήματα Volvo-Sarakakis κατασκευάζονταν αποκλειστικά για τον ΟΑΣΘ; Η "μούρη" τους ήταν ολόιδια με τα πράσινα του ΟΑΣΑ.
Αν παρατηρήσεις στο βίντεο με την δοκιμή του SB756 από το youtube, φαίνονται και τα inox τελειώματα και τα inox χερούλια στα παράθυρα. Όλα τα μετέπειτα λεωφορεία είχαν μαύρα πλαστικά. Πάντως τα μεταλλικά ήταν ΑΘΑΝΑΤΑ!!!!
Πού πήγαν αυτά τα τεράστια αρθρωτά λεωφορεία; Κατέληξαν όλα για παλιοσίδερα;
Θυμάμαι το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στον Φοίνικα...όταν ήμουν μικρή και περνούσαμε από εκεί, μου έλεγε η μαμά μου ότι εκεί κοιμούνται τα λεωφορεία μας και μου φαινόταν εντελώς φυσιολογικό! :happyjump:
 
Θυμάμαι κ'αυτό τον λεβιέ, πολύ πιο καινούριος από τον μεταλλικό στον οποίο αναφέρομαι.
Αυτά τα παλιά αρθρωτά οχήματα Volvo-Sarakakis κατασκευάζονταν αποκλειστικά για τον ΟΑΣΘ; Η "μούρη" τους ήταν ολόιδια με τα πράσινα του ΟΑΣΑ.
Αν παρατηρήσεις στο βίντεο με την δοκιμή του SB756 από το youtube, φαίνονται και τα inox τελειώματα και τα inox χερούλια στα παράθυρα. Όλα τα μετέπειτα λεωφορεία είχαν μαύρα πλαστικά. Πάντως τα μεταλλικά ήταν ΑΘΑΝΑΤΑ!!!!
Πού πήγαν αυτά τα τεράστια αρθρωτά λεωφορεία; Κατέληξαν όλα για παλιοσίδερα;
Θυμάμαι το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στον Φοίνικα...όταν ήμουν μικρή και περνούσαμε από εκεί, μου έλεγε η μαμά μου ότι εκεί κοιμούνται τα λεωφορεία μας και μου φαινόταν εντελώς φυσιολογικό! :happyjump:
Από συζητήσεις που έχω κάνει, δυστυχώς δεν έχει διασωθεί κάποια από τις παλιές κόκκινες νταλίκες του ΟΑΣΘ :(
Επίσης ένα από τα "εγκλήματα" που έχω κάνει είναι ότι κατά την διάρκεια της στρατιωτικής θητείας μου στην ΠΑ είχα πάει με φύλλο πορείας για εκπαίδευση δύο φορές στην 113ΠΜ το 1998 και δεν φρόντισα να κάνω βόλτες με τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Είχα μπει όμως σε έναν γαλάζιο αρθρωτό "Αλέξανδρο" της γραμμής 72 και έχω κρατήσει το εισιτήριο (είχαν ακόμη εισπράκτορες τότε) αλλά δεν συγκράτησα αριθμό κυκλοφορίας .
 
Λεωφορείο Volvo Saracakis SB758 του ΚΤΕΛ Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ στην διασταύρωση των οδών Φειδιππίδου Β.Σοφίας, Αλεξάνδρας και Κηφισίας στους Αμπελοκήπους τον Ιούλιο του 1995
1664887057002.png
πηγή

Λεωφορείο Mercedes Benz F580S Biamax του ΚΤΕΛ Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ στην διασταύρωση των οδών Φειδιππίδου Β.Σοφίας, Αλεξάνδρας και Κηφισίας στους Αμπελοκήπους τον Ιούλιο του 1995
1664888007512.png
πηγή
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πειραιάς-Ακτή Ξαβερίου
Διακρίνονται 10-11 πράσινα λεωφορεία Volvo SB756 των ΗΣΑΠ και δύο Ikarus 260 της ΕΘΕΛ στο βάθος.
Το λεωφορείο αριστερά με αριθμό γραμμής 843 (Πειραιάς - Πέραμα) και αριθμό κυκλοφορίας ΥΝ-8455 #55 έχει διασωθεί από τους αδελφούς Χ. και Β. Λαζαρόπουλο και φέρει πλέον πινακίδες ιστορικού οχήματος (ΕΟΟΕ) 8455.
Λήψη Φωτογραφίας : 29 Απριλίου 1997
1664890228685.png
πηγή
 
Για εκεινα τα λεωφορεια τα πρασινα (αν θυμαμαι καλα) του ΟΣΕ υπαρχει κατι; Μας ειχαν ''σωσει''' τοτε, πιο γρηγορα-καθαρα και με φθηνοτερο εισιτηριο απο αυτα των ΚΤΕΛ και χωρις εκεινες τις σπαστικες στασεις σε συγκεκριμενα σημεια (λογω $ φυσικα).
 
Πειραιάς-Ακτή Ξαβερίου
Διακρίνονται 10-11 πράσινα λεωφορεία Volvo SB756 των ΗΣΑΠ και δύο Ikarus 260 της ΕΘΕΛ στο βάθος.
Το λεωφορείο αριστερά με αριθμό γραμμής 843 (Πειραιάς - Πέραμα) και αριθμό κυκλοφορίας ΥΝ-8455 #55 έχει διασωθεί από τους αδελφούς Χ. και Β. Λαζαρόπουλο και φέρει πλέον πινακίδες ιστορικού οχήματος (ΕΟΟΕ) 8455.
Λήψη Φωτογραφίας : 29 Απριλίου 1997
Προβολή συνημμένου 250168
πηγή
Διόρθωση :
Το λεωφορείο δεξιά (και όχι αριστερά) με αριθμό γραμμής 843 (Πειραιάς - Πέραμα) και αριθμό κυκλοφορίας ΥΝ-8455 #55 έχει διασωθεί από τους αδελφούς Χ. και Β. Λαζαρόπουλο και φέρει πλέον πινακίδες ιστορικού οχήματος (ΕΟΟΕ) 8455.
 
Μύκονος: Το ντοκιμαντέρ και οι εικόνες που κεντρίζουν τα βλέμματα μικρών και μεγάλων στο νησί

Ντοκιμαντέρ με θέμα την Μύκονο γυρίζεται αυτές τις μέρες στο νησί των Ανέμων. Η σειρά ρίχνει φως στο παρελθόν της Μυκόνου και συγκεκριμένα στην δεκαετία του ’70 με την εμφάνιση των χίπις και των γυμναστών.
Το ντοκυμαντέρ είναι ελληνικής παραγωγής και φιλοδοξεί να πραγματοποιήσει καριέρα στο εξωτερικό και να πουληθεί σε διεθνή δίκτυα. Για τις ανάγκες των γυρισμάτων επιστρατεύτηκε ένα παλιό υπεραστικό λεωφορείο το οποίο μόλις έκανε την εμφάνισή του στους δρόμους του νησιού μαγνήτισε όλα τα βλέμματα.
Πρόκειται για το ιστορικό μοντέλο R495 που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα από την Βιαμάξ το 1961. Βρέθηκε στην Καλαμάτα και σώθηκε λίγο πριν γίνει παλιοσίδερα. Στο ντοκυμαντέρ εμφανίζονται και αλλά ιστορικά οχήματα όπως δύο φορτηγάκια Volkswagen.
βίντεο εδώ
πηγή

1665047992411.png
 
Όταν λέει "γυμναστών" εννοεί "γυμνιστών".

Δηλαδή παραλείπεται η Μύκονος του 1960 με το διεθνές τζετ σετ, από τη "θλιμμένη αυτοκράτειρα" Σοράγια μέχρι τον Γιεχούντι Μενουχίν? Μα η αίγλη τους ήταν αυτή που τράβηξε τον τουρισμό των 70.
 
Όταν λέει "γυμναστών" εννοεί "γυμνιστών".

Δηλαδή παραλείπεται η Μύκονος του 1960 με το διεθνές τζετ σετ, από τη "θλιμμένη αυτοκράτειρα" Σοράγια μέχρι τον Γιεχούντι Μενουχίν? Μα η αίγλη τους ήταν αυτή που τράβηξε τον τουρισμό των 70.
και μετά έγινε το νησί της ανωμ@λίας
 
Γιατί παπάκι στην ανωμαλία? Ανήκει στις απαγορευμένες λέξεις? (Ανήκει στις δικές μου απαγορευμένες, αλλά το νόημά της, όχι η εμφάνισή της)
 
Πίσω
Μπλουζα