Ληστεία στην Αθήνα (1969)

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι που η αστυνομια δεν παρακολουθει τον Ανεστη Βλαχο που ειναι υπαλληλος στο κτηματομεσιτικο οπου εγινε η ληστεια και εγκεφαλος της, αλλα παρακολουθει σε καθε του βημα τον μικρο του αδελφο, Γιωργο Καλατζη.

Ο Βλαχος παει εκδρομη με τον φιλο του και συνενοχο του και τις κοπελες τους και η αστυνομια δεν εχει ιδεα. Στην εκδρομη, που γινεται για αλλους λογους και οχι για αναψυχη, σχεδιαζουν την τελευταια λεπτομερεια του σχεδιου τους και πως θα περασουν στη Γερμανια τις λιρες μεσα στα λαστιχα του αυτοκινητου και οι αστυνομικοι δεν εχουν παρει ειδηση το παραμικρο. Μαλιστα πηγαινουν τρεις φορες στο σπιτι του Βλαχου τη μερα της εκδρομης και τον ζητανε αγνοωντας που εχει παει.

Παρ' ολα αυτα, εκεινη την ιδια μερα παρακολουθουν τον μικρο αδελφο, συνεργο στη ληστεια επισης, που ομως δεν θα επρεπε να ειναι κυριοτερος υποπτος απο τον Βλαχο. Τον εντοπιζουν στο κακοφημο μπαρ που πηγαινει και αργοτερα τον συλλαμβανουν στο ξενοδοχειο που βρισκεται με την ιεροδουλη.

Τελικα, ειναι οι σεξουαλικες αναγκες του πιτσιρικου αυτο που χαλαει την τοσο καλα οργανωμενη δουλεια! :D
ο Καλατζής δεν έκανε τον Μπακόλα στον "Θάνατο Του Τιμόθεου Κώνστα" ; Τον μπέρδευα πάντα με τον Χάρη Εμμανουήλ που ψιλομοιάζουν...
 
ο Καλατζής δεν έκανε τον Μπακόλα στον "Θάνατο Του Τιμόθεου Κώνστα" ; Τον μπέρδευα πάντα με τον Χάρη Εμμανουήλ που ψιλομοιάζουν...
Ναι, και ηταν εκπληκτικος. Επειδη μαλιστα διαθετει και υπεροχη φωνη εχει κανει πολλες αφηγησεις και μεταγλωττισεις στην ελληνικη τηλεοραση.
 
Ναι, και ηταν εκπληκτικος. Επειδη μαλιστα διαθετει και υπεροχη φωνη εχει κανει πολλες αφηγησεις και μεταγλωττισεις στην ελληνικη τηλεοραση.
Όντως έχει ωραία φωνή και χαρακτηριστική. Μπράβο ,ναι,ήταν σε πολλές μεταγλωττίσεις!Πρέπει να τον είχα ακούσει παλιά και σε κάποιο ραδιοφωνικό θεατρικό
 
Ναι, και ηταν εκπληκτικος. Επειδη μαλιστα διαθετει και υπεροχη φωνη εχει κανει πολλες αφηγησεις και μεταγλωττισεις στην ελληνικη τηλεοραση.
συμμετειχε και στο ντοκυμοντερ του 1974 "Γαζωρος Σερρων" ως καταγομενος απο το συγκεκριμενο χωριο
 
Ο Σταύρος προκειμένου να μην τραβήξει υποψίες συνεχίζει τη δουλειά του ως πλασιέ βιβλίων με δόσεις. Εδώ βλέπουμε να βρίσκεται σε κατάστημα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών (Kelvinator) ενώ σε λεπτομέρεια αριστερά βλέπουμε μπουκάλια Coca Cola (πιθανά των 250ml).

athina1.jpg
 
Διαφημιστικό της ταινίας




99.jpg
Προβολή συνημμένου 114410
απορία με την αφίσα:αγωνία και δράση έχει,το sex που είδαν ήθελα να ξέρω :)
 
Kαλα, ναι. Ο,τι πειτε κυριε Καβουκιδη.

Παρενθεση - 1968

Το κανονι και το αηδονι - 1968

Ο ταφος των εραστων - 1968

Κιεριον - 1968

Ανοιχτη επιστολη - 1967

Μεχρι το πλοιο - 1966

Εκδρομη - 1966

Προσωπο με προσωπο - 1966

Ουρανος - 1962
επίσης και η σπονδυλωτή ταινία "Τετράγωνο" (1964) που είδα πρίν λίγο καιρό, για μένα ανήκει στις πρώιμες ταινίες του ΝΕΚ. Έχει όλα τα στοιχεία που είχαν οι μετέπειτα ταινίες. Ειδικά το σκέτς "Ζούγκλα" με τον Τέλη Ζώτο είναι αυτό που λέμε καθαρός Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος.
 
Πρόσεξα σήμερα κάτι που με απογοήτευσε στην πιο επεξεργασμένη κόπια. Το λέω γιατί μετά στο καπάκι είδα και την πιο παλιά που είχε προβάλει η ΕΤ1 την δεκαετία του 90. Συγκεκριμένα η απογοήτευση έγκειται στους τίτλους αρχής. Στην νεώτερη και πιο επεξεργασμένη κόπια οι τίτλοι πέφτουν πολύ γρήγορα αλλά σε στατικές/παγωμένες εικόνες από πολυκατοικίες της Αθήνας,ενώ στην παλιά κόπια έδειχνε κανονική κινούμενη εικόνα με τις πολυκατοικίες.
 
Επίσης μια απορία σχετικά με αυτή την ταινία. Ο Κώστας Πιτσιος σε ποια σκηνή εμφανίζεται, γιατί την έχω δει δεκάδες φορές αλλά δεν μπορώ να τον εντοπίσω σε καμία σκηνή
 
Επίσης μια απορία σχετικά με αυτή την ταινία. Ο Κώστας Πιτσιος σε ποια σκηνή εμφανίζεται, γιατί την έχω δει δεκάδες φορές αλλά δεν μπορώ να τον εντοπίσω σε καμία σκηνή

Είναι ο θυρωρός της πολυκατοικίας του κτηματομεσιτικού γραφείου. Ο οποίος απεβίωσε μόλις πριν λίγες μέρες σε ηλικία 92 ετών. Υπήρξε σύζυγος της Μάρθας Βούρτση.

pitsios.png
Εκτός του Κώστα Πίτσιου εμφανίζεται και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος (ο γνωστός σκηνοθέτης) νωρίς στην ταινία.

theo.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Είναι ο θυρωρός της πολυκατοικίας του κτηματομεσιτικού γραφείου. Ο οποίος απεβίωσε μόλις πριν λίγες μέρες σε ηλικία 92 ετών. Υπήρξε σύζυγος της Μάρθας Βούρτση.

Εκτός του Κώστα Πίτσιου εμφανίζεται και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος (ο γνωστός σκηνοθέτης) νωρίς στην ταινία.

Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι ο ηθοποιός που κάνει τον θυρωρό, τουλάχιστον απ' τις φωτογραφίες του που είδα. Και μένα σε αυτόν πήγε το μυαλό μου ή στον βοηθό αστυνομικό του Έξαρχου (Γρηγόρης Μασσάλας λέγεται εκείνος που κάνει τον βοηθό). Κώστα Πίτσιο μου βγάζει αυτόν και η retrodb και άλλες σελίδες:
e77084b7-b0e5-44d0-bd31-1be93b4c3eec.jpg
 
Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι ο ηθοποιός που κάνει τον θυρωρό, τουλάχιστον απ' τις φωτογραφίες του που είδα. Και μένα σε αυτόν πήγε το μυαλό μου ή στον βοηθό αστυνομικό του Έξαρχου (Γρηγόρης Μασσάλας λέγεται εκείνος που κάνει τον βοηθό). Κώστα Πίτσιο μου βγάζει αυτόν και η retrodb και άλλες σελίδες:
Προβολή συνημμένου 266317

Αν δεις έχουν το ίδιο σγουροειδές μαλλί δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Τέλος πάντων, αυτή είναι η αίσθησή μου άποψή μου.
 
Πολύ καλή και καλογυρισμένη αστυνομική περιπέτεια, που βλέπεται με ενδιαφέρον από τον θεατή, γιατί και το σενάριο είναι πολύ καλό με μια αστυνομική πλοκή που χωρίς εξάρσεις και υπερβολές κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον ως το τέλος. Για αυτό το φίλμ θεωρείται κατά την γνώμη μου η πρώτη πετυχημέννη σύσταση του πολύ καλού σκηνοθέτη Βαγγέλη Σερντάρη που λίγα χρόνια μετά με το ''Ζήτημα ζωής και Θανάτου΄΄ έδωσε ακόμα μεγαλύτερα διαπιστευτήρια του ταλέντου του.
Θα μου επιτρέψει η αγαπητή Bambinella να διαφωνήσω πως οι μουντές εικόνες του φιλμ βγάζουν μια απογοήτευση και μια μαυρίλα. Πιστεύω πως δένουν πολύ με την πλοκή της ταινίας, το απρόσωπο πλαίσιο της μεγαλούπολης όπου όλοι είναι άγνωστοι μεταξύ τους, που μικροαστικά μισθοσυντήρητα άτομα προσπαθούν να επιβιώσουν με θεμιτά ή αθέμιτα (εν προκειμένω) μέσα με ολέθρια αποτελέσματα.
Αξιοσημείωτο της ταινίας είναι πως εκτός της πληθωρικής παρουσίας του δοκιμασμένου στα δύσκολα και μεγάλου μας ηθοποιού Ανέστη Βλάχου, οι υπόλοιποι ηθοποιοί του φιλμ ήταν πάντα δευτεραγωνιστές στην καριέρα τους, και παρόλα αυτά απέδωσαν καταπληκτικά στην ταινία, άρα εξυπακούεται ότι τους άξιζε καλύτερη και πιο σημαντική επαγγελματική καριέρα.
Ακόμα και οι οι δύο καλλίπυγες κυρίες της ταινίας Πρόκου και Σιτζάνη έδωσαν τον απαραίτητο τόνο ομορφιάς και γοητείας και ειδικά η Πρόκου που ξετρέλανε τον Καλατζή και ήταν η αιτία που ξετυλίχτηκε το κουβάρι.
Ανατριχιαστική και πολύ σκληρά ρεαλιστική η σκηνή της ανάκρισης του Καλατζή από τον Έξαρχο, ειδικά εκεί που από τον φόβο του και την απόγνωση έβρεξε το παντελόνι του μπροστά, σκηνή που εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί σε ταινία.
Ευτυχώς που ο Τσάγκας εξαγνίστηκε μετά την ληστεία και έγινε αργότερα αστυνομικός με υψηλά μάλιστα αξιώματα όπως στο ΄΄Γελαστό απόγευμα" και στο ''Τμήμα Ηθών" με ομολογουμένως εντυπωσιακή επιτυχία.
 
Πίσω
Μπλουζα