Λωξάντρα (1980 ΕΡΤ)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Pinco
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Μια φίλη μου είχε επισκεφθεί προ κορωνοιού την Πόλη κι μέσα σε όλες τις περιοχές που πήγαν ως γκρουπ ήταν κι το Μακροχώρι. Μου είχε πει λοιπόν οτι υπήρχε στο Μακροχώρι ενα εστιατόριο το οποίο ήταν φημισμένο ως "το σπίτι της Λωξάντρας". Δεν ήταν αυτή η επωνυμία του εστιατορίου. Η ιδιοκτησία αλλά κι οι ντόπιοι ισχυρίζονταν οτι το κτίριο στο οποίο στεγαζόταν το εστιατόριο ήταν το σπίτι που έμενε η Λωξάντρα. Κι μάλιστα τους διηγούνταν πως ήταν το σπίτι, πως το μετέτρεψαν με τις εσωτερικές αλλαγές σε εστιατόριο κλπ. Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αυτό ή όχι, δλδ αν ήταν πράγματι αυτό το σπίτι της Λωξάντρας. Πάντως λόγω αυτής της φήμης προσέλκυε αρκετή πελατεία...
 
ειναι η πιστοτερη μεταφορα βιβλιου,εχει γραφτει και ειναι απολυτα σωστο
προσοχη οχι η καλυτερη ,η πιστοτερη στην ιστορια της ελληνικης τηλεορασης
και μπραβο στο χρηστο δοξαρα για αυτο
ειναι ομως και παρα πολυ καλη σειρα
η κυρια βαλαση υπεροχη στο ρολο της λωξανδρας
και γενικα εχει πολυ καλο καστ
 
Η Ρένα Βλαχοπούλου αρχικά ήταν μια απο τις επικρατέστερες πρωταγωνίστριες για το ρόλο της Λωξάντρας.
Ευτυχώς που τελικά πήρε το ρόλο η Μπέτυ Βαλάση κι η σειρά απογειώθηκε.
Η Ρένα ήταν μια σπουδαία ανεπανάληπτη κωμικός, καρατερίστα, αλλά κατά τη γνώμη μου, η πλέον ακατάλληλη για το ρόλο.
Πρώτα από όλα δεν ταίριαζε καθόλου στο φιζίκ της ηρωίδας. Η Μαρία Ιορδανίδου περιέγραφε τη γιαγιά της "νταρντάνα", μια μεγαλόσωμη γεροδεμένη ευτραφής γυναίκα. Καμία σχέση με το σωματότυπο της Βλαχοπούλου.
Ουσιαστικά όμως πιστεύω πως η Ρένα δεν θα μπορούσε να "πιάσει" το παλμό, τη νοοτροπία, ακόμη κι την προφορά ομιλίας μιας Πολίτισσας αρχόντισσας.
Πολύ φοβάμαι πως αντί για Πολίτισσα στη Πόλη, σιγά-σιγά η Λωξάντρα θα μεταμορφωνόταν σε Κερκυραία στη Πόλη. :biglaugh:
Κι ειδικά έτσι όπως είχε έντονο το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού, είμαι σίγουρη ότι θα έβαζε τα δικά της την ώρα του γυρίσματος.
Να ξεπροβοδίζει το Δημητρό στη πόρτα, μαζεύοντας τη ρόμπα της κουβάρι ανάμεσα στα πόδια της.
Να μπαίνει στη σάλα για το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι με επισημότητα κι ξαφνικά να κουτρουβαλάει πέφτοντας σε καλεσμένους κι έπιπλα όπως περιέγραψε κι ο @TZELASO στο thread "Overacting"
Να αποκαλεί "βουρλισμένο" το Ταρνανά (αντί για "αδικιορισμένο") και "μπουγαρίνι μου" τα παιδιά της (αντί για "τζιέρι μου").
Να προτρέπει τη Σουλτάνα να φτιάξουν σοφρίτο γιατί βαρέθηκε το χιουνκιάρ.
Κι μαζί με το αγίασμα της Παναγίας Μπαλουκλιώτισσας, να επικαλείται κι τον "Άη Σπυρίδωνα τση Κέρκυρας".
Δεν ξέρω αν αυτοπροτάθηκε για το ρόλο ή αν ήταν στη σκέψη παραγωγής-σκηνοθέτη, πάντως ευτυχώς που δεν την υποδύθηκε.
Λατρεμένη ηθοποιός αλλά για το συγκεκριμένο ρόλο...ούτε καν!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η Βλαχοπούλου Λωξάντρα? Μου φαίνεται αδιανόητο. Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση της hannele.
 
Δύο, επίσης, από τις επικρατέστερες για το ρόλο ήταν η Καίτη Λαμπροπούλου κι η Μάρθα Βούρτση.

Όσο αφορά τη Λαμπροπούλου, απορώ πως σκέφτηκαν την κατά τα άλλα συμπαθέστατη ηθοποιό, τη στιγμή που ήταν εντελώς κόντρα στις περιγραφές της Μ.Ιορδανίδου για τη Λωξάντρα.
Πως θα υποδυόταν η μινιόν σουμπρέτα Καίτη, τη σωματώδη, ψηλή κι τροφαντή Λωξάντρα;; με τεχνητές προσθήκες σε ύψος κι πάχος;; η εμφάνιση έπαιζε κυρίαρχο ρόλο στην αποτύπωση της ηρωίδας.

Όσο για τη Βούρτση, νομίζω ότι θα μπορούσε να αποδώσει το ρόλο. Η κινηματογραφική εικόνα της "Μάρθας Κλάψα" δεν επηρρέασε τη θεατρική της εικόνα. Στο θέατρο είχε κάνει πολύ ωραίες δουλειές, περνώντας από όλα τα είδη θεάτρου.
Νομίζω ότι από τις 3 αρχικά υποψήφιες (Βλαχοπούλου, Λαμπροπούλου, Βούρτση) η Βούρτση ήταν κοντά στο ρόλο.

Όμως σαν τη Μπέτυ Βαλάση καμία άλλη δεν θα μπορούσε να αποτυπώσει τόσο ιδανικά, τόσο πειστικά τη Πολίτισσα Λωξάντρα. Η Βαλάση ήταν μοναδική!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ετσι ειναι γιατι δεν μπορουμε να ειμαστε πολυ καλοι σε ολα. Εκαστος εφ' ω εταχθη.
 
Οι ήρωες/χαρακτήρες του βιβλίου κι οι ηθοποιοί που τους ενσάρκωσαν στη σειρά:

Λωξάντρα συζ.Δημητρίου Κοντέλη: Μπέτυ Βαλάση
Δημητρός Κοντέλης (σύζυγος Λωξάντρας): Γιάννης Αργύρης
Επαμεινώνδας Κοντέλης (γιος Δημητρού από Α γάμο): Βασίλης Μαυρομμάτης
Θεόδωρος Κοντέλης (γιος Δημητρού από Α γάμο): Γιώργος Κυρίτσης
Γιώργος Κοντέλης (γιος Δημητρού από Α γάμο): Σοφοκλής Πέππας
Αγαθώ Κοντέλη (κόρη Δημητρού από Α γάμο): Αννα Γεραλή
Αλεκάκης Κοντέλης (γιος Λωξάντρας & Δημητρού): Πάνος Χατζηκουτσέλης
Κλειώ Κοντέλη (κόρη Λωξάντρας & Δημητρού): Ανθή Ανδρεοπούλου
Ελεγκάκη (νύφη Λωξάντρας, σύζυγος του αδερφού της): Μαρία Μαρμαρινού
Ευφημία (κόρη Ελεγκάκης & σύζυγος Επαμεινώνδα): Θάλεια Παπάζογλου
Ευτέρπη (κόρη Ελεγκάκης): Ειρήνη Ελισαίου
Αντρείκος ο "μπέμπεκας" (γιος Ελεγκάκης): Πάνος Πανόπουλος
Σουλτάνα (υπηρέτρια στη Πόλη): Νίκη Παζαρέντζου
Ταρνανάς (υπηρέτης στη Πόλη): Αλέκος Μαυρίδης
Γιωργάκης Κριεζής (σύζυγος Κλειώς): Αλμπέρτο Εσκενάζυ
Άννα Κριεζή (κόρη Κλειώς) (σε παιδική ηλικία): Όλγα Σπανού
Άννα Κριεζή (κόρη Κλειώς) (έφηβη): Νικαίτη Κοντούρη
Μανωλιός (σύζυγος Αγαθώς): Γιάννης Θωμάς
Ασπασία (σύζυγος Γιώργου Κοντέλη): Εύα Φρυδάκη
γαλλίδα Καμίλλη (σύζυγος Θεόδωρου): Χάρις Νικήτα
γαλλίδα Κλοντ (σύζυγος Αλεκάκη): Κατερίνα Μπουρλου
διευθυντής εφημερίδας (εργοδότης Δημητρού): Κλήμης Ελευθεριάδης
Αδησίλαδος "ο Λογιότατος" (ανιψιός Δημητρού): Δημήτρης Βασματζής
Χαρικλώ (σύζυγος Λογιότατου): Στάμυ Κακαρά
Εγκλάβδιος "ο Κοτκοτίνος" (ανιψιός Δημητρού): Βασίλης Λαμπρινάτος
Πλοπλό (σύζυγος Κοτκοτίνου): Τούλα Σπινέλη
Μπογόσης (τουρκόπουλο για θελήματα): Βασίλης Καμίτσης
Κασίμ (τούρκος γείτονας): Ντίνος Δουλγεράκης
γιατρός Τάκης (εραστής Κλειώς): Γιώργος Ζαχαριάδης
Κοντύλω (ξαδέρφη Γιωργάκη Κριεζή): Γκάρυ Βοσκοπούλου
Κωστάκης (άντρας Ευτέρπης): Γιώργος Μπάρτης
κόνα Αννίκα (προξενήτρα): Ζωή Βουδούρη
Καναράκενα (μαμμή): Λευκή Παπαζαφειροπούλου
καθηγητής Επαμεινώνδα (2ο επεισόδιο)/ οικογενειακός γιατρός (επόμενα επεισόδια): Αγγελος Γεωργιάδης
ναυτικός με το σαμοβάρι (συνάδελφος Επαμεινώνδα): Γιάννης Τάτσης
Μαριόγκα (ιδιοκτήτρια καμπαρέ): Ζωή Φυτούση
κυρ-Αρτέμης (πρακτικός γιατρός): Τάσος Κωστής
γριά στο πλοίο: Μαίρη Σολωμού
τουρκοπούλα (υπηρέτρια Χανούμισας): Μαίρη Ανδριώτου
"αράπης" (υπηρέτης Πασά): Σταύρος Κλεώπας
μουσουλμάνες στο πλοίο: Μαρί Βασιλείου, Ρίτσα Κωνσταντίνου, Μαίρη Ανδριώτου
Μαντάμ Σουρπουί (αρμένισσα γειτόνισσα): Αλέκα Γεωργίου
φωτογράφος: Κώστας Ντάγκας
τούρκος πρόξενος: Τώνης Γιακωβάκης
πλανόδιος μπακάλης (στο Πειραιά): Παύλος Χαικάλης
Γκόλφω (υπηρέτρια στο Πειραιά): Στέλλα Παπαδημητρίου
Αννίτσα (υπηρέτρια στο Πειραιά): Μαίρη Σαουσοπούλου
κυρ-Λελούδας (ταβερνιάρης στο Πειραιά): Γιάννης Φύριος
Κυριάκος (μανάβης στο Πειραιά): Αγγελος Κορμετζάς
χρηματιστής (στη Πόλη) (επεισόδιο 17) /χωροφύλακας (στο Πειραιά) (επεισόδιο 22): Σπύρος Κουβαρδάς
καλόγρια δασκάλα: Φρύνη Αρβανίτη
Γεθσημανή (τελευταία υπηρέτρια στη Πόλη): Γιολάντα Πετσιου
κα Μαρίτσα (γειτόνισσα Αγαθώς): Ντέπη Γεωργίου
ενήλικοι γιοι Αγαθώς: Δημήτρης Γιαννόπουλος, Ηλίας Κακλαμάνης

Επίσης οι παρακάτω ηθοποιοί έπαιξαν εναλασσόμενοι σε διάφορους μικρούς ανώνυμους ρόλους όπως πλανόδιοι πωλητές (μανάβης, αυγουλάς, νερουλάς, ψαράς, βαρκάρης κ.α.), γέροι Τούρκοι, Κούρδοι, ναυτικοί, θαμμώνες σε ταβέρνα/εστιατόριο/καμπαρέ, ηθοποιοί κι θεατές στη σκηνή στο "Θέατρο του λαού".
σ.σ. Οι χαρακτήρες αυτοί, άλλοι δεν υπάρχουν στο βιβλίο (δημιουργήθηκαν κατ'ανάγκη προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του σεναρίου) κι άλλοι απλώς αναφέρονται άνευ σημασίας.

Αντώνης Αγγελούσης,
Αλέξης Κωνσταντής,
Ισίδωρος Σιδέρης,
Γιώργος Νταής
Δ.Μεταξάς,
Βλ.Καρύδας,
Β.Τριανταφυλλόπουλος,
Γιώργος Σαπανίδης,
Μίλτος Μαρέτας.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η Μπέτυ Βαλάση ήταν ιδανική ως Λωξάντρα, ήταν ο ρόλος της ζωής της. Η Ρένα Βλαχοπούλου θα ήταν εντελώς εκτός ρόλου, όπως πολύ σωστά υποστηρίζει και η hannele.
 
Η Βαλάση ήταν γι αυτό το ρόλο και ο ρόλος αυτός ήταν για τη Βαλάση. Από κει και πέρα, αν δει κανείς τη σειρά, θα παρατηρήσει το πόσο η Βαλάση δούλεψε αυτόν τον ρόλο και πόσο τον εξέλιξε από το πρώτο στο τελευταίο επεισόδιο. Είμαι σίγουρος οτι ο ρόλος επηρέασε σε κάποιο βαθμό το χαρακτήρα της.

Το μέγα ζήτημα είναι οτι ενώ στα τέλη του 70 η μεταφορά αυτού του βιβλίου στη μικρή οθόνη σαγήνεψε τα πλήθη, αν προβάλλονταν σήμερα με όλα τα καλούδια σε σκηνικά, κοστούμια και μακιγιάζ, είμαι σίγουρος οτι θα είχε νούμερα ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ2...
 
συμφωνω οτι η κυρια βαλαση ειναι ιδανικη για το ρολο,εκτος απο υποκριτικα αψογη εμοιαζε και πολυ με τη πραγματικη λωξανδρα κυριως στο σωματοτυπο
 
Υπέροχη σειρά σκηνοθετημένη αριστοτεχνικά από τον σπουδαίο Γρηγόρη Γρηγορίου. Μοναδικές ερμηνείες, βλέπεται ευχάριστα ακόμα και σήμερα. Περιττό να πω βέβαια και για την μουσική των τίτλων της διεθνούς πλέον Ελένης Καραΐνδρου
 
Η Βαλάση ήταν γι αυτό το ρόλο και ο ρόλος αυτός ήταν για τη Βαλάση. Από κει και πέρα, αν δει κανείς τη σειρά, θα παρατηρήσει το πόσο η Βαλάση δούλεψε αυτόν τον ρόλο και πόσο τον εξέλιξε από το πρώτο στο τελευταίο επεισόδιο. Είμαι σίγουρος οτι ο ρόλος επηρέασε σε κάποιο βαθμό το χαρακτήρα της.

Το μέγα ζήτημα είναι οτι ενώ στα τέλη του 70 η μεταφορά αυτού του βιβλίου στη μικρή οθόνη σαγήνεψε τα πλήθη, αν προβάλλονταν σήμερα με όλα τα καλούδια σε σκηνικά, κοστούμια και μακιγιάζ, είμαι σίγουρος οτι θα είχε νούμερα ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ2...
Δεν συμφωνώ απόλυτα. Πολλές σειρές εποχής ακόμα και σήμερα κάνουν θαυμάσια νούμερα. Τρανό και πρόσφατο παράδειγμα το "Βραχιόλι της Φωτιάς". Επίσης, εάν υποθέσουμε ότι το "Σμύρνη μου αγαπημένη" δεν γυριζόταν ταινία και γινόταν απευθείας διασκυεή για σειρά, αμφιβάλλει κανείς ότι θα είχε επιτυχία και στην τηλεόραση? Προσωπικά είμαι σίγουρος πως θα έκανε την ίδια επιτυχία που έκανε και στο θέατρο. Όλα είναι θέμα σωστής παραγωγής, δυνατού σεναρίου, και καλών ερμηνειών. Και η Λωξάνδρα, θεωρώ με έναν άλλο ίσως τρόπο παραγωγής και προσέγγισης θα μπορούσε ακόμα και σήμερα να συγκινήσει το κοινό- εάν φυσικά δεν είχε γυριστεί το 1979.
Όσο για τη Μπέτυ Βαλάση ήταν πράγματι ο ρόλος της ζωής της! Προσωπικά ως ένα βαθμό ίσως και τη Λαμπροπούλου να μπορούσα να φανταστώ στο ρόλο, αλλά η Βαλάση νομίζω πως ερμηνευτικά ήταν/είναι πιο "δυνατή" ηθοποιός από τη συγχωρεμένη γενικά....
 
Διαβάζοντας το βιβλίο πάμπολλες φορές κι βλέποντας τη σειρά άλλες τόσες, είχα την περιέργεια να μάθω που ακριβώς ήταν οι περιοχές που περιγράφονται κι εκτυλίσσεται η ιστορία της Λωξάντρας. Έτσι ψάχνοντας στο διαδίκτυο κι στο google earth, τις εντόπισα.
Θα τα ανεβάζω ένα-ένα, γιατί αν τα βάλω όλα μαζί, θα βγει ένα τεράστιο post που δεν θα διαβάζεται..



Τα μέρη που εκτυλίσσεται η ιστορία της Λωξάντρας.


1. Ψωμαθιά ή Ψαμάθεια

Η συνοικία που γεννήθηκε κι μεγάλωσε η Λωξάντρα.
Η σημερινή ονομασία είναι 《Samatya》 κι ανήκει στο δήμο Fatih.
Στα Ψωμαθιά, βλέπουμε τη Λωξάντρα στο 1ο επεισόδιο.
Ζει στο πατρικό της σπίτι με την υπηρέτρια της τη Σουλτάνα, είναι 30 ετών κι ακόμη ανύπαντρη, όπερ κι της γίνεται το προξενιό με το Δημητρό από την κόνα-Αννίκα.
Δεν θέλει να φύγει από τα Ψωμαθιά γιατί σε αυτό το σπίτι είχαν γεννηθεί 3 γενιές: η γιαγιά της, η μητέρα της κι η ίδια με τα 2 αδέρφια της. Όμως το παίρνει απόφαση ότι "έτσι πρέπει να γίνει" κι φεύγει για να εγκατασταθεί με το μέλλοντα σύζυγο της στο Μακροχώρι.



1 Samatya.jpg

Η περιοχή στο δήμο Fatih που βρίσκεται η συνοικία Ψωμαθιά ή Ψαμάθεια
2 Samatya.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
2. Μακροχώρι ή Μακρυχώρι.
Η περιοχή όπου η Λωξάντρα κι ο Δημητρός έστησαν το σπιτικό τους.
Η σημερινή ονομασία του είναι 《Bakirkoy》κι αποτελεί ομώνυμο δήμο. Το 19ο αιώνα (εποχή Λωξάντρας) ήταν εξοχικό αραιοκατοικημένο προάστειο.
Στο Μακροχώρι η Λωξάντρα ζει όλη την έγγαμη ζωή της. Ανασταίνει τα 4 προγόνια της, γεννάει κι μεγαλώνει τα 2 παιδιά της, κάνει τα μεγάλα τραπεζώματα στις γιορτές.
Τη βλέπουμε από το 2ο επεισόδιο (σε ηλικία 31 ετών) ως κι το 14ο (σε ηλικία περίπου 70 ετών όπου κι μένει χήρα).
Οι συγγενείς την αναγκάζουν, μετά το θάνατο του Δημητρού, να μετακομίσει στο Πέρα για να βρίσκεται κοντά τους. Φεύγει από το Μακροχώρι με βαριά καρδιά εγκαταλείποντας το ευρύχωρο αρχοντικό της.
Στο Μακροχώρι έμενε κι ο "Λογιότατος" ανιψιός του Δημητρού με τη σύζυγο του τη Χαρικλώ, η οποία (με αφορμή την επικείμενη αναχώρηση της Λωξάντρας) αναφέρει: "κάνεις καλά που φεύγεις άμια-Λωξάντρα, το Μακροχώρι πια ερήμωσε, γέμισε Τουρκιά κι Αρμενιά, στο Πέρα είναι πια η ζωή".

1 Bakirkoy.jpg

2 Bakirkoy.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
3. Πέρα ή Σταυροδρόμι
Η καρδιά της Ρωμιοσύνης με τη Μεγάλη Οδό των ελληνικών καταστημάτων (σήμερινή Istiklal), σταυροδρόμι της οικονομικής, εμπορικής, κοινωνικής κι πνευματικής ζωής των Ελλήνων της Πόλης κι όχι μόνο.
Η περιοχή όπου η Λωξάντρα έζησε στα γεράματα της κι απεβίωσε.
Εκεί παντρεύτηκε η Κλειώ κι γεννήθηκε η Άννα (Μαρία Ιορδανίδου).
Η σημερινή ονομασία του είναι 《Beyoglu》κι μαζί με το Γαλατά αποτελούν τον ομώνυμο δήμο Beyoglu.
Στο Πέρα βλέπουμε τη Λωξάντρα από το 15ο επεισόδιο (σε ηλικία άνω των 70 ετών) ως το 22ο.
Μετακομίζει για λίγα χρόνια στο Πειραιά (επεισόδια 23ο-26ο).
Κι επιστρέφει στο Πέρα, από το 27ο επεισόδιο (σε ηλικία άνω των 80 ετών) ως το τελευταίο το 30ο (όπου κι πεθαίνει σε βαθιά γεράματα, άνω των 90 ετών).
Στο Πέρα, επίσης, έμεναν ο Θεόδωρος με την οικογένεια του κι η Ελεγκάκη με τα παιδιά της.

2 Beyoglu.jpg

1 Beyoglu.jpg
 
4. Ταταύλα.
Η συνοικία που έμενε η Αγαθώ με το Μανωλιό. Η σημερινή ονομασία τους είναι 《Kurtulus》 κι ανήκουν στο δήμο Sisli. Το 19ο αιώνα, τα Ταταύλα ήταν αμιγής ελληνική συνοικία με 100% ελληνορθόδοξο πληθυσμό. Είχε 2 μεγάλες ενορίες τον αγ.Δημήτριο κι τον αγ.Αθανάσιο που ήταν κι η ενορία της Αγαθώς. Το σπίτι τους, στο ισόγειο στέγαζε το "μαγαζάκι" του Μανωλιού (μαραγκούδικο) κι από πάνω έμενε το ζευγάρι με τα 2 παιδιά του. Χαρακτηριστικό του σπιτιού ήταν ο μικρός οντάς της Αγαθώς, τον οποίο είχαν όλα τα ελληνικά σπίτια στα Ταταύλα.
Η Λωξάντρα επισκεπτόταν συχνά την Αγαθώ, μαζί με την Ελεγκάκη, κι έμεναν στο σπίτι της για μέρες.

1 Kurtulus .jpg

2 Kurtulus .jpg
 
 
Ουσιαστικά όμως πιστεύω πως η Ρένα δεν θα μπορούσε να "πιάσει" το παλμό, τη νοοτροπία, ακόμη κι την προφορά ομιλίας μιας Πολίτισσας αρχόντισσας.
Πολύ φοβάμαι πως αντί για Πολίτισσα στη Πόλη, σιγά-σιγά η Λωξάντρα θα μεταμορφωνόταν σε Κερκυραία στη Πόλη. :biglaugh:
Κι ειδικά έτσι όπως είχε έντονο το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού, είμαι σίγουρη ότι θα έβαζε τα δικά της την ώρα του γυρίσματος.
Να ξεπροβοδίζει το Δημητρό στη πόρτα, μαζεύοντας τη ρόμπα της κουβάρι ανάμεσα στα πόδια της.
Να μπαίνει στη σάλα για το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι με επισημότητα κι ξαφνικά να κουτρουβαλάει πέφτοντας σε καλεσμένους κι έπιπλα όπως περιέγραψε κι ο @TZELASO στο thread "Overacting"
Να αποκαλεί "βουρλισμένο" το Ταρνανά (αντί για "αδικιορισμένο") και "μπουγαρίνι μου" τα παιδιά της (αντί για "τζιέρι μου").
Να προτρέπει τη Σουλτάνα να φτιάξουν σοφρίτο γιατί βαρέθηκε το χιουνκιάρ.
Κι μαζί με το αγίασμα της Παναγίας Μπαλουκλιώτισσας, να επικαλείται κι τον "Άη Σπυρίδωνα τση Κέρκυρας".
Την έχω ικανή την Βλαχοπούλου , να έκανε και εδώ ένα χορευτικό που δυο Τούρκοι με σαλβάρια, θα την σήκωναν πάνω-κάτω ταλαιπωρώντας την....:fafoutis:
 
Ξαναβλέποντας τη σειρά, τώρα που την προβάλει η ΕΡΤ2, διαπίστωσα μία ανακολουθία.

Ξεκινάει λοιπόν ένα από τα επεισόδια με τον Γιώργο να είναι πολύ άρρωστος και να χαροπαλεύει, με τα αδέρφια του τριγύρω του κι η Λωξάντρα είναι σπίτι της χωρίς να ξέρει τίποτα, σχολιάζοντας μάλιστα ότι την ανατριχιάζει ένα σκυλί που ακούγεται σε όλη τη διάρκεια να γαυγίζει και πως "κάτι κακό θα συμβεί". Κι ενώ έχουν φωνάξει τον Θεόδωρο να πάει να δει τον Γιώργο, εκείνος δεν προλαβαίνει και η κάμερα μας δείχνει τον Γιώργο νεκρό και τα αδέρφια του πάνω του και γύρω του να κλαίνε και να λένε ότι "πρέπει να ειδοποιηθεί η μητέρα". Εκεί κάνει ένα σβήσιμο η κάμερα και στο αμέσως επόμενο πλάνο, ενώ περιμένουμε να ειδοποιηθεί η Λωξάντρα για τον θάνατο του Γιώργου, ξαφνικά τη βλέπουμε να μετακομίζει....

Χάλασε το φιλμ κι έγινε συρραφή? Το έχετε προσέξει κανείς?
 
Πίσω
Μπλουζα