Αν και δεν γνωρίζω τον συγκεκριμένο πίνακα που βρίσκεται πίσω από την Μπριζίτ, δεν νομίζω ότι είναι πορτραίτο της. Μου μοιάζει πιο πολύ με πορτραίτο της τελευταίας συντρόφου του Πικάσο, της Ζακλίν Ροκ. Αυτή ήταν 27, αυτός σίγουρα πάνω από 75 αφού πεθανε ενενήντα. Η Ζακλίν Ροκ ήταν μελαχροινή και συνήθιζε να φορά μαντήλα. Τα πορτραίτα της ηταν αρκετά ρεαλιστικά ιδίως αν τα συγκρίνουμε με αυτά της Ντόρα Μάαρ, της πιο παθιασμένης σχέσης του. Η Μάαρ ήταν το μοντέλο του για τον πίνακα που κλάπηκε και ηταν η ϊδια καλλιτέχνης φωτογράφος και οι συγκρούσεις με τον Πικάσο ήταν μνημειώδεις. Η ίδια ήταν μοντέλο για τον Μαν Ρέυ. Ορίστε μια φωτογραφία της
Προβολή συνημμένου 229543
Η Ζακλίν Ροκ ήταν κεραμίστρια και γνωρίστηκε με τον Πικάσο στα μέσα της δεκαετίας του 50 και είχαν το εργαστήριο στην γαλλική Ριβιέρα. Η Ροκ απεικονίζεται συνήθως στους πίνακες με μακρύ λαιμό.
Προβολή συνημμένου 229540
Και εδώ στο εργαστήριο του Πικάσο στην γαλλικη Ριβιέρα το 60.
Προβολή συνημμένου 229543Προβολή συνημμένου 229544
Να και ενα πορτραίτο της
Προβολή συνημμένου 229546