Ξένοι ηθοποιοί - Ξένες ταινίες του '40, '50, '60 που αγαπήσαμε.

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ωχι, Αριαδνη, και απορω πως μου ξεφυγε! Και τι ηθοποιοι ειναι αυτοι που παιζουν μεσα...Ενας κι ενας!
Παω να το βρω και να σου πω εντυπωσεις. Με ενδιαφερει αφανταστα και σε ευχαριστω που μου το υπεδειξες!
Θα την βρεις ελληνικά; θέλω εντυπώσεις
 
ΜΜπρ Δεν λες,τίποτα αλλά βλέπετε με μια ανασα:γυμνός::διαβολικός::vampy:ο Κρίστοφερ ριφ είναι ένας καθηγητής ιστορίας,που στέλνει μια φοιτήτρια του να κάνει μια μελέτη επί της μαγείας στον τόπο καταγωγής του που γίνονται περιεργα πράγματα, ο τόπος είναι καταραμένος.
 
Βλέπετε απνευστι, υπεροχο θριλερ ε και στο τέλος μετά από πολλές απώλειες νικά το καλό. Προσεγμένος ο τρόμος καμια σχεση με σύγχρονες ταινίες για μάγισσες και μαγεία. Ένα χωριό μες στην ομίχλη που δεν αγαπά τους ξένους και κρύβει Πληθώρα μυστικών. Ο μόνος φυσιολογικός άνθρωπος είναι ο αιδεσιμοτατος και αργότερα γνωρίζουμε και την καλόκαρδη εγγονη του, την πατ που έχειενα μαγαζι με αντικες και παλαια βιβλια. Αυτή θα γνωρίσει και την νεαρή φοιτήτρια, που έρχεται για να κάνει την μελέτη της πάνω στην μαγεία, την ναν Αργότερα θα γνωρίσει και τον αδερφό της ....
 
Θα την βρεις ελληνικά; θέλω εντυπώσεις

Δεν υπαρχουν ελληνικοι υποτιτλοι, αλλα θα το δω και θα σου πω την γνωμη μου.
Οσον αφορα το City of the dead, δεν σκοπευω να το παρακολουθησω γιατι δεν μου αρεσουν τα θριλερ που εχουν βασικο θεμα τους την μαγεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν υπαρχουν ελληνικοι υποτιτλοι, αλλα θα το δω και θα σου πω την γνωμη μου.
Οσον αφορα το City of the dead, δεν σκοπευω να το παρακολουθησω γιατι δεν μου αρεσουν τα θριλερ που εχουν βασικο θεμα τους την μαγεια.
Δώσε μια ευκαιρία, είναι με μαεστρία σκηνοθετημενο και έχει καλούς ηθοποιούς
 
Πραγματικά αγαπητή μου, δεν δίνω δεκάρα ποιος το πε; είναι στις 10 κινηματογραφικες ατάκες όλων των εποχών
 
Δεν ξέρω αν συμφωνείτε η Μπάρμπαρα στανγουικ δεν ήταν η ωραία με την κλασσική έννοια, ήταν όμως femme Fatale, δεν χρειάζεται να έχεις την ομορφια της αβα για να είσαι μοιραία.
 
Πραγματικά αγαπητή μου, δεν δίνω δεκάρα ποιος το πε; είναι στις 10 κινηματογραφικες ατάκες όλων των εποχών

Ευκολο, βεβαια. O Clark Gable στην τελευταια σκηνη του Οσα παιρνει ο ανεμος.
 
O τζαγκερ φορά διαφορετική κάλτσα στα δύο ποδια; είναι και λίγο χαμένος στην μετάφραση ενώ ο αλεν στα πάνω του. Λατρεύω παπουτσι της μαριαν , μπαλαρίνες.
GHsIvv3WYAAA_qU.jpeg
 
Θα την βρεις ελληνικά; θέλω εντυπώσεις

Λοιπον, ειδα την ταινια χθες. Υποτιτλοι δεν υπαρχουν, αλλα ηθελα να την δω ετσι κι αλλιως.
Χαμενος χρονος τελικα. Η ταινια δεν αξιζε. Διηρκεσε σχεδον δυο ωρες και ηταν φλυαρη και κουραστικη, πραγμα που το αποδιδω στον αταλαντο σκηνοθετη της, Edward Dmytryk, ο οποιος με εχει ξανακουρασει και στο παρελθον με φλυαρα εργα οπως το Mirage με τον Gregory Peck και διαφορα αλλα. Ο ανθρωπος το ειχε σε κακο, κατα πως φαινεται, να κανει ταινια κατω απο μιαμιση ωρα διαρκεια. Και καλα, να κανει και τριωρη αμα θελει, αλλα να αξιζει. Οχι να χασμουριομαστε. Η φωτογραφια δεν ηταν ιδιαιτερα καλη, αλλα τα σκηνικα και τα κοστουμια θαυμασια και ηταν το μοναδικο πραγμα που μου αρεσε σε ολο το εργο. Οι ερμηνειες, μετριες.
Η ιστορια εν ολιγοις εχει ως εξης: 15χρονη μαχαιρωνει πανω σε καβγα τον εραστη της μητερας της που, οπως βλεπουμε αργοτερα, ηταν και δικος της εραστης. Τον φονο δεν τον βλεπουμε σχεδον καθολου, ουτε και το θυμα καθ' ολη την διαρκεια του εργου. Ο φονος που κανει η μικρη ειναι απορροια της κακης σχεσης που ειχε με την μητερα της (Susan Hayward). Mια μητερα αδιαφορη και με πληθωρα εραστων απο τοτε που πηρε διαζυγιο. Κι αυτη ομως με την σειρα της, εχει μια αθλια σχεση με την δικη της μητερα που την υποδυεται η Bette Davis. H Bette παρουσιαζεται απολυτα αυταρχικη και εγωκεντρικη. Mια ηλικιωμενη γυναικα που χειραγωγει και χρησιμοποιει τους παντες προς δικο της οφελος και κυριως προς οφελος της εταιριας που διευθυνει.
Το τελος της ταινιας το θεωρησα υπερβολικο και ηλιθιο. Σιγουρα προκειται για ενα εργο που δεν θα ξαναδω αλλη φορα.
 
Ο
Λοιπον, ειδα την ταινια χθες. Υποτιτλοι δεν υπαρχουν, αλλα ηθελα να την δω ετσι κι αλλιως.
Χαμενος χρονος τελικα. Η ταινια δεν αξιζε. Διηρκεσε σχεδον δυο ωρες και ηταν φλυαρη και κουραστικη, πραγμα που το αποδιδω στον αταλαντο σκηνοθετη της, Edward Dmytryk, ο οποιος με εχει ξανακουρασει και στο παρελθον με φλυαρα εργα οπως το Mirage με τον Gregory Peck και διαφορα αλλα. Ο ανθρωπος το ειχε σε κακο, κατα πως φαινεται, να κανει ταινια κατω απο μιαμιση ωρα διαρκεια. Και καλα, να κανει και τριωρη αμα θελει, αλλα να αξιζει. Οχι να χασμουριομαστε. Η φωτογραφια δεν ηταν ιδιαιτερα καλη, αλλα τα σκηνικα και τα κοστουμια θαυμασια και ηταν το μοναδικο πραγμα που μου αρεσε σε ολο το εργο. Οι ερμηνειες, μετριες.
Η ιστορια εν ολιγοις εχει ως εξης: 15χρονη μαχαιρωνει πανω σε καβγα τον εραστη της μητερας της που, οπως βλεπουμε αργοτερα, ηταν και δικος της εραστης. Τον φονο δεν τον βλεπουμε σχεδον καθολου, ουτε και το θυμα καθ' ολη την διαρκεια του εργου. Ο φονος που κανει η μικρη ειναι απορροια της κακης σχεσης που ειχε με την μητερα της (Susan Hayward). Mια μητερα αδιαφορη και με πληθωρα εραστων απο τοτε που πηρε διαζυγιο. Κι αυτη ομως με την σειρα της, εχει μια αθλια σχεση με την δικη της μητερα που την υποδυεται η Bette Davis. H Bette παρουσιαζεται απολυτα αυταρχικη και εγωκεντρικη. Mια ηλικιωμενη γυναικα που χειραγωγει και χρησιμοποιει τους παντες προς δικο της οφελος και κυριως προς οφελος της εταιριας που διευθυνει.
Το τελος της ταινιας το θεωρησα υπερβολικο και ηλιθιο. Σιγουρα προκειται για ενα εργο που δεν θα ξαναδω αλλη φορα.
Όλα αυτά πάνε για την λανα αν ήταν έτσι η πραγματική ζωή της τι να πω , καμία σταρ τελικα δεν είχε ισορροπία και ευτυχία στην ζωή της.
 
@Bambinella δεν έδωσε η λανα την περιουσία της στην κόρη της αλλά στην υπηρέτρια της, σκέψου λοιπόν τι σχέσεις είχαν.
 
Πίσω
Μπλουζα