Ξένοι ηθοποιοί - Ξένες ταινίες του '40, '50, '60 που αγαπήσαμε.

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Έχει ανέβει με ελληνικούς υπότιτλους το χέρι του διαβόλου του 61' με βουντού, μαύρη μαγεία κτλ.λεω να της δώσω μια ευκαιρία
 
Την είδα και το τέλος, με φόβισε λιγάκι η αλήθεια και φυσικά έχει πλοτ twist, διπλό plot twist προς το τελος, εντάξει καμία σχέση με τρόμο τώρα, δηλ.αν μπόρεσα και την άντεξα, μπορεί ο κάθεις, τι να λεμε.
Βέβαια το μυστήριο εδώ είναι καθαρα μεταφυσικό( ποε), πέρα από τα όρια της ανθρώπινης λογικής και δεν σε αφήνει να ακονισεις το μυαλό σου όπως πχ.σε ταινία του Βίνσεντ Πράις ο δολοφόνος, νυχτερίδα. Πάντα το μεταφυσικό κινεί την μοίρα στον Ποε. Έχει να κάνει με έναν Γάλλο, νεαρο λοχαγό που συναντά μια όμορφη και περίεργη κοπέλα στην αγγλική επαρχία, δίπλα στην θάλασσα που γρηγορα και μυστηριωδως εξαφανιζεται και αυτος την ψαχνει σε ενα καστρο ενος αγγλου ευγενους. Αυτός ο αριστοκράτης έχει μεγάλη σχέση με την εν λόγω κοπέλα και γνωρίζει πολλά. Η ζωή του Γάλλου βρίσκεται σε κίνδυνο.
61Wpss7bRpL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μπερδεμένη ταινια, εσείς μπερδευτηκατε καθολου; όσοι την είδαν δηλ.

Πανε πολλα χρονια απο τοτε που το ειδα για πρωτη και τελευταια μαλλον φορα. Δεν θυμαμαι τιποτα απο την υποθεση. Το μονο που ξερω ειναι πως η ταινια δεν μου αρεσε και αυτος ειναι ο λογος που δεν μπηκε στις αγαπημενες μου.
Για τις αγαπημενες μου κραταω λιστα και τις ξαναβλεπω πολλες φορες.
Τον περασμενο μηνα ειδα μια αλλη ταινια με τον Μπογκαρτ που λεγοταν Knock on any door (1949). Ηταν μια απο τις χειροτερες της ζωης μου. Οταν ημουν εφηβη και κοπελιτσα αντεχα και εβλεπα μεχρι τελους ακομα και τις ταινιες που δεν μου αρεσαν με σκοπο να σχηματισω αποψη για σκηνοθετες και Σχολες. Τωρα που η αποψη μου σχηματιστηκε εδω και πολλα χρονια, αμα κατι δεν μου αρεσει, δεν καθομαι να το δω. Ετσι και με το Knock on any door. Περασα στα γρηγορα πολλες σκηνες και τελικα το εργο το σταματησα. Ειδα μονο το τελος, ετσι απο περιεργεια. Κριμα ο χρονος που εχασα!
 
Πανε πολλα χρονια απο τοτε που το ειδα για πρωτη και τελευταια μαλλον φορα. Δεν θυμαμαι τιποτα απο την υποθεση. Το μονο που ξερω ειναι πως η ταινια δεν μου αρεσε και αυτος ειναι ο λογος που δεν μπηκε στις αγαπημενες μου.
Για τις αγαπημένες μου κραταω λιστα και τις ξαναβλεπω πολλες φορες.
Τον περασμενο μηνα ειδα μια αλλη ταινια με τον Μπογκαρτ που λεγοταν Knock on any door (1949). Ηταν μια απο τις χειροτερες της ζωης μου. Οταν ημουν εφηβη και κοπελιτσα αντεχα και εβλεπα μεχρι τελους ακομα και τις ταινιες που δεν μου αρασαν με σκοπο να σχηματισω αποψη για σκηνοθετες και σχολες. Τωρα που η αποψη μου σχηματισε εδω και πολλα χρονια, αμα κατι δεν μου αρεσει, δεν καθομαι να το δω. Ετσι και με το Knock on any door. Πέρασα στα γρηγόρα πολλές σκηνές και τελικα το εργο το σταματησα. Ειδα μονο το τελος, ετσι απο περιεργεια. Κριμα ο χρονος που εχασα!
Bambi την σταμάτησα και γω δεν καταλαβαίνεις τίποτα εκτός και αν το αρχίσω από την αρχή και κρατάω σημειώσεις
 
Bambi την σταμάτησα και γω δεν καταλαβαίνεις τίποτα εκτός και αν το αρχίσω από την αρχή και κρατάω σημειώσεις

Πολυ καλη ταινια με τον Μπογκαρτ ειναι το Dark Passage (1947) oπου ο ηθοποιος συμπρωταγωνιστει με την Λωρην Μπακωλ.
Αν μη τι αλλο, η σκηνοθεσια ειναι υποδειγματικη και εντελως πρωτοποριακη αφου μεχρι τα μισα της ταινιας εμεις οι θεατες βλεπουμε τα παντα μεσα απο τα ματια του πρωταγωνιστη. Ο Μπογκαρτ ειναι για το σεναριο ενας αντρας που αποδρα απο την φυλακη και για να μην αναγνωριζεται κανει πλαστικη προσωπου.
Εξαιρετικο εργο με πολλη αγωνια και ανατροπες μεχρι το τελευταιο λεπτο. Αυτο μαλιστα αξιζει! Αν το βρεις πουθενα, δες το!
 
Πολυ καλη ταινια με τον Μπογκαρτ ειναι το Dark Passage (1947) oπου ο ηθοποιος συμπρωταγωνιστει με την Λωρην Μπακωλ.
Αν μη τι αλλο, η σκηνοθεσια ειναι υποδειγματικη και εντελως πρωτοποριακη αφου μεχρι τα μισα της ταινιας εμεις οι θεατες βλεπουμε τα παντα μεσα απο τα ματια του πρωταγωνιστη. Ο Μπογκαρτ ειναι για το σεναριο ενας αντρας που αποδρα απο την φυλακη και για να μην αναγνωριζεται κανει πλαστικη προσωπου.
Εξαιρετικο εργο με πολλη αγωνια και ανατροπες μεχρι το τελευταιο λεπτο. Αυτο μαλιστα αξιζει! Αν το βρεις πουθενα, δες το!
Όχι μπαμπι δεν υπάρχει με ελληνικούς υπότιτλους, υπάρχει όμως το passage of sin με την μπωλ, the dark corner λέγεται
 
Το ξερω το The dark corner. Το εχω δει. Δεν ειναι κι ασχημο.
Και βλέπω πως παίζει και ο πρωταγωνιστής της λωρα του 44' , ο συγγραφέας. Η μπωλ παίζει την γραμματέα ντετέκτιβ. Η γυναίκα αυτή είχε πολύ αυτοπεποίθηση, έβαζε κάτω καλλονές, προσωπικότητα.
 
O φελινι επί το έργον και στην πενα ντυμένος, αυτό το παρατήρησαν και άλλοι. Είδατε πως και οι σκηνοθέτες είχαν φινέτσα τότε. Είχαν dress code αυστηρό.
GLgR-aTXwAIoGiD~2.jpeg
 
Ανέβηκε η μπλε γαρδένια με την Άννα Μπάξτερ.Οκ είναι ένα μέτριο φιλμ νουάρ που βλέπεται ευχάριστα , δεν έχει και το φοβερό μυστήριο, έχει όμως πλοτ τουιστ στο τέλος που δεν το περιμενεις, σε γενικές γραμμές καλό. Μου άρεσε πολύ και το τραγούδι μπλε γαρδένια, τέλειο βέβαια είναι ένα τραγούδι μάρτυρας ενός φόνου.
 
Το τραγούδι της ταινίας, τελικά η ξανθιά κοπέλα ταυτίζεται μαζί του σε όλη την διάρκεια της ταινίας και κερδίζει αυτό το παρωνυμιο. Στις εφημερίδες βγαίνει ωσ η φονισσα η μπλε γαρδένια.
 
Το τραγούδι της ταινίας, τελικά η ξανθιά κοπέλα ταυτίζεται μαζί του σε όλη την διάρκεια της ταινίας και κερδίζει αυτό το παρωνυμιο. Στις εφημερίδες βγαίνει ωσ η φονισσα η μπλε γαρδένια.

Ποσο την αγαπω την Μπλε Γαρδενια! Η ιστορια με το μαυρο ταφταδενιο φορεμα που κανει ολη την ζημια.
Παντα λυπαμαι οταν βλεπω την σκηνη που η ηρωιδα το καιει.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ποσο την αγαπω την Μπλε Γαρδενια! Η ιστορια με το μαυρο ταφταδενιο φορεμα που κανει ολη την ζημια.
Παντα λυπαμαι οταν βλεπω την σκηνη που η ηρωιδα το καιει.
Το φόρεμα και τα παπούτσια 36 νούμερο που φορούσε η πρωταγωνιστρια , ειδικά τα παπούτσια τα ζητούσαν πολύ για να δουν αν κάποια λέει την αλήθεια
 
Ξέρουμε από ποια ταινία ή σειρά είναι το καρε;
GMppyihWEAASdFl.jpeg
 
Πίσω
Μπλουζα