Ξένοι ηθοποιοί - Ξένες ταινίες του '40, '50, '60 που αγαπήσαμε.

Σε πολλά έργα εκείνου του καιρού υπάρχει μεν το ερωτικό στοιχείο αλλά χωρίς καθόλου ή με ελάχιστο σεξισμό.

Ο έρωτας δεν προβάλλεται πρόστυχα. Πρωταρχικό ρόλο παίζει το συναίσθημα και η διανόηση, σε αντίθεση με τα

τωρινά, δυστυχώς, όπου το σεξ θεωρείται βασικό συστατικό.

Το πιο δύσκολο είναι να εκφραστούν τα συναισθήματα με πληρότητα και ολοκληρωμένα.

Και όπου αυτό έχει κατορθωθεί, η σκηνή επιδρά ισχυρά στον θεατή.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα που δεν μπορώ ποτέ να ξεχάσω είναι το τέλος από τα "Φώτα της πόλης" :

Mόνον εικόνα...κι όμως όλα είναι εκεί :

Ο ανεκπλήρωτος έρωτας που χάνεται για πάντα, έκπληξη ανάμικτη με λύπη, βαθιά ευγνωμοσύνη και τρυφερότητα.

Ο ρακένδυτος τύπος καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί να σχετιστεί πλέον με την αγαπημένη του διότι εκείνη μεταμορφώθηκε

με την βοήθειά του σε μια όμορφη, επιτυχημένη γυναίκα και τους χωρίζουν πλέον πολλά.

Η μεταξύ τους αναγνώριση φέρνει και την αντιστροφή των κοινωνικών τους ρόλων.

Κι εκείνη, όταν αναγνωρίζει τον ευεργέτη της (από το άγγιγμα του χεριού - δηλ. με την αφή που έχει οξυμμένη σαν

πρώην τυφλή !!) βλέπει το αντίθετο από αυτό που περιμένει και συνάμα αντιλαμβάνεται πόσο μεγάλη ήταν η θυσία που

έκανε δεδομένου ότι ήταν φτωχός κι όχι πλούσιος όπως νόμιζε.

Κάποτε αναρωτιόμουν αν είναι τελικά μαζί ή όχι...την απάντηση την δίνει η μουσική συγχορδία που κλείνει την σκηνή και τελικά το έργο : είναι ελάσσονα....

Πριν 80 χρόνια κι όμως τα τελευταία δυο λεπτά είναι αξεπέραστα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φανταστικές περιγραφές και οι ηθοποιοί ένας κι ένας! Τώρα ψάχνω να βρω το Sarabande for Dead Lovers μιας και δεν το έχω δει και μ'αρέσουν κι εμένα οι καλοφτιαγμένες ταινίες εποχής! Η ηθοποιός που θέλω να αναφέρω όμως είναι η Hedy Lamarr.

[edit] Dead photobucket pic [edit]

Εκτός από πάρα πολύ όμορφη γυναίκα ήταν και εφευρέτης και έθεσε τις πρώτες βάσεις για τα Wi-Fi συστήματα όπως τα ξέρουμε τώρα.

Η πιο γνωστή της ταινία στις μέρες μας είναι το Σαμσών και Δαλιδά.


Είναι ευκαιρία πάντως να δούμε και τον ρατσισμό που επικρατούσε στα στούντιο της εποχής αφού στην ταινία White Cargo καλείται να παίξει την έγχρωμη γυναίκα και την έχουν βάψει μαύρη (6'13 στο βιντεάκι).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
V.I.Smirnov, διαπιστωνω με χαρα οτι οι κινηματογραφικες σου γνωσεις συναγωνιζονται επαξια τις μουσικες. Μια αλλη ταινια που αγαπω ειναι το Βrief Encounter, αγγλικη παραγωγη του 1945 με πρωταγωνιστη τον Trevor Howard, σε σκηνοθεσια του David Lean. H μουσικη της ενα χαδι στα αυτια, μαγευτικη οσο λιγες, υποβαλλει τον θεατη απο τα πρωτα δευτερολεπτα. Τη συνεθεσε ο μεγαλος Sergei Rachmaninov.

QueenofHearts, ευτυχως που υπαρχει και η Μεγαλη Εβδομαδα κι ετσι μας δινεται η ευκαιρια να απολαμβανουμε τη Hedy Lamarr στο Σαμψων και Δαλιδα. Βλεπεις, μονο τοτε τα καναλια θυμουνται και τις παλιες ταινιες.

Γνωριζω καποια πραγματα για την πανεμορφη Hedy, σιγουρα ομως δε γνωριζα πως ηταν και εφευρετις. Μπραβο της που ειχε κι ενα ωραιο μυαλο μεσα στο ωραιο της κεφαλι.
 
QueenofHearts το Sarabande for Dead Lovers υπάρχει και στο you tube (αν και η ποιότητα δεν είναι η καλύτερη). Άρτια ταινία, εποχής χωρίς να είναι πέπλουμ, με υπόθεση, χαρακτήρες, συναίσθημα, ένταση, ιστορική ακρίβεια, ατμόσφαιρα και επιβλητικά σκηνικά και κοστούμια.

V.I. Smirnov ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν έχω δει τα "Φώτα της Πόλης" #) . Για την ακρίβεια δεν έχω δει καμιά ταινία του Τσάπλιν πέρα από τον "Μεγάλο Δικτάτορα" και την "Κόμισσα από το Χονγκ - Κονγκ" (αλλά αυτή δεν την μετράω για ταινία "Σαρλό"). Το ποστ σου μου θύμισε ένα μεγάλο κενό της κινηματογραφικής μου παιδείας :) .

Συμφωνώ 1000% μαζί σου για το πόσο κατάφερναν να περνούν τον έρωτα (την ερωτική επιθυμία για να είμαι πιο ακριβής), χωρίς το "3 έργα σεξ, η αίθουσα κλιματίζεται" :p .

Και για του λόγου το αληθές, ιδού μια ταινία που μπροστά της χάρισμά σας το "9 1/2 εβδομάδες" και το "Βασικό Ένστικτο" μαζί.

"Υπόθεση Νοτόριους":bow:

http://www.youtube.com/watch?v=0ikko4UU0dg&feature=related

Χίτσκοκ στα καλύτερά του. Ασπρόμαυρη και αθάνατη.

Ο πράκτορας της CIA Ντέβλιν (Κάρι Γκραντ) έχει ως αποστολή να πείσει την κόρη του καταδικασμένου ως συνεργάτη των Γερμανών Αμερικανού καθηγητή να τους βοηθήσει να ξεσκεπάσουν τους συνεργάτες του πατέρα της.

Βρίσκει την όμορφη, απελπισμένη και ψεύτικα άσωτη Αλίσια (Ίνγκριντ Μπέργκμαν) και αυτή τον ακολουθεί, εν μέρει για το καλό της πατρίδας (η ταινία είναι του 1946 και ο πόλεμος κατά των Γερμανών εξαιρετικά πρόσφατος), εν μέρει γιατί αρχίζει να τον ερωτεύεται.

Πηγαίνουν στο Μπουένος Άιρες και το ρομάντζο ανθίζει. Τελειώνει όμως απότομα όταν πρώτα ο Ντέβλιν και μετά η Αλίσια πληροφορούνται ότι η αποστολή της είναι να έχει από κοντά τον πλούσιο Άλεξ Σεμπάστιαν, ύποπτο για ναζιστικές συμπάθειες και από χρόνια ερωτευμένο μαζί της. Και τι καλύτερο να τον έχει από κοντά από το να αποδεχτεί την πρόταση γάμου που της κάνει;

Και η ιστορία συνεχίζεται με μια πραγματικά "θανάσιμη" πεθερά, κατασκοπευτικά παιχνίδια, μια αργή δηλητηρίαση, έναν έρωτα να σιγοκαίει ανάμεσα σε παρεξηγήσεις και το συγκλονιστικό φινάλε όπου το κατέβασμα μιας σκάλας μοιάζει να διαρκεί αιώνες.

Για χρόνια η ταινία κατείχε το ρεκόρ γκίνες του μακρύτερου φιλιού στην ιστορία του κινηματογράφου. Ο Χίτσκοκ βρήκε ένα κόλπο να ξεγελάσει τους περιορισμούς από την Επιτροπή Ελέγχου σχετικά με τη διάρκεια των φιλιών στις ταινίες. Το "φιλί με διακοπές". Δηλαδή το ζευγάρι συναντιέται, μιλάει, φιλιέται, μια κουβέντα ακόμα, ξανά φιλί, άλλη μια λέξη, ξανά φιλί κ.ο.κ. Αποτέλεσμα; Και στη σκηνή του μεγάλου φιλιού αλλά και σ'όλη την ταινία, ο ερωτισμός ανάμεσα στους πρωταγωνιστές χτυπάει κόκκινο.

Και μια λεπτομέρεια ελληνικού ενδιαφέροντος. Στην ταινία παίζει και ο Αλέξης Μινωτής. Μαζί με την Παξινού είχαν φύγει στην Αμερική λίγο πριν τον πόλεμο και γύρισαν κάποια στιγμή αρχές της δεκαετίας του 50΄. Η Παξινού έφτασε μέχρι τα Όσκαρ με το "για ποιον χτυπά η καμπάνα", ο Μινωτής περιορίστηκε ν' ανοίγει τα μπουκάλια στην έπαυλη του Άλεξ Σεμπάστιαν :cool: . Παίζει τον μπάτλερ.
 
εχω χαθεί μες στην μαγεία των ταινιών αυτών και στον ερωτισμό του παλιού Χολυγουντ, τι ωραιο ποστ!!! μπραβο bambinella για την ιδέα ξανά μια φορά!!

Γκάρι Γκραντ και Μπεργκμαν , πως να μην πάρει φωτιά η μεγάλη οθόνη!!

[edit] Dead imageshack picture [edit]

και εδώ Μιτσαμ και Ντεμπορα Κερ σε μια ταινία του καλου, παλιού χόλυγουντ!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Kαι μια και μιλησαμε για τη Ντεμπορα Κερ ας θυμηθουμε μια ρομαντικη ιστορια ενος πολυ μεγαλου ερωτα. An Affair to Remember η αλλιως Μια Αξεχαστη Αγαπη.

Σε ενα υπερωκειανιο που ταξιδευει για τη Ν. Υορκη, η Κερ συναντα τον Καρυ Γκραντ. Αυτη ειναι τραγουδιστρια και μνηστευμενη. Αυτος τυχοδιωκτης, καλομαθημενος και δεν εχει εργαστει ποτε στη ζωη του. Συμφωνουν να αλλαξουν πορεια στις ζωες τους για να ειναι μαζι. Δινουν ραντεβου για 6 μηνες ακριβως μετα την τελευταια τους συνσντηση στο υπερωκειανιο. Θα συναντηθουν στο Εmpire State Building, το ψηλοτερο κτιριο του κοσμου για τοτε, το 1957. Πιστευουν πως μεσα στο διαστημα των 6 μηνων, που εχουν ορισει, θα εχουν τακτοποιησει τις εκκρεμοτητες τους.

Πραγματι εκεινος εμεταλλευεται το ταλεντο του στη ζωγραφικη και φτιαχνει διαφημιστικες αφισες για να ζησει. Εκεινη εγκαταλειπει τον πλουσιο και γοητευτικο αρραβωνιαστικο της και συνεχιζει την τραγουδιστικη της καριερα. Τα πραγματα ερχονται καπως βολικα για τον Γκραντ και δοργανωνει μια εκθεση ζωγραφικης, οπου αναμεσα στα εργα του ειναι και ενα πορτραιτο της αγαπημενης του.

Καποτε οι 6 μηνες περνουν και φτανει η ωρα που θα συναντηθουν.

Η Κερ, θελοντας να τρεξει κοντα στον αντρα που λατρευει, οσο γινεται πιο γρηγορα, πεφτει θυμα αυτοκινητικου δυστυχηματος, ακριβως εξω απο το σημειο του ραντεβου τους. Το αποτελεσμα ειναι να μεινει παραλυτη στα κατω ακρα. Εκεινος που δεν εχει ιδεα για οσα συνεβησαν, συνεχιζει να την περιμενει καθε μερα στο μερος που ειχαν ορισει, μηπως και καποτε φανει.

Οταν περνα ο καιρος κι εκεινη δεν ερχεται, αυτος μενει με την ιδεα πως εκεινη τον ξεχασε και γινεται δυστυχισμενος.

Ομως, μια παραμονη Χριστουγεννων, το πορτραιτο που καποτε αυτος ειχε ζωγραφισει, θα αλλαξει τη ροη των γεγονοτων.
 
τι υπεροχη ιστορία αγάπης είναι αυτη! να και το σχετικό βίνεο:

http://www.youtube.com/watch?v=rgI9smpmwiw&feature=related

θυμάσαι το τέλος εγώ δεν την έχω δει δυστυχώς όμως από την περιγραφή σου και μόνο και από το βίντεο καταλαβαίνω την αξία της ταινίας!! αν μπορείς να μας παραθέσεις το τέλος της, ήταν τουλάχιστον αίσιο!!
 
Μα ειναι δυνατον Αριαδνη μου να σ' αφησω παραπονεμενη?

Οταν ειχε συμβει το δυστυχημα, και ο Καρυ Γκραντ νομιζε πως η Κερ ειχε αθετησει την υποσχεση που του εδωσε στο υπερωκεανιο, την συναντησε τελειως τυχαια ενα βραδυ στο θεατρο. Αυτη ηταν καθιστη κι ετσι εκεινος δεν μπορεσε να καταλαβει το προβλημα της αναπηριας της. Κι εκεινη δεν εκανε τιποτα για να τον ενθαρρυνει. Του μιλησε ψυχρα και ανταλλαξαν ελαχιστες κουβεντες. Αφησε μαλιστα να εννοηθει πως δεν ειχε διαλυσει ποτε τον αρραβωνα της, αφου εκεινο ειδικα το βραδυ συνοδευοταν απο τον πρωην μνηστηρα της, που τωρα πια ηταν ενας καλος της φιλος.

Λιγους μηνες μετα κι ενω ηταν παραμονη Χριστουγεννων, ο Γκραντ την επισκεφτηκε στο διαμερισμα της εντελως αναπαντεχα.

Εκεινη τον υποδεχτηκε μισοξαπλωμενη στον καναπε χωρις να του απολαλυπτει το προβλημα της υγειας της για να μη δεχτει τον οικτο του.

Αυτος συνεχιζε να μην καταλαβαινει και να τη θεωρει αδιαφορη απεναντι του.

Καποια στιγμη αρχισε να της λεει πως της ειχε φτιαξει το πορτραιτο της, αλλα δεν το ειχε πια στην κατοχη του γιατι του ειπαν στη γκαλλερι οτι ειχε αγοραστει απο μια αναπηρη γυναικα.

Ενω της ελεγε αυτα τα λογια κι ενω ετοιμαζοταν να φυγει σιγα σιγα αρχισε να καταλαβαινει μονος του ποια ηταν εκεινη η γυναικα.

Ετσι βημα βημα προχωρουσε ολο και πιο μεσα στο σπιτι κι εφτασε στην πορτα ενος αλλου δωματιου.

Ανοιγοντας την παρουσιαστηκε μπροστα του το πορτραιτο και επιβεβαιωθηκαν ολα οσα ειχε υποψιαστει. Επεσαν με δακρυα ο ενας στην αγκαλια του αλλου κι αυτη θα ηταν η πρωτη στιγμη της αιωνιας ενωσης τους.

Μια αξεχαστη αγαπη,

μια αξεχαστη μελωδια,

ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΤΑΙΝΙΑ!!!
 
και εγω γίνεται να μην σου βρω την τελευταια σκηνή σε βιντεάκι!;

μαγεια η ταινία, μαγεια , άραγε τυχαιο ειναι που η θεια μου μετα απο 20 χρόνια όταν μου πρωτομίλησε, πάντα μου μιλάει για τον Γκαρι Γκραντ λέγοντας οτι ήταν o γοητευτικότερος άνδρας της εποχής της; και μάλλον όλες οι γυναικες της γεννιάς της πρεπει να ηταν τρελά ερωτευμένες μαζι του!

bambinella μου εχω κάνει κατοχή στο ποστ σου αλλα αν αγαπάς κάτι :2beers: ....και δη την 7η τεχνη!!

αχ, ο Γκαρι και ο Γκρεκορι από εδώ συν τους γοητες της ρετροφαν από εκεί μου φαινεται οτι εχω πολλα να μάθω ακόμα :cool: !!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγγνωμη, που δεν μπορω να γραψω πολλα, ενω εχω τοσα να πω, αλλα ειχα καιρο να δω την ταινια και τωρα με την τελευταια σκηνη τα δακρυα μου σταζουν στον υπολογιστη........................................................................................................

..... Να εισαι καλα!
 
bambinella 100 είπε:
Συγγνωμη, που δεν μπορω να γραψω πολλα, ενω εχω τοσα να πω, αλλα ειχα καιρο να δω την ταινια και τωρα με την τελευταια σκηνη τα δακρυα μου σταζουν στον υπολογιστη........................................................................................................
..... Να εισαι καλα!
με τιποτα δεν το θελω να μελαγχολήσεις, κατσε να σου βάλω αυτην την ταινία με Γκαρι Γκραντ πάλι να χαμογελάσεις!! :D

 
Και πιο πανω η μοναδικη και πανεμορφη Brigitte Bardot, η γυναικα με το εξαισιο στομα. Τη θεωρω ωραιοτερη ηθοποιο απο ολες.

Ηταν καλη στους δραματικους της ρολους κυριως, αλλα και καταπληκτικη show woman και τραγουδιστρια, με δισκογραφια τοσο πλουσια, που θα τη ζηλευαν μεγαλα ονοματα του πενταγραμμου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θερινό σινεμά με κλασσικές ταινίες
Δημοσιεύθηκε 10 Ιουνίου 2010


Ετικέτες:
Alphaville, MASH, Θερινό σινεμά, Θερινό σινεμά με κλασσικές ταινίες, Κλασικές ταινίες βρίσκουν το δρόμο τους στις αίθουσες, κλασσικές ταινίες, Οι επανεκδόσεις του καλοκαιριού, Σαμπρίνα, σινεμά, Σύντομη Συνάντηση, Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι

Θερινό σινεμά με κλασσικές ταινίες

Θερινό σινεμά, μυρωδιά γιασεμιού, μια τυρόπιτα και ένα παγωμένο αναψυκτικό. Συντροφιά με μια ταινία κλασικού σινεμά. Αποτελεί αγαπημένη επιλογή τα τελευταία χρόνια, μιας και πολλές εταιρίες διανομής προτιμούν τις επανεκδόσεις έναντι των ταινιών Αʼ προβολής.

Οι φιγούρες των Κάρι Γκραντ και Όντρεϊ Χέμπορν γεμίζουν τη μεγάλη οθόνη. Τι κι αν είναι 2010, το Ραντεβού στο Παρίσι μοιάζει να γυρίστηκε χτες.

Είναι μία μόνο από τις πολλές επανεκδόσεις που αναμένεται να προβληθούν στις ελληνικές αίθουσες.

Οι επιλογές είναι πολλές. Πρώτη Σελίδα με τους Τζ.Λέμον και Γ.Ματάου, Τραγουδώντας στη Βροχή (το κλασικό μιούζικαλ του Τζιν Κέλι), Funny Face με την Οντ.Χέμπορν, Μπόνι και Κλάιντ, Τα κόκκινα παπούτσια.

Και μαζί Μόντι Πάιθον (Ένας Προφήτης, Μα τι Προφήτης και το Αδελφάτο των Ιπποτών της Ελεεινής Τραπέζης) και μερικά ακόμα αριστουργήματα: Lʽ Avventura του Μικαλάντζελο Αντονιόνι, Η Ωραία της Ημέρας με την Κατρίν Ντενέβ, Η Έκλειψη και πάλι του Αντονιόνι, Ο Τρελός Πιερό και Η γυναίκα της διπλανής πόρτας.

Άλλες ταινίες που αναμένεται φέτος να προβληθούν ξανά στα σινεμά είναι: MASH, Σαμπρίνα, Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι, Alphaville, Σύντομη Συνάντηση

Πηγή: Newsroom ΔΟΛ
μήπως σαν λάτρεις και των ρετρό ταινιών και των ρετρό σινεμά θα έπρεπε να διοργανώσουμε μίνι-συναντήσεις για σινεμά?

είδα σήμερα και τα προηγούμενα μηνύματα για δυο απ΄τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, notorious και αn affair to remember (η μπέργκμαν ήταν υποψήφια πρωταγωνίστρια και για τον ρόλο της Kerr, τίποτα δεν είναι τυχαίο) ... το ξέρετε φαντάζομαι ότι η δεύτερη ''πήρε τα πάνω της'' όταν έγινε σημείο αναφοράς στην κατά πολύ μεταγενέστερη sleepless in Seattle? ελπίζω να είχατε την ευκαιρία να δείτε και την ταινία Love Affair του 1939 της οποίας το affair είναι το remake:

http://www.imdb.com/title/tt0031593/

και τέλος, να πω και δυο λόγια για τη δικές μου αγαπημένες κλασικές ταινίες? Mrs Miniver, Enchaintment, Casablanca? υπόσχομαι να επανέλθω μόλις ξεμπλέξω απ΄τη μελέτη ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δηλαδη η Μπαρντο τραγουδουσε κιολας ;Α , πρωτη φορα το ακουω, πολυταλαντη! το moi je joue δικος της, τι καλα !

αυτα τα θερινα τα σινεμα με τις ρετρο επιλογες θα ηταν οαση για εμας τους ρετροφιλους :cool: οαση μεσα στο καλοκαιρι!
 
Και επειδη η Β.Β δεν ειναι ποτε αρκετη.......http://www.youtube.com/watch?v=rnUZW1fcE44
 
Kι εδω, η Brigitte Bardot σε ενα ντουετο με τον διασημο συνθετη Serge Gainsbourg. Τον αντρα που την ερωτευτηκε, τη λατρεψε και την υμνησε μεσα απ' τα τργουδια του. Το κομματι ακρως αισθησιακο....http://www.youtube.com/watch?v=j9Zw4LeSt2w&feature=related
 
Eχω γραψει στην αρχη αυτου του post οτι αγαπω πολυ την ταινια Midnight Lace με τη Ντορις Ντει. Σιγουρα δεν ειναι απο τις πολυ γνωστες ταινιες, ειναι ομως ενα εκπληκτικο ψυχολογικο θριλερ. Γυριστηκε το 1960 και εκτος απο την Ντορις Ντει, πρωταγωνιστουν οι Ρεξ Χαρρισον, Τζων Γκαβιν, και Μυρνα Λοι. Αν και η Ντει δεν επαιζε συνηθως σε ταινιες αυτου του ειδους, εδω ο ρολος, της παει γαντι κι αυτη δινει μια πολυ καλη ερμηνεια.

Υποδυεται μια νιοπαντρη Αμερικανιδα, που ζει στο Λονδινο, απο τοτε που παντρευτηκε Αγγλο.

Ενα βραδυ, γυριζοντας σπιτι, κι ενω περπατα μεσα στην ομιχλη σε ενα παρκο, μια απαισια φωνη, που μοιαζει να ερχεται απο παντου κι απο πουθενα ταυτοχρονα, τη φωναζει με το ονομα της και την απειλει οτι πολυ συντομα θα τη σκοτωσει...

Η αρχη του εργου μας βαζει αμεσως στο κλιμα για οσα προκειται να ακολουθησουν...

 
Aλλη μια λατρεμενη ταινια....Lolita του Stanley Kubrick, με τους James Mason, Shelley Winters, Sue Lyon, και σε ρολο - κλειδι ο Peter Sellers.

Το εργο περιγραφει τον παθιασμενο και απελπισμενο ερωτα ενος μεσηλικα για ενα 14χρονο κοριτσι.

Ο σοβαρος μεσοκοπος καθηγητης Χεμπερτ, ζητα δωματιο στην πολη οπου προκειται σε λιγο καιρο να διδαξει στο Πανεπιστημιο της. Καποια στιγμη, βλεπει κι ενα που το εχει μια γυναικα που εχασε τον αντρα της μερικα χρονια νωριτερα. Μετα το ενοχλητικο φλερτ που του κανει, εκεινος ειναι ετοιμος να φυγει, ωσπου βλεπει τη 14χρονη κορη της, Λολιτα. Νοικιαζει αμεσως το δωματιο και απο εκεινη τη στιγμη, η ζωη του αλλαζει για παντα.

Ερωτευμενος τρελλα με τη μικρη, φτανει στο σημειο να παντρευτει τη μητερα της, για να μην τη χασει. Η φορτικη και πιεστικη γυναικα του, ανακαλυπτει την αληθεια οταν διαβαζει το ημερολογιο του, και πανω στην ταραχη της πεφτει αθελα της στις ροδες ενος αυτοκινητου και σκοτωνεται.

Τωρα ο καθηγητης Χεμπερτ εχει τη Λολιτα εντελως δικη του, η τουλαχιστον ετσι νομιζει....

Η ταινια γυριστηκε απο τον Νοεμβριο του 1960 μεχρι τον Μαιο του 1961, αλλα εκανε πρεμιερα το καλοκαιρι του 1962, για να συμπληρωσει η πρωτοεμφανιζομενη Sue Lyon τα 16 της χρονια, αφου το θεμα του εργου ηταν για τοτε ακρως τολμηρο.http://www.youtube.com/watch?v=sKMoRDiU5ZY&feature=related Kαι το τρειλερ της τανιας.http://www.youtube.com/watch?v=AHSUYVrvyCg&feature=related
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η οποια (Sue Lyon) εξελιχθηκε σε πολυ ομορφη γυναικα αλλα χαθηκε αποτομα απο το προσκηνιο καπου στα τελη του 70...

evelknievel216.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα