Ξένοι ηθοποιοί - Ξένες ταινίες του '40, '50, '60 που αγαπήσαμε.

Πηγαίνω με την ελπίδα μήπως θα φέρουν μπρελόκ Μπαρντό, ωντρευ, Τέιλορ ποτέ όμως, μερλινομανια τέρμα. Πρέπει όμως να φέρουν και με άλλες ηθοποιούς
 
H "Μαντόνα των εφτά φεγγαριων" είναι αληθινή ιστορία. Τώρα γιατί ο τίτλος της ταινίας είναι η Μαντόνα και όχι "η Ροζάννα των εφτά φεγγαριων "είναι άλλο θέμα . Είναι με μια γυναίκα την Μανταλενα που ως έφηβη βίωσε βιασμό οπότε απεκτησε διπλή προσωπικότητα λόγω τραύματος και είχε δύο ζωές.
Τώρα βλέπω την ένοχο γυναίκα με τον Γκάρι Γκραντ ταινία του 39'. Ο Γκραντ παντρεμένος σε έναν συμβατικό γάμο ερωτεύεται μια χήρα ( σχεδιάστρια μόδας)με μικρή κόρη.
 
Τώρα βλέπω την ένοχο γυναίκα με τον Γκάρι Γκραντ ταινία του 39'. Ο Γκραντ παντρεμένος σε έναν συμβατικό γάμο ερωτεύεται μια χήρα ( σχεδιάστρια μόδας)με μικρή κόρη.
In name only, ο ξενος τιτλος του και πολυ ωραιο εργο που το εχω δει δυο φορες και θα το ξαναδω.
Και τωρα που το σκεφτομαι, μου αρεσει χωρις να ειναι ψυχολογικο θριλερ. Τι επαθα; :D
 
In name only, ο ξενος τιτλος του και πολυ ωραιο εργο που το εχω δει δυο φορες και θα το ξαναδω.
Και τωρα που το σκεφτομαι, μου αρεσει χωρις να ειναι ψυχολογικο θριλερ. Τι επαθα; :D
In name only , κατά όνομα μόνο, μάλλον πάει στην Τζούλι καθότι δεν μπορεί ο Αλεκ να λάβει διαζύγιο από την κτητικη , Κάκια γυναίκα του( ενώ πριν φύγει για Παρίσι του το υποσχέθηκε). Ο ελληνικός τίτλος πάλι μπαζει,ένοχος γυναίκα. Έχουμε και Χριστούγεννα , παραμονές στην ταινία που ξαναγυρνα η στριμμένη γυναίκα του με τους γονείς του και δεν του δίνει διαζύγιο και διαλύει την σχέση του με την Τζούλι που θέλει να μεταβεί Παρίσι για δουλειά.
 
Υπάρχει μια ταινία που μπορεί να είναι b movie αλλά βλέπεται μια χαρά, λέγεται το φάντασμα του βαμπίρ ταινία του 46' και είναι πραγματικά καλή. Δηλ.σε ένα νησί της Αφρικής υπάρχει ένας ιδιοκτήτης μαγαζιού διασκέδασης που είναι βαμπίρ 400 ετών και βάλε. Οι ιθαγενείς το έχουν καταλάβει λόγω των περίεργων φόνων που γίνονται αλλά οι προύχοντες του νησιού δεν μπορούν να εντοπίσουν από πού έρχεται το κακό...
 
Γιατί τυχερή? Αυτή μεν κοιτάει τον Ντελόν σαν ξερολούκουμο, αλλά αυτός την αγνοεί και ατενίζει αλλού. Και ο Φωκάς έχει πολύ ξινισμένη έκφραση. Άρα μπουκάλα η μικρά. Έχω δει την ταινία μόνο μια φορά, στην τηλεόραση όταν πέθανε η Παξινού, και δεν θυμάμαι τίποτε από την υπόθεση, οπότε δεν ξέρω αν τα είχε με κανέναν από τ' αδέλφια η Καρντινάλε.

Εκτός αν αναφέρεσαι στην ηθοποιό κι όχι στον χαρακτήρα. Αλλά τότε δεν ήταν μόνο αυτή τυχερή αλλά κι η Παξινού και οι άλλες γυναίκες στο καστ και στους τεχνικούς, κι ένα άγνωστο ποσοστό ανδρών, που απολάμβαναν το ίδιο οφθαλμόλουτρο κάθε μέρα.
 
Γιατί τυχερή? Αυτή μεν κοιτάει τον Ντελόν σαν ξερολούκουμο, αλλά αυτός την αγνοεί και ατενίζει αλλού. Και ο Φωκάς έχει πολύ ξινισμένη έκφραση. Άρα μπουκάλα η μικρά. Έχω δει την ταινία μόνο μια φορά, στην τηλεόραση όταν πέθανε η Παξινού, και δεν θυμάμαι τίποτε από την υπόθεση, οπότε δεν ξέρω αν τα είχε με κανέναν από τ' αδέλφια η Καρντινάλε.

Εκτός αν αναφέρεσαι στην ηθοποιό κι όχι στον χαρακτήρα. Αλλά τότε δεν ήταν μόνο αυτή τυχερή αλλά κι η Παξινού και οι άλλες γυναίκες στο καστ και στους τεχνικούς, κι ένα άγνωστο ποσοστό ανδρών, που απολάμβαναν το ίδιο οφθαλμόλουτρο κάθε μέρα.
Δεν έχεις αδικο, η Καρντιναλε έχει πει ότι ο Μαστρογιάννι την κοιτούσε εκστατικός, ο δε Ντελόν όχι . Βρε Ντελόν την Κλαούντια γιατί μανα μ';
 
Τα ιδια παραπονα για τον Ντελον κανει και η Μπαρντο στην αυτοβιογραφια της. Λεει πως ηταν ψυχρος και απομακρος.
"Ωραιος ηταν, αλλα ωραιο ειναι και το κομοδινο μου" γραφει η Μπριζιτ.
Δυσκολος αντρας ο Αλαιν. Τι να κανουμε; Δεν ηταν για τα δοντια ολων των διασημων γυναικων, κατα πως φαινεται. :)
 
Τα ιδια παραπονα για τον Ντελον κανει και η Μπαρντο στην αυτοβιογραφια της. Λεει πως ηταν ψυχρος και απομακρος.
"Ωραιος ηταν, αλλα ωραιο ειναι και το κομοδινο μου" γραφει η Μπριζιτ.
Δυσκολος αντρας ο Αλαιν. Τι να κανουμε; Δεν ηταν για τα δοντια ολων των διασημων γυναικων, κατα πως φαινεται. :)
Κάπως έτσι το καταμαρτυρα και η Κλαούντια πιο ευγενικα, η ρομυ παλι τον τρέλανε. Το αντίθετο ήτανε ο Ζαν Μπελμοντό πολύ ζεστός το λένε και οι δύο σταρ Μπαρντό και Καρντιναλε
 
Ο Ντελον ηταν επιλεκτικος και καλα εκανε, για μενα. Ωραιος αντρας ηταν και διαλεγε με ποια γυναικα θα βρισκοταν. Αυτο μας ελειπε, να επεφτε σε οποια του' κανε τα γλυκα ματια.
Ο Μπελμοντο ηταν ζεστος γιατι δε γινοταν αλλιως. Αν ηταν και ψυχρος, με την εμφανιση που ειχε δε θα σταυρωνε γυναικα. :D
 
Ο Ντελον ηταν επιλεκτικος και καλα εκανε, για μενα. Ωραιος αντρας ηταν και διαλεγε με ποια γυναικα θα βρισκοταν. Αυτο μας ελειπε, να επεφτε σε οποια του' κανε τα γλυκα ματια.
Ο Μπελμοντο ηταν ζεστος γιατι δε γινοταν αλλιως. Αν ηταν και ψυχρος, με την εμφανιση που ειχε δε θα σταυρωνε γυναικα. :D
Ήταν γοητευτικός ο Μπελμοντό , δεν ήταν ωραίος αλλά αν ήταν και ζεστός που λένε τα κορίτσια , μια χαρά τοτε, εγώ μέσα.
 
Η Τζόαν Κρόφορντ είπε πολύ άσχημα λόγια για την Μονρό ενώ η Μαιρυλιν είπε τα καλύτερα και καλά έκανε η μάλλον τα έγραψε στην βιογραφία της.
 
Την εχω δει γιατι μου αρεσουν πολυ οι βιογραφικες ταινιες. Περα απο τα θριλερ δηλαδη που ερχονται πρωτα στην προτιμηση μου.
Τα μισα να ειναι αληθεια απο αυτα που περιγραφει η θετη κορη της Κρωφορντ, η σταρ ηταν για δεσιμο.
 
Την εχω δει γιατι μου αρεσουν πολυ οι βιογραφικες ταινιες. Περα απο τα θριλερ δηλαδη που ερχονται πρωτα στην προτιμηση μου.
Τα μισα να ειναι αληθεια απο αυτα που περιγραφει η θετη κορη της Κρωφορντ, η σταρ ηταν για δεσιμο.
Και η ερμηνεία της νταναγουει πρέπει να ήταν συγκλονιστική. Είναι ίδιες. Δεν την έχω δει την ταινία από αποσπάσματα. Είχε θέμα με το αλκοόλ Μπάμπι και ξέσπαγε στα παιδιά. Τα δύο πρώτα θετα παιδιά της η Χριστίνα και ο Κρίστοφερ λένε πως τα κακοποιούσε τα άλλα δύο τα δίδυμα τα μικρότερα πως ήταν μια καλή μητέρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
H christina ειναι και διδυμακι που είμαστε και από την φύση μας ακατάστατα και διόλου τακτικά και πληγωνομαστε και με τι παραμικρο. Από την άλλη η Κρωφορντ είχε θέμα με την καθαριότητα φοβερό σε ψυχαναγκαστικά πλαίσια( όπως την παρουσιάζει το βιβλίο) οποτε Καταλαβαίνω τι γινότανε. Η Μπέτυ Ντέιβς πήρε το μέρος της Κρωφορντ πάντως και είπε πως η Χριστίνα θα έπρεπε να είναι ευγνώμων που την πήρε από το ορφανοτροφείο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και η Μπέτυ Ντέιβς αποκληρωσε την κόρη της η οποία έγραψε και αυτή βιβλίο όπως η κόρη της Κρωφορντ. Και η Κρωφορντ αποκληρωσε την μεγαλύτερη κόρη της.
 
Πίσω
Μπλουζα