Ξέρατε ότι....;

Δεδομένης της σημασίας που έχει η " Στέλλα" για την πορεία του ελληνικού σινεμά δε μπορώ να φανταστώ άλλη πρωταγωνίστρια. Αλλά επειδή απολαμβάνω αυτά τα παιχνίδια ας υποθέσουμε πως η Σγουριδου έπαιζε τη Στέλλα. Πρώτα πρώτα δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πως η ταινία θα είχε την ίδια απήχηση. Ίσως και ναι, αλλά κατά την ταπεινή ( και πουθενά στηριγμένη) γνώμη μου μάλλον όχι. Έπειτα οι ζωές πολλών ανθρώπων θα έπαιρναν άλλη τροπή επηρεάζοντας και αυτό που μάθαμε ως ελληνικό κινηματογράφο. Η Μελίνα δε θα γνώριζε το Ντασσεν και τότε στα σίγουρα δε θα ήταν αυτή που έγινε δίπλα του. Ο Χατζιδάκις δε θα έπαιρνε Όσκαρ ( τουλάχιστον όχι για τα παιδιά του Πειραιά), ηθοποιοί όπως η Δέσπω Διαμαντίδου κι ο Τίτος Βανδής δε φαντάζομαι ότι θα βγαίναν ποτέ εκτός συνόρων.. ( θυμάμαι μια συνέντευξη της Διαμαντίδου που έλεγε πως χωρίς τον Ντασσεν η κινηματογραφική της καριέρα θα περιοριζόταν σε δεύτερους ρόλους κ σε μελο της κακιάς ώρας)... 

Όλα θα ήταν τόσο διαφορετικά.. καλύτερα; Χειρότερα; Ποιός ξέρει.. πάντως διαφορετικά. 

Ο Κακογιάννης με τη Στέλλα του έβγαλε τους Έλληνες σκηνοθέτες απ το καβούκι τους. Αν ήταν αλλιώς.. ε, θα ήταν αλλιώς.. 

*Χαλάω λίγο το θέμα και ζητώ συγνωμη. Θα επανέλθω με περισσότερα ξέρατε ότι....

Αλήθεια ξέρει κανείς τι απέγινε η Σγουριδου η τίποτα για τη ζωή της;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ξερατε οτι......;

Οταν ο Νικος Ξανθοπουλος παντρευτηκε την Εριφυλη, που εγινε η δευτερη συζυγος του, καποιοι ηθοποιοι αντεδρασαν επειδη δεν ηταν κι εκεινη ηθοποιος;

Τη δυσαρεσκεια της εξεφρασε ανοιχτα και η Αννα Φονσου η οποια την εποχη εκεινη δηλωνε τσιμπημενη μαζι του.
 
Ξερατε οτι......;

Οταν ο Νικος Ξανθοπουλος παντρευτηκε την Εριφυλη, που εγινε η δευτερη συζυγος του, καποιοι ηθοποιοι αντεδρασαν επειδη δεν ηταν κι εκεινη ηθοποιος;

Τη δυσαρεσκεια της εξεφρασε ανοιχτα και η Αννα Φονσου η οποια την εποχη εκεινη δηλωνε τσιμπημενη μαζι του.
Αυτό πάλι που θα του λέγανε και ποια θα παντρευτεί.... (!?!?!;)

Η Φόνσου νομίζω είχε πετάξει κ δημόσια μπιχτη (!!! )

Ανακεφαλαίωση σκορπιων πληροφοριών: η Άννα έχει μεν δηλώσει πως ουδέποτε είδε ερωτικά κάποιον συνάδελφο της γιατι τους έβλεπε σαν αδέρφια της αλλά έχουμε ενδείξεις πως είχε σχέση με το Χατζηχρήστο, ξέρουμε πως είχε δεσμό με τον Ηλιόπουλο ( όπως μας είπε η ίδια) και κάτι παιζόταν και με Ξανθόπουλο. Μεγαλώνει η οικογένεια.
 
 Η Άννα έχει μεν δηλώσει πως ουδέποτε είδε ερωτικά κάποιον συνάδελφο της γιατι τους έβλεπε σαν αδέρφια της αλλά έχουμε ενδείξεις πως είχε σχέση με το Χατζηχρήστο, ξέρουμε πως είχε δεσμό με τον Ηλιόπουλο ( όπως μας είπε η ίδια) και κάτι παιζόταν και με Ξανθόπουλο.
Πολυ περιεργη αντιληψη περι αδελφικης αγαπης εχει η Αννα. :)
 
Κάποιες κακές γλώσσες, π.χ. η δικιά μου, θα έλεγαν ότι άδικα γκρινιάζανε οι αντιρρησίες, διότι ούτε ο κ. Ξανθόπουλος ήταν ηθοποιός. Ο τίτλος απαιτεί γκάμα ευρύτερη από μια και μόνο έκφραση - συνοφρυωμένη, διότι η ζωή έχει βάσανα - και μια μόνο φωνή - μόνιμα γκρινιάρικη και ένρινη σαν συναχωμένη διότι τον χτύπησαν αλύπητα ζωή οι κεραυνοί σου.
 
Κάποιες κακές γλώσσες, π.χ. η δικιά μου, θα έλεγαν ότι άδικα γκρινιάζανε οι αντιρρησίες, διότι ούτε ο κ. Ξανθόπουλος ήταν ηθοποιός. Ο τίτλος απαιτεί γκάμα ευρύτερη από μια και μόνο έκφραση - συνοφρυωμένη, διότι η ζωή έχει βάσανα - και μια μόνο φωνή - μόνιμα γκρινιάρικη και ένρινη σαν συναχωμένη διότι τον χτύπησαν αλύπητα ζωή οι κεραυνοί σου.
Ασφαλώς σε σχέση με την κινηματογραφική ερμηνευτική γκάμα π.χ. του Γ.Φούντα  ...

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ κριμα που τελικα ηταν μονο φημη και που δεν πηρε το ρολο η Σγουριδου.
παροτι ξεκινησε απο την ιδια η φημη δεν ειναι αναληθες αντιθετα ειναι γεγονος

δεν εχω να το τεκμηριωσω με καποιο σαιτ η δημοσιευμα αλλα το εχω ακουσει απο συναδερφους 

δεν θα μπορουσε αλλοστε πιστευω να μεινει χρονια μονο απο μια ανυποστατη φημη,δεν ηταν δα και η αλικη

τωρα γιατι δεν επιλεγει τελικα και τον πηρε η μελινα ειναι πολλες αποψεις επαυτου
 
elsint17, 

Αυτά που γράφω τα έχω διπλο και τρίπλο τσεκάρει πριν τα ανεβάσω. Απο που προκύπτει οτι "είναι γεγονός";; 

Να με συμπαθάς αλλά το "μου το είπανε συνάδελφοι" δεν είναι πηγή να τη δημοσιεύσεις. Ρώτα πρώτα τους συναδέλφους που στο είπανε απο που το ξέρουν κι έπειτα το ποστάρεις.

Κι αφού ήταν γεγονός πως "ξεκίνησε απο την ίδια η φήμη"; Και πως ξέρεις απο που ξεκίνησε;;;;;;;;;;;;

τωρα γιατι δεν επιλεγει τελικα και τον πηρε η μελινα ειναι πολλες αποψεις επαυτου
Καθόλου πολλές. Μια είναι κι όλοι οι βασικοί συντελεστές την προσυπογράφουν. 

Η Ν. Βαχλιώτη λέει:

Η "Στέλλα" γεννήθηκε μια μέρα,  στο μυαλό του Ιάκωβου Καμπανέλλη – λογοτέχνη, συγγραφέα, αργότερα "γενάρχη" του ελληνικού θεάτρου. Εκείνη την ημέρα του '54 η Μελίνα έπαιζε σε μια ραδιοφωνική διασκευή της "Μήδειας" του Αnouilh. Ο Καμπανέλλης είχε γράψει τη διασκευή. Έκανε μια εντυπωσιακή είσοδο στο στούντιο ηχογράφησης – μόλις είχε κόψει τα μαλλιά της πολύ κοντά, σαν αγόρι. Ο Καμπανέλλης είπε: "Μελίνα είσαι η πιο χειραφετημένη γυναίκα στην Ελλάδα". "Εξαιτίας των μαλλιών μου;", "Όχι, όχι εξαιτίας των μαλλιών σου. Θα γράψω ένα έργο για σένα".

Γράφει τη "Στέλλα με τα κόκκινα γάντια" - μια ελληνική ή μάλλον "μελινική" εκδοχή της κλασικής Carmen του Μerimee. H Στέλλα, είναι μια λαϊκή τραγουδίστρια των μπουζουκιών. Όμορφη, ελεύθερη, εκρηκτική. Ανήκει μόνο όπου επιλέγει. Παρατάει τον Αλέκο – γόνο καλής, αστικής οικογένειας – για την αγκαλιά του Μίλτου, που είναι ποδοσφαιριστής, σκληρό, "ατόφιο" αρσενικό. "Ζήτα μου κάτι, μα να ‘ναι πολύ". Της ζητάει να παντρευτούν. Αρνείται. Την εκβιάζει. Το υπόσχεται. Απαρνιέται το γάμο-δωρεά, δεν πάει ποτέ στην εκκλησία. Ύβρις. "Τα σπασμένα εγώ τα πληρώνω". "Στέλλα φύγε! Γιατί δεν φεύγεις;" Περπατάει ήσυχα καταπάνω στο μαχαίρι. Δωρική, πένθιμη, πραγματικά ελεύθερη.


arrow_h6_ld.png
Το έργο δεν ανέβηκε στο θέατρο, τουλάχιστον όχι τότε. Άγνωστο πως, το πρωτότυπο κείμενο έφτασε στα χέρια του Κακογιάννη.


Το διάβασε, γοητεύτηκε, κι αποφάσισε να το κάνει σενάριο για ταινία. (σ.σ. Φήμες, λένε, πως αργότερα και για χρόνια ο Καμπανέλλης κρατούσε μια πικρία γι’ αυτό..). Περιέργως, ο Τύπος της εποχής έγραψε πως η πρώτη επιλογή για τον ρόλο της γυναίκας πρωταγωνίστριας ήταν η "νεαρή ηθοποιός Νίνα Σγουρίδου", μια φιναλίστ από την πρώτη ενδεκάδα των καλλιστείων της Νταίζης Μαυράκη. Στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ποτέ καμιά επιλογή:  η Στέλλα ήταν η Μελίνα και η Μελίνα ήταν η Στέλλα, η αγριάδα και η παραφορά της, ο υπόγειος, σαρωτικός ερωτισμός της. Ήταν το άπιαστο, ανυπότακτο "oiseau rebelle" της Carmen.

http://www.ladylike.gr/articles/columns/like-this-lady/ena-magiko-apogeyma-me-thn-ntenh-vaxliwth.3154522.html

Στο επίσημο σαιτ του Ι. Καμπανέλλη διαβάζουμε:

Η γνωριμία του με την τότε νεοεμφανιζόμενη ηθοποιό, Μελίνα Μερκούρη, του εμπνέει το θεατρικό Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια. Η πετυχημένη μεταφορά του στον κινηματογράφο από τον Μιχ. Κακογιάννη, ματαιώνει την προγραμματισμένη παράσταση. 

http://www.kambanellis.gr/?page_id=105

Ο Κακογιάννης γράφει για τη Στέλλα:

" Μετά την επιτυχία που είχε το Κυριακάτικο Ξύπνημα ο Σ. Μήλας μου ζήτησε αμέσως την επόμενη ταινία (....) Θα μπορούσα να συνεχίσω με τη Λαμπέτη αλλά ήθελα τη Μελίνα....

Μ. Κακογιάννης "Σε πρωτο πλάνο" σελ 81

Κι άλλοτε ανέβασες ανακρίβειες. Γράψε ότι θες δικαίωμα σου φυσικά. Τουλάχιστον μπορείς να μην τα πλασάρεις ως βεβαιότητες;; Κάνε μου αυτή τη χάρη γιατί κάνω κόπο να διασταυρώσω πηγές κι έρχεσαι με ένα σχόλιο αστήριχτο και λες τα δικά σου. Κάποιος που διαβάζει ασφαλώς θα μπερδευτεί χωρίς λόγο. 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα τελευταία μηνύματα διαγράφηκαν για να μην το γυρίσουμε στο "ταβερνιέ" όπως εύστοχα είπε ο Nemo. 
 
Διάβασα με ενδιαφέρον όλα τα παραπάνω σχετικά με τη "Στέλλα" του Κακογιάννη. Ωστόσο, ομολογώ ότι δεν μπορώ να φανταστώ την ταινία με άλλη πρωταγωνίστρια πλην της Μελίνας Μερκούρη. 
 
Ξέρατε οτι.......

 
Κάποιοι απο τους δημοφιλείς μας ηθοποιούς διέπρεψαν και σε άλλες τέχνες πέραν της υποκριτικής; 
 
Μιχάλης Νικολινάκος: 
Το πιο χαρακτηριστικό ίσως παράδειγμα πολυτάλαντου και πολυσχιδή καλλιτέχνη. Ο Μ.Ν. ασχολήθηκε με επιτυχία με τη ζωγραφική, τη σκιτσογραφία, τη γελοιογραφία, τη σκηνογραφία, την εικονογράφηση. Αρκετά απο τα αφισάκια διαφόρων ταινιών της εποχής είναι δικά του. Σκηνογραφία έκανε πριν μεταπηδήσει με τεράστια επιτυχία και ιδιαίτερη απήχηση στο σινεμά το οποίο εγκατέλειψε στα τέλη του ΄60 για να αφιερωθεί στη μεγάλη του αγάπη τη ζωγραφική. 
Πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του θα βρείτε εδω: 
http://www.nikolinakos.com/
{Η σελίδα είναι απο τις αρτιότερες για Έλληνα καλλιτέχνη. Ίσως έχει φτιαχτεί απο συγγενή ή απόγονο του γιατί έχει πολύ αδημοσίευτο υλικό ( έργα του, φωτογραφίες, αποκόμματα απο εφημερίδες και βιογραφικά κείμενα του ίδιου του Νικολινάκου)}
 
Μίμης Φωτόπουλος: 
Ο αγαπημένος ηθοποιός ασχολήθηκε με την τέχνη του κολάζ αλλά και με τη συγγραφή βιβλίων και θεατρικών έργων. 
 
Αλέκος Λειβαδίτης :
 Ο ηθοποιός, αδερφός του ποιητή Τάσου Λειβαδίτη και θείος του Θάνου (που είναι ιδιαίτερα αγαπητός στο φόρουμ τόσο αυτός όσο και οι παντόφλες του), υπήρξε απο τους πρώτους μακιγιέρ του ελληνικού σινεμά ( κάποιες πηγές αναφέρουν πως ήταν ο πρώτος).
 
Θάνος Κωτσόπουλος: 
Ο διακεκριμένος πρωταγωνιστής του Εθνικού υπήρξε επίσης ποιητής, σκηνοθέτης,θεατρικός συγγραφέας και μεταφραστής θεατρικών έργων. Δύο απο τα έργα του έχουν ανέβει στο Εθνικό σε σκηνοθεσία Π. Κατσέλη(1946) και Σπύρου Ευαγγελάτου(1992).
 
(+ένας σκηνοθέτης )Σωκράτης Καψάσκης:
Πιο γνωστός απο ότι είναι για τις ταινίες του είναι γνωστός στον κόσμο των γραμμάτων και της διανόησης για τη μετάφραση του κολοσσιαίου έργου " 'Οδυσσέας" του Τζέιμς Τζόις
Ο σκηνοθέτης αφιέρωσε πολλά χρόνια για να φέρει εις πέρας το πόνημα του ( νομίζω μέχρι και σήμερα είναι η μόνη μετάφραση που κυκλοφορεί στη γλώσσα μας) και για την προσπάθεια του αλλά και το λαμπρό αποτέλεσμα τιμήθηκε με το  Ευρωπαϊκό Βραβείο Λογοτεχνικής Μετάφρασης (1992)
 
Στο τοσο ενδιαφερον σχολιο πιο πανω, οπου δε γνωριζα καθολου τα ταλεντα των τριων τελευταιων εξ' οσων ανεφερθησαν, θα προσθεσω και το ονομα της Νικης Τσιγκαλου.

Ξερατε οτι η Νικη ειναι και συγγραφεας; Εχει γραψει διηγηματα, θεατρικα, μυθιστορηματα και καποια απο αυτα πηραν διακρισεις. Το 1993 βραβευτηκε απο το Υπουργειο Πολιτισμου για ενα παιδικο θεατρικο της εργο.
 
(+ένας σκηνοθέτης )Σωκράτης Καψάσκης:
Πιο γνωστός απο ότι είναι για τις ταινίες του είναι γνωστός στον κόσμο των γραμμάτων και της διανόησης για τη μετάφραση του κολοσσιαίου έργου " 'Οδυσσέας" του Τζέιμς Τζόις
Ο σκηνοθέτης αφιέρωσε πολλά χρόνια για να φέρει εις πέρας το πόνημα του ( νομίζω μέχρι και σήμερα είναι η μόνη μετάφραση που κυκλοφορεί στη γλώσσα μας) και για την προσπάθεια του αλλά και το λαμπρό αποτέλεσμα τιμήθηκε με το  Ευρωπαϊκό Βραβείο Λογοτεχνικής Μετάφρασης (1992)
Ο Οδυσσέας του Τζόις σε μετάφραση Καψασκη κυκλοφορεί απο τον Κεδρο εχει εκδοθεί και απο τον Κακτο ομως σε μετάφραση Ελευθερίου Ανευλαβη 

Ο Καψασκης πάντως εχει κι άλλες λογοτεχνικές δουλειές 
 

1@Thor[/USER]

Στάθηκα στον Οδυσσέα του επειδή θεωρήθηκε ( και ηταν,) κορυφαίο λογοτεχνικό γεγονός. Πάντως έχεις δίκιο, έτσι όπως το έγραψα δε φαίνεται από πουθενά πως είχε γράψει κι άλλα. ( Κάπως άσχετο με τα λογοτεχνικά αλλά μιας κ πιάσαμε τον Καψάσκη να αναφέρουμε πως σημαντική ήταν και η παρουσία του κινηματογράφου του στην επταετία. Κοιτίδα πολιτισμού χαρακτηρίστηκε. )

Για τη μετάφραση του Ανεβλαβη να πω πως δεν είχα ιδέα. ( Πρόκειται άραγε για το γιατρό που έβγαινε μια εποχή στον Τριανταφυλλόπουλο;) 

Απ ότι κατάλαβα απ το λινκ που μας έβαλες η μετάφραση είναι σχετικά πρόσφατη ( 2014). Συνεπώς για πάνω από είκοσι χρόνια κυκλοφορούσε μόνο του Καψάσκη. Θα ήθελα να δω αν έχει κρατήσει και τι απ την πρώτη μετάφραση αλλά δε νομίζω πως θα καταφέρω να το διαβάσω. :'/

 
To βιβλιο αυτο με κοιταζει και το κοιταζω καμια 20αρια χρονια στη βιβλιοθηκη μου :)  Δεν εχω βρει κουραγιο να το ξεκινησω
 
Ο γιατρός είναι ο δεύτερος μεταφραστής. Κι εγώ θα ήθελα να διαβασω κάποια στιγμή τον Οδυσσέα αλλά αντικειμενικά δε νομίζω να το τολμησω ποτε...
 
Χριστίνα Σύλβα - Λάμπρος Κωνσταντάρας

Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έζησε δύο μεγάλους έρωτες με πρωταγωνίστριες του θεάτρου και του κινηματογράφου. Το 1955 κάνει την εμφάνισή της η Σύλβια Πουλοπούλου στον αγαπητικό της Βοσκοπούλας, για να αλλάξει το όνομά της αργότερα σε Χριστίνα Σύλβα. Με τον Κωνσταντάρα γίνονται ζευγάρι το 1957.

αυτο το αγνοουσα οτι η συλβα ηταν ευγαρι με τον Κωνστανταρα! και το πιο σπανιο και ενδιαφερον ακομα ειναι πως η Συλβα του εκανε προταση γαμου την οποια ο διασημος τοτε γυναικοκατακτητης την απέρριψε λόγω της διαφορας ηλικιας τους

Κουιζ: ποια ηταν η δευτερη πρωταγωνιστρια με την οποια ο Κωνστανταρας εζησε μεγαλο παθος;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χριστίνα Σύλβα - Λάμπρος Κωνσταντάρας

Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έζησε δύο μεγάλους έρωτες με πρωταγωνίστριες του θεάτρου και του κινηματογράφου. Το 1955 κάνει την εμφάνισή της η Σύλβια Πουλοπούλου στον αγαπητικό της Βοσκοπούλας, για να αλλάξει το όνομά της αργότερα σε Χριστίνα Σύλβα. Με τον Κωνσταντάρα γίνονται ζευγάρι το 1957.

αυτο το αγνοουσα οτι η συλβα ηταν ευγαρι με τον Κωνστανταρα! και το πιο σπανιο και ενδιαφερον ακομα ειναι πως η Συλβα του εκανε προταση γαμου την οποια ο διασημος τοτε γυναικοκατακτητης την απέρριψε λόγω της διαφορας ηλικιας τους

Κουιζ: ποια ηταν η δευτερη πρωταγωνιστρια με την οποια ο Κωνστανταρας εζησε μεγαλο παθος;
η αννα καλουτα
 
Η οποια προηγηθηκε αρκετα χρονια της Χριστινας. Οπως ειχε δηλωσει η Αννα σε συνεντευξεις της, ειχε μεινει εγκυος απο τον Κωνστανταρα, αλλα δεν κρατησε το παιδι γιατι στα τελη της δεκαετιας του '40 οι ανυπαντρες μητερες χαρακτηριζονταν παρα πολυ ασχημα.
 
 To χρονικο του ερωτα τους : στην αρχη τουλαχιστον μισουσε ο ένας τον άλλον αλλα οι μεγάλοι έρωτες κάπως έτσι ξεκινούν

Η Άννα Καλουτά και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας από την πρώτη στιγμή που συναντήθηκαν άρχισαν τους τσακωμούς. Έπαιζαν μαζί στον θίασο της Κοτοπούλη και οι καβγάδες τους ήταν κυρίως για το θέατρο. «Μήπως είστε ερωτευμένοι;» τους έλεγε μεταξύ σοβαρού και αστείου μονίμως η Κοτοπούλη. Έξαλλοι και οι δύο απαντούσαν θυμωμένα... «Εγώ μ' αυτή την ψηλογαϊδούρα;» έλεγε ο Λάμπρος. «Εγώ μ' αυτόν τον άχαρο ψηλέα;» έλεγε η Καλουτά.

Στην ερωτική τους σκηνή στην παράσταση, τα παθιασμένα φιλιά αρχικά ήταν ψεύτικα. Μέρα με τη μέρα, όμως, τα φιλιά έγιναν αληθινά. «Ωραία φιλάς» της είπε ένα βράδυ μετά την παράσταση ο Κωνσταντάρας. «Κι εσύ» του απάντησε η Καλουτά κι κάπου εκεί ένας έρωτας τρελός ξεκίνησε. Για την Άννα Καλουτά ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν ο άντρας που αγάπησε πιο πολύ στη ζωή της και ο πρώτος άντρας που δόθηκε ερωτικά. Οι εποχές ήταν διαφορετικές η μητέρα της ήταν πάντα παρούσα στη ζωή της και στην καριέρα της, οπότε ήταν δύσκολο να μπορέσει να βρεθεί ερωτικά με κάποιον. Κάποια στιγμή έμεινε έγκυος, η τύχη όμως της έπαιξε σκληρό παιχνίδι: Έχασε και τα δύο αγόρια από διπλή κύηση, αν και είναι αμφίβολο εάν θα τα κρατούσε, αφού δεν ήταν παντρεμένοι και οι εποχές ήταν πολύ διαφορετικές από τη σημερινή.

Αν και αγαπούσε πολύ τον Λάμπρο, δεν ήθελε να είναι ανύπαντρη μητέρα. Η σχέση τους κράτησε πέντε χρόνια, ενώ χρόνια μετά η Άννα Καλουτά εξομολογήθηκε ότι ποτέ της δεν αγάπησε άλλο άντρα με το ίδιο πάθος και την ίδια ένταση όπως τον Λάμπρο Κωνσταντάρα.

πηγη : ephimerida

Πηγή: Οι φλογεροί έρωτες του '60 που άφησαν εποχή [εικόνες] | iefimerida.gr 

Λυπάμαι για την Συλβα, τοσο ομορφη γυναικα και να φαει τοσο μεγάλη απόρριψη από τον άνδρα που λάτρεψε, τουλάχιστον ηθελε θαρρος μέγα να κάνει πρόταση γαμου σε εναν μεγαλύτερο , εμπειρο και διάσημο άνδρα της εποχής και το τόλμησε
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα