Ξέρατε ότι....;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Η ταινία το " αγκίστρι" έχει τολμηρές ερωτικές σκηνές μεταξύ των δυο εραστών, Ηρώς και Νικ σε παραλία , δυστυχως η ευτυχως κόπηκαν διοτι ηταν too much για την εποχη και την Ελλάδα

"Κανένας δεν μπορεί να ξεχάσει την υπέροχη καλλονή Μπάρμπαρα Μπουσέ, που έπαιζε στην ταινία, μία από τις τελευταίες παραγωγές του «αριστοκράτη» του ελληνικού σινεμά Κλέαρχου Κονιτσιώτη σε σκηνοθεσία Ερρίκου Ανδρέου, να κυλιέται αγκαλιασμένη με τον εραστή της στην άμμο σε μια ερημική παραλία του νησιού. " πηγη : espresso

αραγε να υπαρχει η αυθεντικη κόπια κάπου;

επισης μιλάμε για τον ιδιο ηθοποιο που επαιζε στο αγκιστρι τον εραστη και στο νησι του θανατου του Μαστορακη , ειναι αυτος που παιζει και εδω; στο γυμνοι στο χιονι του 74'

http://www.tainiothiki.gr/v2/filmography/view/1/939/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οχι, στο Γυμνοι στο χιονι ηταν αλλος.
 
Ειπα και γω τον ειδα πως δεν ειναι ο ιδιος και ας γραφουν το ονομα του κοιτα να δεις ανακριβεια !

Η γνωστη σε μας απο τα" κοριτσια στον ηλιο" Ανν Λομπεργκ ειναι αυτη που τραγουδα στο sweet movie του 74' στο σαουντρακ σε μουσικη Μάνου Χατζηδάκη
 
Ολοι νομίζανε πως ο Λακης Κομνηνος με την Ελενα Ναθαναηλ ήταν το ιδανικό ζευγάρι  του ελληνικού σινεμά και τους ήθελαν μαζί και στην ζωη,όμως τα πρώτα χρόνια όταν έκλειναν οι καμερες οι δυο πρωταγωνιστές μετά βίας μιλούσανε ο ένας στον αλλον.  Δεν τα πηγαίνανε καθόλου καλά ειδικά στην ταινία " εκείνο το καλοκαίρι" Αυτό το 70 ' που ήτανε στα φορτε τους γιατί αργότερα δεθηκανε με δεσμά αιώνιας φιλίας , ο Κομνηνος στάθηκε και στο πλευρό της κόρης της όταν χάθηκε ή Ελενα σαν πατέρας της.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μια θεατρική συνεργασία που δυστυχώς δεν έγινε ποτέ...

σάρωση0015.jpg
 
Συνεργάστηκαν ποτέ, θεατρικά ή κινηματογραφικά? Δεν μπορώ να θυμηθώ.
 
Θεατρικά ποτέ όντως , κινηματογραφικά και στο Ταξίδι αλλά και στις Ερωτικές ιστορίες το 1958
 
Μπραβο, Αντωνη! Πολυ σωστα με συμπληρωσες!
 
Η Γκέλυ Μαυροπούλου και ο Νίκος Ξανθόπουλος δεν συνεργάστηκαν ποτέ στον κινηματογράφο, αλλά έπαιξαν μαζί στο θέατρο το καλοκαίρι του 1961 στην κωμωδία του Δημήτρη Γιαννουκάκη "Σκάνδαλα στην εξοχή" (Θέατρο Εθνικού Κήπου). Εδώ μια φωτογραφία από κοινή τους έξοδο γύρω στο 1975.

ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ.jpg
 
Αγαπημενοι και οι δυο, αν και στον Νικο εχω λατρεια!
 
Και μια που εγινε αναφορα σε πολιτικες πεποιθησεις, ας το τραβηξω λιγο ακομα:

Ξερατε οτι....

Ο Ζαχος Χατζηφωτιου στο βιβλιο του Η Τζενη Καρεζη οπως τη γνωρισα, υποστηριζει οτι το 95 τοις 100 των Ελληνων ηθοποιων ηταν αριστεροι; 

Το θεμα ειναι λοιπον ποιοι ηθοποιοι ηταν σιγουρα δεξιοι.

Περαν του Δημητρη Χορν που ηδη αναφερθηκε:

Αλικη Βουγιουκλακη

Μαιρη Αρωνη

Κωστας Πρεκας

Θανος Λειβαδιτης

Μαρω Κοντου

Ρενα Βλαχοπουλου

Γιαννης Γκιωνακης

Ζωζω Σαπουντζακη

Κωστας Καρρας

Ζωη Λασκαρη

Μακης Ρευματας

Οσον αφορα τη Τζενη Καρεζη, συμβαινει το εξης ενδιαφερον: Απο πολυ νεα ηταν δεξιων πεποιθησεων μεχρι που γνωρισε και παντρευτηκε τον Κωστα Καζακο.

(Εδω μου ερχονται αυθορμητα στο νου κατι γνωστα σχολια περι ερωτος...) 9_9
Νόμιζα πως ή Καρεζη έγινε αριστερή λόγω του πατέρα της που υπήρξε πολύ αυστηρός μαζί της και ανήκε στην δεξιά και φυσικά δεν ήθελε ούτε να ακούσει πως ή κόρη του θα γίνει θεατρινα! Ο Αυλωνιτης ήταν δεξιος σιγουρα ενώ ο Φωτοπουλος με τον οποίο συνεργάστηκε σε πολλές ταινίες αριστερος. Ο Ορεστης Μακρης ήταν επίσης δεξιος γνωστός.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατι ειχα ακουσει παλια για τον Μακρη κι εγω, οποτε μαλλον ισχυει αυτο που λες. Για τον Αυλωνιτη δεν ηξερα τιποτα, οπως δεν ηξερα μεχρι πριν απο λιγα χρονια ουτε για τον Φωτοπουλο ωσπου ειδα το θεατρικο της Δευτερας, Πελοπιδας ο καλος πολιτης, που το συνεγραψε ο ιδιος και καταλαβα.
 
Ο Αυλωνιτης ήταν φιλο βασιλικός και είχε γίνει μία άσχημη σκηνή σε παράσταση του με φίλο βενιζελικούς , δεν θυμάμαι όμως να σας πω ακριβως ήρθανε σε άσχημη προστριβή πάνω στην σκηνη. Ο Μακρης ήταν σίγουρα δεξιος.
 
 Ο Μακρης ήταν σίγουρα δεξιος.
Και απο ο,τι εχω ακουσει, ηταν ετσι αυστηρος και παλαιων αρχων και στη ζωη του οπως ηταν συνηθως στις ταινιες του. Επαιζε δηλαδη τον εαυτο του.
 
Και ο Σπυρος Μουσουρης ήταν γνωστός δεξιος. Ο Μακρης έπινε μόνο πορτοκαλάδα και ναι ήταν παλαιών αρχών ! Ο Αυλωνιτης δε , φίλο βασιλικός ο Φωτοπουλος αριστερος και όμως είχαν φοβερή χημεία και φιλιά εκτός σκηνης, ήτανε να απορεις, μπράβο τους
 
Και ο Σπυρος Μουσουρης ήταν γνωστός δεξιος. Ο Μακρης έπινε μόνο πορτοκαλάδα και ναι ήταν παλαιών αρχών ! Ο Αυλωνιτης δε , φίλο βασιλικός ο Φωτοπουλος αριστερος και όμως είχαν φοβερή χημεία και φιλιά εκτός σκηνης, ήτανε να απορεις, μπράβο τους
Οπως πολυ ωραιο δεσιμο υπηρχε αναμεσα σε Σταυριδη και Φωτοπουλο που επισης ηταν διαφορετικων πολιτικων πεποιθησεων. Ποσο υπεροχα παιξανε μαζι στην Ωραια των Αθηνων, στα Κιτρινα γαντια και στον Χαζομπαμπα!
 
Αγνοούσα τελείως ότι ή μεγάλη ηθοποιός Κυβελη Ανδριανου ήταν γυναίκα του Γεωργιου Παπανδρεου και πώς είχε μεγάλη κόντρα με την Μαρικα Κοτοπουλη ή οποία έγραψε ιστορία.

ιδου και το επεισοδιο με τον αυλωνιτη

ς 22 Αύγουστου του 1931, παραλίγο να τον σκοτώσει σφαίρα από θερμόαιμο οπαδό ομάδας φιλελευθέρων, "Βενιζελικών", που εισέβαλε στο θέατρο όταν έπαιζε τότε στην επιθεώρηση "Κατεργάρα" και άρχισαν να πυροβολούν θεωρώντας ότι σατιριζόταν ο τότε πρωθυπουργός Ελευθέριος Βενιζέλος.[3] Από την εισβολή αυτή τραυματίσθηκαν κάποιοι θεατές ενώ σκοτώθηκε ο τεχνικός του θεάτρου Παναγιώτης Μωραΐτης.[7][15] Στη συνέχεια από τις ανακρίσεις που ακολούθησαν θεωρήθηκε ότι υπαίτια ήταν η σάτιρα και όχι οι δράστες.[7] Δύο από τους δράστες συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν, ενώ ως ηθικός αυτουργός θεωρήθηκε ο Παύλος Γύπαρης, ο οποίος υπήρξε καθοδηγητής και στη δολοφονία του Ίωνα Δραγούμη 12 χρόνια νωρίτερα.[9] Τότε εκδόθηκε και ο γνωστός νόμος "περί τύπου" που περιελάμβανε και το θέατρο στην επακόλουθη λογοκρισία.[7] Ο ίδιος μέχρι το τέλος της ζωής του έφερε το βάρος ότι ήταν η αφορμή για αυτόν τον θάνατο και είχε δηλώσει: «Θα περάσουν πολλά χρόνια για να βγω σε αθηναϊκή σκηνή».[16]

Ένα άλλο επεισόδιο υπήρξε τέλη του 1956, όταν η Αρχιεπισκοπή άσκησε λογοκρισία στο έργο «Η προσευχή του ταπεινού» που παιζόταν στο θέατρο «Ακροπόλ». Τελικά το έργο διασκευάστηκε και οι παραστάσεις συνεχίστηκαν.[17]

πηγη : βικεπαιδεια
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και ο Σπυρος Μουσουρης ήταν γνωστός δεξιος. Ο Μακρης έπινε μόνο πορτοκαλάδα και ναι ήταν παλαιών αρχών ! Ο Αυλωνιτης δε , φίλο βασιλικός ο Φωτοπουλος αριστερος και όμως είχαν φοβερή χημεία και φιλιά εκτός σκηνης, ήτανε να απορεις, μπράβο τους


Κι αληθινός έμπρακτος αγωνιστής για τις ιδέες του.

Το 1947 παντρεύεται την Δήμητρα Τσάλα και αποκτά την πρώτη του κόρη. Με τον θίασο του Κουν κάνει επιτυχημένες παρουσίες, στον «Βυσσινόκηπο» του Τσέχοφ, αλλά και στα «Παντρολογήματα» του Ν. Γκόγκολ. Η αναγνώριση στο θέατρο έρχεται το καλοκαίρι του 1948, αφού είχε κάνει και το ντεμπούτο του στο σινεμά σ' ένα μικρό ρόλο στο φιλμ «Οι Γερμανοί ξανάρχονται», με το νούμερο που κάνει στην επιθεώρηση «Ανθρωποι - άνθρωποι» των Σακελλάριου - Γιαννακόπουλου πλάι στους Ορέστη Μακρή, Μαυρέα, Τσαγανέα, Ηλιόπουλο, Βρανά.
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=4769992




Το 1947 παντρεύεται την Μαργαρίτα Τσάλα, με την οποία αποκτά δύο κόρες -η γυναίκα του θα εξοριστεί στη Γυάρο την περίοδο της Χούντας.Η αναγνώριση στο θέατρο έρχεται το καλοκαίρι του 1948, αφού είχε κάνει και το ντεμπούτο του στο σινεμά σ' ένα μικρό ρόλο στο φιλμ «Οι Γερμανοί ξανάρχονται», με το νούμερο που κάνει στην επιθεώρηση «Ανθρωποι - άνθρωποι» των Σακελλάριου - Γιαννακόπουλου πλάι στους Ορέστη Μακρή, Μαυρέα, Τσαγανέα, Ηλιόπουλο, Βρανά.

https://tvxs.gr/news/san-simera/mimis-fotopoylos-o-sofos-magkas-toy-ellinikoy-sinema
Η παράθεση δεν έγινε για να επισημάνει το προφανές  ότι τα quoted κείμενα ή γράφηκαν από το ίδιο χέρι ή το ανυπόγραφο   είναι copy paste του άλλου  αν και τα χωρίζει μια δεκαετία .

Αλλά  ο  ... "μικρός"  αυτός ρόλος  "στο φιλμ «Οι Γερμανοί ξανάρχονται»" 

ήταν η αιτία -παρόλους τους  αγώνες του που προηγήθηκαν - για την διαγραφή του .

(κάτι που παραλείπεται επιμελώς να αναφερθεί στα ?δύο? κείμενα  ).

Ανατρέχοντας στο σχετικό video του σχετικού αφιερώματος της "Μηχανής  του χρόνου" πηγαίνετε  στο 25.46 






H ανθρώπινη χημεία  στην σχέση του με τον  Β.Αυλωνίτη έπαιξε τον κυρίαρχο ρόλο αλλά    ίσως στην άκρη του μυαλού του μαζί με τα άλλα να  έπαιξε και και κάποιο μικρό ρόλο η πικρία που αναφέρει μετά το 25.46 το video της "Μηχανής  του χρόνου" .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το συμβάν αυτό που δεν ήξερα σίγουρα έφερε πιο κοντά τον Φωτοπουλο με συναδέρφους που ήταν στην αντίπερα οχθη όπως τον Αυλωνιτη. Εννοείται πως δεν ήταν ή μόνη αιτία αλλά έπαιξε τον ρόλο της.
 
Πίσω
Μπλουζα