Ξύλο με βέργα (μπρρ...)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Domenica
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Late 80's. Δε δέρνανε τα παιδιά. Πέτυχα τον δάσκαλο που έδερνε. Μόνο εμένα. Ίσως γιατί ήμουν κακή μαθήτρια. Ίσως γιατί έπρεπε να μου συμβεί και αυτό. Κοριτσάκι του δημοτικού τότε. Συζητήθηκε. Θυμάμαι πως μια φορά περίμενα να με χαστουκίσει και προς έκπληξή μου δεν το έκανε. Τελικά τον έδιωξαν από το σχολείο. Ελπίζω να μην εργάστηκε ξανά. Είχε και ένα κοριτσάκι, κρίμα. Δεν τον είδα ποτέ να του φέρεται άσχημα αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι κατάλληλοι για γονείς. Αυτό είναι το μόνο σίγόυρο.
 
Ας είμαστε ανεχτικοί ακόμα και αν μας έχει ξεπεράσει η εποχή ακόμα και αν δεν καταλαβαίνουμε. Και στην εποχή του Φλωρά λέγανε "πώς είναι έτσι η νέα γενιά... εμείς την εποχή μας... είχαμε τουλάχιστον σεβασμό, τώρα έχουν διαλυθεί τα πάντα". Καμιά φορά διαλύονται για καλό.
Δεν διαφωνώ, αλλά τότε ας γίνεται δουλειά από το σπίτι και ας μην τα κάνουν τα παιδιά για αξεσουάρ.

Το παιδί θέλει δουλειά και όχι να το αφήνεις στον αυτόματο να αλωνίζει μόνο του μπροστά από μια οθόνη ή /και να του ικανοποιείς κάθε του επιθυμία για να έχεις την ησυχία σου, για να μην αποσπάσαι από stories στο facebook.

Έτσι βγαίνουν εγωκεντρικά, μαλθακά, ασύδοτα, αγενή, που νομίζουν ότι όλοι τους χρωστούν - παιδιά με μία προσεχώς προβληματική κοινωνία.
 
Late 80's. Δε δέρνανε τα παιδιά. Πέτυχα τον δάσκαλο που έδερνε. Μόνο εμένα. Ίσως γιατί ήμουν κακή μαθήτρια. Ίσως γιατί έπρεπε να μου συμβεί και αυτό. Κοριτσάκι του δημοτικού τότε. Συζητήθηκε. Θυμάμαι πως μια φορά περίμενα να με χαστουκίσει και προς έκπληξή μου δεν το έκανε. Τελικά τον έδιωξαν από το σχολείο. Ελπίζω να μην εργάστηκε ξανά. Είχε και ένα κοριτσάκι, κρίμα. Δεν τον είδα ποτέ να του φέρεται άσχημα αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι κατάλληλοι για γονείς. Αυτό είναι το μόνο σίγόυρο.
Οι περισσότεροι γίνονταν δάσκαλοι η καθηγητές γιατί έτσι έτυχε ,κάπου πέρασαν και το είδαν μόνο σαν μια επαγγελματική αποκατάσταση, Κουβαλούσαν και τα ψυχολογικά τους θεματάκια ,κάποια κόμπλεξ ίσως ενω άλλοι είχαν πρόβλημα διαχείρισης θυμού που έβγαινε στα παιδιά ακόμα και με ασήμαντη αφορμή. Σε διαφορετικό επαγγελματικό χώρο θα ήταν παναγίτσες αλλά με τα παιδιά νομίζανε ότι είχαν δικαίωμα να βγάζουν το άχτι τους
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν διαφωνώ, αλλά τότε ας γίνεται δουλειά από το σπίτι και ας μην τα κάνουν τα παιδιά για αξεσουάρ.

Το παιδί θέλει δουλειά και όχι να το αφήνεις στον αυτόματο να αλωνίζει μόνο του μπροστά από μια οθόνη ή /και να του ικανοποιείς κάθε του επιθυμία για να έχεις την ησυχία σου, για να μην αποσπάσαι από stories στο facebook.

Έτσι βγαίνουν εγωκεντρικά, μαλθακά, ασύδοτα, αγενή, που νομίζουν ότι όλοι τους χρωστούν - παιδιά με μία προσεχώς προβληματική κοινωνία.

Επειδή έχω βιώματα από προηγούμενες γενιές που δεν αφήνανε τα παιδιά στον αυτόματο, αλλά ήταν φουλ στα οιδιπόδεια και τα καθιστούσαν ανίκανα για σοβαρά πράγματα, επειδή έχω δει γονείς από άλλες γενιές να αναπαράγουν συμπεριφορές των δικών τους γονιών και να μην μπορούν να κάνουν μεταξύ τους μια κουβέντα της προκοπής... άστο.
Φυσικά δε φταίει πάντα η εποχή, είναι και ο χαρακτήρας του κάθε ανθρώπου. Και στα παλιότερα χρόνια υπήρχαν υπέροχοι άνθρωποι και γονείς, και σήμερα υπάρχουν ακατάλληλοι και εγωιστές. Όμως όταν παντρεύονταν οι γυναίκες άνδρες που δεν ήθελαν, όταν προσκολλιούνταν για λίγη αγάπη (που δεν ήταν αγάπη αλλά αρρώστια) στα αγόρια τους, όταν η βία "σε έκανε άνθρωπο", όταν υποτίθεται αποκτούσες σεβασμό αλλά φερόσουν σωστά από φόβο... όλα αυτά μόνο υγεία δεν αναπαρήγαγαν.
 
Ευτυχώς εγώ είμαι της εποχής που το ξύλο απαγορευόταν. Όμως, ειδικά στο Δημοτικό, μερικοί δάσκαλοι και δασκάλες "παλαιάς κοπής" σβούριζαν από καμία στους άτακτους, τραβούσαν αυτιά και φαβορίτες και γενικά έπεφτε και από καμία ψιλή.

Εμένα δεν μ' έλεγες αγγελούδι αλλά ούτε και διάολο. Ήταν ανάλογα με τα κέφια μου. Άλλοτε ήμουν ζωηρός και άλλοτε ήρεμος. Βέβαια, και σφαλιάρες έφαγα, και αυτί μου τράβηξαν, και φαβορίτα και απ' όλα...
 
Τελευταία επεξεργασία:
το ξυλο ειναι καταδικαστεο σε καθε εκφανση της ζωης,
μπορει να ειναι συζητησιμο με 2 προυποθεσεις
η μια να ειναι αμοιβαια η θεληση

ΥΓ
εχω ξαναγραψει στο νημα; γιατι μου ερχονται ειδοποιησεις;
 
Αυτός που πας να δείρεις πρέπει να ναι ίσος σου ,στα κυβικά σου που λέμε ..Τζάμπα μαγκιές με παιδάκια είναι ξεφτίλα κι ειδικά αν έχεις εξουσία σαν δάσκαλος και δε μπορουν να ανταποδώσουν την ..''τιμή''..
 
Αυτός που πας να δείρεις πρέπει να ναι ίσος σου ,στα κυβικά σου που λέμε ..Τζάμπα μαγκιές με παιδάκια είναι ξεφτίλα κι ειδικά αν έχεις εξουσία σαν δάσκαλος και δε μπορουν να ανταποδώσουν την ..''τιμή''..
σας παρακαλω,για παιδια δεν συζητω καν,μιλω μονο για ενηλικες,αλιμονο
 
Δεν ξέρω παιδιά αν απέδιδε το εκπαιδευτικό σύστημα του 80' αλλά σίγουρα μαθητές που να βγάζουν μαχαίρια δεν είχαμε ούτε είχε ακουστεί ποτέ τέτοιο πράγμα και το θέμα είναι οι γονείς να ζητούν και τα ρέστα. Τεσπα μεγάλο κεφάλαιο δεν έχω άποψη και δεν μου επιτρέπεται να έχω γιατί δεν έχω παιδιά αλλά το πράγμα δεν συμμαζεύεται
 
... περί βίας....

Τη Βία τη δέχομαι μόνο ως έσχατο μέσο υπεράσπισης της ζωής / της υπόληψης / της περιουσίας της δικής μου και της οικογένειάς μου, και αφού έχει προηγηθεί προσπάθεια για πολιτισμένο διάλογο.

Λόγω ύψους και γενικού όγκου, δεν έχει "τύχει" να εμπλακώ σε κάτι "άξιο αναφοράς". Υποθέτω ότι με βλέπουν και διστάζουν... Οπότε δεν έχω και σχετική εμπειρία....

Αλλά [αναμνήσεις από τα σχολικά μου χρόνια], στο δίπλα τμήμα [ας πούμε εγώ ήμουν στο Γ1 και δίπλα ήταν το Γ2], ήταν ο κ. Αδ**λής, επάρχιώτης εκπαιδευτικός, με βαριά προφορά, παλαιών αρχών και σκουριασμένων μυαλών. Συνήθιζε να κρατάει ξύλινο χάρακα/πήχη κάπου 1,5 μέτρο μακρύ, και να χτυπάει στην παλάμη τους άταχτους & αδιάβαστους μαθητές της τάξης του. Relic of the past, θα τον χαρακτήριζα, και εξαίρεση ανάμεσα στους λοιπούς εκπαιδευτικούς [μιλάμε για 80ς, κέντρο-καρακέντρο της Αθήνας]. Δεν θυμάμαι να είχε αποτέλεσμα. Φόβο προκαλούσε. Απέχθεια προκαλούσε. Ησυχία ή τάξη ή καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις στους μαθητές του... δεν έφερνε.

Πάντα κρατάω στο μυαλό μου τα λόγια ενός διάσημου συγγραφέα παιδικών βιβλίων[....] που έλεγε ότι: το ξύλο βοηθάει στην πειθαρχία των παιδιών, όσο βοηθάει ο δυνατός άνεμος στο σβήσιμο της φωτιάς ....

... και ναι, ως γονιός, έχω βρεθεί σε πολύ δύσκολες στιγμές, που ως άνθρωπος θα ήθελα και εγώ να ξεσπάσω με τον εύκολο τρόπο. σε ένα μικρό ανυπεράσπιστο άκρως-εκνευριστικό και μάλλον αυθάδικο παιδί... [το δικό μου παιδί].
... και ναι, η οδηγία που έχω δώσει στο παιδί μου είναι, αν σε ενοχλεί ΕΝΤΟΝΑ/ ΜΕ ΑΣΧΗΜΟ ΤΡΟΠΟ κάποιο παιδάκι, την 1η φορά του λες με έντονο ύφος ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΣ ΦΥΓΕ, την 2η του το επαναλαμβάνεις πιο δυνατά και το απωθείς, την 3η ... καρατιά στην καρωτίδα...
 
... περί βίας....

Τη Βία τη δέχομαι μόνο ως έσχατο μέσο υπεράσπισης της ζωής / της υπόληψης / της περιουσίας της δικής μου και της οικογένειάς μου, και αφού έχει προηγηθεί προσπάθεια για πολιτισμένο διάλογο.

Λόγω ύψους και γενικού όγκου, δεν έχει "τύχει" να εμπλακώ σε κάτι "άξιο αναφοράς". Υποθέτω ότι με βλέπουν και διστάζουν... Οπότε δεν έχω και σχετική εμπειρία....

Αλλά [αναμνήσεις από τα σχολικά μου χρόνια], στο δίπλα τμήμα [ας πούμε εγώ ήμουν στο Γ1 και δίπλα ήταν το Γ2], ήταν ο κ. Αδ**λής, επάρχιώτης εκπαιδευτικός, με βαριά προφορά, παλαιών αρχών και σκουριασμένων μυαλών. Συνήθιζε να κρατάει ξύλινο χάρακα/πήχη κάπου 1,5 μέτρο μακρύ, και να χτυπάει στην παλάμη τους άταχτους & αδιάβαστους μαθητές της τάξης του. Relic of the past, θα τον χαρακτήριζα, και εξαίρεση ανάμεσα στους λοιπούς εκπαιδευτικούς [μιλάμε για 80ς, κέντρο-καρακέντρο της Αθήνας]. Δεν θυμάμαι να είχε αποτέλεσμα. Φόβο προκαλούσε. Απέχθεια προκαλούσε. Ησυχία ή τάξη ή καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις στους μαθητές του... δεν έφερνε.

Πάντα κρατάω στο μυαλό μου τα λόγια ενός διάσημου συγγραφέα παιδικών βιβλίων[....] που έλεγε ότι: το ξύλο βοηθάει στην πειθαρχία των παιδιών, όσο βοηθάει ο δυνατός άνεμος στο σβήσιμο της φωτιάς ....

... και ναι, ως γονιός, έχω βρεθεί σε πολύ δύσκολες στιγμές, που ως άνθρωπος θα ήθελα και εγώ να ξεσπάσω με τον εύκολο τρόπο. σε ένα μικρό ανυπεράσπιστο άκρως-εκνευριστικό και μάλλον αυθάδικο παιδί... [το δικό μου παιδί].
... και ναι, η οδηγία που έχω δώσει στο παιδί μου είναι, αν σε ενοχλεί ΕΝΤΟΝΑ/ ΜΕ ΑΣΧΗΜΟ ΤΡΟΠΟ κάποιο παιδάκι, την 1η φορά του λες με έντονο ύφος ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΣ ΦΥΓΕ, την 2η του το επαναλαμβάνεις πιο δυνατά και το απωθείς, την 3η ... καρατιά στην καρωτίδα...
Γενικά περάσαμε από το ένα όριο στο άλλο και πλέον έχουμε παραβατικα παιδια. Κάθε μέρα σε κάθε δελτίο ακούς περιστατικά έντονης σχολικης βίας και τα χέρια των καθηγητών δεμένα. Εμείς ίσως τρώγαμε ξύλο γιατί δεν γνωρίζαμε να λύνουμε μια μαθηματική πράξη αυτό δεν είναι παιδαγωγικό σύστημα. Άμα όμως βλέπεις μπροστά στα μάτια σου ένα παιδί να δέρνεται ανηλεως τι τιμωρία πρέπει να επιβάλει ο καθηγητης; γιατί κάποια τιμωρία πρέπει να επιβληθεί ούτε λύση ειναι είναι να παίρνουμε τον νόμο στα χέρια μας.
 
Πίσω
Μπλουζα