Και με τα σημερινά φτάνουμε στο τέλος...
Είμαι σίγουρος ότι τότε είχα και κάποια ακόμη (πχ το Hovercraft το θυμάμαι καθαρά), αν ποτέ εντοπιστούν θα μπουν και αυτά εδώ. Αν και φοβάμαι ότι τα υπόλοιπα χάθηκαν για πάντα. :xm:
Ελπίζω πάντως να χαρήκατε με όσα κατάφερα να φωτογραφίσω. Kudos και πάλι, μάνα... :flower:
Kenworth Bandag Bandit. 1983 Matchbox.
Ένα "αγωνιστικό" φορτηγό. Σίγουρα κερδίζει το βραβείο της πιό θηριώδους αεροτομής ever. Εγώ πάντως την χρησιμοποιούσα για να κάνει σούζες, καθώς όπως βλέπετε βγαίνει πίσω από τον οπίσθιο άξονα. Πατάς προς τα κάτω, σούζα το όχημα!
Νο 40 - Horse-Box. 1977 Matchbox Lesney England.
Εκτός από την μεγάλη νταλίκα μεταφοράς αλόγων που σας έδειξα σε προηγούμενο post, είχα και αυτό. Πρέπει να είχα μεγάλη ψύχωση με τα άλογα τότε...
Πάλι σετάκι με τα άλογα του και με πλαινή πόρτα που ανοιγοκλείνει. Βασισμένο σε φορτηγό Bedford.
Mod Rod No 1. 1971 Matchbox Lesney England.
Ένα από τα πιό παλιά της συλλογής, δεν βασίζεται σε πραγματικό μοντέλο. Εντυπωσιακό ότι διατηρεί μετά από 40 χρόνια σε αξιοπρεπή κατάσταση το αυτοκόλλητο του. Όπως είπα και νωρίτερα, συχνά τα βούταγα σε νερό. Δεν ξέρω πως μου την γλύτωσε αυτό, μάλλον μου άρεσε πολύ η λεοπάρδαλη της εικόνας για να την καταστρέψω!
No 66 - Cosmobile. 1975 Matchbox Lesney England.
Και ένα "διαστημικό" μοντέλο. Περιττό να πω ότι τα απροσδιόριστα μαραφέτια στην οροφή του εγώ τα έβλεπα σαν κανόνια λέιζερ, με αποτέλεσμα να έχει λάβει μέρος σε ατελείωτες μάχες με τα στρατιωτάκια μου, τα οποία και θέριζε αλύπητα με τον "βαρύ" οπλισμό του. Δεν θυμάμαι αν τους έλιωνα και κάτω από τις ρόδες του μετά.
Maxi Taxi. 1973 Matchbox Macau.
Επιστροφή στα εντελώς γήινα και συνήθως βαρετά ταξί, αλλά αυτό εδώ πρέπει να είναι το πιό "ούφο" ταξί που έχετε δει ποτέ. Με θηριώδη μηχανή dragster, που μάλιστα έχει μηχανισμό με τον οποίο "χοροπηδάει" καθώς κυλάει το αυτοκινητάκι.
90 σεντς "σημαία" και 10 σέντς το μίλι. Πολύ οικονομικό για Dragster. Αλλά μην ξεχνάμε ότι ήταν πριν την πετρελαική κρίση του 1974, lol...
Mazda RX7. 1982 Matchbox Macau. Κλίμακα 1:56.
Αγαπημένο για πολλούς αυτοκίνητο, από τα πρώτα Ιαπωνικά αυτοκίνητα που πραγματικά άξιζαν τον κόπο. Οι πόρτες ανοιγοκλείνουν.
Το ίδιο ακριβώς (η βάση αναγράφει ακριβώς τα ίδια πράγματα), αλλά με "ρούχα" αγωνιστικού. Κάπου στην πορεία, συγκολλήθηκαν και οι πόρτες. Προτιμώ πάντως την έκδοση με τις πιό "σεμνές" αεροτομές.
BMW M1. 1981 Matchbox Macau. Κλιμακα 1:57.
Πολύ εξωτικό και τότε αλλά και σήμερα αυτοκίνητο, που το είχα χρησιμοποιήσει αρκετά. Φαίνεται άλλωστε ότι είναι κάπως πιό ταλαιπωρημένο από τον μέσο όρο. Κοιτώντας πάντως
φωτογραφίες του αληθινού σήμερα, έχω την αίσθηση ότι δεν το έχουν πετύχει τόσο καλά όσο άλλα. Σαν να είναι πιό τετραγωνισμένο από ότι θα έπρεπε; Τι λέτε εσείς;
Lamborghini Countach LP500S. 1985 Matchbox Macau. Κλίμακα 1:56
Η δεύτερη Λαμποργκίνι της συλλογής. Ενώ η άλλη είναι από τα παλιότερα, αυτό εδώ είναι το νεότερο αφού το βαραίνουν "μόλις" 26 χρονάκια, με φυσικό αποτέλεσμα να είναι σε πρακτικά άψογη κατάσταση. Πολύ όμορφο μοντέλο πάντως...δικαιολογεί πλήρως το όνομα του που στην διάλεκτο του Πεδεμοντίου δηλώνει έκπληξη, κάτι σαν "Γουάου!".
Dodge Challenger. 1975 Matchbox Lesney England.
Και ιδού το υποκατάστατο των "Ντιούκς" που είχα υποσχεθεί να σας δείξω. Αν και τότε το αγνοούσα, ήταν αρκετά "κοντά" με το αληθινό. Dodge Charger το αληθινό, Dodge Challenger αυτό. Τέσπα, λεπτομέρειες...
Φυσικά είχε κάνει του κόσμου τα άλματα, προσπαθώντας να μιμηθεί τον τηλεοπτικό του μέντορα. Καλά βαστιέται για την ταλαιπωρία που το είχα υποβάλλει!
Dodge Challenger. 1975 Matchbox Macau.
Πρακτικά είναι ολόιδιο, με βασικές διαφορές την χώρα προέλευσης, το βάψιμο και την αντικατάσταση του χυτού μεταλλικού προέχοντα κινητήρα με πλαστικό κομμάτι. Φυσικά αυτό το κιτρινάκι έχανε πόντους σε σχέση με την "Ντιούκς" αμφίεση του άλλου, κάτι όμως που το διατήρησε σε καλύτερη συνολικά κατάσταση. Λιγότερες ώρες παιξίματος βλέπετε...