Οι κακόφημες με την χρυσή καρδιά!

αριαδνη

candy fan
Joined
29 Μάρ 2010
Μηνύματα
14.150
Αντιδράσεις
15.581
Με αφορμή το κορίτσι της Κυριακής να δώσω μερικούς χαρακτήρες καλών και τίμιων κακόφημων γυναικών! Οι γυναίκες αυτές δεν θα επέλεγαν το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου αν η ζωή τα έφερνε αλλιώς! είχαν τιμιότητα και αξιοπρέπεια περισσότερο ίσως και από γυναίκες του καλού κόσμου! Δεν είναι σίγουρα σαν την ηρωίδα του Ξενόπουλου στον ''κατήφορο''! Είναι ΄΄άτιμες'' μόνο κατά συνθήκη και όχι κατά φύση..

1. 'Ελλη Φωτίου στο ''επιστροφή''

2. Νόρα Βαλσάμη στο ''οι βάσεις και η Βασούλα''

3.Ξένια Καλογεροπούλου στο ''κορίτσι της κυριακής''

4. Τζένη Καρέζη στο ''τα κόκκινα φανάρια''( συγκλονιστική ερμηνεία)

5. Αλίκη Βουγιουκλάκη στο ''δόλωμα''

6. Τζένη Καρέζη ''ναυάγια ζωής''

αν γνωρίζετε και άλλες..γράψτε το!

Ποιά σας έκανε εντύπωση; ;)

ποιά την βρίκατε απλά ακαταμάχητη; γυναίκες του λιμανιού και της αγάπης και του καημού!! ποιά ηθοποιός μας έπαιξε τον τύπο αυτό πιο καλά;

εμένα μου έκανε εντύπωση η Φωτίου στο επιστροφή, ασκεί το επάγγελμα κατα την διάρκεια του πολέμου και μόνο τότε, για να ζήσει το παιδί της σε αντίθεση με την αδελφή της ποτέ δεν συμβιβάζεται με το επάγγελμα και την νέα της ζωή! εχει μοιραίο τέλος!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τωρα για χρυση καρδια δεν ξερω......

Θα αναφερω απλως αυτες που μου εμειναν αξεχαστες.

Η πανεμορφη Υβον Σανσον στο Μια ζωη την εχουμε. Επαγγελματιας πολυτελειας, που η μεγαλη της αγαπη για τη μεγαλη ζωη δεν την αφηνει να κανει ενα βημα πιο περα και να αφεθει στην αγαπη για εναν αντρα. Στην αληθινη αγαπη που μονο αυτη δινει αξια και νοημα στη ζωη. Ευτυχως την τελευταια στιγμη (κυριολεκτικα), το καταλαβαινει και κανει υπερβαση του ιδιου του εαυτου της.

Η θεα Ζωη Λασκαρη στον Ιλιγγο. Παρα το ανελεητο ερωτικο κυνηγητο που υφισταται απο τον γοητευτικο εραστη της μητερας της (Αλεξανδρακης) επιλεγει να μην υποκυψει και να μην προδωσει τη γυναικα που τη γεννησε. Στο τελος, διωγμενη απο την ιδια αυτη γυναικα που βλεπει την κορη της αναταγωνιστικα, καταληγει στην πορνεια. Συγκλονιστικη η φιγουρα της Λασκαρη ως Ελλη στο εξαιρετικο αυτο δραμα του Δαλιανιδη.

images


Ζωη Λασκαρη - Ιλιγγος
 
Και η συγκλονιστικη Ελενη Χατζηαργυρη στην Αγνη Του Λιμανιου 1952

images
 
Η Αλεξάνδρα Λαδικού στα κόκκινα φανάρια. Ίσως και η πιο άτυχη...
 
Ε η κατ εξοχην πορνη με την χρυση καρδια ειναι η Τζουλιετα Μασινα στις ΝΥΧΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΡΙΑ του Φελινι, που διασκευαστηκε και σε μιουζικαλ - SWEET CHARITY με την Shirley Maclaine. Εξαιρετικες και must see και οι 2 ταινιες...

Οσον αφορα την ερωτηση της Αριαδνης επιλεγω-τι αλλο- Νόρα Βαλσάμη - ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΒΑΣΟΥΛΑ

Επισης αλλη περιπτωση που ψαχνεις Αριαδνη ειναι λογικα και η Κακια Αναλυτη στο ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ (1964)
 
α, Γιαννη ήξερα οτι θα προτιμούσες την Νόρα, δεν υπήρχε περίπτωση! την Λάσκαρη δεν την θυμόμουνα καθόλου σε τέτοιο ρόλο που αναφέρει η μπάμπι και σίγουρα θα ήταν ενδιαφέρουσα.Τελικά η Βασούλα ήταν από τις λίγες τυχερές, είχε καλό τέλος. Η Ξένια πάλι, όχι, σκοτώνεται από το χέρι του ίδιου της του αδελφού( Γιώργου Φούντα, με μαχαίρι την σκοτώνει), λίγο πριν αντικρύσει την ευτυχία με τον Ορφέα της!

τελικά ειχε καλό τέλος η Κάκια; και η Αγνή του λιμανιού; πάντως παιδιά αν η γυναίκα είναι αγνη μέσα της και σε βούρκο να βρεθεί, αγνή θα είναι πάλι! δεστε την Φωτίου στο ''επιστροφή'' ποτέ δεν έχασε την αξιοπρέπεια της, ουτε για λεπτό..αξιοθαυμαστη!!!
 
Η Γκέλλυ Μαυροπούλου στο "Ο δρόμος με τα κόκκινα φώτα" (1963).

Η Μάρω Κοντού στο "Κάθαρμα" (1963).

Η Ζωή Λάσκαρη στο "Ο αστερισμός της Παρθένου" (1973).
 
Νίκη Λινάρδου - "Καλώς ήρθε το δολλάριο" 1967

Ντίνα Τριάντη - "Άγγελοι του πεζοδρομίου" 1962

Κατερίνα Χέλμη - "Εις Θανατον" 1967
 
Οφείλω να πω πάντως πως όποτε σκέφτομαι την εικόνα μιας πόρνης στον ελληνικό σινεμά, η πρώτη εικόνα που μου έρχεται είναι αυτή της Κατερίνας Χέλμη! Πρέπει να υποδύθηκε την πόρνη (και δη αυτή με τη χρυσή καρδιά) σε 3-4 ταινίες νομίζω (Νόμος 4000, Εις Θάνατον, Τα κόκκινα φανάρια...δεν ξέρω εάν μου διαφεύγει κάποια)
 
thanos75 είπε:
Πρέπει να υποδύθηκε την πόρνη (και δη αυτή με τη χρυσή καρδιά) σε 3-4 ταινίες νομίζω (Νόμος 4000, Εις Θάνατον, Τα κόκκινα φανάρια...δεν ξέρω εάν μου διαφεύγει κάποια)
Και Ιλιγγος - 1963, η γνωστη ταινια του Δαλιανιδη με Λασκαρη, Αλεξανδρακη, Ζουμπουλακη.
 
bambinella 100 είπε:
Και Ιλιγγος - 1963, η γνωστη ταινια του Δαλιανιδη με Λασκαρη, Αλεξανδρακη, Ζουμπουλακη.
Σωστή bambinella την είχα ξεχάσει εκεί. Πολύ καλή ηθοποιός γενικά η Χέλμη (την είδα πέρσι στο θέατρο στο "Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι" του Τεννεσυ Ουιλιαμς), θα έλεγα πως ίσως και να ψιλοτυποιήθηκε στο ρόλο της πόρνης στόν ελληνικό κινηματογράφο!
 
Να βάλω και την ελένη Προκοπίου στην λίστα στο ρόλο της καμπαρετζού Ελένης που δουλεύει για τον Σειλινό στο ''παράνομοι πόθοι'', το τέλος απότομο αρκετά!!

 


ο Νεγκας -Πέτρος, τελικά βρήκε το θάρρος και την συγχωρεσε!! δική του άλλωστε ήταν και η ευθύνη και ευτυχώς το κατάλαβε!


 

 


 
Στον αστερισμο της Παρθενου, στην πρωτη ιστορια απο τις τρεις, οταν η Ζωη Λασκαρη μαθαινει οτι παντρευτηκε ο αντρας με τον οποιον συνδεοταν καποτε, φευγει μακρυα του για παντα. Αν και καταλαβαινει πως εκεινος μπορει και να εγκατελειπε την εγκυο γυναικα του για χαρη της, προτιμα να γινει αυτη δυστυχισμενη χανοντας τον οριστικα.

Και φυσικα στην τριτη ιστορια, η Ζωη γινεται ιεροδουλη για να μη μεινει ο αντρας της τυφλος, κατι που εκεινος δεν της το συγχωρει ποτε.
 
Η Σπεράντζα Βρανά στην ταινία Θύελλα του πάθους ( 1964).
 
bambinella 100 είπε:
Τωρα για χρυση καρδια δεν ξερω......Θα αναφερω απλως αυτες που μου εμειναν αξεχαστες.

Η πανεμορφη Υβον Σανσον στο Μια ζωη την εχουμε. Επαγγελματιας πολυτελειας, που η μεγαλη της αγαπη για τη μεγαλη ζωη δεν την αφηνει να κανει ενα βημα πιο περα και να αφεθει στην αγαπη για εναν αντρα. Στην αληθινη αγαπη που μονο αυτη δινει αξια και νοημα στη ζωη. Ευτυχως την τελευταια στιγμη (κυριολεκτικα), το καταλαβαινει και κανει υπερβαση του ιδιου του εαυτου της.

Ζωη Λασκαρη - Ιλιγγος
α, υπήρχαν από τοτε οι πολυτελειας , δηλ. οι κοπέλες που το έκαναν για την μεγάλη ζωη και όχι από πραγματική αναγκη για επιβίωση,δεν εχω δει την ταινια, οποτε δεν ξερω. Αυτή θα πρεπει να ηταν και η πρωτη'' πολυτελειας'' του ελληνικου σινεμα
 
αριαδνη είπε:
Αυτή θα πρεπει να ηταν και η πρωτη'' πολυτελειας'' του ελληνικου σινεμα
Προηγηθηκε η Αννα Καλουτα στην ταινια του 1950, Εκεινες που δεν πρεπει να αγαπουν. Ζουσε τη μεγαλη ζωη σε σπιταρονα και φοραγε βαρυτιμα κοσμηματα και γουναρικα που πληρωνε ο Λαμπρος Κωνστανταρας.

Ταιριαζει κι αυτη στο θεμα σου, Αριαδνη, γιατι χρυση καρδια εχει αφου εγκαταλειπει τον αντρα που αγαπαει τρελα μολις μαθαινει οτι μια κοπελα περιμενει το παιδι του.
 
bambinella 100 είπε:
Προηγηθηκε η Αννα Καλουτα στην ταινια του 1950, Εκεινες που δεν πρεπει να αγαπουν. Ζουσε τη μεγαλη ζωη σε σπιταρονα και φοραγε βαρυτιμα κοσμηματα και γουναρικα που πληρωνε ο Λαμπρος Κωνστανταρας.Ταιριαζει κι αυτη στο θεμα σου, Αριαδνη, γιατι χρυση καρδια εχει αφου εγκαταλειπει τον αντρα που αγαπαει τρελα μολις μαθαινει οτι μια κοπελα περιμενει το παιδι του.
πολυτελειας μιας και αναφερθηκε πρεπει να είναι και η ξανθια , ψηλη στους ''χαρούμενους αλητες'' αφου διαμενει σε βιλιτσα και κανει την μεγάλη ζωη :)
 
Πίσω
Μπλουζα