Οι μεγαλύτερες gaming απογοητεύσεις...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας DINO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

DINO

Expert
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
8.341
Αντιδράσεις
1.303
Υπήρξε κάποιο παιχνίδι, για το οποίο είχατε μεγάλη λαχτάρα να παίξετε και τελικά βγήκε "πατάτα";

Είχατε πορωθεί με τα reviews του Pixel, και μόλις παίξατε το παιχνίδι, ξενερώσατε;

Εγώ, ας πούμε, είχα ακούσει τόσα πολλά για το Shadow Of The Beast στην Amiga, και περίμενα κάτι αντίστοιχο στον Atari μου...

Το αποτέλεσμα με εξέπληξε δυσάρεστα, καθώς μπορώ να πω οτι ακόμα και στον Amstrad, το παιχνίδι ίσως, να ήταν καλύτερο!!!

Είναι απαράδεκτο, να θυμίζει το Shadow Of The Beast, port από τον Amstrad στον ST...

Λίγα χρώματα (υπάρχει δυνατότητα για περισσότερα χρώματα στον ST) και jerky scrolling μας χάλασαν...

Η μόνη παρηγοριά είναι πως το παιχνίδι δεν είχε το ονειρεμένο gameplay, που θα το έκανε κλασσικό. Πολύ απλά έμεινε στην ιστορία για τα γραφικά και τον ήχο του (στην Amiga)...

Σίγουρα οι προγραμματιστές της Psygnosis, μπορούσαν να "στίψουν" πιο πολύ τον ST και να φτιάξουν ένα πιο αξιοπρεπές παιχνίδι...

Ακολούθησαν κάποιες προσπάθειες στην demoscene, όπου φτιάχτηκαν ακόμα και demos, για το πως θα έπρεπε να ήταν το παιχνίδι... (Kill The Beast)

Και θα κλείσω με μία ατάκα που είχε πει ο ChrisTOS,για την Psygnosis, όσον αφορά το παιχνίδι στον ST : "Άν είχε ISO, θα της το έπαιρναν πίσω!" !!! :bow2:

Και μην το κάνουμε και αυτό το thread "ST vs Amiga", έ; :D
 
Θυμάμαι με πόση ανυπομονησία περίμενα τη μεταφορά του Double Dragon από τα coin-ops στους home υπολογιστές και συγκεκριμένα στον Commodore 64.

Η πρώτη απογοήτευση ήρθε μόλις άκουσα πως η μεταφορά για τον παραπάνω υπολογιστή θα γινόταν από την Mastertronic.

Η συγκεκριμένη εταιρεία δεν φημιζόταν για τα ιδιαίτερα ποιοτικά και εντυπωσιακά παιχνίδια της. Περισσότερο για δεύτερης διαλογής εταιρεία μου έκανε απ’ όσα παιχνίδια είχε κυκλοφορήσει πριν.

Δυστυχώς επαληθεύθηκα. Η μεταφορά του Double Dragon στον C64 ήταν μια αποτυχία.

Μικροσκοπικά sprites, κάκιστος ήχος και απαράδεκτη κίνηση ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Ευτυχώς το Double Dragon II ήταν αξιοπρεπέστατο.

Double_Dragon.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Mastertronic έκανε το conversion του Double Dragon στον C64;

Αυτό πραγματικά, δεν το ήξερα!

Η εταιρία αυτή έφτιαχνε budjet παιχνιδάκια, και κάποια από αυτά ήταν αρκετά καλά, αλλά και οτι θα έκανε conversion πρωτοκλασσάτους τίτλους δεν το περίμενα...
 
H μεγαλύτερη απογοήτευση που μπορώ να θυμηθώ αυτή τη στιγμή ήταν το ghosts'n'goblins στον amstrad. Είχα τρελαθεί με αυτό το παιχνίδι στα coinop και όταν βγήκε στον amstrad και το είδα, η απογοήτευση δεν περιγράφετε. Εντάξει 8bit ήταν ο amstrad αλλά σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν κάνει πολύ καλύτερη δουλειά.
 
εγω απογοητεύτηκα όταν είδα το bubble bobble στον amstrad 6128 ..δεν μπόρεσα να παίξω πάνω από 10 λεπτά...

2000637731534457045_fs.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εμενα αυτο που με απογοητευσε ηταν η μεταφορα του UFO: Enemy Unknown στην Amiga 500, κακο animation,και τρελο loading.Aσε που οι πιστες τη πολη δεν φορτωναν λογο μνημης,ηταν απαιτητικο game σε hardware αλλα οχι να το κανουν τοσο χαλια για να μην παιζεται.

1788_screen22.png


1788_screen27.png
 
τα πρωτα που μου ερχονται στο μυαλο...

Bomb Jack 2 (αντε καληνυχτα Μαργαριτα)

Brataccas (ως η μετενσαρκωση του unreleased Spectrum megagame Bandersnatch)

Blinx 2 (ΑΚΑ πως μπορεις να καταστρεψεις ενα εν δυναμει franchise με λιγες απλες κινησεις)

Quake4 (ανευ σχολιων)
 
Αυτό που λέει ο DINO !!! :nervous:

Τι παλτό ήταν αυτό βρε παιδιά;;:mad:

Ακόμη και σήμερα έχω χάσει τον ύπνο μου! :baby2:
 
Το SOTB είναι παλτό σε όλες τις πλατφόρμες που βγήκε. Σε μερικές απλά φαινόταν ωραίο.. σε άλλες πάλι έδειχνε το πραγματικό του πρόσωπο.
 
Pit Fighter για Amstrad

http://www.mobygames.com/game/pit-fighter/screenshots

Στο παραπάνω link μπορείτε να δείτε την άθλια έκδοση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η game boy που δείχνει καλύτερη σε γραφικά. Μ'αυτό το "παιχνίδι" θυμάμαι ότι είπα δεν πάει άλλο πρέπει να βάλω χέρι στην μεγάλη κυρία που ακούει στο όνομα Amiga.
 
Amigos είπε:
εγω απογοητεύτηκα όταν είδα το bubble bobble στον amstrad 6128 ..δεν μπόρεσα να παίξω πάνω από 10 λεπτά...
2000637731534457045_fs.jpg
Mεγάλη απογοήτευση και μάλιστα πρόσφατη......... :precry:

Δε περίμενα ποτέ οτι θα έπαιζα τέτοιο παιχνίδι..............

Αισχος :shake:

Ακόμα και στο PC ήταν κλάσης ανώτερο................. :xm:
 
Οτι γραφικα και να ειχε στον 6128 ,το εσωζε το gameplay. :bow2:
 
Εμενα αυτο που με απογοητευσε ηταν η μεταφορα του UFO: Enemy Unknown στην Amiga 500, κακο animation,και τρελο loading.Aσε που οι πιστες τη πολη δεν φορτωναν λογο μνημης,ηταν απαιτητικο game σε hardware αλλα οχι να το κανουν τοσο χαλια για να μην παιζεται.
Ήταν παιχνίδι για AGA και σκληρό δίσκο. Πάλι καλά που το κατάφεραν και το χώρεσαν σε μια Α500. (Είχα την έκδοση για το CD32) Εμένα με είχε χαλάσει η έκδοση του Epic για Amiga.

Αντι για Wing Commander Killer, ένα απλό 3D shoot em up. Και με τα μισά cutscenes από το PC. (Τουλάχιστον το sequel στο PC "Inferno" ήταν κατά πολύ καλύτερο.)
 
το microcosm και τι δεν ειχαν πει για το συγκεκρυμμενο στο cd32 βλεπαμε τα εικονες απο το παιχνιδι (ξερετε την εισαωγη ) και περιμενα παππάδες ...τελικα πολυ μικρο καλαθι κρατησαμε....
 
Μια απο τις μεγαλυτερες απογοητευσεις εχω ακουσει ιστορικα οτι ηταν το Rize of Robots. Ηταν πρωτοποριακο σε γραφικα και τεχνικα στοιχεια, εντυπωσιακο ντεμο και screenshots, αλλα ξεχασαν κατι στο gameplay: ανακαλυφθηκε οτι μπορουσες να νικησεις ΟΛΕΣ τις πιστες με ΜΙΑ συγκεκριμενη τεχνικη

Το εχω στα χερια μου αλλα ακομα δεν εχω αποφασισει να το δω

Πιο παλια, η μεγαλυτερη αποτυχια ηταν το E.T. σε κονσολες :)
 
ΑΑΑχχχχ... όπως ίσως φαίνεται και στα reviews μου... αυτό που περίμενα πώς και πώς να δώ στον υπολογιστάκο μου, και τελικά με είχε απογοητεύσει εντελώς... ήταν το Outrun... μου είχε έρθει να βάλω τα κλάμματα μιλάμε! Επίσης...άλλο ένα ήταν το Altered Beast... :( ...πολύ αργό βρε παιδί μου...
 
Rakeesh είπε:
Πιο παλια, η μεγαλυτερη αποτυχια ηταν το E.T. σε κονσολες :)
Σοβαρή φόλα!!! :shake:

Άλλο ένα παιχνίδι που θυμάμαι πως απογοητεύτηκα, είναι το Terrorpods...

Είδα το εντυπωσιακό εξώφυλλο, είδα το όνομα Psynosis, λέω δε μπορεί... Καλό θα είναι...

Δυστυχώς το έπαιξα ελάχιστες φορές, καθώς το concept δε μου άρεσε καθόλου...

Τουλάχιστον μου έμεινε η αφίσα...

Καλά καταλάβατε... Το έχω original...
 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
telonio είπε:
H μεγαλύτερη απογοήτευση που μπορώ να θυμηθώ αυτή τη στιγμή ήταν το ghosts'n'goblins στον amstrad. Είχα τρελαθεί με αυτό το παιχνίδι στα coinop και όταν βγήκε στον amstrad και το είδα, η απογοήτευση δεν περιγράφετε. Εντάξει 8bit ήταν ο amstrad αλλά σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν κάνει πολύ καλύτερη δουλειά.

Και το arcade 8bit ήταν!

Και για μένα το συγκεκριμένο ήταν απογοήτευση, αλλά δεν φαινόταν το χάλι του εξαρχής!

Το κομμάτι που είχαν μεταφέρει ήταν αρκετά όμορφο και είχε πολύχρωμα sprites . Δεν ήταν μεταφορά από το Spectrum , όπως το 99,99% των διάσημων παιχνιδιών στον Amstrad.

Αν είχαν βάλει όλες τις πίστες , με αυτή την ποιότητα , προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος.

Αλλά έλειπαν πάνω από τις μισές που να τους πάρει! Μόνο τρείς πίστες είχαν βάλει και το υπόλοιπο είχε πάει περίπατο!

Μεγάλο αίσχος.
 
Karnov είπε:
Το κομμάτι που είχαν μεταφέρει ήταν αρκετά όμορφο και είχε πολύχρωμα sprites . Δεν ήταν μεταφορά από το Spectrum , όπως το 99,99% των διάσημων παιχνιδιών στον Amstrad..
Σίγουρα μιλάμε για το ίδιο παιχνίδι; Μάλλον θα το έχω μπερδέψει με κανένα άλλο. Το stormlord πάντως που ήταν στο ίδιο μοτίβο ήταν κλάσεις ανώτερο.
 
Πίσω
Μπλουζα