Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

Υπερβολικά κανονικό θα έλεγα. Ένα τυπικό μεσοαστικό σπίτι της δεκαετίας 1970-1980, μάλιστα με αρκετό παραδάκι.
 
Υπερβολικά κανονικό θα έλεγα. Ένα τυπικό μεσοαστικό σπίτι της δεκαετίας 1970-1980, μάλιστα με αρκετό παραδάκι.
Μέχρι και η Δούκισσα είχε σεμεδάκια στο σπίτι της!!
 
Πρώτον, με τα σκούρα χρώματα της φωτογραφίας και τις σκιές ο Λ.Κ. μοιάζει περισσότερο με τον Τσε Γκεβάρα παρά με έναν Λάκη.
Δεύτερον, δεν είχε φτάσει ακόμη στην Ελλάδα το νόημα του σηκωμένου μεσαίου δάχτυλου?
Τρίτον, το "κι" δεν έπαιρνε ποτέ απόστροφο, αφού δεν του λείπει γράμμα από το τέλος.
Τέταρτον, ρολόι όχι ρολόϊ
 
"Eδώ γεννήθηκα κι εγώ" : όταν ξεγεννούσαν οι μαμές στα σπίτια, προφανώς !

Εδώ έχουμε μαξιλαράκι-μπονμπόν (καραμέλα - μοιάζει λίγο και με σωσίβιο-σχεδία πλοίου), διακόπτη Legrand γκρι-χρυσό, αλέ-ρετούρ (τςςςςςς) στο προσκέφαλο, "επική" κρεβατοκάμαρα με ασορτί κομοδίνα, και τη Μπέσσυ με παντελόνι εγκυμοσύνης (ασορτί με τη λεζάντα).

Διακρίνεται επίσης το μπουτόν του πορτατίφ, που είναι εκείνο το μικρό κυλινδρικό "μέσα-έξω", πάνω σε οβάλ διακόπτη, πριν βγουν αυτά με τα πλήκτρα.

Υποψιάζομαι ότι στο κομοδίνο εξακολουθούν για άλλη μια φορά να φιγουράρουν τσιγάρα πάνω σε τασάκι (γιατί, αν δεν καπνίσουμε στην κρεβατοκάμαρα,πού θα καπνίσουμε; ), ενώ ψηλά στον τοίχο μόλις που διακρίνεται το σχετικό εικόνισμα (πιθανώς και με δικό του κόκκινο φωτάκι, που βάζαν παλιά οι ηλεκτρολόγοι).

Στο κομοδίνο επίσης υπάρχει κάποια κολώνια, γυναικεία, βάσει της συνήθους διάταξης στο κρεβάτι. Την άποψη περί διάταξης ενισχύει και η καρεκλοπολυθρόνα της άλλης πλευράς, όπου συνήθως ο σύζυγος αράδιαζε τα ρούχα του.

P.S. : Μου αρέσει το σχέδιο στο κάλυμμα του κρεβατιού, σύντηξη πεταλούδας και καπνοσύριγγας (να μην πω την άλλη λέξη). Σαν σχήμα πάντως, παραπέμπει κάπου...
Αρκετα σταβό πάντως.....
 
"Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους," λέει το θέμα, και σταματάει εκεί. Δεν συνεχίζει "και μας αφήνουν να το δούμε". Άρα ο σταρ έχει κάθε δικαίωμα να στέκεται στην πόρτα.
 
Αχ δόλιε... Είσαι και των θετικών επιστημών. Δεν ξέρεις το ρε-πε-δυ; Με τσοκάρεις.
Λες ο Κομνηνός να υπολογίζει τη δύναμη Laplace? Πέρα από το ότι στην εποχή μου αρχικά σηκώναμε τον αντίχειρα, ο δείκτης μπροστά κι ο μέσος προς τ' αριστερά. Μετά στρίβαμε καταλλήλως.

Η πρώτη φωτογραφία του Γαλανού δεν βγαίνει στο ασανσέρ. Ο Γαλανός βγαίνει από το ασανσέρ, η φωτογραφία βγαίνει στο διάδρομο από το κεφαλόσκαλο.

Η πόρτα του διαμερίσματος που είναι μισάνοιχτη ανήκει σε περίεργη γειτόνισσα, αφού ο Γαλανός μόλις βγαίνει από το ασανσέρ (υποτίθεται) άρα δεν έχει προλάβει ν' ανοίξει την πόρτα του σπιτιού του. Ο δαιμόνιος φωτογράφος φυσικά ήταν απλώς περαστικός από κει και - τι σύμπτωση - τον πέτυχε μόλις έφτανε.

Τι χάλια είναι αυτά πάντως? Στενός διάδρομος, πόρτα του ασανσέρ που φυλακίζει τον ένοικο του διαμερίσματος... δεν μπορούσε να βρει κάτι πιο άνετο?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Λες ο Κομνηνός να υπολογίζει τη δύναμη Laplace? Πέρα από το ότι στην εποχή μου αρχικά σηκώναμε τον αντίχειρα, ο δείκτης μπροστά κι ο μέσος προς τ' αριστερά. Μετά στρίβαμε καταλλήλως.
Αν και είναι άσχετο, αφού έγινε λόγος για τη δύναμη Laplace ορίστε....
{\displaystyle {\overrightarrow {F}}_{L}=I{\overrightarrow {\ell }}\times {\overrightarrow {B}}}

ο γνωστός κανόνας του δεξιού χεριού....
1641999516488.png



Υπάρχει και η τεχνική της δεξιάς παλάμης
1641999807967.png
 
Ναι. Παρόλα ταύτα δεν τολμώ να πω " εξετάστε με". Άσε καλύτερα.
 
Η πρώτη φωτογραφία του Γαλανού δεν βγαίνει στο ασανσέρ. Ο Γαλανός βγαίνει από το ασανσέρ, η φωτογραφία βγαίνει στο διάδρομο από το κεφαλόσκαλο.

Η πόρτα του διαμερίσματος που είναι μισάνοιχτη ανήκει σε περίεργη γειτόνισσα, αφού ο Γαλανός μόλις βγαίνει από το ασανσέρ (υποτίθεται) άρα δεν έχει προλάβει ν' ανοίξει την πόρτα του σπιτιού του. Ο δαιμόνιος φωτογράφος φυσικά ήταν απλώς περαστικός από κει και - τι σύμπτωση - τον πέτυχε μόλις έφτανε.

Τι χάλια είναι αυτά πάντως? Στενός διάδρομος, πόρτα του ασανσέρ που φυλακίζει τον ένοικο του διαμερίσματος... δεν μπορούσε να βρει κάτι πιο άνετο?
Αχ, βρε elephada, ξέχασες φαίνεται πώς είναι οι παλιές πολυκατοικίες της Αθήνας στο εσωτερικό τους από το 60 και μετά. Πού να δεις και τις φωτογραφίες από το υπόλοιπο ρεπορτάζ. Στενό χωλ, μικρή κουζίνα (με μπαλκονόπορτα ωστόσο, ίσως για τη σκάλα υπηρεσίας), το σαλόνι-τραπεζαρία τόσο όσο, αλλά έχει μπαλκόνι με θέα (πάλι καλά) και παρκέ (από αυτά που αρέσουν στον @gordon17sp ). Για τη διακόσμηση δε θα μιλήσω. Φαίνεται ότι ήταν εργένης τότε...
Άσχετο αλλά είδα τη λέξη "ταξείδι" στο ρεπορτάζ και μου έκανε εντύπωση γιατί η ίδια η ΥΕΝΕΔ στους τίτλους της σειράς το είχε ως "Ταξίδι". (κάτι απορίες που έχω πρωί πρωί :sleep: )
 
Αχ, βρε elephada, ξέχασες φαίνεται πώς είναι οι παλιές πολυκατοικίες της Αθήνας στο εσωτερικό τους από το 60 και μετά. Πού να δεις και τις φωτογραφίες από το υπόλοιπο ρεπορτάζ. Στενό χωλ, μικρή κουζίνα (με μπαλκονόπορτα ωστόσο, ίσως για τη σκάλα υπηρεσίας), το σαλόνι-τραπεζαρία τόσο όσο, αλλά έχει μπαλκόνι με θέα (πάλι καλά) και παρκέ (από αυτά που αρέσουν στον @gordon17sp ). Για τη διακόσμηση δε θα μιλήσω. Φαίνεται ότι ήταν εργένης τότε...
Άσχετο αλλά είδα τη λέξη "ταξείδι" στο ρεπορτάζ και μου έκανε εντύπωση γιατί η ίδια η ΥΕΝΕΔ στους τίτλους της σειράς το είχε ως "Ταξίδι". (κάτι απορίες που έχω πρωί πρωί :sleep: )
Κρίμα που οι φωτογραφίες δεν μεγαλώνουν. Αλλιώς θα σχολίαζα όπως μόνο εγώ ξέρω. Οι λεζάντες (που με το ζόρι τις βλέπω) είναι οριακά κλαυσίγελος
 
@g1973tony, @laura ingalls

Φυσική Β Λυκείου...

ζήσαμε αθάνατες στιγμές με την δυναμη Laplace...

(offtopic αλλά δεν μπόρεσα να μην το γραψω...)
 
@g1973tony, @laura ingalls

Φυσική Β Λυκείου...

ζήσαμε αθάνατες στιγμές με την δυναμη Laplace...

(offtopic αλλά δεν μπόρεσα να μην το γραψω...)
Προσωπικά και Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ως πρωτοδεσμίτης και στο Πανεπιστήμιο που κάναμε Φυσκή στο πρώτο εξάμηνο και ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
 
Πίσω
Μπλουζα