Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

Άμα έχεις ταλεντάρα μπορείς να παίξεις πιάνο ακόμη και με Λειβαδίτικες παντοφλίτσες. Όσο για όλα τα τζάτζαλα μάτζαλα επάνω στην πιανοουρά είναι φανερό ότι έχουμε πολύ αβανγκάρντ καλλιτέχνη διότι όπως βαράει τα πλήκτρα οι δονήσεις θα κάνουν το κατάλληλο σκεύος να συντονίζεται και να βαράει το σκέπασμα. Τι, πιο έξυπνος ήταν o John Cage και οι παρόμοιοι που έπαιζαν σε προετοιμασμένο πιάνο? Βέβαια αυτοί ήταν φτωχομπινέδες και βάζανε πηρούνια και τέτοια, όχι πολυτελή αντικείμενα σαν τον μαιτρ.

Πάντως με ενοχλεί το άρθρο. Δεν νομίζω ο Πανταζής να ήξερε τι θάψιμο θα του έριχναν και να το ενέκρινε όταν άνοιξε το σπίτι του και τους άφησε να βγάλουν τις φωτογραφίες. Εκτός αν ήταν παρμένες από άλλο έντυπο. Αλλά όσα γράφουν μου αφήνουν μια άσχημη γεύση. Όχι ότι έχουν άδικο σε πολλά θαφτικά. Το εξωτερικό και η κρεββατοκάμαρα δεν συγχωρούνται με τίποτε, αλλά αν ήταν άλλος δεν θα κορόΙδευαν τόσο το σπίτι στο σύνολό του. Και το μπαλκόνι σε σχήμα πιάνου θα το έβρισκαν εμπνευσμένο αν ήταν κάποιου γνωστού πιανίστα.
 
Η Αλιφέρη ποτέ δεν μου έδωσε την εντύπωση σταρ/βεντέτας. Ίσως φταίει το μόνιμο τεράστιο χαμόγελο που είχε (κι έχει ακόμη απ' όσο θυμάμαι). Και οι φωτογραφίες εδώ και η περιγραφή του διαμερίσματος (οι φωτογραφίες ελάχιστα δείχνουν από αυτό) και η μαμά που ποζάρει την ίδια εντύπωση απλότητας και καθημερινότητας δίνουν. Και μιλάω για εντύπωση διότι δεν έχω ιδέα πώς είναι πραγματικά.
 
Εκεί που πλένει και κανα πιάτο, τι είναι εκείνο το μαύρο πράμα; Με το ζόρι διακρίνω τη βρύση και προσπαθώ να καταλάβω τι την έχει καβαλήσει.
 
Ψηφίζω ότι είναι κάτι σαν δίσκος σερβιρίσματος που το έχει βάλει εκει για να στραγγίξει (αλλά δεν ξέρω τι είναι το άσπρο στρογγυλό από πίσω του).
 
Ο νεοπλουτισμος στο μεγαλειο του και Λευτερακη ασε το πιανο γιατι δεν πειθεις.
Μη μου πείτε ότι ο καλλιτέχνης φοράει αυτά τα τιγ.κουάzhε μποτάκια! Θα τρελαθώ.
Πάντως με εξαίρεση την κρεβατοκάμαρα και τις λεπτομέρειες, δεν το λες και άσχημο.
Από έξω είναι λίγο σαν επαρχιώτικη εταιρία.
Άμα έχεις ταλεντάρα μπορείς να παίξεις πιάνο ακόμη και με Λειβαδίτικες παντοφλίτσες. Όσο για όλα τα τζάτζαλα μάτζαλα επάνω στην πιανοουρά είναι φανερό ότι έχουμε πολύ αβανγκάρντ καλλιτέχνη διότι όπως βαράει τα πλήκτρα οι δονήσεις θα κάνουν το κατάλληλο σκεύος να συντονίζεται και να βαράει το σκέπασμα. Τι, πιο έξυπνος ήταν o John Cage και οι παρόμοιοι που έπαιζαν σε προετοιμασμένο πιάνο? Βέβαια αυτοί ήταν φτωχομπινέδες και βάζανε πηρούνια και τέτοια, όχι πολυτελή αντικείμενα σαν τον μαιτρ.

Πάντως με ενοχλεί το άρθρο. Δεν νομίζω ο Πανταζής να ήξερε τι θάψιμο θα του έριχναν και να το ενέκρινε όταν άνοιξε το σπίτι του και τους άφησε να βγάλουν τις φωτογραφίες. Εκτός αν ήταν παρμένες από άλλο έντυπο. Αλλά όσα γράφουν μου αφήνουν μια άσχημη γεύση. Όχι ότι έχουν άδικο σε πολλά θαφτικά. Το εξωτερικό και η κρεββατοκάμαρα δεν συγχωρούνται με τίποτε, αλλά αν ήταν άλλος δεν θα κορόΙδευαν τόσο το σπίτι στο σύνολό του. Και το μπαλκόνι σε σχήμα πιάνου θα το έβρισκαν εμπνευσμένο αν ήταν κάποιου γνωστού πιανίστα.

Η Ασφάλεια , η ΕΣΑ και τα Ες Ες μαζί.... :biglaugh::biglaugh::biglaugh:.

Δείτε την κατοικία του ΛεΠα στην Οδό Θησέως στη Βουλιαγμένη απέναντι από το περίπτερο... το Πάρκο, την Παιδική χαρά και το παλιό δημαρχείο Βουλιαγμένης, εδώ :


ΥΓ 1: Γνωρίζω την περιοχή, αφού πηγαίνω τόσα χρόνια (από το 2002 γιατί από το 1994 έως το 2001 πήγαινα Βάρκιζα) για θαλάσια μπάνια στην Ακτή Βουλιαγμένης ... Επιπλέον μέχρι και το 2005 χρησιμοποιούσα συγκοινωνία καθ' ότι δεν είχα ΙΧ και πολλές φορές μετά το μπάνιο πήγαινα με τα πόδια είτε από τη Βάρκιζα στη Βουλιαγμένη είτε το αντίστροφο και έπαιρνα το λεωφορείο από εκεί - για όσους γνωρίζουν υπάρχει δρόμος που ενώνει τις δυο περιοχές ο οποίος διέρχεται δίπλα από το κοιμητήριο της Βουλιαγμένης).
Γενικά τις έχω γυρίσει αρκετά με τα πόδια.
Επιπλέον , επειδή σπανίως βρίσκεις να σταθμεύσεις στο χώρο έξω από την ακτή Βουλιαγμένης γυρίζεις στους πέριξ δρόμους...
Γιατί ιδιαίτερα τα παλαιότερα χρόνια έπεφταν σύννεφο κλήσεις για παράνομη στάθμευση (ιδίως τα Σαββατοκύριακα) ακόμη και όταν δεν είχα ΙΧ. Πόσες φορές είχα προειδοποιήσει ότι γράφουν αλλά δεν με άκουγαν και φεύγοντας έβλεπα τα ροζ χαρτάκια με τα 80άρια στους ανεμοθώρακες των αυτοκινήτων...

ΥΓ 2: Το σχήμα του μπαλκονιού το οποίο έχω δει πάρα πολλές φορές από κοντά, δε μου φέρνει σε τίποτα με πιάνο....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μου αρέσει η σχηματική επεξήγησή σου.
Έχεις δίκιο αλλά το μάτι μου πήγαινε στο ημικυκλικό μπαλκόνι από πάνω...
Απλά στο street view η λήψη είναι του 2011 και έχει μία μπανανιά η οποία έχει προφανώς έχει μεγαλώσει περισσότερο
και αλλοιώνει την εικόνα του μπαλκονιού.
Μου βάζεις ιδέες να πάω Βουλιαγμένη βόλτα να το δω από κοντά...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Έχεις δίκιο αλλά το μάτι μου πήγαινε στο ημικυκλικό μπαλκόνι από πάνω...
Μου βάζεις ιδέες να πάω Βουλιαγμένη βόλτα να το δω από κοντά...
Το ημικυκλικό μπαλκόνι είναι το CD player στο οποίο αναφέρεται ο αρχικός θάφτης συντάκτης
 
Η ΜΑΝΤΩ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΤΟ 1998 ΜΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΠΡΟΔΟΣΙΑ...
Στο βίντεο μεταξύ άλλων φαίνεται ένας μεγάλος πίνακας ο οποίος είναι κεντητός από την ίδια (στα διαλείμματά της στο καμαρίνι κεντούσε και έπλεκε όπως έχει αναφέρει σε άλλες συνεντεύξεις της, για τον συγκεκριμένο πίνακα γίνεται αναφορά -χωρίς να τον δείξουν- σε τηλεοπτική της συνέντευξη το Μάρτιο του 2021)
1636445637959.png
Στο βίντεο επίσης δείχνει τα δύο κύπελλα που πήρε στο bowling!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ψηφίζω ότι είναι κάτι σαν δίσκος σερβιρίσματος που το έχει βάλει εκει για να στραγγίξει (αλλά δεν ξέρω τι είναι το άσπρο στρογγυλό από πίσω του).
Δίσκος ναι, κολλάει. Και το άσπρο από πίσω επίσης.
 
Γιατι ντυθηκες ετσι καλη μου;
 
Καλημέρα
Ευχάριστη πρωινή έκπληξη η ανάρτησή σου...
Ο τεράστιος πίνακας κέντημα επιτέλους.. βλ. ανάρτηση στο παρόν θέμα με αριθμό #1.991
Επίσης στην κουζίνα ο απορροφητήρας νομίζω ότι είναι αρκετά ψηλά. Εν τω μεταξύ οι κεραμικές εστίες λογικά τότε πρέπει να ήταν αρκετά ακριβές... δεν γνωρίζω γιατί είχαμε την κλασική ηλεκτρική κουζίνα με τα "μάτια" μέχρι πριν λίγα χρόνια και επιπλέον όχι εντοιχισμένη.
Οι γάτες είναι οι ίδιες με εκείνες της ανάρτησης από το θέμα "Οι φίλοι μας τα ζώα" βλ.
Δίπλα από τη Μαντώ στα κορνιζαρισμένα εξώφυλλα των περιοδικών διακρίνεται (4ο στην κάτω σειρά από δεξιά) το τεύχος του περιοδικού "Σούπερ Κατερίνα" με αρ. 153 του Ιουνίου 1993 όπου εμφανίζεται η Μαντώ να φοράει τις περιβόητες πιπίλες. Επομένως βάσει και της ενδυμασίας της Μαντώς που παραπέμπει σε φθινόπωρο χειμώνα, το δημοσίευμα πρέπει να είναι στο διάστημα φθινόπωρο χειμώνας 1993-αρχές 1994.

@tonytony Αναμένω την ακριβή ημερομηνία του τεύχους και αν είναι και το εξώφυλλο... Επίσης παρακαλώ αν είναι εύκολο να ανεβάσεις όλα όσα διαθέτεις σχετικά με τη Μαντώ εννοείται όχι μία και έξω αλλά σταδιακά ή/και σε προσωπικό μήνυμα...

Γιατι ντυθηκες ετσι καλη μου;
Δεν με πρόλαβες -έχω δει την ανάρτηση του συνονόματου από το πρωί- απλά επεξεργαζόμουν την απάντηση...:biglaugh::biglaugh::biglaugh:
Προφανώς είναι φθινόπωρο- χειμώνας του 1993 αρχές 1994 συνυπολογίζοντας και την χαρακτηριστική κόκκινη φουντωτή κόμμωση. Βασικά απορώ πώς δεν έχει "σκάσει" από τη ζέστη με το ζιβάγκο και το πλεκτό πουλόβερ αφού βρίσκεται εντός οικίας.
Το σύνολο χαλάει η φούστα και οι μαύρες κάλτσες ( ;;; ) ...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Οκτώβριος 1995 είναι φίλε μου και όχι , χωρίς εξώφυλλο
 
Οκτώβριος 1995 είναι φίλε μου και όχι , χωρίς εξώφυλλο
Ευχαριστώ , έπεσα έξω δύο έτη. Προφανώς ήταν λίγο πριν την κυκλοφορία του άλμπουμ "Η Μαντώ στον Έβδομο Ουρανό". Άλλωστε υπάρχει η σχετική φωτογραφία όπου αναγράφεται "στο σπίτι της έχει και δικό της στούντιο ηχογράφησης, όπου δοκιμάζει και τελειοποιεί τα καινούρια της τραγούδια".

Κάποιος αγαπάει Μαντώ.
Την ξαναθυμήθηκα αρχές του τρέχοντος έτους όταν έκανε τις σχετικές δηλώσεις περί μη συμμετοχής της σε γνωστή μουσική εκπομπή αφού δεν την πλήρωσαν. Αναζητώντας για αυτήν στο διαδίκτυο βρήκα πλήθος πληροφοριών και γενικά με εντυπωσίασε με τις ερμηνευτικές και συνθετικές της ικανότητες και επίσης για το γεγονός ότι δεν συμμετείχε σε κυκλώματα και δεν προκαλούσε θόρυβο με την προσωπική της ζωή. Το μόνο που θυμάμαι έντονα είναι οι δηλώσεις της σχετικά με τον Βύρωνα Πολύδωρα τις οποίες είχαν διογκώσει οι τότε δημοσιογράφοι της εποχής. Δεν έχω άλλα αδέρφια και κυρίως αδελφή γιατί τότε μπορεί να αγόραζε τα σχετικά κοριτσίστικα περιοδικά και να ήταν και μέλος του fan club οπότε πιθανόν να με είχε συμπαρασύρει. Γενικά αν και θυμόμουν τις εντυπωσιακές παρουσίες σε εξώφυλλα πολλών περιοδικών και σταυρολέξων (έλυνα αρκετά τότε , σκανδιναβικά και όχι μόνο βλ "η τραγουδίστρια της φωτογραφίας") και άκουγα γενικά τα τραγούδια της εποχής, λόγω μαζεμένου χαρακτήρα και παρέας δεν την παρακολουθούσα από κοντά ούτε αγόραζα τους δίσκους της αν και το σπίτι διέθετε στερεοφωνικό.
Είναι η αιτία από την άνοιξη τρέχοντος έτους να ασχοληθώ με μία μικρή συλλογή δίσκων βινυλίου και cd των δικών μου, εμπλουτίζοντάς την αρχικά με τους προσωπικούς της δίσκους και άλλους στους οποίους έχει συμμετάσχει από την αρχή της δεκαετίας του'80 και επεκτεινόμενος και σε άλλους ερμηνευτές. Επίσης έχω αποκτήσει και ψάχνω ορισμένα από τα σπάνια κομμάτια της δισκογραφίας της μητέρας της Μαντώς, Μαίρης Απέργη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα