Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

elephadas είπε:
Μπα, νομίζω ότι είναι από καμιά ταινία που η Έλσα Ρίζου θα έπαιζε την υπηρέτρια ή την πλύστρα και κουβαλούσε μπουγέλο με νερό. Διότι βλέπεις τα δύο πόδια του υδροφόρου πίσω από την "κολυμπήθρα" και μάλιστα σε ανοιχτή πόζα. Δεδομένου ότι τις τελευταίες χιλιετίες η εκκλησιαστική μόδα ευνοεί το μάξι ράσο, δεν μπορεί να βλέπεις τις ποδάρες του παπά. Και πρέπει να είναι η Έλσα διότι οι Νίκος δεν θα φαινόταν πίσω από τον κουβά.
Πού τα παρατήρησες ! Μπράβο !

( Οικία Στανίση ) : Χαρακτηριστική η θέση του ηχείου, πάνω στο σύνθετο...Κι αυτό το κλισέ "από κάθε ταξίδι φέρνω κάτι"...

Προσέξτε και το περίεργο του σύνθετου, έχει πάνω στο πορτάκι μια μεταλλική "ρίγα", στο ύψος του πόμολου (αυτό που κάνει το κάτω ντουλάπι να φάινεται σαν τρίφυλλο). Μετριότατη αισθητική, γενικώς, πάντως...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Μαριάννα Τόλη


 


400.jpg
400.jpg
 

Βασίλης Τσιβιλίκας


 


403.jpg
403.jpg
 
Κατερίνα Στανίση: Μου ήταν δύσκολο να προχωρήσω πέρα από την ενδυμασία της αοιδού. Μόνο οι βάτες? Το μήκος του φορέματος, ό,τι χειρότερο για σωματότυπο με κοντές γάμπες (και μάλλον χοντρούς αστραγάλους)? Την "κομψή" γόβα? Οπότε το βαρυφορτωμένο κιτσάτο έπιπλο ταιριάζει με τη γενικότερη εικόνα. Μ' αρέσει που αγόραζε μόνο σερβίτσια λαϊκής τέχνης. Εγώ βλέπω κάτι κρύσταλλα.

Αλλά φύκο δεν βλέπω. Το φυτό στο βάθος είναι μάλλον αυτό που ήεξρα με το ευγενικό όνομα "μούτζα", τεράστια φύλλα αλλα με σχισμές και τρύπες. Δεν ξέρω το ευγενέστερο όνομα. Και μπροστά είναι μάλλον ντιφενμπάχια ή ίσως καλαθέα.

Μαριάννα Τόλη: Φερ φορζέ στο σαλόνι, ακόμη και στα έγκατα (δίπλα στο καλοριφέρ), όχι κοντά σε μπαλκονόπορτα? Και δίπλα στο χιλιοσκάλιστο πράμα αριστερά, που υποθέτω είναι η άκρη τζακιού? Τι συνδυασμός! Εκείνο που δεν καταλαβαίνω τι είναι είναι αυτή η καμπύλη γραμμή που μοιάζει να συνδέει το "τζάκι" με τα πόδια της φερ φορζέ πολυθρόνας. Την έχει δέσει στο τζάκι με καλώδιο σαν ποδήλατο μην την κλέψουν?

Τσιβιλίκας: Την πονηρή μας εποχή μια ζυγαρίτσα σαν αυτή θα ήταν ύποπτη. Έχω δει τέτοια περίπου την εποχή της φωτογραφίας στη βιτρίνα μαγαζιού στο Μοντρεάλ που πουλούσε είδη "καπνιστού" (αλλά ας μη ρωτήσουμε τι κάπνιζε)
 
elephadas είπε:
Κατερίνα Στανίση: Μου ήταν δύσκολο να προχωρήσω πέρα από την ενδυμασία της αοιδού. Μόνο οι βάτες? Το μήκος του φορέματος, ό,τι χειρότερο για σωματότυπο με κοντές γάμπες (και μάλλον χοντρούς αστραγάλους)? Την "κομψή" γόβα? Οπότε το βαρυφορτωμένο κιτσάτο έπιπλο ταιριάζει με τη γενικότερη εικόνα. Μ' αρέσει που αγόραζε μόνο σερβίτσια λαϊκής τέχνης. Εγώ βλέπω κάτι κρύσταλλα.
Αλλά φύκο δεν βλέπω. Το φυτό στο βάθος είναι μάλλον αυτό που ήεξρα με το ευγενικό όνομα "μούτζα", τεράστια φύλλα αλλα με σχισμές και τρύπες. Δεν ξέρω το ευγενέστερο όνομα. Και μπροστά είναι μάλλον ντιφενμπάχια ή ίσως καλαθέα.

Μαριάννα Τόλη: Φερ φορζέ στο σαλόνι, ακόμη και στα έγκατα (δίπλα στο καλοριφέρ), όχι κοντά σε μπαλκονόπορτα? Και δίπλα στο χιλιοσκάλιστο πράμα αριστερά, που υποθέτω είναι η άκρη τζακιού? Τι συνδυασμός! Εκείνο που δεν καταλαβαίνω τι είναι είναι αυτή η καμπύλη γραμμή που μοιάζει να συνδέει το "τζάκι" με τα πόδια της φερ φορζέ πολυθρόνας. Την έχει δέσει στο τζάκι με καλώδιο σαν ποδήλατο μην την κλέψουν?

Τσιβιλίκας: Την πονηρή μας εποχή μια ζυγαρίτσα σαν αυτή θα ήταν ύποπτη. Έχω δει τέτοια περίπου την εποχή της φωτογραφίας στη βιτρίνα μαγαζιού στο Μοντρεάλ που πουλούσε είδη "καπνιστού" (αλλά ας μη ρωτήσουμε τι κάπνιζε)
Μαλλον (λεω εγω τωρα) αυτή η καμπυλη κατω από την καρεκλα πρεπει να είναι καποιο καλωδιο που προφανως η πριζα είναι πισω από την καρεκλα από κατω που μαλλον είναι πανω στο τζακι....αλλα φερ φορζε στο σαλονι????
 
elephadas είπε:
Μόνο οι βάτες? Το μήκος του φορέματος, ό,τι χειρότερο για σωματότυπο με κοντές γάμπες (και μάλλον χοντρούς αστραγάλους)?
Μεγάλα σφυρά, είναι η σωστή διάγνωση !
 
Άντε να είχε τρεις καρέκλες σε κάθε πάντα. Και δύο στα κεφαλάρια, 8. Οι εννιά πώς βρέθηκαν; Που δε μοιράζονται και στο τραπέζι, λόγω ασυμμετρίας ; Εκτός αν υπάρχει και δέκατη, που τη βγάλαν στην άκρη για να μη μπουκώσει (λες και δε μπούκωσε) η φωτογραφία...

Το σκηνικό πάντως, θυμίζει από Ελεγκτικό Συνέδριο έως μίνι-Υπουργικό Συμβούλιο...
 
Το πιθανοτερο ειναι πως απο τη φωτογραφια δεν αφαιρεθηκε μια, δηλ. η δεκατη καρεκλα, αλλα τρεις που κανονικα θα ειχαν τη θεση τους στο κεντρο της στενης πλευρας και στα δυο πλαϊνα της, τοποθετημενες με τον τροπο που βλεπουμε στην αλλη στενη πλευρα. Το συνολο 12.

Αν τις αφηνανε, δε θα βλεπαμε σχεδον τιποτα, παρα μονο ενα ματσο καρεκλες.
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα λιτής και ανάλαφρης επίπλωσης εξοχικού! :cool:
 
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Επίπλωση εξοχικού σπιτιού είναι αυτό? Αν και οφείλω να ομολογήσω ότι περισσότερο για την αίθουσα συνεδριάσεων της Ιεράς Συνόδου μου φάνηκε παρά υπουργικού συμβουλίου. Πολύυυυ σκάλισμα στο τραπέζι.

Θα έπρεπε να κάνει ανταλλαγή με τη Μαριάννα Τόλη, να της δώσει εκείνη τα φερ φορζέ του σαλονιού να πάρει τις καρέκλες

Ακόμη και ένας κάκιστος ερασιτέχνης φωτογράφος σαν εμένα ξέρει ότι ποτέ δεν βγάζεις φωτογραφία ακριβώς απέναντι από καθρέφτη. Και ο μεν φωτογράφος είναι κρυμμένος πίσω από τον κεντρικό θρόνο αλλά νομίζω βλέπουμε ένα μέρος της χρυσής χαίτης της Α.Β. να εξέχει δεξιά πίσω του.

Τόσο ψοφόκρυο κάνει στον Θεολόγο και η τραπεζαρία είναι τίγκα στο καλοριφέρ?
 
Εγώ νομίζω ότι στην κάτω γωνία του κάδρου είναι ο αντικατοπρτισμός της φωτογραφικής μηχανής, και πιο δίπλα ο βραχίονας του φωτογράφου. Μάλιστα δείχνει να φοράει λευκό παντελόνι, με μπλε ζώνη. Μπράβο, πάντως, για την παρατηρητικότητα και πάλι !

Επειδή η ώρα είναι πεντέμιση το απόγεμα, και προφανώς καλοκαίρι, το φωτιστικό δεν έχει λόγο ύπαρξης, απλώς το άναψαν για να φαίνεται. Ο εξωτερικός φωτισμός είναι τόσο καλός, που παρόλο που οι κουρτίνες είναι τραβηγμένες, έχι "κάψει" σημεία της φωτογραφίας.

Μην αμφισβητείτε την ώρα, γιατί το εκκρεμές έχει απαθανατιστεί "μονόπαντα", άρα το ρολόι λειτουργεί, και φυσικά θα ήταν έγκλημα σε ένα σπίτι Αλίκης να είναι σε λάθος ώρα...

Για να ολοκληρώσουμε, χωρίς να ψάχνουμε βραδιάτικα τη Μοιραράκη, το σχέδιο του χαλιού είναι μάλλον kazak, όχι από τα πολύ έντονα κοκκινοκίτρινα.

Ε. προσπάθησα να βάλω κι εγώ μια πινελιά παρατηρητικότητας...

PS : Προφανώς επειδή ο φωτογράφος τραβάει με παλιά μηχανή, δεν έχει πλήρη αίσθηση του κάδρου, και γι αυτό νομίζει (όπως βλέπει από το ματάκι) ότι σκύβοντας έτσι λοξά, τελικά θα τον έκρυβε η καρέκλα...Εις μάτην, όμως...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελικά ο καθρέφτης αποκαλύπτει πολλά! Το φωτιστικό που καθρεφτίζεται, έχει τη δική του ιστορία... Υπήρχε ένα παρόμοιο στο πατρικό της Αλίκης, που κάποτε έσπασε, στενοχωρώντας την πολύ. Χρόνια αργότερα, το 1965, ο Σπύρος Βασιλείου ζωγράφισε έναν πίνακα για την Αλίκη, με το φωτιστικό της να φωτίζει όλη την Αθήνα. Ο πίνακας, έγινε γνωστός σαν «Η λάμπα της Αλίκης» και βρισκόταν μέχρι το τέλος της ζωής της στο διαμέρισμα της Στησιχόρου. Απʼότι βλέπουμε, η Αλίκη αγόρασε μια παρόμοια λάμπα για το εξοχικό στο Θεολόγο.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΛΑΜΠΑ.JPG

Από το ατελιέ του Βασιλείου
 
Το μέγεθος του ψυγείου της Μαρινέλλας, σήμερα ούτε για τρίτο ψυγείο στο υπόγειο...

Η δε πληρότητά του (30%) θυμίζει ψυγείο φοιτητή στην επαρχία...
 
Αφού δεν είχε χρόνο να ασχοληθεί με την κουζίνα η Κικίτσα, πώς να είναι πιο γεμάτο το ψυγείο της?

Εγώ άλλο πρόσεξα αμέσως: Την ψωμιέρα πάνω από το ψυγείο. Κλασσική και τελείως ακατάλληλη θέση, μια που το πίσω μέρος του ψυγείου ζέσταινε και ξέραινε τον αέρα τοπικά, και ναι μεν αυτό εμπόδιζε λίγο το ψωμί από το να μουχλιάζει αλλά το ξέραινε πιο γρήγορα.

Και φυσικά το ψυγείο ήταν μονόπορτο, με την κατάψυξη (που μου μοιάζει αρκετά μεγάλη) μαζί με την ψύξη.

Εκείνο που με ανησυχεί είναι η έλλειψη σεμεδακίου πάνω στο ψυγείο, με το τριγωνάκι μπροστά να πιάνεται στην πόρτα κάθε που την έκλεινες, πράγμα που με έκανε πάντα να πιστεύω ότι οι γυναίκες και μάλιστα οι μαμάδες ανήκαν σε διαφορετικό είδος από τους άντρες ειδικά τους μελλοντικούς μηχανικούς.
 
"Της Λιλα...."; Ακλιτο ειναι;
 
Δεν ξέρω του πότε είναι η φωτογραφία, πάντως οι δυό τους (όσο ήταν ακόμα ζευγάρι) είχαν ένα σπίτι στην Πεντέλη, κοντά στον Πύργο Πλακεντίας, το οποίο κάηκε στη μεγάλη φωτιά της Πεντέλης, περί το 2000... Ήταν σπίτι με μεταλλικό σκελετό, και έντονα κεκλιμέμένη στέγη, και υπέστη πραγματικά ολοσχερή καταστροφή (ήδη σήμερα είναι χτισμένο άλλο στη θέση του, αλλά μάλλον μετά από πώληση του οικοπέδου).

Η κεκλιμένη σκάλα, που μάλιστα είναι και αρκετά όρθια, συνηγορεί στο να είναι αυτό το σπίτι. Ήταν εδώ, στη θέση του σπιτιού δεξιά (αριστερά ο Πύργος).
 
Πίσω
Μπλουζα