Ο θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα (1987 ΕΡΤ2)

Πάντως μπορείς να βρεις σχετικά εύκολα, είτε από ίντερνετ είτε με μια βόλτα στο Μοναστηράκι.

Σχεδον ολα απο εκθεσεις βιβλιων τα αγορασα. Πηγαινα θυμαμαι και γεμιζα τσαντες απο Μαρη κι απο Αγκαθα. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και η μουσική υπόκρουση των θαλάσσιων ερευνών στο νησί για την ανεύρεση του θησαυρού.


Υ.Γ. Στο χθεσινό τελευταίο επεισόδιο έγινε κάτι πολύ περίεργο που αφορά την ψηφιοποίηση του επεισοδίου και αναρωτιέμαι για ποιο λόγο. Οι πολύ-πολύ πιστοί και προσεκτικοί της σειράς θα το κατάλαβαν. Θα επανέλθω αναλυτικά.
 
Και πολυ καλα εκανες. Λειπουν μονο 3-4 δευτερολεπτα, μετα το fade out που εκανε η ΕΡΤ2 τοτε.

Χρήστο, χτες το έδειξαν ολόκληρο, όπως την πρώτη φορά!! (και με κάποια drops...)

 
πως σας φανηκε το τελος; ρωταω παντα σαν πλοκη οχι τεχνικα

Κοίτα, το ότι υπήρξαν πολλά σεναριακά κενά και αναπάντητα ερωτήματα, αυτό τελικά δεν μειώνει καθόλου τη γοητεία της σειράς, την οποία προσωπικά παρακολουθώ κάθε φορά με το ίδιο αμείωτο ενδιαφέρον, σαν να μην γνωρίζω καν το τέλος.

Για παράδειγμα:
1) Δεν μάθαμε ποτέ ποιος και με τι σκοπό τηλεφώνησε στον Μπέκα το βράδυ που πέθανε ο Κώνστας και του άνοιξε τα μάτια με τα περί δολοφονίας.
2) Δεν μάθαμε τελικά ποτέ - το μεγάλο ερώτημα - ποιος έκανε την απόπειρα ενάντια στον Νικόδημο.
3) Απορίας άξιο πώς η Αργύρη ανέβηκε στο δωμάτιο χωρίς να την καταλάβει κανείς, ενώ όταν ανέβηκε ο Μελαχρινός να δει κάποιον πίνακα που είχε αγοράσει το ζεύγος Κώνστα, τον είδαν όλοι (αλήθεια, όταν ο Μελαχρινός ανέβηκε στο δωμάτιο του Τιμόθεου, ο Ξάνθος ήταν ήδη μέσα; ).

Έπειτα, ο λόγος που τελικά δολοφονήθηκε ο Τιμόθεος δεν ήταν διόλου πειστικός, δηλ. φοβήθηκαν ο Ξάνθος και η Αργύρη μήπως ο Κώνστας αποχωρώντας από την ομάδα μιλούσε στην αστυνομία, αλλά δεν είχε ανησυχήσει ολόκληρη ναζιστική οργάνωση που απέβλεπε στο θησαυρό;
Ακόμα και τα ρίσκα που πήραν με την δολοφονία του Απέργη αλλά και τις απόπειρες κατά της Μάγδας ήταν πολύ μεγάλα και περιττά σε σχέση με τον ουσιαστικό σκοπό που είχαν, να καρπωθούν δηλ. τον θησαυρό.

Αυτά και άλλα πολλά έχουν συζητηθεί εδώ μέσα όλα αυτά τα χρόνια, αλλά το μόνο που κατάφεραν είναι να μεγαλώσουν το πάθος μας γι' αυτή τη σειρά, παρά να την αποδομήσουν!

Ιδιαίτερη μνεία στην ερμηνεία του Άλεξ που στο τελευταίο επεισόδιο αποδεικνύεται πραγματικός μαχητής της ζωής που αποφασίζει να τα αλλάξει όλα, και όχι ένας κομπλεξικός, γεμάτος ψυχολογικά και απωθημένα, νέος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Σχετικά με τη νύξη που έκανα πρωτύτερα για την ψηφιοποίηση του επεισοδίου, στο original τελευταίο επεισόδιο της σειράς - όπως και στο τελευταίο επεισόδιο του Τζων Αυλακιώτη - οι τίτλοι αρχής σταματούν αμέσως μετά το όνομα της σειράς και ξεκινάει η πλοκή, δηλ. δεν εμφανίζονται οι ηθοποιοί και οι λοιποί συντελεστές, αφού αυτό γίνεται στο τέλος όπου αναφέρονται όλα τα ονόματα που συνεργάστηκαν στη σειρά.
Στη χθεσινή όμως προβολή του τελευταίου επεισοδίου οι τίτλοι αρχής έπαιξαν ολόκληροι, δείχνοντας ότι χρησιμοποίησαν τους τίτλους από κάποιο προηγούμενο επεισόδιο και ενδεχομένως έγινε νέα ψηφιοποίηση - άγνωστο γιατί.

Σας παραθέτω βίντεο από την προηγούμενη προβολή των αρχικών λεπτών του τελευταίου επεισοδίου, καθώς και από την χθεσινή:


 
Κοίτα, το ότι υπήρξαν πολλά σεναριακά κενά και αναπάντητα ερωτήματα, αυτό τελικά δεν μειώνει καθόλου τη γοητεία της σειράς, την οποία προσωπικά παρακολουθώ κάθε φορά με το ίδιο αμείωτο ενδιαφέρον, σαν να μην γνωρίζω καν το τέλος.

Για παράδειγμα:
1) Δεν μάθαμε ποτέ ποιος και με τι σκοπό τηλεφώνησε στον Μπέκα το βράδυ που πέθανε ο Κώνστας και του άνοιξε τα μάτια με τα περί δολοφονίας.
2) Δεν μάθαμε τελικά ποτέ - το μεγάλο ερώτημα - ποιος έκανε την απόπειρα ενάντια στον Νικόδημο.
3) Απορίας άξιο πώς η Αργύρη ανέβηκε στο δωμάτιο χωρίς να την καταλάβει κανείς, ενώ όταν ανέβηκε ο Μελαχρινός να δει κάποιον πίνακα που είχε αγοράσει το ζεύγος Κώνστα, τον είδαν όλοι.

Έπειτα, ο λόγος που τελικά δολοφονήθηκε ο Τιμόθεος δεν ήταν διόλου πειστικός, δηλ. φοβήθηκαν ο Ξάνθος και η Αργύρη μήπως ο Κώνστας αποχωρώντας από την ομάδα μιλούσε στην αστυνομία, αλλά δεν είχε ανησυχήσει ολόκληρη ναζιστική οργάνωση που απέβλεπε στο θησαυρό;
Ακόμα και τα ρίσκα που πήραν με την δολοφονία του Απέργη αλλά και τις απόπειρες κατά της Μάγδας ήταν πολύ μεγάλα και περιττά σε σχέση με τον ουσιαστικό σκοπό που είχαν, να καρπωθούν δηλ. τον θησαυρό.

Αυτά και άλλα πολλά έχουν συζητηθεί εδώ μέσα όλα αυτά τα χρόνια, αλλά το μόνο που κατάφεραν είναι να μεγαλώσουν το πάθος μας γι' αυτή τη σειρά, παρά να την αποδομήσουν!

Ιδιαίτερη μνεία στην ερμηνεία του Άλεξ που στο τελευταίο επεισόδιο αποδεικνύεται πραγματικός μαχητής της ζωής που αποφασίζει να τα αλλάξει όλα, και όχι ένας κομπλεξικός, γεμάτος ψυχολογικά και απωθημένα, νέος.
φυσικα συμφωνω για το παθος στη σειρα
ισχυει και για μενα
δεν το συζητω

επισης δεν ειναι πολυ πειστικο να ειναι οργανο της αργυρη ο ξανθος με μια εννοια,παρα το οτι ειχε αντιρρησεις και δεν ηταν πειθηνιο
 
Για όποιον ενδιαφέρεται και μπορεί, το περίπτερο στο πλάι του Public στο Σύνταγμα, είχε σήμερα πολλά βιβλία του Γιάννη Μαρή.
 
Οντως εγινε νεα ψηφιοποιηση των επεισοδιων και για καποιο (περιττο) λογο, εκαναν αυτο το μονταζ στους τιτλους αρχης του τελευταιου επεισοδιου. Στα πολυ θετικα ειναι οτι εδειξαν ολα τα επεισοδια (πλην 2) στο οριτζιναλ καδρο (4:3) και ολοκληρους τους τιτλους τελους ολων των επεισοδιων, ακομα και του τελευταιου. Οσο για το πρωτο μισο του 14ου επεισοδιου, τους στειλαμε νεα ψηφιοποιηση πριν λιγες μερες, καθως ειδα οτι η μεταδοση σε HD εκανε ακομα χειροτερη την εικονα του VHS. Ετσι πιστευω πως την επομενη φορα που θα προβληθει, το 14ο επεισοδιο θα εχει βελτιωθει πολυ.
Υ.Γ. Ευχαριστηθηκα ιδιαιτερα αυτη την προσφατη προβολη της σειρας, λες και την εβλεπα για πρωτη φορα!
 
Από τις πιο όμορφες, καλογυρισμένες και καθηλωτικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης της δεκαετίας του '80, που κυριολεκτικά άφησε εποχή και έθελξε το κοινό και τους τηλεθεατές της εποχής. Το στόρυ εκπληκτικό, η πλοκή αγωνιώδης με ανατροπές μέχρι το τελευταίο επεισόδιο σε βαθμό που να μην αχνοφαίνεται ούτε στο ελάχιστο ποιος (ή μάλλον ποιοι όπως αποδείχτηκε) δολοφόνησαν τον Τιμόθεο Πάλλη (sic).
Και είναι φυσικό γιατί ο συγγραφέας που βασίστηκε το σενάριο και η διασκευή ήταν του μεγάλου Μαρή του οποίου η συγγραφή αστυνομικών σεναρίων ήταν συνυφασμένη αποκλειστικά με την ιδιοσυγκρασία του. Σενάριο του Ανδρέου άρα δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο. Ηθοποιοί ένας και ένας.
Αλλά θα γίνει ειδική μνεία στους Ξενίδη και Ντενίση που πιστεύω ότι το εν λόγω σήριαλ ήταν η κορυφαία στιγμή στην καριέρα τους. Άψογος σαν αστυνόμος Μπέκας ο ένας κυριολεκτικά απογείωσε τον ρόλο. Εντυπωσιακή, σαγηνευτική και απαστράπτουσα η Μιμή Ντενίση έθελξε όλους τους άντρες τηλεθεατές με την αριστοκρατική της φινέτσα και την ντελικάτη της αύρα. Απίστευτα τυχερός ο Βαλτινός δεν θα μπορούσε να φανταστεί πιο ονειρεμένη παρτενερ και είμαι σίγουρος κατά την διάρκεια των γυρισμάτων θα τον σημάδεψαν τα βέλη του Θεού Έρωτα!
Ας μου επιτραπεί τέλος μια μικρή αναφορά στον μάλλον άγνωστο (πολύ κακώς) αλλά πολύ καλό ηθοποιό Δημήτρη Γούση που έπαιζε τον βοηθό του Μπέκα. Πολύ καλή φυσιογνωμία που έγραφε στον φακό και με πολύ καλό ταλέντο ηθοποιίας που καώς δεν έκανε την καριέρα που του άξιζε. Τον θυμάμαι στην πολύ καλή κωμωδία 'Ό αδερφός μου ο λόρδος" που έπαιζε τον επιθετικό αντεραστή του μεγάλου μας κωμικού Γιώργου Πάντζα.
 
Πίσω
Μπλουζα