Ο θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα (1987 ΕΡΤ2)

Αν θυμάμαι καλά (γιατί δεν είδα ακόμα το χθεσινό επεισόδιο) πρέπει να του λέει brutto assassino (= βρωμερό δολοφόνο).
Αναμεσα σ αυτες τις δυο λεξεις υπηρχε μια ακομα αλλα δεν τη γραφω γιατι είναι βρισια.. 
 
Απο οσα επεισοδια παιχτηκαν μεχρι στιγμης το 20ο, δηλαδη το χθεσινο, ηταν το πιο δυνατο, το πιο αγωνιωδες. Το λατρεψα οπως και ολες τις ατακες του Αποστολου προς την Αργυρη και την μονιμα ενοχλημενη αντιδραση της. :D

- Μανταμιτσα, η πορτα. Πεταγεσαι να ανοιξεις; Ο κυριος Μπακολας θα' ναι....Αντε, ντε!
 
O Αποστόλου δεν είναι διόλου αβρος με τις κυρίες διόλου φεμινιστής.
 
Μερες τωρα θελω να ρωτησω αν το εκκλησακι που συναντουσε κρυφα η Μαγδα το Μπεκα ειναι το ιδιο με το εκκλησακι που συναντουσε κρυφα δε θυμαμαι ποιον, η αλλη "Μαγδα" (Αφροδιτη Γρηγοριαδου) στην "εξαφανιση του Τζων Αυλακιωτη"
 
Ακόμα μία ώρα το βλέπω το τελευταίο επεισόδιο. Έχετε κάτι νεότερο?
 
H Μαγδα κοιμάται με βλεφαρίδες κάγκελο και κραγιόν, ώσπου την ξυπνά ο Μπεκας! Μου αρέσει που ο Αποστόλου λέει στην Κατια πως μιλά λες και είναι του κατηχητικού  κρίμα τα ενσημα του στην νυκτα
 
Έπεσε σφάξιμο ή το είδαμε ολόκληρο το επεισόδιο?
 
Έπεσε σφάξιμο ή το είδαμε ολόκληρο το επεισόδιο?
δε νομιζω, ξεκινησε νωριτερα το τελευταιο επεισοδιο κι εδειξαν λιγες διαφημισεις

Η Αργυρη πως ηξερε τοσο καλα τα κατατοπια στο θεατρο και κινηθηκε με τοση ανεση για να φτασει στο στοχο της;
 
H Μαγδα κοιμάται με βλεφαρίδες κάγκελο και κραγιόν, ώσπου την ξυπνά ο Μπεκας! Μου αρέσει που ο Αποστόλου λέει στην Κατια πως μιλά λες και είναι του κατηχητικού  κρίμα τα ενσημα του στην νυκτα
Kαι καλα κανει. Ετσι χτιζεις μυθο και τον διατηρεις. Γι' αυτο η Ντενιση θεωρειται μια απο τις ομορφοτερες ηθοποιους που ειχαμε ποτε. Αμα βγαινεις στην τηλεοραση σαν ξεπλυμα, ναι μεν θα εισαι φυσικη, αλλα δεν θα εισαι ωραια.

Αν ολες οι παλιες σταρ του Χολυγουντ εβγαιναν καθημερινα οπως βγαινουν στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης οι σημερινες την ωρα που μολις εχουν ανοιξει τα ματια τους και ειναι σαν φαντασματα, τοτε δεν θα ειχαν αφησει εποχη. Θα τις ειχε ξεχασει και η ιδια τους η μανα.
 
Τα 3 τελευταία επεισόδια δεν τα έχω δει ακόμα γιατί έλειπα σε ταξίδι και μόλις γύρισα. Πρόλαβα όμως να διαπιστώσω την τεράστια ασέβεια των υπευθύνων να κόψουν τους τίτλους του τελευταίου επεισοδίου όπου μνημονεύονται όλοι οι συντελεστές της σειράς και ακούγεται σχεδόν ολόκληρη η μελωδία του Cozy Cole.

Δε νομίζω όμως να έκοψαν κάτι, το επεισόδιο διαρκεί 65 λεπτά (χωρίς τους τίτλους τέλους 62') και όπως είδα ξεκίνησε 21.55. Άρα προφανώς το έδειξαν ολόκληρο (δεν ξέρω αν διέκοψαν για διαφημίσεις).
 
τέλος καλό όλα καλά λοιπόν! μας έψησαν το ψάρι στα χείλη 2 μήνες και κάτι αλλά ευτυχώς ολοκληρώθηκε και με το τελευταίο σωστά! :)

Ελπίζω εκτός από εμάς τους πιο "παλιούς" να το είδαν και να το χάρηκαν και πιο νέα παιδιά...παιδιά που σαφώς θα το είδαν για πρώτη φορά! Γιατί αυτό είναι το ζητούμενο νομίζω. Τα αριστουργήματα της παλιάς τηλεόρασης - όσα διασώθηκαν τουλάχιστον - να τα γνωρίζουν και οι νέες γενιές...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ακριβώς όλα καλά...το κατευχαριστήθηκα πραγματικά χθες το τελευταίο επεισόδιο- τίποτα δεκ κόπηκε.  Υπέροχη πραγματικά σειρά και με γύρισε στα παιδικά μου χρόνια (δεν είχε τύχει να τη δω σε επαναληψη).  Θυμόμουν πάντως ποιοί ήταν οι δολοφόνοι.  Μακάρι πια να την ξαναβλέπουμε πιο τακτικά
 
Περασα πολυ ωραια καθ ολη τη διαρκεια της προβολης. Η συζητηση εδω μεσα εκανε την εμπειρια ακομα καλυτερη!

Ανεπαναληπτη σειρα.

Ενα μικρο παραπονο απο το τελευταιο επεισοδιο. Μου φανηκε λιγο "συμπιεσμενο"

Θα χωρουσε λιγο πιο εντυπωσιακη διαδικασια αποκαλυψης (στα χναρια της Κριστι)

Αυτο που δεν μου αρεσε ειναι οτι δεν δωθηκαν λεπτομερειες για τη σχεση της Αργυρη με τον Ξανθο. Πως γνωριστηκαν. Γιατι ο Ξανθος προτιμησε την Αργυρη. Γιατι δεν πηγε μονος του για το θησαυρο. Πως η Αργυρη τον τραβηξε απο τον Χααζε.

Συμφωνω οτι η Μαγδα οφειλε να ξυπναει με τη βλεφαριδα κυκλιδωμα και το μαλλι απειραχτο (λυπαμαι τον κομμωτη). Αυτο το μαλλι και τη γκαρνταρομπα, δεν μπορουσε καμια αλλη Ελληνιδα ηθοποιος να την υποστηριξει οπως η Ντενιση.

Αμα ποτε την πετυχω πουθενα, θα της προτεινω ευγενικα να αφησει τα "ιστορικα" θεατρικα και να ανεβασει εναν καλα διασκευασμενο Μαρη πατωντας στα χναρια του Τιμοθεου. Δεν μπορει να κανει την παιδουλα αλλα σιγουρα θα υπαρξει ενας γκλαμουρ ρολος να ενσαρκωσει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Ντενιση ηταν καρακουκλαρα τοτε! Πολλες φορες επιασα τον εαυτο μου να την κοιταει με ανοιχτο το στομα. Εκεινα τα ματια της ηταν απιστευτα!

Εχεις δικιο, Wally. Θα ηταν σοφη κινηση αν στρεφοταν θεατρικα στον Μαρη. Μακαρι και τηλεοπτικα. Η γυναικα ειναι γεννημενη για αστυνομικα και ρολους φαμ φαταλ.

Το φιναλε ειχε οντως καποια κενα, οπως ας πουμε οτι ποτε δεν μαθαμε ποιος εκανε την αποπειρα με το αμαξι εναντιον του Ντινου. Και η λυση του μυστηριου ηταν φτωχη καθως ακολουθηθηκε ο ευκολος δρομος, δηλαδη να στηθει παγιδα στον ενοχο και εκεινος να πιαστει στα πρασα. Αυτος ο τροπος ειναι ο πιο αδυναμος, ο πιο απλοϊκος και τον χρησιμοποιουν οσοι δεν εχουν τα κοτσια για κατι παραπανω. Αλλα ουτε ο Γιαννης Μαρης, ουτε και ο Βασιλης Μανουσακης που εκανε την (εντελως) ελευθερη διασκευη της σειρας ηταν Αγκαθα Κριστι η οποια παντα εξηγει στο τελος το σκεπτικο με το οποιο αποκαλυπτεται ο ενοχος. Αυτο ειναι και το πιο δυσκολο σημειο. Να δοθουν ατρανταχτα στοιχεια που να μη σηκωνουν ενστασεις. Ειναι πιο δυσκολο και απο τον τροπο που περιγραφεται ο ιδιος ο φονος.

Ακομα και το γεγονος οτι ο Μπεκας ειχε τον προσωπικο του σπιουνο μεσα στην παρανομη ομαδα ειναι ενα στοιχειο εντελως αρνητικο και δεν τον τιμα ως αστυνομο. Κι εγω αν ειχα ενα καρφι που θα μου τα ελεγε ολα χαρτι και καλαμαρι, θα σου εβρισκα το δολοφονο στο αψε - σβησε. :)

Παρα τις οποιες ατελειες της ομως, η σειρα ειχε πολλα και δυνατα σημεια οπως ας πουμε τη σκηνοθεσια της και τη διανομη τψν ρολων που για αυτο το τελευταιο ειδικα, εγω θα εδινα βραβειο σε οποιον την εκανε!

Και βεβαια, για πρωτη φορα μετα απο χρονια, ειδαμε επιτελους και το 14ο επεισοδιο για το οποιο τοσος λογος εγινε. Κι ετσι ολοι εχουμε μια αισθηση ολοκληρωσης.

Και το καναλι, ναι μεν, μας εσπασε τα νευρα με τις διαρκεις αναβολες των επεισοδιων, αλλα ευτυχως ειχε την σοφη εμπνευση να παρουσιασει τη σειρα στις 10:00 το βραδυ και να θυμισει σε ολους εμας που την ειχαμε παρακολουθησει στην πρωτη προβολη της, εκεινα τα ζεστα βραδια του '87 που μαζευομασταν οικογενειακως και περιμεναμε τις εξελιξεις του Τιμοθεου με κομμενη την ανασα και που οταν τελειωνε το καθε επεισοδιο τρωγαμε αλλη μια ωρα προσπαθωντας να βρουμε το δολοφονο.

Και ετσι την τιμησε!
 
Με την επανάληψη του "Τιμόθεου Κώνστα" ταξίδεψα πίσω στο 1987 και στα εικοσάχρονα νιάτα μου. Το τελευταίο επεισόδιο ήταν πολύ χορταστικό, παρόλο που θα συμφωνήσω με την bambinella ότι η λύση του μυστηρίου είχε κενά. Έξοχη ήταν ειδικά στο τελευταίο επεισόδιο η Βιβέττα Τσιούνη.
 

σιγουρα θα μπορουσαν να δωσουν επιπλεον λεπτομερειες αλλα εξαρταται κι απ το αν αυτες υπηρχαν και στο βιβλιο του Γιαννη Μαρη. Μπορει ακομη να μη θελησαν να δωσουν στο σκηνοθετη την ευκαιρια να αναλυσει περισσοτερο τα σημεια που θα παραμεινουν τελικα  μυστηριο. Μπορει να μην ειχαν να διαθεσουν αλλο χρημα για τη σειρα αναλυοντας το καθετι,μην ξεχναμε αλλωστε οτι ειχε εξωτερικα γυρισματα οχι μονο στην Αθηνα αλλα και στην Καλαμπακα και στην Υδρα και σιγουρα ολα αυτα ειχαν κοστος . Μπορει πολυ απλα να μην καταλαβαν οτι αφησαν αναπαντητα ερωτηματα οπως την αποπειρα κατα του Ντινου η' ποιος ηταν αυτος που μπηκε στο γραφειο του Τιμοθεου κι εψαχνε ποιος ξερει τι γιατι οπως ειχα γραψει σε προηγουμενο ποστ δε μπορουσαν να φανταστουν οτι στο μελλον θα υπηρχε ιντερνετ κι οτι θα βρισκονταν ατομα να ξεψαχνισουν τη σειρα

Επισης περιμενα εκπληκτα βλεμματα μετα την αποκαλυψη, κυριως απ τη Μαγδα μιας και η δολοφονος ηταν ξαδερφη της και μολις ανακαλυψε το μισος που ετρεφε η Αργυρη γι αυτη χρονια ολοκληρα
Κι απ τον Αποστολου περιμενα μια ατακα δυνατη για την περισταση,ειδικα απ τη στιγμη που επεσε τοσο εξω με τη συγκεκριμενη γυναικα, μην ξεχναμε οτι την αποκαλεσε "παρθενα του δασους" και "οσια Μαρια" . Το "σιγανο ποταμακι" αποδειχτηκε τελικα μια πανουργα κι αδιστακτη γυναικα , οσο για το τι ειδους μανα υπηρξε... ας το αφησουμε καλυτερα... μονο ο Βολφ την ενοιαζε κι απο ενα σημειο και μετα μολις καταλαβε οτι αυτος δεν ηταν πια ερωτευμενος μαζι της, ενδιαφεροταν μονο για τα χρηματα και το θησαυρο ,την πειραξε πολυ που ο Τιμοθεος δεν αφησε τιποτα στη διαθηκη του γι αυτους..

Το καλο ειναι οτι τα επεισοδια προβληθηκαν με τελεια εικονα και ηχο και η ΕΡΤ ανεβασε τη σειρα στο site της

Σ αυτο το σημειο θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον 1@ChristosM[/USER] που συνεβαλε καθοριστικα στο να δουμε ξανα το "θανατο του Τιμοθεου Κωνστα" ολοκληρωμενο :thanx2: :thanx2: :thanx2:

 
Συμφωνω με ολα τα παιδια εδω, και για την απολαυση της σειρας μετα απο τοσα χρονια και για την χαρα να μοιραζομαστε καθε μερα τις σκεψεις και εντυπωσεις μας, αλλα και για το οτι ενιωσα και εγω πως το φιναλε ηταν καπως βιαστικο και με λιγο σασπενς. Η Αργυρη ηταν οντως υπεροχη στις σκηνες της στο τελευταιο. Οσο για την ΕΡΤ2, οπως πολυ σωστα εγραψε ο φιλος drspiros ηταν απαραδεκτο να κοψει ολοκληρους τους τιτλους τελους (καπου δυομιση λεπτα) οι οποιοι ηταν για πρωτη φορα ολοκληρωμενοι, σε διαφορετικο φοντο και με την υπεροχη μουσικη σχεδον ολοκληρη. Επισης στο τελος εβγαινε και ενα μεγαλοπρεπες "ΤΕΛΟΣ" οπως γινοταν στα περισσοτερα σηριαλ της δεκαετιας του 70 οταν τελειωναν. Και ενα "trivia"....το μουσικο χαλι που ακουγεται στις αρχικες σκηνες της Αργυρη με τον Αλεξ (καπου στο 15ο λεπτο) ειναι απο τα σηριαλ του Ξενοπουλου. Και τα δυο θεματα!

Και τωρα τι θα κανουμε χωρις Τιμοθεο τα βραδια?
 
Συμφωνω με ολα τα παιδια εδω, και για την απολαυση της σειρας μετα απο τοσα χρονια και για την χαρα να μοιραζομαστε καθε μερα τις σκεψεις και εντυπωσεις μας, αλλα και για το οτι ενιωσα και εγω πως το φιναλε ηταν καπως βιαστικο και με λιγο σασπενς. Η Αργυρη ηταν οντως υπεροχη στις σκηνες της στο τελευταιο. Οσο για την ΕΡΤ2, οπως πολυ σωστα εγραψε ο φιλος drspiros ηταν απαραδεκτο να κοψει ολοκληρους τους τιτλους τελους (καπου δυομιση λεπτα) οι οποιοι ηταν για πρωτη φορα ολοκληρωμενοι, σε διαφορετικο φοντο και με την υπεροχη μουσικη σχεδον ολοκληρη. Επισης στο τελος εβγαινε και ενα μεγαλοπρεπες "ΤΕΛΟΣ" οπως γινοταν στα περισσοτερα σηριαλ της δεκαετιας του 70 οταν τελειωναν. Και ενα "trivia"....το μουσικο χαλι που ακουγεται στις αρχικες σκηνες της Αργυρη με τον Αλεξ (καπου στο 15ο λεπτο) ειναι απο τα σηριαλ του Ξενοπουλου. Και τα δυο θεματα!

Και τωρα τι θα κανουμε χωρις Τιμοθεο τα βραδια?
Χρηστο απο ποια σηριαλ του Ξενοπουλου ειναι αυτα τα μουσικα θεματα; φανταζομαι οτι θα ειναι και τα μονα που διασωθηκαν αφου "χαθηκαν" ολοκληρες οι σειρες...
 
Χρηστο απο ποια σηριαλ του Ξενοπουλου ειναι αυτα τα μουσικα θεματα; φανταζομαι οτι θα ειναι και τα μονα που διασωθηκαν αφου "χαθηκαν" ολοκληρες οι σειρες...
Κατερινα αρχικα να σε ευχαριστησω για τα καλα σου λογια. Αν δεν ηταν τοσο "κολλημενοι" εκει στην Αγια Παρασκευη και ακουγαν θα βλεπαμε και αλλα ωραια πραγματα που σιγουρα θα προκαλουσαν αισθηση. Ομως λειτουργουν ως δημοσιοι υπαλληλοι...σχεδον ολοι.

Αν θυμαμαι καλα (πρεπει να το κοιταξω) ηταν απο την Λαουρα και απο την Αφροδιτη. Ομως αυτο δεν σημαινει οτι υπηρχαν το 1987 τα επεισοδια αυτα. Η μουσικη ηταν γραμμενη σε μπομπινα και μετα "εμπαινε" στα επεισοδια. Τα βιντεο σβηστηκαν απο την ΥΕΝΕΔ και τον παραγωγο, ομως αρκετα απο τα "καρουλια" με τις μουσικες τα κρατησε ο σκηνοθετης. Ετσι ξαναχρησιμοποιηθηκαν στον Τιμοθεο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα