Παλιές φωτογραφίες της Ελλάδας.

@Bajar χιλιοχρονη για την μέρα και εδώ μια φωτό από την Χαριλάου Τρικούπη το 58' Αγρίνιο τότε οδός Μεσολογγίου, δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτή είναι η Χαριλάου Τρικούπη ειλικρινά.FB_IMG_1682072461163.jpg
 
Αν δεν μετακινήθηκε ο σταθμός, η επιχωμάτωση θα πρέπει να ήταν πολλά πολλά μέτρα. Πανέμορφη σκηνή: να βγαίνεις από το σταθμό ας πούμε και να βλέπεις τη θάλασσα. Σούπερ.
Σήμερα κάπου στο βάθος δεν θα είναι η στραβοπατημένη κονσέρβα που ακούει στο όνομα Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας;
Ο σταθμός δεν έχει μετακινηθεί και οι επιχωματώσεις δεν ήταν απλώς πολλά μέτρα, αλλά λίγο ακόμα και θα έφταναν στην... Αίγινα.
Το Σ.Ε.Φ. βρίσκεται λίγο πιο αριστερά από την φωτογραφία. Δεν θα φαινόταν έτσι κι αλλιώς εδώ.
 
Και ποια ήταν η δικαιολογία για τις επιχωματώσεις? γιατί μια μικρή επέμβαση για να διορθωθούν κάποια προβλήματα θα την καταλάβαινα, άντε λίγο μεγαλύτερη για να χωράει να περάσει η Ποσειδώνος. Αλλά εδώ πρόκειται για πλήρη παραμόρφωση της ακτογραμμής.
1682077836920.png
 
1682260825805.png

Ορίστε και μια λιγότερο πανοραμική δική μου φωτογραφία από το 2007. Και μία από άλλη γωνία
1682260953414.png

Πρόκειται για την Εκκλησία του Αγίου Στεφάνου, του 9ου αιώνα. Δείτε κι εδώ
Κώδικας:
http://www.religiousgreece.gr/west-central-macedonia/-/asset_publisher/3qIw8hzBmYgG/content/agios-stephanos-kastoria

Πανέμορφη πόλη η Καστοριά και με άπειρες τέτοιες μικρές εκκλησίες. Το τουριστικό μπλα μπλα που διάβασα για την πόλη εξηγούσε ότι η Καστοριά ήταν τόπος εξορίας πολλών Βυζαντινών αρχόντων (που φαίνεται δεν τον έπαιρνε να τους ξεπαστρέψει ο αυτοκράτορας) κι αυτοί έφτιαχναν (δηλαδή πλήρωναν άλλους να τα φτιάξουν) τέτοια εκκλησάκια για να συγχωρεθούν τα κρίματά τους (όταν τους παίρνανε χαμπάρι και μετα τους έπιανε και η μετάνοια). Για όποιον λόγο και να το κάνανε, έχει πολλές τέτοιες μικρές εκκλησίες - στολίδια η πόλη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Προσπαθώ να καταλάβω από το πλάτος των γραμμών αν πρόκειται για τον Μουτζούρη, το τρενάκι του Πηλίου ή τον θεσσαλικό σιδηρόδρομο που κατέληγε Καλαμπάκα. Τείνω να καταλήξω στο πρώτο γιατί μου φαίνεται πολύ ορεινό το τοπίο. Πάντως τη δεκαετία του 1910 που υποψιάζομαι ότι έγινε η συγκεκριμένη λήψη και τα δύο δίκτυα υπήρχαν.
 
Προσπαθώ να καταλάβω από το πλάτος των γραμμών αν πρόκειται για τον Μουτζούρη, το τρενάκι του Πηλίου ή τον θεσσαλικό σιδηρόδρομο που κατέληγε Καλαμπάκα. Τείνω να καταλήξω στο πρώτο γιατί μου φαίνεται πολύ ορεινό το τοπίο. Πάντως τη δεκαετία του 1910 που υποψιάζομαι ότι έγινε η συγκεκριμένη λήψη και τα δύο δίκτυα υπήρχαν.
Μορεί να κάνω λάθος αλλά το πλάτος της γραμμής δεν είναι 60 εκ. όπως στο Πήλιο γιατί θα φαινόταν πολύ "στενό". Εδώ είναι μάλλον του ενός μέτρου και σε αυτό συνηγορεί αν παρατηρηθεί το πλάτος της σιδηροτροχιάς σε σχέση με το μέγεθος των υποδημάτων των ανθρώπων.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς είναι έτσι τα βαγόνια. Κάθε θέση είχε δική της πόρτα και έτυχε να είναι όλες ανοιχτές και παράλληλες μεταξύ τους? Ή το πλάι του βαγονιού έκανε ζικ ζακ ώστε όλοι να έχουν παράθυρο με θέα μπροστά τους? Πιο πιθανό μου μοιάζει το δεύτερο αλλά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράμα.
 
Πίσω
Μπλουζα