Παλιές φωτογραφίες της Ελλάδας.

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας prisma
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Εκπληκτική φωτογραφία, ίσως όμως να μην είναι το υποβρύχιο U-731, διότι σύμφωνα με διάφορες πηγές από το διαδίκτυο, στις 3 αποστολές που έκανε επιχειρούσε στον Ατλαντικό, ενώ στην τέταρτη και τελευταία αποστολή του βυθίστηκε στις 15.5.1944 στο Γιβραλτάρ, προσπαθώντας να περάσει από τον Ατλαντικό στη Μεσόγειο.
Το υποβρύχιο είναι όντως το U-731. Τα υποβρύχια δεν έβγαιναν από τους ναυσταύθμους μόνο για πολεμικές αποστολές.
 
Το υποβρύχιο είναι όντως το U-731. Τα υποβρύχια δεν έβγαιναν από τους ναυσταύθμους μόνο για πολεμικές αποστολές.
Πράγματι, έβγαιναν εκτός των πολεμικών αποστολών και για δοκιμές μετά την κατασκευή ή συντηρήσεις, καθώς επίσης και για ασκήσεις. To θέμα είναι ότι σύμφωνα με αναλυτικά γερμανικά αρχεία το συγκεκριμένο υποβρύχιο δεν μπήκε ποτέ στη Μεσόγειο. Βυθίστηκε αύτανδρο στην προσπάθειά του να εισέλθει στη Μεσόγειο από το Γιβραλτάρ.

Βλ. αναλυτικά τις δοκιμές, ασκήσεις και αποστολές που έκανε, καθώς και τα ονόματα των κυβερνητών και του πληρώματος στην ιστοσελίδα: http://www.ubootarchiv.de/ubootwiki/index.php/U_731.

Επειδή η φωτογραφία είναι ελληνικού ενδιαφέροντος θα παρακαλούσα αν είναι εύκολο να παραθέσεις την πηγή. Όπως και να έχει η φωτογραφία είναι εκπληκτική!
 
Κρυονέρι Αιτωλοακαρνανίας, δεκαετία 60
Το σιδηροδρομικό πορθμείο "Ρόδος" ετοιμάζεται για ένα ακόμη δρομολόγιο από το Κρυονέρι προς την Πάτρα.

Rio-8-e1456490452630.jpg


Οι Σ.ΒΔ.Ε (Σιδηρόδρομοι Βορειοδυτικής Ελλάδας) οι οποίοι ουσιαστικά ήταν η σιδηροδρομική γραμμή από το Κρυονέρι Μεσολογγίου μέχρι το Αγρίνιο και oι διάφορες διακλαδώσεις της, συνδέονταν από κατασκευής τους (1890) με την Πάτρα και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου με πλοία τα οποία μετέφεραν τους επιβάτες του εκάστοτε δρομολογίου από το σιδηροδρομικό σταθμό της μιας ακτής στον αντίστοιχο της απέναντι. Μετά τον πόλεμο, λίγο πριν το 50, το πρώην οπλιταγωγό-αποβατικό Ρόδος τροποποιήθηκε σε σιδηροδρομικό πορθμείο, το οποίο υπήρξε και το μοναδικό στην Ελλάδα και είχε τη δυνατότητα να μεταφέρει μαζί με τους επιβάτες και το ίδιο το τραίνο (συνήθως τη μηχανή του) καθώς επίσης και αρκετά φορτηγά βαγόνια.
Η λειτουργία του ως σιδηροδρομικό πορθμείο σταμάτησε το 1972 όταν καταργήθηκε και το συγκεκριμένο δίκτυο. Το πλοίο έκτοτε μεταφέρθηκε στη γραμμή Ρίου -Αντιρίου για να χρησιμοποιηθεί ως ferry boat μέχρι τις αρχές του 80.
(στοιχεία www.sfs.gr)
 
Πράγματι, έβγαιναν εκτός των πολεμικών αποστολών και για δοκιμές μετά την κατασκευή ή συντηρήσεις, καθώς επίσης και για ασκήσεις. To θέμα είναι ότι σύμφωνα με αναλυτικά γερμανικά αρχεία το συγκεκριμένο υποβρύχιο δεν μπήκε ποτέ στη Μεσόγειο. Βυθίστηκε αύτανδρο στην προσπάθειά του να εισέλθει στη Μεσόγειο από το Γιβραλτάρ.

Βλ. αναλυτικά τις δοκιμές, ασκήσεις και αποστολές που έκανε, καθώς και τα ονόματα των κυβερνητών και του πληρώματος στην ιστοσελίδα: http://www.ubootarchiv.de/ubootwiki/index.php/U_731.

Επειδή η φωτογραφία είναι ελληνικού ενδιαφέροντος θα παρακαλούσα αν είναι εύκολο να παραθέσεις την πηγή. Όπως και να έχει η φωτογραφία είναι εκπληκτική!

Την είχα βρει σε ένα φόρουμ πριν από χρόνια. Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, αλλά το άτομο που την είχε αναρτήσει είναι ειδήμων στα θέματα του Β'Π.Π., γι' αυτό και επιμένω για το U-731. Τώρα αν έκανε λάθος, δεν το γνωρίζω.
 
Καρναβαλική τοποθεσία? Πάτρα ή άλλο λιγότερο γνωστό?

Στο Πατρινό καρναβάλι έχω πάει άπαξ, με πήγανε δηλαδή, ήμουνα μικρός. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι πέταγαν σοκολάτες (πάντα λιχούδης ο elephadas). Δεν έπιασα καμία
 
Φωτογραφία από την Κατοχή.
Στο κέντρο και ελαφρώς δεξιά διακρίνεται το θεατράκι του Νέου Φαλήρου, έργο του Γερμανού Αρχιτέκτονα Ερνέστου Τσίλλερ
και πιο πίσω ο Πειραιάς.
Μπροστά Γερμανοί στρατιώτες με όχημα τύπου Horch kfz-15 και άρμα μάχης Pz-III.

 το θεατράκι του Νέου Φαλήρου, έργο του Γερμανού Αρχιτέκτονα Ερνέστου Τσίλλερ. Μπροστά Γερμανο...jpg
 
Oδός Πανεπιστημίου, στο ύψος του Οφθαλμιατρίου. Τα αυτοκίνητα κινούνται παραπλεύρως της γραμμής του τραμ, που βρίσκεται στο μέσον του, διπλής κατεύθυνσης εκείνη την εποχή, κεντρικού δρόμου της πόλης. (1953)

Oδός Πανεπιστημίου, στο ύψος του Οφθαλμιατρίου. Τα αυτοκίνητα κινούνται παραπλεύρως της γραμμή...jpg
 
Τι είναι αυτό το γκρίζο ντουβάρι στο πεζοδρόμιο μεταξύ Οφθαλμιατρείου - Αγίου Διονυσίου?
 
Πίσω
Μπλουζα