Ωπ εδώ είμαστε. Η ιστορία μου με το 1ο παπί. 1999 κοιτάζαμε με τον πατέρα μου κάτι παπιά σε δημοπρασία που θα έβγαζε η τοπική αστυνομία από κατασχέσεις. Με τα πολλά τσιμπησα ένα Town Mate 50cc για 20.000δρχ μόνο. Μόλις που κατέβαινα από 5ήμερη εκδρομή και ο πατέρας μου ανακοινώνει ότι "το πήραμε το μηχανάκι". Καταλαβαίνετε χαρά εγώ. Το μηχανάκι είχε καθρέπτες, ποδιά, σχάρα πίσω και πολύ φθαρμένα λάστιχα. Αλλάξαμε λάστιχα σε Metzeler. Επιτόπου έφυγαν οι καθρέπτες και η σχάρα παρά τις αντιρρήσεις του πατέρα μου. Σιγά σιγά, ε καλοκαίρι ερχόταν, πάει και η ποδιά και το φιλτροκούτι το αντικατέστησε μια μικρή χοάνη. Χαρά εγώ που έκανε πιο πολύ θόρυβο...Κατά το φθηνόπωρο άλλαξα και την εξάτμιση. Έβαλα μία Motorsport. Εκεί ήταν που παραλίγο να πλακωθούμε με τον πατέρα μου. "Γιατί κάνει τόση φασαρία?" Άντε να του εξηγήσεις ότι μόνο έτσι δεν περνάς απαρατήρητος!! Και είχα και το ανάλογο αξεσουαρ-σιγαστήρα. Με τη νέα χρονιά πέρασα στα ΤΕΙ. Εκεί προτάθηκε να πάρω το παπί μαζί μου όπως και έγινε. Τότε έκανα και το πρώτο ρεκτιφιέ από 50 σε 80 κυβικά, το 14 μαμίσιο καρμπιρατέρ έγινε 20άρι Dell'Orto, η Motorsport έγινε Sebring χωρίς σιγαστήρα και τα αμορτισέρ από λαδιού έγιναν ελατήρια. Το παπί τώρα πήγαινε πολύ καλύτερα. Μετά άρχισαν οι εικαστικές παρεμβάσεις. Βαμένα φλας, το πίσω φανάρι (ή αλλιώς κ***φάναρο) το άβαψα σε ένα σημείο μπλε και όταν πατούσες φρένο η πινακίδα γινόταν μπλε, προστέθηκε και φίλτρο βενζίνης, αυτοκόλλητα, μπλάνκο στα λάστιχα, μέχρι και πινακίδα άλλαξα σε πλαστική πράσινη με ανάγλυφα γράμματα.Το παπί ήταν απλά αγνώριστο. Τελείωσα από φοιτητής, γύρισα και τότε άρχισαν τα προβλήματα. Δεν έπαιρνε μπρος όσες μανιβελιές κι αν έκανα, ήταν σα μπουκωμένο. Οτι κι αν έκανα δεν ήθελε να μου κάνει τη χάρη. Το παράτησα και το έφαγε η βροχή γιατί πήρα ένα Dynamik. Τώρα αγνοείται η τύχη του. Να πω τέλος ότι ήμουν ο μόνος από τις παρέες που κυκλοφορούσαν με τα μηχανάκια, ο οποίος είχε Town Mate και όλοι μου έκαναν καζούρα μέχρι που το έφτιαξα και πάθαν πλάκα...Όλοι είχαν Κρυπτον,Αστρεα, F1, και πειραγμένα Cub 90, C50