Περί Pixel - Σκέψεις - Απόψεις

billy είπε:
Εδώ ενίσταμαι !!To να υποστηρίξουμε τα παραπάνω έχει μεν μία πολύ μικρή δόση αλήθειας, αλλά μόνο απο ευρωπαϊκή σκοπιά.

Στην άλλη μεριά του Ατλαντικού τα οκτάμπιτα της εποχής (Apple, Atari και φυσικά ο C64) έβριθαν απο καλούς RPG τίτλους. (ας όψεται η μανία των επιτραπέζιων D&D που επικρατούσε).

Ειδικά για το Bard's Tale, ήταν οκτάμπιτος τίτλος, που λόγω της επιτυχίας του μεταφέρθηκε και στα 16-bit.
Βρε Μπιλάκο, αφού μιλάμε για τις δικές μας εμπειρίες σαν Έλληνες χρήστες και αναγνώστες του Pixel στο παρόν thread, τι σημασία έχει τι γινόταν στην Αμερική;

Επειδή πάντως είσαι κινητή εγκυκλοπαίδεια και πρέπει να σε αξιοποιούμε, πες μερικά "κλασσικά" 8-bit RPG από το Αμέρικα. Έτσι για να δω αν τα έχω ακουστά... :)

Όσο για το Bard's Tale, ακόμα και αν ξεκίνησε από 8-μπιτο, η διαφορά μεταξύ 8 και 16 bit εκδόσεων ήταν αβυσσαλέα.
 
Maddog είπε:
Βρε Μπιλάκο, αφού μιλάμε για τις δικές μας εμπειρίες σαν Έλληνες χρήστες και αναγνώστες του Pixel στο παρόν thread, τι σημασία έχει τι γινόταν στην Αμερική;
Κατά την ταπεινή μου άποψη φίλε Maddog, η σημασία έγκειται στο ότι επειδή τα μηχανήματα αυτά (Apple, Αtari, C64) είχαν "οπαδούς" και στην Ελλάδα (αν και όχι όσους οι παραδοσιακά "ευρωπαίοι" amstrad & spectrum), δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι σε αυτά που γράφτηκαν παραπάνω. ;)

Χαρακτηριστικά θα σου αναφέρω ότι τον καιρό που το Pixel παρουσίασε το Phantasie 3 στον ST, ψάχνοντας να δω που "εξαφανίστηκαν" τα προηγούμενα δύο, ήρθα σε επαφή με έναν φίλο commodorά που μου έδειξε μία... "πειρατική λίστα" με διαθέσιμα παιχνίδια για τον υπολογιστή του. Εκεί μέσα γινόταν ένας ψιλο-πανικός απο RPG. Aσε, να μην στα πολυλογώ, "άνοιξαν τα μάτια μου", που λένε...

Maddog είπε:
Επειδή πάντως είσαι κινητή εγκυκλοπαίδεια και πρέπει να σε αξιοποιούμε, πες μερικά "κλασσικά" 8-bit RPG από το Αμέρικα. Έτσι για να δω αν τα έχω ακουστά... :)
Mερικούς κλασσικούς οκτάμπιτους τίτλους που θα σου αναφέρω, είμαι σίγουρος 100 % ότι θα τους έχεις ακουστά, μιά και αρκετοί απο αυτούς βρήκαν τον δρόμο τους και στα δεκαεξάμπιτα μηχανήματα:

Απο σειρές, αξίζει να αναφερθούν εκείνες των Ultima, Wizardry, Might & Magic, Phantasie, και (φυσικά) Bard's Tale.

Aπο άλλους τίτλους που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό, προτείνω Wasteland, Knights of Legend, Questron, Rings of Zilfin, Temple of Apshai, Autoduel, Wizard's Crown, Sword of Fargoal, Wrath of Denethenor, Shard of Spring, Legacy of the Ancients, Telengard, Centauri Alliance, Mars Saga, Legend of Blacksilver.

Eπίσης να ρίξεις οπωσδήποτε μία ματιά και στο Dragon Wars.

Εννοείται πως υπάρχουν πολλοί ακόμα τίτλοι...

(καλά, εξυπακούεται ότι δεν θυμάμαι όλους αυτούς τους τίτλους εντελώς απ' έξω. Για κάποια απο αυτά έριχνα κλεφτές ματιές στη συλλογή μου :D )

Maddog είπε:
Όσο για το Bard's Tale, ακόμα και αν ξεκίνησε από 8-μπιτο, η διαφορά μεταξύ 8 και 16 bit εκδόσεων ήταν αβυσσαλέα.
Στα γραφικά και στον ήχο είναι οι βασικές διαφορές κατά τη γνώμη μου. Τώρα αν είναι όντως αβυσσαλέα η διαφορά είναι θέμα άποψης. Πάντως ορισμένες οθόνες στις δεκαεξάμπιτες εκδόσεις ήταν σίγουρα πολύ καλοδουλεμένες...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ρε απιδιά δεν υποστήριξα ότι δεν υπήρχαν adventures στα 8μπιτ.Απλά ότι η κατηγορία άνθισε στην χώρα μας με την έλευση των 16μπιτ. Η γενιά των 30 κάτι και οριακά των 30 φεύγα που προλάβανε τα οκτάμπιτα στα ντουζένια τους απλά δεν πολυέπαιζαν τ'ετοια παιχνίδια στα home micro τους. Με το πέρασμα στα 16μπιτ και την παράλληλη παρουσία καλών γραφικών ασχοληθήκαμε. imho
 
billy είπε:
Κατά την ταπεινή μου άποψη φίλε Maddog, η σημασία έγκειται στο ότι επειδή τα μηχανήματα αυτά (Apple, Αtari, C64) είχαν "οπαδούς" και στην Ελλάδα (αν και όχι όσους οι παραδοσιακά "ευρωπαίοι" amstrad & spectrum), δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι σε αυτά που γράφτηκαν παραπάνω. ;) Χαρακτηριστικά θα σου αναφέρω ότι τον καιρό που το Pixel παρουσίασε το Phantasie 3 στον ST, ψάχνοντας να δω που "εξαφανίστηκαν" τα προηγούμενα δύο, ήρθα σε επαφή με έναν φίλο commodorά που μου έδειξε μία... "πειρατική λίστα" με διαθέσιμα παιχνίδια για τον υπολογιστή του. Εκεί μέσα γινόταν ένας ψιλο-πανικός απο RPG. Aσε, να μην στα πολυλογώ, "άνοιξαν τα μάτια μου", που λένε...

Mερικούς κλασσικούς οκτάμπιτους τίτλους που θα σου αναφέρω, είμαι σίγουρος 100 % ότι θα τους έχεις ακουστά, μιά και αρκετοί απο αυτούς βρήκαν τον δρόμο τους και στα δεκαεξάμπιτα μηχανήματα:

Απο σειρές, αξίζει να αναφερθούν εκείνες των Ultima, Wizardry, Might & Magic, Phantasie, και (φυσικά) Bard's Tale.

Aπο άλλους τίτλους που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό, προτείνω Wasteland, Knights of Legend, Questron, Rings of Zilfin, Temple of Apshai, Autoduel, Wizard's Crown, Sword of Fargoal, Wrath of Denethenor, Shard of Spring, Legacy of the Ancients, Telengard, Centauri Alliance, Mars Saga, Legend of Blacksilver.

Eπίσης να ρίξεις οπωσδήποτε μία ματιά και στο Dragon Wars.

Εννοείται πως υπάρχουν πολλοί ακόμα τίτλοι...
Πολύ σωστά. Και φυσικά η πλειοψηφία τους είχε και PAL έκδοση αλλά δεν γνωρίζω πόσοι ήρθαν επίσημα στην Ελλάδα (κάποιους "βαρβάτους" τίτλους τους θυμάμαι στα ράφια των καταστημάτων). Δυστυχώς το Pixel δεν ασχολήθηκε ποτέ με αυτούς αν και βέβαια πολλοί είχαν βγει πριν την εμφάνισή του ή στα πρώτα του χρόνια ('84-'85) που η παρουσίαση παιχνιδιών ήταν πολύ περιορισμένη. Βέβαια η παράκαμψη σειρών-σταθμών όπως Ultima και Wizardry ήταν μεγάλο ατόπημα.

spyros_s είπε:
Ρε απιδιά δεν υποστήριξα ότι δεν υπήρχαν adventures στα 8μπιτ.Απλά ότι η κατηγορία άνθισε στην χώρα μας με την έλευση των 16μπιτ. Η γενιά των 30 κάτι και οριακά των 30 φεύγα που προλάβανε τα οκτάμπιτα στα ντουζένια τους απλά δεν πολυέπαιζαν τ'ετοια παιχνίδια στα home micro τους. Με το πέρασμα στα 16μπιτ και την παράλληλη παρουσία καλών γραφικών ασχοληθήκαμε. imho
Εντάξει δεν θα διαφωνήσω, πάντως πολλοί κάναμε τα πρώτα μας βήματα σε adventures και RPGs στους 8μπιτους. Όσο για τα γραφικά, σίγουρα έφεραν περισσότερο κόσμο στο είδος, γιατί αρχικά σε τραβάει πιο πολύ να ελέγχεις το χαρακτήρα σου στο King's Quest με το Joystick και να παίζεις με το mouse το Deja Vu, αλλά το βάθος και η μαγεία κάποιων πολύ καλών text adventures ήταν άλλο πράγμα.
 
Leon είπε:
Όσο για τα γραφικά, σίγουρα έφεραν περισσότερο κόσμο στο είδος, γιατί αρχικά σε τραβάει πιο πολύ να ελέγχεις το χαρακτήρα σου στο King's Quest με το Joystick και να παίζεις με το mouse το Deja Vu,
Aφου τiθεται ως ελλειψη <<> Adventureς στα 8Bit ....

Eνδεικτικα (λιγο προχειρα) στον C64

Maniac Mansion

Zak McKracken

Borrowed Time

Uninvited

Deja Vu: A Nightmare Comes True

Neuromancer

Faery Tale Adventure

Gunslinger

Tass Times in Tone Town

Crime Time

Mean Streets Access Software(το πρωτο απο τα 5 Tex Murphy adventures

Elvira II: The Jaws of Cerberus

Elvira: Mistress of the Dark

Tangled Tales: The Misadventures of a Wizard's Apprentice(origin)

Intrigue! ( Mirrorsoft)

Law of the West

Killed Until Dead

Murder on the Mississippi

NO - Never Outside!( Lankhor)

Stifflip & Co.

Sidewalk

X-Men: Madness in Murderworld

Zzzzz

Zombi
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Karnov είπε:
Τα text-adventures ήταν κάτι σαν μυθιστόρημα , με δυνατότητα ... αλλελεπίδρασης.
Γι αυτο και τωρα τα λενε Interactive Fiction! :)

Μου άρεσε πάρα πολύ και η εικόνα του μονόχρωμου κειμένου στην οθόνη , σε mode-2 στον 6128 , όπου το μόνο ... οπτικό εφέ ήταν η ρύθμιση χρώματος φόντου και γραμματοσειράς στο CP/M που έτρεχαν.
Συμφωνω κι επαυξανω... εχω περασει ωρες στη δουλεια (κατι αργους Αυγουστους βασικα...) να τρεχω εξομοιωτη CPC με GT64 και το Ηitchhiker's guide to the Galaxy πισω απο το excel, ενω θα μπορουσα καλλιστα να το τρεξω σε ενα προγραμμα Windows!
 
spyros_s είπε:
Η γενιά των 30 κάτι και οριακά των 30 φεύγα που προλάβανε τα οκτάμπιτα στα ντουζένια τους απλά δεν πολυέπαιζαν τ'ετοια παιχνίδια στα home micro τους. Με το πέρασμα στα 16μπιτ και την παράλληλη παρουσία καλών γραφικών ασχοληθήκαμε. imho
Εγώ είμαι 36 (γεννημένος 1973) και έπαιζα του σκοτωμού adventures σε 8 bit , συγκεκριμένα στο Βασιλιά των 8 bit , δηλ. τον 6128 :biglaugh:

Σε 16 bit , δεν έπαιξα κανένα adventure ... ούτε shoot em up ... ούτε simulator ... ούτε platfom ...

Γιατί δεν απέκτησα ποτέ 16 bit μηχάνημα.
 
billy είπε:
Δεκτόν, σαφώς και υπήρχαν ακόμα hardcore χρήστες 8-bit καθώς και software, αλλά όπως είπαμε παραπάνω, το Pixel δεν ήταν περιοδικό που είχε αφιερωθεί αποκλειστικά στα οκτάμπιτα !!Mάλλον τα περιοδικά στα οποία αναφέρεσαι ήταν "εξειδικευμένα" και αφιερωμένα μόνο στα οκτάμπιτα μηχανάκια, όπως το Zzap!64, το Amstrad Action, το Crash, κλπ.
To Pixel, αν όχι από το 1989 , από το 1990 σίγουρα , ήταν εχθρικό προς τα 8bit , τα οποία προσπαθούσε να πείσει το κοινό ότι ήταν νεκρά

και από κάποιο σημείο αποσιωπούσε ο,τιδήποτε σχετικό με αυτά. Ίσως παρασυρμένο και από την "σταυροφορία" κατά της πειρατείας,

αφού από το 1990 λιγόστεψαν οι επίσημες εισαγωγές games για 8bit , υπήρχαν όμως στην ελληνική αγορά.

Προσωπικά είχα το Pixel αγαπημένο μου περιοδικό από το 1985 μέχρι το 1989.

Από τότε και μετά, αισθάνθηκα ότι ΔΕΝ ΜΕ ΗΘΕΛΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ,

ότι με αντιμετώπιζε απαξιωτικά , οπότε έπαψα να το αγοράζω/διαβάζω.

Τη σχολική χρονιά 1989-1990 ήμουν Β' Λυκείου , πήγαινα για Β' Δέσμη τότε

και η ενασχόλησή μου με το άθλημα είχε μειωθεί ,

ενώ τη δεδομένη στιγμή η αγορά νέου home (16bit) ήταν αδιανόητη , για λόγους προγράμματος.
 
Karnov είπε:
To Pixel, αν όχι από το 1989 , από το 1990 σίγουρα , ήταν εχθρικό προς τα 8bit , τα οποία προσπαθούσε να πείσει το κοινό ότι ήταν νεκρά
Μα ήταν νεκρά! και ~4-5 χρόνια μετά ήταν και τα 16 bits νεκρά.
 
Έχει δίκιο ο karnov...πράγματι από το φθινόπωρο του 1989 και μετά το πίξελ επικεντρώθηκε στα 16μπιτα και αγνοούσε επιδεικτικά τα 8μπιτα που σαφέστατα είχαν ακόμα μεγάλο μερίδιο αγοράς!

Δηλαδή δεν έβγαιναν όλα τα παιχνίδια και για αυτά; Τα περισσότερα έβγαιναν! Ίσα ίσα οι περισσότεροι αναγνώστες είχαν cpc και σπέκτρουμ και θα έπρεπε να μας στηρίζει με μερικά έστω reviews παιχνιδιών!

Ειδικά τα cpc τα αγνοούσε εντελώς! Στα special reviews ποτέ δεν τα συμπεριλάμβανε! Ενδεικτικά θυμίζω τα untouchables, batman the movie, superwonder boy και new zealand story που υπήρχε αναφορά σε όλες τις εκδόσεις πλην cpc!!

Αυτό το κενό είχαν πάρει αργότερα χαμπαρι στο user με τον Κροντηρά και μας αφιέρωναν μια σελίδα! Ξέρω άτομα που τότε αγόραζαν user μόνο για αυτή την σελίδα!
 
@ Karnov

Eχω μία αίσθηση Deja Vu...

Τα πράγματα είναι απλά: Οποιος χρήστης ήθελε απο το '90 και μετά τα οκτάμπιτα να μονοπωλούν την ύλη των περιοδικών όπως το Pixel, θα έπρεπε να στραφεί μάλλον σε εξειδικευμένα έντυπα.

Οσο για το σχόλιο του Spyros σχετικά με την σελίδα του USER "τα 8-bit ποτέ δεν πεθαίνουν", υπάρχει και ο αντίποδας: εγώ π.χ. δεν θα αγόραζα το περιοδικό με αφορμή αποκλειστικά την ύπαρξη αυτής της σελίδας. Χαίρομαι που υπήρχαν και πορωμένοι που το έκαναν, αλλά προσωπικά δεν θα το έκανα αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy τα έχουμε ξαναπεί και στο θέμα που...ορθά ξέθαψες!

Άλλο δίνω βαρύτητα στα σύγχρονα μηχανήματα και άλλο ξεγράφω ΠΛΗΡΩΣ τα 8μπιτα! Από το 1990 και μετά δεν έκαναν κανένα review στα 8μπιτ παιχνίδια ή έστω σε μια γωνίτσα πέντε πραγματα για τις 8μπιτ εκδόσεις δίχως φωτο!

Ουσιαστικά έτσι απέκλεισαν μέρος του αγοραστικού τους κοινού που είχε 8μπιτ και δεν μπορούσε να πάει στα 16! Για μένα έκαναν λαθος που συρρίκνωσε το κοινό του περιοδικού! Οι πωλήσεις του πίξελ έκτοτε το απέδειξαν!
 
Πιστεύω πως το μέγεθος των πωλήσεων πολύ λίγο επηρρεάστηκε απο τους κατόχους 8-bit στα 90s. Kαι αυτό γιατί το μεγαλύτερο ποστοστό των κατόχων 8-bit στα '90s (όσοι *ελάχιστοι* είχαν απομείνει δηλαδή !!) ήταν εκείνοι που ήθελαν να συνεχίσουν να ενημερώνονται αγοράζοντας το περιοδικό, διότι σκόπευαν και αυτοί στο άμεσο μέλλον να αγοράσουν ST/Amiga. (εκτός αν ήθελαν pc, οπότε θα μπορούσαν να μετακινηθούν και προς το pc master).

Αλοίμονο αν η αιτία της σταδιακής πτώσης των πωλήσεων του Pixel ήταν οι... οργισμένοι κάτοχοι οκτάμπιτων των '90s που ήθελαν να εκδικηθούν το περιοδικό επειδή τους "εγκατέλειψε". Αδυνατώ να το πιστέψω αυτό !!
 
Πράγματι billy... Φωτογραφίζεις εμένα...

Σαν κάτοχος Atari 8-bit, ποτέ δεν είχα μεγάλη κάλυψη από το PIXEL... Όμως το έπαιρνα ανελλιπώς, για να ενημερώνομαι αλλά και για να "ταξιδεύω" μέσα από τα reviews των παιχνιδιών.

Όταν πήρα Atari ST, είχα πολλούς λόγους να "κολλήσω" ακόμα περισσότερο... :)
 
πράγματι κάθε 8μπιτ user ονειρευόταν αμιγκα όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήθελε να μάθει και τι έπαιζε ακόμα στο δικό του...το πίξελ απότομα και άκομψα σταμάτησε ακόμα και τις αναφορές στα 8μπιτ. Λες και ήταν δύσκολο να το κάνει σε μια γωνιά του ρεβιού...αυτό σχολιάζω κυρίως!
 
Όσον αφορά τα reviews, φαίνεται πως έχεις δίκιο, καθώς έριξα μια ματιά σε κάποια τεύχη μετά το 1990...

Πάντως στις υπόλοιπες στήλες (peek & poke, επεμβάσεις, hints 'n' tips), υπάρχουν αναφορές στα 8-bit...
 
Σπύρο, είναι πολλοί οι παράγοντες. Οταν είχε πλέον κατακλυστεί για τα καλά η αγορά με 16-bit τίτλους, και οι οκτάμπιτες εκδόσεις αργούσαν να βγούν (ή δεν έβγαιναν καθόλου), βρίσκω λογικό το να ακολουθήσουν την τακτική της κάλυψης των 16-bit. Δεν θεωρώ πως ήταν άκομψη η μείωση της ενασχόλησης του Pixel με τα οκτάμπιτα, αλλά "σημάδι των καιρών".

Αν παρ' όλα αυτά το Pixel πρέπει να κριθεί "ένοχο" επειδή δεν είχε μία *αποκλειστική* σελίδα με νέα ή reviews για 8-bit όπως π.χ. το USER, έ τότε ας γίνει και αυτό. (έστω και αν γινόντουσαν κάποιες σποραδικές αναφορές και reviews σε 8-bit !! βλέπε "Retrοgrade", "Challenge of the Gobots", "Creatures", κ.α.).

Το να λένε όμως κάποιοι (διότι έτσι ξεκίνησε το θέμα) ότι ένα περιοδικό με την ιστορία του Pixel είχε λόγους να είναι... "εχθρικό" προς τα οκτάμπιτα και "απoσιωπούσε" την πραγματικότητα (λες και υπήρχε κάποια σκοπιμότητα !!), ε, αυτό νομίζω είναι τουλάχιστον αστείο.

DINO είπε:
Πράγματι billy... Φωτογραφίζεις εμένα...Σαν κάτοχος Atari 8-bit, ποτέ δεν είχα μεγάλη κάλυψη από το PIXEL... Όμως το έπαιρνα ανελλιπώς, για να ενημερώνομαι αλλά και για να "ταξιδεύω" μέσα από τα reviews των παιχνιδιών.

Όταν πήρα Atari ST, είχα πολλούς λόγους να "κολλήσω" ακόμα περισσότερο... :)
Χαχαχα !! Ομολογώ πως δεν είχα εσένα στο μυαλό μου, έστω και αν φαίνεται πως σε "φωτογράφησα" !! :D

Χαίρομαι πάντως που αγόραζες Pixel χωρίς να αντιμετωπίσεις με πικρία το θέμα της "μη-κάλυψης".
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συμφωνώ.Δεν είχα απαίτηση να είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στα 8-bit μετά το 1989.

Αλλά δεν μιλάμε για αυτό.

Εδώ λέμε ότι από το 1989 και ειδικά από το 1990 το Pixel ,

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΜΟΝΙΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ 8-BIT ΗΟΜΕ ΜΙCROS είχαν ... πάψει να υπάρχουν !!!

Καμία αναφορά.

Από την άλλη υπήρχε μια ειρωνική διάθεση , υποτίμηση και σνομπισμός απέναντί τους.

Λες και δεν ξέραμε όλοι , ότι τα games στις 16-bit εκδόσεις ήταν καλύτερα των 8-bit !!!

Φοβερή ανακάλυψη.

Σαν να μας λες σήμερα ότι σε έναν Sempron 140 με μια 5450 ένα game

είναι υποδεέστερο από ότι σε έναν i7 990X με 3ple SLI GTX 590 !!!!!

Φοβερή ανακάλυψη όντως !!!!!!

Δεν θα είναι ευχάριστο όμως να χλευάζεται μονίμως ο κάτοχος του πρώτου

και να του υπενθυμίζεται ότι το game είναι χάλια στο δικό του σύστημα.

Εφόσον το τρέχει , μπορεί να παίξει κι αυτός.

Από την άλλη όμως,

το Pixel από το 1989-1990 με τις 8-Bit κονσόλες ,

ήταν ιδιαίτερα φιλικό. Δεν μιλάμε για γενικό σνομπάρισμα στα 8-bit λοιπόν .

Ποιά η διαφορά ;;

Ότι στις κονσόλες και τις 8-bit-ες τα games ήταν αποκλειστικά γνήσια.

Γνωρίζω πολλούς που είχαν λατρέψει το περιοδικό από τις αρχές τους , spectrum-άδες

και το μίσησαν εκείνη την περίοδο , γύρω στο 1990 , αφού δεν είχαν ψηθεί από τα εγκώμια στο "φυσικότατο animation" (της amiga)

να εγκαταλείψουν τα αγαπημένα 8-bit.

Για τη δική μου γενιά , αγαπημένα ήταν μόνο τα 8-bit.

Όσα ακολούθησαν , voodoo1,2 αι γενεαί πάσαι των gforce κτλ ήταν απλά καταναλωτικά προιόντα.
 
billy είπε:
Αλοίμονο αν η αιτία της σταδιακής πτώσης των πωλήσεων του Pixel ήταν οι... οργισμένοι κάτοχοι οκτάμπιτων των '90s που ήθελαν να εκδικηθούν το περιοδικό επειδή τους "εγκατέλειψε". Αδυνατώ να το πιστέψω αυτό !!
Βασικά έχουμε στοιχεία για τις πωλήσεις του Pixel; Δηλαδή πράγματι το Pixel έπεσε σε πωλήσεις το '90; Πάντως αν συνέβη αυτό, μάλλον θα το απέδιδα στην κυριαρχία των PCs και όχι στους "εξοργισμένους" κατόχους 8μπιτων.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Karnov είπε:
Εδώ λέμε ότι από το 1989 και ειδικά από το 1990 το Pixel ,

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΜΟΝΙΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ 8-BIT ΗΟΜΕ ΜΙCROS είχαν ... πάψει να υπάρχουν !!!
Πού το έλεγε αυτό; Σε ποιό τεύχος;

Karnov είπε:
Δεν συμφωνώ.

Yπήρχαν αναφορές.

Karnov είπε:
Από την άλλη υπήρχε μια ειρωνική διάθεση , υποτίμηση και σνομπισμός απέναντί τους.
Δηλαδή ειρωνία του στυλ "έχετε 8bit - είστε απαράδεκτοι";

Πού έγινε αυτό; Εχουμε συγκεκριμένες αναφορές;

Διότι το να ερμηνεύουμε την κυριαρχία των 16-bit στην αγορά (και κατά συνέπεια την "αλλαγή πλεύσης" στον ειδικό τύπο) ως "υποτίμηση" και "σνομπισμό" των 8-bit, είναι πέρα για πέρα λάθος.

Karnov είπε:
Για τη δική μου γενιά , αγαπημένα ήταν μόνο τα 8-bit.

Όσα ακολούθησαν , voodoo1,2 αι γενεαί πάσαι των gforce κτλ ήταν απλά καταναλωτικά προιόντα.
Η "δική σου γενιά" ποιά ακριβώς είναι; :D Μάλλον αναφέρεσαι στο άτομό σου. Δεν νομίζω όμως ότι ασπάζονται όλοι τις απόψεις σου.

Πιστεύω πάντως ότι το "κουράσαμε" αρκετά το θέμα, και επιπλέον κακώς μεθοδεύεται για μία ακόμη φορά το ίδιο σενάριο, απο την στιγμή που το έχουμε καλύψει (σε μεγάλο βαθμό μπορώ να πω) και παλιότερα...

Leon είπε:
Βασικά έχουμε στοιχεία για τις πωλήσεις του Pixel; Δηλαδή πράγματι το Pixel έπεσε σε πωλήσεις το '90;
Εγραψες "το '90".

Εννοείς το 1990, ή τα '90s που έγραψα εγώ;

Για το 1990 δεν μπορώ να πω με σιγουριά, δυστυχώς. Ισως έχει στοιχεία ο Spyros που έκανε την αρχική αναφορά: "Οι πωλήσεις του πίξελ έκτοτε το απέδειξαν", αν και έχω την εντύπωση πως λέγοντας "έκτοτε" εννοεί "σε βάθος χρόνου", δηλαδή εννοεί και αυτός "κάποια στιγμή μέσα την περίοδο των '90s" - όχι απαραίτητα απο το έτος 1990.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα