Ποιοι ή τι σας απογοητευσε στις κονσολες αυτης της γενιας;

-Το battlefield 3, περιμενα να δω το bf2 με καλυτερα γραφικα και περισσοτερα πραγματα αλλα δεν εχει ουτε τα μισα περα το hacking που υπηρχε και τελευταια το ban που μπορεις να φας λογο οτι ολοι ειναι private servers.

-Το PS3 και η Sony (ολο το πακετο) δεν θυμiζει καθολου PS2/PSX εποχες

-DLC γενικα

-ID με το Rage
 
Σε αυτή η γενιά οι κονσόλες είχαν τα περισσότερα failure rates σε σύγκριση με την περασμένη. Σκεφτείτε λίγο, πόσο συχνά εμφάνιζαν πρόβλημα το ps2, xbox και gamecube, σε αντίθεση με το xbox 360 και το ps3. Το wii το αποκλείω μιας και είναι η μόνη κονσόλα που δεν εμφάνισε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας.
 
Αν συγκρίνεις τη πολυπλοκότητα των τωρινών μηχανημάτων μ' αυτή του τότε θα καταλάβεις γιατί.

Επίσης πλέον για τις εταιρείες it is all about the money! Δε φτιάχνουν πλέον παιχνίδια με ψυχή. Επίσης τα παιχνίδια έχουν γίνει τόσο πολύπλοκα που η έννοια διασκέδαση έχει χάσει το νόημά της.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
theoritikos είπε:
Το wii το αποκλείω μιας και είναι η μόνη κονσόλα που δεν εμφάνισε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας.
Μπα, είχε και αυτό "hardware" problem. Θυμάσαι στην αρχή εκείνο το strap του Wiimote που κοβόταν και κατέληγε να τσακίζει την οθόνη; Από ότι θυμάμαι μετά το ενισχύσανε για να μην κόβεται τόσο εύκολα. :p
 
Vetus είπε:
Ένα άλλο γεγονός που με απογοήτευσε στην γενιά αυτή είναι τ' ότι η Rare πλέον έχει καταντήσει να φτιάχνει μονάχα εμπορικούρες τύπου Kinect Sports εξαιτίας της απληστίας της Microsoft. Πάλι καλά που προλάβανε και βγάλανε μερικά αριστουργήματα όπως το Kameo - Elements of Power που το παιδεύαν εδώ και χρόνια (από την εποχή του Gamecube για την ακρίβεια πριν εξαγοραστεί η Rare από την Microsoft).
H Rare ειχε αρχισει να "πεφτει" πριν την εξαγορα. Δεν θεωρω το Starfox Adventures (αν λεγοταν Dinosaur Island χωρις επαφη με το Starfox universe θα ημουν πιο επιεικης) ή οι GBA κυκλοφοριες ηταν ιδιαιτερα της προκοπης. Η Nintendo ειχε αρχιζει να το ψυλιαζεται και ετσι της "επετρεψε" να παρει το δρομο για την Microsoft.

Μετα την εξαγορα ειχαμε πολλες εθελουσιες αποχωρησεις (πχ Free Radical Design) που εκαναν τα πραγματα ακομα χειροτερα. Η MS παντως τους εδωσε οσο marketing push μπορουσε (μεχρι και σειρα καρτουν!). Εν τω μεταξυ η βιομηχανια αλλαξε. Φυγαμε απο τις μικρες ομαδες αναπτυξης της N64 era και ηρθαμε αναγκαστικα σε corporate περιβαλλοντα μιας και οι απαιτησεις αυξηθηκαν κατακορυφα και για ΑΑΑ τιτλους ειναι αναγκαιος ο τριψηφιος αριθμος υπαλληλων.Με τη παλια, ομορφη, παρειστικη νοοτροπια της Rare δεν θα μπορουσε να βγει nextgen τιτλος...

Πολεμηθηκε και αρκετα απο το Ν τυπο της εποχης.

Το Ghoulies αν εβγαινε σε GC θα μιλουσαν για παιχνιδαρα.

Το Conker στο XBOX ειναι επος και ισως το technical excellence στη πλατφορμα μαζι με 3-4 ακομα τιτλους.

Το Kameo ηταν το πρωτο nextgen που με εντυπωσιασε και για να πω την αληθεια δεν συναντησα και σε πολλα μετεπειτα παιχνιδια τετοιο πακετο γραφικων-soundtrack. Ενδιαφεροντα puzzles, εξαιρετικη ιδεα οι μεταμορφωσεις. Με λιγη προσοχη στο control σχημα θα προσεγγιζε το αριστο.

To PD Zero ηταν ανισορροπο - σαν κολλημενες προσπαθειες, αλλη καλη αλλη κακη - παντως διεθετε απο τις καλυτερες υφες σε αυτη τη γενια και πολυ καλο multiplayer.

Τα Viva Pinata ηταν προαγγελος μιας στροφης στη χαριτωμενια μαλλον λογω της μικροτερης απο το αναμενομενο εμπορικης απηχησης των 2 lauch τιτλων. Καλο παιχνιδι αλλα φοβερα πολυπλοκο για τον κοσμο στον οποιο απευθυνοταν. Και παλι τεχνικα αρτιοτατο. Δεν εβγαλε τα λεφτα της τρελης προωθησης του.

Το Nuts and Bolts ηταν ενα εξαιρετικο παιχνιδακι που εκαναν το λαθος να το συνδεσουν με τον Banjo. Ο κοσμος περιμενε ενα καθαρα νεο platform.Αν το αποσυνδεσεις με το Banjo universe ανακαλυπτεις εναν ενδιαφερον και βαθυ τιτλο. Δεν πουλησε τα αναμενομενα.

Kinect Sports ηταν πολυ καλα για το λογο που φτιαχτηκαν και για το family entertainment αλλα μεχρι εκει.

Αυτο που προσαπτω στην MS ειναι μια ενδεχομενη πιεση στο να βγαλει δυο 360 launch τιλους η Rare...πραγμα που ισως ευθυνεται για το σακατεμα του PDZ και τις αλυσιδωτες αντιδρασεις που ακολουθησαν. Eπισης δεν ξερω αν ευθυνεται για την ακυρωση του Kameo 2...

Λιγοι απο την παλια φρουρα εχουν μεινει.

Ελπιζω τουλαχιστον σε ενα nextgen Kameo 2, Spectrum stuff και μια Banjo συνεχεια κοντα στη φιλοσοφια της σειρας...
 
nkarytia είπε:
Επίσης τα παιχνίδια έχουν γίνει τόσο πολύπλοκα που η έννοια διασκέδαση έχει χάσει το νόημά της.
Τι εννοείς με αυτό ακριβώς? Γιατί ένα από τα χειρότερα για μένα της γενιάς αυτής είναι το ότι τα καινούρια παιχνίδια ΔΕΝ έχουν την πολυπλοκότητα και το βάθος των παλιών και είναι υπερβολικά απλοποιημένα ή αυτοματοποιημένα και εύκολα (όσον αφορά το gameplay). Αυτό που είπα δηλαδή, ότι δεν φτιάχνουν games για gamers.

Μήπως εννοείς ότι έχουν αυξηθεί τα κουμπιά στα χειριστήρια και ότι πρέπει να θυμάσαι περισσότερες λειτουργίες? Αλλά και πάλι, σε σχέση με την γενιά του PS2/XBOX και GC δεν υπάρχει διαφορά σε αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιατι ρε Doc ποιος το χρησιμοποιη το strap;Eγω το πεταξα με το που πηρα Wii.Ποτε δεν με εφηγε το wiimote απο το χερι εκτος του οτι το εχω πεταξει πολλες φορες στον τοιχο απο τα νευρα μου γιατι δεν το πηγαινω μια :D

Ωσο για την Rare συμφωνω με ολους οτι ηταν μια αποτυχια και μιση και τιποτα παραπανω.Το εγραψα και γω εξαλου.και διαφωνω με ολα ωσα λεει ο οπαδος της sega παραπανω που απο τον πονο του το εριξε στο xbox:DΘα μας πεσουν και οι τριχες απο της μασχαλες μαυτα που διαβαζουμε.Αν τα διαβασει καποιος που δεν ξερει ποια ειναι η Rare θα νομιζει οτι ειναι η κορυφαια Developer ολων των εποχων και οτι ολα τα παιχνιδια της στο xbox εκαναν φοβερη επυτηχια και τεραστιες πωλησεις.

ΤΟ Grabbed the ghoulies ειναι απλα αθλιο.Τι να πρωτοπεις γιαυτο.Οταν μιλαμε για μια ισχυρη κονσολα οπως το xbox φυσικα και περιμενουμε καλα γραφικα απεναντιας σαυτο το παιχνιδι τα γραφικα θυμιζουν καπως της καλες εποχες του N64.Aν βλεπαμε αυτα τα γραφικα τοτε θα μεναμε με γουρλωμενα ματια αλλα δεν δικαιολογουνται για το xbox.Oπως ο χαρακτηρας αλλα και οι χωροι του παιχνιδιου που ειναι αδειοι και χωρις λεπτομερειες.Η μουσικη ειναι αθλια οπως και οι ηχοι του παιχνιδιου και ωσο για τον χειρισμο τι να πω.Ο χαρακτηρας κινηται σαν κανενα παλιορομποτ και βλακωδως η Rare εβαλε το attack στον δεξι μοχλο.Δεν υπαρχει πιο αβολο πραμα απο αυτο.

To Kameo εχει εξαιρετικα γραφικα και για να μην επαναλαμβανομαι συνεχεια ειναι δεδομενο οτι εχουν καλα γραφικα τα παιχνιδια του xbox360.O χειρισμος ειναι σκετο μπερδεμα και το παιχνιδι γενικα ειναι πολυ μικρο.Ειναι ενα απλα καλο παιχνιδακι και τιποτα παραπανω που κανεις δεν προκειται να το θυμαται οπως της παιχνιδαρες που εβγαλε η Rare στο N64 ακομα και στο snes.

To perfect dark zero δεν εχει καμια σχεση με την επυτηχια που εκανε το perfect dark στο N64.Εχει καλα γραφικα αν και σε καποια σημεια θυμιζει γραφικα ps2 και η μουσικη ειναι αδιαφορη.Το παιχνιδι κυλαει πολυ αργα και αναλογα το οπλο που κουβαλαει ο χαρακτηρας καποιες στιγμες παει ακομα πιο αργα.Μπορει αυτο να συμβαλει στην ρεαλιστικοτητα του παιχνιδιου αλλα ειναι παρα πολυ σπαστικο.Επισης η AI των εχθρων ειναι σε επιπεδα ραδικιου αλλα και το zoom ειναι επισης σπαστικο.

Για το viva pinata συμφωνω απολυτα με τα παραπανω με καλυπτουν πληρως.

Για τα conker και Banjo kazooie nuts n bolts ναι αν δεν τα συγκρινει καποιος με τα αντιστοιχα του N64 τοτε ειναι καλα παιχνιδια η καλητερα ''τιμια'' παιχνιδια με πολυ ομορφα γραφικα και με τα χαρακτηριστηκα που θα ικανοποιησουν τους παικτες που τους αρεσουν τα platform παιχνιδια.Επειδη ομως οι παντες τα συγκρινουν με τα αντιστοιχα στο N64 τοτε δεν εχουν καμια τυχη και δεν εχουν καμια σχεση μαυτα.

Η μαγικη φραση για ολα τα παιχνιδια ειναι οτι κανενα δεν εκανε επυτηχια και κανενα δεν πουλησε τα αναμενομενα.Ο κοσμος δεν ειναι προβατο και δεν τρωει χορταρι,η Rare μας τελειωσε και οτι και να εβγαλε ηταν μια απλη μετριοτητα και τιποτα παραπανω.Αν στο μελον βγαλει τιποτα αξιολογο δεν το ξερω αλλα οι πιθανοτητες ειναι αλαχιστες.Ας ασχοληθει με το Kinect καλητερα και ας παρατησει ολα τα αλλα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συμφωνώ με όσα γράφει ο Μπίλις παραπάνω. Οσο καλά παιχνιδια και να είναι κάποια της RARE στα XBOX δεν φτάνουν τα αριστουργήματα που έφτιαχνε στο N64. Το μόνο παιχνίδι που μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε ήταν το Conker στο XBOX γιατί τα γραφικά ήταν πραγματικά "αλλού". Αλλά ακόμα και αυτό το πετσοκόψανε με αρκετή λογοκρισία και όπως ήδη αναφέρθηκε, αυτό είναι πραγματική ειρωνεία αν σκεφτεί κανείς το ότι το N64 κουβαλούσε σε όλη την διάρκεια της ζωής του τον χαρακτηρισμό "για παιδάκια".

Τελικά, ακόμα και με χειρότερα γραφικά, το Conker στο Ν64 είναι καλύτερο. Και όσοι τα έχουν παίξει και τα δύο νομίζω πως συμφωνούν ότι το μοντέλο του Conker στο Ν64 έχει πιο πολύ "ύφος" και προσωπικότητα, ενώ στο XBOX είναι σαν μια άψυχη κούκλα με εντυπωσιακό fur shading.

Δυστυχώς το Viva Pinata δεν το έχω παίξει ακόμα.
 
Imgema είπε:
Τι εννοείς με αυτό ακριβώς? Γιατί ένα από τα χειρότερα για μένα της γενιάς αυτής είναι το ότι τα καινούρια παιχνίδια ΔΕΝ έχουν την πολυπλοκότητα και το βάθος των παλιών και είναι υπερβολικά απλοποιημένα ή αυτοματοποιημένα και εύκολα (όσον αφορά το gameplay). Αυτό που είπα δηλαδή, ότι δεν φτιάχνουν games για gamers.
Μήπως εννοείς ότι έχουν αυξηθεί τα κουμπιά στα χειριστήρια και ότι πρέπει να θυμάσαι περισσότερες λειτουργίες? Αλλά και πάλι, σε σχέση με την γενιά του PS2/XBOX και GC δεν υπάρχει διαφορά σε αυτό.
Δεν είναι λίγες φορές που το πολύπλοκο gameplay σου προκαλεί πονοκέφαλο, χώρια που τη θέση του απλού και σύντομου gameplay την έχει πάρει μια μακρόχρονη διαδικασία που τις περισσότερες φορές σε "κόβει" από το περιβάλλον ακόμα και για ώρες μετά. Αυτό δεν είναι διασκέδαση (κάτι σε κρεπάλη φέρνει).
 
Maddog είπε:
Μπα, είχε και αυτό "hardware" problem. Θυμάσαι στην αρχή εκείνο το strap του Wiimote που κοβόταν και κατέληγε να τσακίζει την οθόνη; Από ότι θυμάμαι μετά το ενισχύσανε για να μην κόβεται τόσο εύκολα. :p
Που το είδες αυτό; Πρώτη φορά τ' ακούω. :xm: Εκτός κι αν είσαι τελείως άμπαλος, όπως ορισμένοι που έπαιζαν χωρίς λουράκι ενώ είναι μανταλάκηδες και τους ξέφευγε το χειριστήριο. Και σου δίνει οδηγίες η κονσόλα πριν παίξεις κάποιο παιχνίδι, άμα είσαι άνιωθος και δεν τις ακολουθείς δεν σου φταίει μετά η Nintendo.

Wally είπε:
H Rare ειχε αρχισει να "πεφτει" πριν την εξαγορα. Δεν θεωρω το Starfox Adventures (αν λεγοταν Dinosaur Island χωρις επαφη με το Starfox universe θα ημουν πιο επιεικης) ή οι GBA κυκλοφοριες ηταν ιδιαιτερα της προκοπης. Η Nintendo ειχε αρχιζει να το ψυλιαζεται και ετσι της "επετρεψε" να παρει το δρομο για την Microsoft.
Θα διαφωνήσω για το Star Fox Adventures τ' οποιό θεωρώ ως ένα από τα καλύτερα Zelda-like παιχνίδια που 'χω παίξει ποτέ μου με τον όλο σχεδιασμό του παιχνίδι ν' αναδειγνύει το ταλέντο της Rare που είχαμε μάθει ν' αγαπάμε από την εποχή του Donkey Kong Country και μετά. Μόνο και μόνο τα γραφικά σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό ακόμα και σήμερα.

Όσο αφορά το πότε άρχισε να ξεπέφτει η Rare και ποιός έφταιγε μια μάτια στο άρθρο αυτό θα σας διαφωτίσει πλήρως για το θέμα:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-02-08-who-killed-rare

nkarytia είπε:
Δεν είναι λίγες φορές που το πολύπλοκο gameplay σου προκαλεί πονοκέφαλο, χώρια που τη θέση του απλού και σύντομου gameplay την έχει πάρει μια μακρόχρονη διαδικασία που τις περισσότερες φορές σε "κόβει" από το περιβάλλον ακόμα και για ώρες μετά. Αυτό δεν είναι διασκέδαση (κάτι σε κρεπάλη φέρνει).
Πέστο ψέματα! Γι' αυτό αρκετά άτομα που παλιά ασχολιόντουσταν με πολύπλοκα rpg πλέον το ρίχνουν συχνά σε κάτι πιο απλό που θα τους προσφέρει μια ευχάριστη απασχόληση για λίγα λεπτά ή για λίγη ώρα χωρίς πολύωρα tutorials και τέτοιες βλακείες.
 
Vetus είπε:
Θα διαφωνήσω για το Star Fox Adventures τ' οποιό θεωρώ ως ένα από τα καλύτερα Zelda-like παιχνίδια που 'χω παίξει ποτέ μου με τον όλο σχεδιασμό του παιχνίδι ν' αναδειγνύει το ταλέντο της Rare που είχαμε μάθει ν' αγαπάμε από την εποχή του Donkey Kong Country και μετά. Μόνο και μόνο τα γραφικά σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό ακόμα και σήμερα.

index=18&feature=plpp_video
Κοίτα, δεν θέλω να πω πως είναι κακό παιχνίδι, απλά ίσως θα έπρεπε να αφήσουν ήσυχο τον Starfox και να φτιάξουν αυτό που σχεδίαζαν από την αρχή, δηλαδή το Dinosaur Planet. Αν το έκαναν αυτό και δεν γελοιοποιούσαν το Starfox franchise θα ήταν σίγουρα πιο επιτυχημένο Zelda clone.
 
Και οι δυο εχεται δικειο.Το starfox adventures εχει και καλα στοιχεια και κακα στοιχεια οχι με την εννοια του κακου παιχνιδιου βεβαια.Το παιχνιδι εχει πανεμορφα γραφικα που στεκονται ακομα και σημερα μια χαρα και γενικα η κινησης του χαρακτηρα και των εχθρων ειναι αρκετα ρεαλιστικες.Στην τελικη πηραν μια επυτηχημενη συνταγη απο το zelda ocarina of time και την εφαρμοσαν πληρως στο starfox.Μπορει να μην ειναι πολυ μεγαλο παιχνιδι καπου 15 ωρες χρειαζονται πανω κατω αλλα δεν ειναι και μικρο.Εχει μεγαλο κοσμο και υπεροχες περιοχες για εξερευνηση και γενικα για μενα ειναι ενα zelda με αλλο ονομα.Ενα απο τα μειονεκτηματα του για μενα ειναι οι γριφοι του οι οποιοι ειναι σε νηπιακο επιπεδο.Σε γενικες γραμμες ειναι ενα παιχνιδι must have για τους φιλους της NINTENDO και για τους κατοχους του αγαπημενου μας κυβου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
metalcandyman είπε:
Και οι δυο εχεται δικειο.Το starfox adventures εχει και καλα στοιχεια και κακα στοιχεια οχι με την εννοια του κακου παιχνιδιου βεβαια.Το παιχνιδι εχει πανεμορφα γραφικα που στεκονται ακομα και σημερα μια χαρα και γενικα η κινησης του χαρακτηρα και των εχθρων ειναι αρκετα ρεαλιστικες.Στην τελικη πηραν μια επυτηχημενη συνταγη απο το zelda ocarina of time και την εφαρμοσαν πληρως στο starfox.Μπορει να μην ειναι πολυ μεγαλο παιχνιδι καπου 15 ωρες χρειαζονται πανω κατω αλλα δεν ειναι και μικρο.Εχει μεγαλο κοσμο και υπεροχες περιοχες για εξερευνηση και γενικα για μενα ειναι ενα zelda με αλλο ονομα.Ενα απο τα μειονεκτηματα του για μενα ειναι οι γριφοι του οι οποιοι ειναι σε νηπιακο επιπεδο.Σε γενικες γραμμες ειναι ενα παιχνιδι must have για τους φιλους της NINTENDO και για τους κατοχους του αγαπημενου μας κυβου.
Σίγουρα όχι όμως γι αυτούς που θέλουν να παίξουν ένα καλό Starfox παιχνίδι στο Gamecube. Καλύτερα να ασχοληθούν με το Starfox Assault το οποίο είναι μέτριο μεν, αλλά τουλάχιστον είναι πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε Starfox.
 
Imgema είπε:
Σίγουρα όχι όμως γι αυτούς που θέλουν να παίξουν ένα καλό Starfox παιχνίδι στο Gamecube. Καλύτερα να ασχοληθούν με το Starfox Assault το οποίο είναι μέτριο μεν, αλλά τουλάχιστον είναι πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε Starfox.
Συμφωνω σαυτο.Απλα το starfox adventures εχει μεγαλητερο βαθος και προσωπικα το προτιμω περισσοτερο.Φυσικα καθενας με τα γουστα του και αναλογα το ειδος παιχνιδιου που προτιμαει.
 
Aν και λάτρης του Lylat Wars παίζει να είμαι από τους λίγους που δεν ενοχλήθηκαν καθόλου που το Star Fox Adventures δεν ήταν rail shooter. Kαι λέγοντας για μειονεκτήματα ένα μεγάλο μειονέκτημα που έχει για μένα είναι το καταραμένο στόχαστρο όταν προσπαθείς να ρίξεις βολές με το staff. Κι ένα πράγμα που σεναριακά βρήκα ηλίθιο και πράγματι δεν κόλλαγε με Star Fox παιχνίδι είναι που πάει γι' αποστολή σε άλλο πλανήτη χωρίς πιστόλι με την δικαιολογία ότι του είχε δωθεί εντολή ότι δεν πρέπει να τα διαλύσει όλα στο πέρασμά του κι ότι πρέπει να βρει στον πλανήτη το όπλο που θα χρησιμοποιήσει. Kι ένα προσωπικό μου παράπονο είναι ότι χειρίζεσαι την Krystal μονάχα στην αρχή του παιχνιδιού ενώ θα προτιμούσα να την είχα καθόλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
 
Vetus είπε:
Κι ένα πράγμα που σεναριακά βρήκα ηλίθιο και πράγματι δεν κόλλαγε με Star Fox παιχνίδι είναι που πάει γι' αποστολή σε άλλο πλανήτη χωρίς πιστόλι με την δικαιολογία ότι του είχε δωθεί εντολή ότι δεν πρέπει να τα διαλύσει όλα στο πέρασμά του κι ότι πρέπει να βρει στον πλανήτη το όπλο που θα χρησιμοποιήσει.
Βασικά, όλο το παιχνίδι δεν κόλλαγε με Starfox. Όσο για το όπλο, παρόμοιες χαζομάρες έχει και στο OtherM, το χειρότερο παιχνίδι όλων των εποχών (και ένας από τους λόγους που μισώ την γενιά αυτή, για να είμαστε και on-topic) :p

Vetus είπε:
Kι ένα προσωπικό μου παράπονο είναι ότι χειρίζεσαι την Krystal μονάχα στην αρχή του παιχνιδιού ενώ θα προτιμούσα να την είχα καθόλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
Το μόνο στοιχείο που έχει το Starfox Adventures, το οποίο υποτίθεται ότι συνδέει το παιχνίδι με την σειρά Starfox, είναι ότι ο ήρωας που χειρίζεσαι είναι ο Starfox. Φυσικά, αυτό από μόνο του δεν δικαιολογεί το όλο εγχείρημα γιατί δεν έχει καμία σχέση με την σειρά Starfox σαν παιχνίδι. Όμως αν δεν είχε και αυτό τότε ποιος ο λόγος να βάλουν τον τίτλο Starfox? Και για μένα καλύτερα θα ήταν να έχεις την Krystal σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού γιατί τότε δεν θα είχαν δικαιολογία να ονομάσουν το παιχνίδι Starfox και θα γλιτώναμε πολλές απογοητεύσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Maddog είπε:
Μπα, είχε και αυτό "hardware" problem. Θυμάσαι στην αρχή εκείνο το strap του Wiimote που κοβόταν και κατέληγε να τσακίζει την οθόνη; Από ότι θυμάμαι μετά το ενισχύσανε για να μην κόβεται τόσο εύκολα. :p

Vetus είπε:
Που το είδες αυτό; Πρώτη φορά τ' ακούω. :xm: Εκτός κι αν είσαι τελείως άμπαλος, όπως ορισμένοι που έπαιζαν χωρίς λουράκι ενώ είναι μανταλάκηδες και τους ξέφευγε το χειριστήριο. Και σου δίνει οδηγίες η κονσόλα πριν παίξεις κάποιο παιχνίδι, άμα είσαι άνιωθος και δεν τις ακολουθείς δεν σου φταίει μετά η Nintendo.
H πληροφορία είναι απόλυτα έγκυρη και η ίδια η Nintendo έχει ακόμα και σήμερα σελίδα για αλλαγή.

http://www.nintendo.com/consumer/strapreplace.jsp

Και από το BBC, με περισσότερο κείμενο.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/6182013.stm

Εν πάσει περιπτώσει, το πραγματικό hardware πρόβλημα του Wii δεν είναι αυτό. Είναι ότι υπάρχει. :p
 
Παλιο αλλα καλο :p

Fredrik Liliegrin (πρώην CEO της DΙCE) vs Wii

Ο πρώην CEO της DΙCE έχει μικροβιοφοβία και γιʼ αυτό δεν πλησιάζει το Wii ούτε στα 100 μέτρα. Σύμφωνα, λοιπόν με τον κύριο Liliegrin το Wii είναι ιός (πως είναι η γρίπη, η μαλάρια, το φενγκ σούι, ε λίγο πιο μεταδοτικό). Εξαπλώνεται παντού. Τον έχεις εσύ και τον κολλάς σε ένα φίλο μετά αυτός τον κολλάει σε κάποιον άλλο (σαν τις ψείρες) και πάει λέγοντας. Καλά, πολύ άδικο δεν έχει, μάστιγα έχει καταντήσει το Wii, σε κάθε σπίτι ένας τρελός και ένα Wii παραμάσχαλα. Αλλά δεν είναι τρόπος αυτός να εκφραστείς. Πες το τσιμπούρι, πες το βδέλλα, πες το πανδημία στο κάτω, κάτω. Δεν μπορείς να πεις στον Iwata ότι είναι υπεύθυνος για την πιο μεταδοτική «ασθένεια» του πλανήτη μετά την έμπολα. wii-virus.jpg
 
Imgema είπε:
Βασικά, όλο το παιχνίδι δεν κόλλαγε με Starfox. Όσο για το όπλο, παρόμοιες χαζομάρες έχει και στο OtherM, το χειρότερο παιχνίδι όλων των εποχών (και ένας από τους λόγους που μισώ την γενιά αυτή, για να είμαστε και on-topic) :p
χειροτερο απο το superman στο Ν64 αποκλειεται :p
 
sephirothson είπε:
χειροτερο απο το superman στο Ν64 αποκλειεται :p
Να σου πω... τουλάχιστον το Superman64 δεν κατέστρεψε το αγαπημένο μου franchise με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Αν μου έδινες τώρα να παίξω το Superman64 ή το OtherM θα προτιμούσα το Superman γιατί είναι απλά μία μούφα παιχνίδι, ενώ το άλλο η νεμεσις μου. Το superman απλά δεν μου αρέσει. To OtherM το μισώ. Θέλω να σπάσω όλα τα δισκάκια που υπάρχουν. Αυτός που έφτιαξε το Superman δεν με ενδιαφέρει, ας είναι καλά εκεί που είναι ο άνθρωπος.... Τον Sakamoto όμως θα ήθελα να τον έχω μπροστά μου για να του ρίξω σφαλιάρα στον σβέρκο.

Kαι τέλος πάντων, υπάρχει και χειρότερο παιχνίδι από το Superman στο N64. Το Carmageddon 64. :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα