Ποιο arcade σας πρωτο-ξετρέλανε τεχνικά?

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Rastan

Για την εποχή (1987) ηταν το ομορφότερο παιχνίδι στα ηλεκτρονικά, με τα πιο πολλά χρωματα, τέλεια κίνηση.
Και για εμένα από τα ωραιότερα, βλέπω πως είναι αγαπημένο arcade πολλών μελών. Και όχι άδικα, ο συνδυασμός των γραφικών με την μουσική επένδυση δημιουργούν υποβλητική ατμόσφαιρα. Υπάρχει ενεργό request στον Metalcandyman!

1706175340343.png
 
Το θμάμαι, είχαμε φέρει την καμπίνα του στην λέσχη. Στην αρχή είχαμε μείνει με το στόμα ανοιχτό. Αλλά σαν παιχνίδι δεν έλεγε τίποτα όπως και το Holosseum της Sega, τα βαριόσουν γρήγορα. Και τι να κάνουν μπροστα στο Street Fighter II της Capcom.

Προβολή συνημμένου 271667


Nαι γιατι πρωτος στοχος σε αυτα τα παιχνιδια ηταν να εντυπωσιασουν με τα 3d ολογραμματικα γραφικα τους εστω και με πιο περιορισμενο gameplay και αφου ειχε ηδη βγαλει τοσες πολλες παιχνιδαρες η sega στα arcades με τελειο gameplay οποτε ειχε την ανεση να τα παει ενα βημα πιο περα στον οπτικο τομεα με κατι που δεν ειχαμε ξαναδει.
 
Φέρναμε περιστασιακά στο μαγαζί τέτοια μηχανήματα, για κράχτες. Στο μήνα-δίμηνο πάνω ήτανε νεκρά, δεν είχαν παίχτες.
 
Η Sega κυριαρχουσε τοτε στα ηλεκτρονικα, Wonderboy-Golden Axe-Shinobi... Τα περισσοτερα late 80s μεγαλα hit ηταν της Sega. Εκει στις αρχες των 90s αρχισε να κυριαρχει η Capcom, μετα ηρθαν οι 32μπιτες κονσολες και δεν ειχαν λογο υπαρξης.
 
Η Sega κυριαρχουσε τοτε στα ηλεκτρονικα, Wonderboy-Golden Axe-Shinobi... Τα περισσοτερα late 80s μεγαλα hit ηταν της Sega. Εκει στις αρχες των 90s αρχισε να κυριαρχει η Capcom, μετα ηρθαν οι 32μπιτες κονσολες και δεν ειχαν λογο υπαρξης.
Ναι μεχρι εναν βαθμο αλλα κυριως με την ελευση του Dreamcast και μετα θα ελεγα δεν ειχαν λογο υπαρξης

Με τα 32 bit - n64 ενας λογος τοτε ηταν να πας για τα arcades της sega για scud race - virtua fighter 3 κλπ απο sega model 3 αλλα και απο αλλα δυνατα arcades που ηταν πιο ισχυρα απο το ps1 - n64. Μετα ο δευτερος λογος για αρκετες 2d arcade παιχνιδαρες που δεν υπηρχαν σε ps1 - saturn - saturn και μεχρι να ενισχυθει και το mame με περισσοτερα παιχνιδια προς το 1998 - 1999 για οσους ειχαν δυνατο pc.
 
μετα ηρθαν οι 32μπιτες κονσολες και δεν ειχαν λογο υπαρξης.
To Μodel 3 ήταν 2 γενιές πιο μπροστά σε δυνατότητες από τις κονσόλες 5ης γενιάς. Ακόμα και το Model 2 ή System 22 ήταν πολύ πιο ισχυρά boards και οι όποιες μεταφορές σε Playstation/Saturn/N64 σήμαινε πολλές θυσίες σε γραφικά και frame rate. Aκόμα και με PC με Voodoo κάρτα δεν έφτανες αυτά τα επίπεδα.

Aκόμα και το Dreamcast για μένα δεν έφτασε σε δυνατότητες το Model 3, τουλάχιστον όχι τις μεταγενέστερες εκδόσεις του. Δηλαδή μέχρι να βγει το Playstation 2 έβλεπες ακόμα λίγο καλύτερα γραφικά στα arcades.

Αυτό που λες ισχύει από τότε που η εταιρίες αποφάσισαν ότι τα state of the art custom boards τους βγαίνουν ακριβά και τους συμφέρει πιο πολύ να χρησιμοποιούν retail console/PC hardware. Οπότε Naomi αντί για Model 4, Triforce, chihiro κλπ. Δηλαδή στην 6η γενιά κονσολών πλέον. Τότε ξεκινήσαμε να βλέπουμε τα ίδια ακριβώς γραφικά σε arcade και consoles/PC, άρα δεν υπήρχε λόγος να τραβιόμαστε στα arcades και να ξοδεύουμε νομίσματα για να παίξουμε 5 λεπτά σε κάτι που δεν μπορούσαμε να το έχουμε σπίτι, όπως γινόταν μέχρι τότε.
 
Ναι μεχρι εναν βαθμο αλλα κυριως με την ελευση του Dreamcast και μετα θα ελεγα δεν ειχαν λογο υπαρξης

Με τα 32 bit - n64 ενας λογος τοτε ηταν να πας για τα arcades της sega για scud race - virtua fighter 3 κλπ απο sega model 3 αλλα και απο αλλα δυνατα arcades που ηταν πιο ισχυρα απο το ps1 - n64. Μετα ο δευτερος λογος για αρκετες 2d arcade παιχνιδαρες που δεν υπηρχαν σε ps1 - saturn - saturn και μεχρι να ενισχυθει και το mame με περισσοτερα παιχνιδια προς το 1998 - 1999 για οσους ειχαν δυνατο pc.
βασικά για να εντυπωσιαζουν πλέον τα arcades έπρεπε να είναι τα πανάκριβα τρισδιάστατα συστήματα όπως τα Sega model 2 & 3, Zeus ΙΙ, Namco System 23 κλπ που μόνο τα ευρύχωρα και ευρωστα ουφαδικα μπορούσαν να νοικιασουν, εις βάρος των μικρότερων.

Τα ηλεκτρονικά είχαν μετατραπεί για παίκτες με γερά πορτοφόλια και τα δισδιάστατα είχαν υποβιβαστεί σε φθηνες και ανακριβεις mame συλλογές.
Ώσπου και τα μεγάλα κλείσανε ή τα ξεφορτωθηκαν για να γεμίσουν με γερανους.
 
Οταν εχεις σπιτι ενα μηχανημα με την ισχυ ενος Playstation 1 νομιζω δεν υπηρχε πλεον λογος υπαρξης για τα ηλεκτρονικα. Εν τω μεταξυ το Saturn ηταν πανισχυρο σε 2D. Να γεμισεις μια αιθουσα με model 3 ηλεκτρονικα θα επρεπε ο ιδιοκτητης να εχει πολυ χρημα και ποσοι θα ενδιαφερονταν να σκανε ενα μεροκαματο για να παιξουν 1 ωρα οταν εχεις Gran Turismo κλπ.
 
Οταν εχεις σπιτι ενα μηχανημα με την ισχυ ενος Playstation 1 νομιζω δεν υπηρχε πλεον λογος υπαρξης για τα ηλεκτρονικα. Εν τω μεταξυ το Saturn ηταν πανισχυρο σε 2D. Να γεμισεις μια αιθουσα με model 3 ηλεκτρονικα θα επρεπε ο ιδιοκτητης να εχει πολυ χρημα και ποσοι θα ενδιαφερονταν να σκανε ενα μεροκαματο για να παιξουν 1 ωρα οταν εχεις Gran Turismo κλπ.
Aκριβώς έτσι, δεν μπορούσαν οι πανμπόνηροι να αντιγράψουν αυτά τα pcb και ούτε είχαν την δυνατότητα να κατασκευάσουν ανάλογες περίπλοκες καμπίνες. Όπως αντιθέτως έκαναν με επιτυχία με τα παλαιότερα παιχνίδια και τις καμπίνες που μάθαμε το 1980.
 
Δεν ξερω ρε παιδια ,μεχρι το 2002 με τα φρουτακια τα arcades Ελλαδα ηταν γεματα, εστω δεν βαραγανε μυγες οπως τα videoclub με τα streaming κτλ.
Μετα καποια το γυρισανε σε internet cafe.
Παγκοσμιως ισως να ηταν λογω των κονσολων.
 
Δεν ξερω ρε παιδια ,μεχρι το 2002 με τα φρουτακια τα arcades Ελλαδα ηταν γεματα, εστω δεν βαραγανε μυγες οπως τα videoclub με τα streaming κτλ.
Μετα καποια το γυρισανε σε internet cafe.
Παγκοσμιως ισως να ηταν λογω των κονσολων.
ήταν τότε η τελευταία γενιά αυτή που ασχολήθηκε με τα arcades από την εφηβική της ηλικία δεκαετία 90. Η επόμενη ήταν αυτή του Playstation.
 
Οταν εχεις σπιτι ενα μηχανημα με την ισχυ ενος Playstation 1 νομιζω δεν υπηρχε πλεον λογος υπαρξης για τα ηλεκτρονικα. Εν τω μεταξυ το Saturn ηταν πανισχυρο σε 2D. Να γεμισεις μια αιθουσα με model 3 ηλεκτρονικα θα επρεπε ο ιδιοκτητης να εχει πολυ χρημα και ποσοι θα ενδιαφερονταν να σκανε ενα μεροκαματο για να παιξουν 1 ωρα οταν εχεις Gran Turismo κλπ.
Οπως λεει και ο Αardvark ειχαν κοσμο τα Arcades μεχρι to 2002 και εγω θυμαμαι μεχρι και τις αρχες του Dreamcast 1999 τα arcades στην περιοχη μου που εβλεπα ειχαν φουλ κινηση.

Σιγουρα ομως δεν συγκρινουμε τις arcade αιθoυσες τυπου καφενειου που ειχαν μεσα φθηνοτερες επιλογες με τις μεγαλες arcade αιθουσες που πηγαινα πχ και εγω μιας και εκτος του οτι ειχε και παλια κορυφαια 2d arcades συνεχως ανανεωνε με νεα εξελιγμενα μηχανηματα της εποχης τους οπως με τα νεα sega model 3 - namco - konami κλπ

Τωρα οσον αφορα το κοστος στα arcades αφου ειχες σπιτι N64 - Saturn - Ps1 και ησουν αρκετα χορτατος απο games το κοστος τοτε με το να πας μια βολτα στα arcades και να ριξεις και 2 κερματα σε ανωτερη gaming τεχνολογια που το συνδιαζες με βολτα και καφε και εβλεπες και ενα gaming show γραφικων με τα νεα μηχανηματα για μενα οχι απλα αξιζε να πας στα arcades τοτε υπερ αξιζε.
 
Οπως λεει και ο Αardvark ειχαν κοσμο τα Arcades μεχρι to 2002 και εγω θυμαμαι μεχρι και τις αρχες του Dreamcast 1999 τα arcades στην περιοχη μου που εβλεπα ειχαν φουλ κινηση.

Σιγουρα ομως δεν συγκρινουμε τις arcade αιθoυσες τυπου καφενειου που ειχαν μεσα φθηνοτερες επιλογες με τις μεγαλες arcade αιθουσες που πηγαινα πχ και εγω μιας και εκτος του οτι ειχε και παλια κορυφαια 2d arcades συνεχως ανανεωνε με νεα εξελιγμενα μηχανηματα της εποχης τους οπως με τα νεα sega model 3 - namco - konami κλπ

Τωρα οσον αφορα το κοστος στα arcades αφου ειχες σπιτι N64 - Saturn - Ps1 και ησουν αρκετα χορτατος απο games το κοστος τοτε με το να πας μια βολτα στα arcades και να ριξεις και 2 κερματα σε ανωτερη gaming τεχνολογια που το συνδιαζες με βολτα και καφε και εβλεπες και ενα gaming show γραφικων με τα νεα μηχανηματα για μενα οχι απλα αξιζε να πας στα arcades τοτε υπερ αξιζε.

ακόμα και στα 2d υπηρχε εξέλιξη αλλά και αυτα ήταν ακριβά και όχι τόσο δημοφιλή όσο τα παλιότερα παιχνίδια.

Πχ είχα πέτυχει τα Street Fighter III Third Strike και Guilty Gear Midnight Carnival

Δεν απευθύνονταν στους παίκτες που είχαν μεγαλώσει με τα κλασσικά παιχνίδια, αλλά σε νεότερους παίκτες. ακόμα και αν ήταν εντυπωσιακα να τα βλέπεις και απαιτούσαν Hardware τυπου Dreamcast και ps2

Τα 2d είχαν υποχωρήσει και το έβλεπες αυτό στα αφιερώματα στα περιοδικά που από ένα σημείο και μετά δίναν έμφαση στα τρισδιάστατα όπως Tekken, Mortal Kombat, Soulcalibour, Virtua Fighter ενώ τα street fighter, SNK, Capcom vs SNK, marvel vs Capcom κλπ ήταν σε δεύτερη μοίρα και χαμηλότερες βαθμολογίες.

Συν το ότι με το Dreamcast μπορούσες μετά να έχεις την πλειοψηφία των τίτλων arcades, και με πιο καλές μεταφορές από τα ps2, xbox, Gamecube.

όμως αυτά ήταν παιχνίδια παλιάς κοπής που μπορούσες με ένα κέρμα να παίζεις για ώρες, κάτι ιδιαίτερα ασύμφορο από ένα σημείο για τους ιδιοκτήτες, ιδιαίτερα όταν άρχισαν να μην είναι τόσο δημοφιλή.
 
Πίσω
Μπλουζα