πρέπει να τα έχει αναρτήσει ο antonovar παλιότερα .Έχει τώρα στην ΕΡΤ2 την ταινία «Πιάσαμε την καλή» του 1955 με τον Χατζηχρήστο. Έχει αρκετά εξωτερικά πλάνα στην Αθήνα. Φαίνεται ενδιαφέρουσα για ψάξιμο.
πρέπει να τα έχει αναρτήσει ο antonovar παλιότερα .Έχει τώρα στην ΕΡΤ2 την ταινία «Πιάσαμε την καλή» του 1955 με τον Χατζηχρήστο. Έχει αρκετά εξωτερικά πλάνα στην Αθήνα. Φαίνεται ενδιαφέρουσα για ψάξιμο.
Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Καβούρι ΒουλιαγμένηςΘυμήσου Αγάπη μου συνέχεια απο παλιότερα.
Αγιος Νικόλαος Βουλιαγμένη - Βούλα
Προβολή συνημμένου 238701Προβολή συνημμένου 238702
Απόλλωνος στην Βουλιαγμένη - Βούλα
Προβολή συνημμένου 238705Προβολή συνημμένου 238706
Ακτή Μιαούλη Ναύπλιο
Προβολή συνημμένου 238703Προβολή συνημμένου 238704
Εθ. Αντίστασης και ακτή Μιαούλη Ναύπλιο
Προβολή συνημμένου 238707Προβολή συνημμένου 238708
Ν. Σπυλιάδου 1 Ναύπλιο
Προβολή συνημμένου 238714Προβολή συνημμένου 238715Προβολή συνημμένου 238709Προβολή συνημμένου 238711Προβολή συνημμένου 238712Προβολή συνημμένου 238713
Ομήρου Αθήνα
Προβολή συνημμένου 238716Προβολή συνημμένου 238717
Ομήρου 4 Αθήνα
Προβολή συνημμένου 238718Προβολή συνημμένου 238719
Όσον αφορά την φωτογραφία του ζευγαριού
Προβολή συνημμένου 238731δεν είναι η οδός Απόλλωνος γιατί δεν ταιριάζει το τοπίο στο βάθος.
Περισσότερο πρέπει να είναι κάποιος δρόμος εσωτερικά του συγκροτήματος του Αστέρος Βουλιαγμένης (βλ. πράσινο κύκλο) αφού στο βάθος διακρίνονται η βραχονησίδα Καβουρονήσι και το ακρωτήριο του Μεγάλου Καβουρίου (βλ. κόκκινο κύκλο).
Προβολή συνημμένου 238734
Σε αυτό συνηγορεί, αν και υπό διαφορετική γωνία, η παρακάτω λήψη:Προβολή συνημμένου 238733
Εδώ φαίνεται καλύτερα:Αναρωτιέμαι αν ο αρχιτέκτονας του Αγίου Νικολάου είναι ο ίδιος που έχει σχεδιάσει την πολύ μεγαλύτερη Αγία Φωτεινή στη Μαντίνεια (και τα δευτερεύοντα κτήρια που είναι εξ ίσου νεοερείπια). Οι φωτογραφίες δεν μπορούν να αποδώσουν την πραγματικότητα, πρέπει να είναι κανείς μπροστά να τη δει τρισδιάστατη. Είχα πάει Μαντίνεια το 1980 για να δω τα αρχαία, δεν είχα ιδεά για την εκκλησία κι απορώ πώς δεν έφυγα από το δρόμο όταν την είδα στο πλάι.
Δεν το νομίζω. Απλά επειδή έχω περπατήσει τους δρόμους του Καβουρίου εκτός αυτών που είναι εντός του ξενοδοχειακού συγκροτήματος του Αστέρος, το πιθανότερο είναι το πλάνο να έχει γυρισθεί εντός της έκτασης του ξενοδοχείου όπως επισημαίνεται προηγουμένως με πράσινο κύκλο. Σε αυτό συνηγορεί επιπλέον και η μορφή των καπέλων των στύλων φωτισμού.Ή ίσως το πλάνο της ταινίας να έχει καθρεπτιστεί στο μοντάζ;
Συγγνώμη που δε βάζω στιγμιότυπο από ταινία, αλλά από βίντεο κλιπ μιας και το βρήκα μπροστά μου. Όμως αυτό το σημείο έχει πρωταγωνιστήσει και σε αρκετές ταινίες. Πχ. νομίζω στο "Αυτή η νύχτα μένει".
Είναι αυτή η σιδηροδρομική γραμμή στον Πειραιά όπου περνάει δίπλα από κτίσματα. Θυμάται κανείς πού είναι; Έχω περάσει από εκεί, αλλά δεν μπορούσα χθες να το εντοπίσω από το Google Maps.
Ευχαριστώ.
Μπράβο ρε φίλε ναι!Είναι οι παλιές γραμμές του τρένου μεταξύ Πειραιά και Κερατσίνι και είναι κοντά στο λιμάνι του Πειραιά συγκεκριμένα λίγο παρακάτω από την εκκλησία του Αγίου Διονύσιου.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Πειραιώς - Λαρίσης (Αγίου Διονυσίου)
Ιστορία και πολιτισμός του Πειραιάpireorama.blogspot.com
Όχι Κερατσίνι. Το σημείο με τις πολυκατοικίες είναι στα όρια Δραπετσώνας - Πειραιά. Τυπικά είναι εντός των ορίων του Δήμου Πειραιά.Είναι οι παλιές γραμμές του τρένου μεταξύ Πειραιά και Κερατσίνι....
Όχι Κερατσίνι. Το σημείο με τις πολυκατοικίες είναι στα όρια Δραπετσώνας - Πειραιά. Τυπικά είναι εντός των ορίων του Δήμου Πειραιά.
Είναι το κομμάτι που έχω περικυκλώσει με κόκκινο.
Προβολή συνημμένου 240498
Για την ιστορία, είναι οι γραμμές του παλιού Ο.Σ.Ε. του Πειραιά, οι οποίες ήταν σε λειτουργία μέχρι κι πριν λίγα χρόνια. Ο σταθμός "έχει χρησιμοποιηθεί" πολλές φορές σε ελληνικές σειρές εποχής λόγω της παλαιότητας του.
Προβολή συνημμένου 240499
Προβολή συνημμένου 240500
Α, μάλιστα. Δηλαδή ο Πειραιάς είχε 2 σταθμούς τραίνων σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους. (Αναρωτιέμαι αν ήταν ο ένας ήταν για ΣΕΚ ο άλλος για ΣΠΑΠ, αλλά αυτό αν ίσχυε θα ήταν πριν κι από τον δικό μου καιρό, όταν άρχισα να χρησιμοποιώ τραίνο το 1965 ήταν ήδη ενωμένοι στους ΣΕΚ αν και τα βαγόνια γράφανε ακόμη ΣΠΑΠ). Ή ήταν πάντα άλλος για βόρεια ελλάδα άλλος για Πελοπόννησο. όπως στην Αθήνα? Ποιον χρησιμοποίησα εγώ το 2005, του Αγίου Διονυσίου ή αυτόν δίπλα στον ηλεκτρικό? Πραγματικά δεν θυμάμαι καθόλου!
Ακριβώς όπως το λες. Ήταν όπως στην Αθήνα. Ο ένας σταθμός για Πελοπόννησο, κι ο άλλος για Χαλκίδα κι Β.Ελλάδα (έφτανε μέχρι τα Δίκαια του Έβρου).Ήταν άλλος για βόρεια ελλάδα άλλος για Πελοπόννησο. όπως στην Αθήνα? Ποιον χρησιμοποίησα εγώ το 2005, του Αγίου Διονυσίου ή αυτόν δίπλα στον ηλεκτρικό? Πραγματικά δεν θυμάμαι καθόλου!