oldgrcinfun είπε:
Θα ήθελα να ρωτήσω την hannele σχετικά με το ξύλο αν και οι σκηνές στους διαδρόμους κολλεγίου γυρίστηκαν στα studios ή μόνον οι σκηνές στις αίθουσες. Και σχετικά με το δωμάτιο στη νεράιδα, αφού πήγαν ως εκεί για τις εξωτερικές σκηνές γιατί δεν γύρισαν εκεί και την εσωτερική σκηνή;
Οldgrcinfun η συντριπτική πλειοψηφία των γυρισμάτων των εσωτερικών χώρων την εποχη εκείνη γινοταν στο στουντιο. Το γιατί δεν το γνωρίζουμε. Προφανώς ομως, απο οτι εχουμε αντιληφθεί μετα απο τοσο ψάξιμο ταινιων, θα γινοταν για διευκολύνση τόσο των ηθοποιων και των τεχνικών οσο και της ίδιας της παραγωγής.
Αλλωστε μην ξεχναμε οτι το οικονομικο κοστος δλδ να μεταφερθει ενα ολοκληρο συνεργειο απο μηχανήματα, καλωδια κλπ εκτός βάσης ήταν δαπανηρό. Για τη λήψη εστω μιας σκηνής, ισως χρειαζόταν γυρισμα 2-3 ημερών.
Οποτε μπορουμε να καταλαβουμε ποσο δύσκολο (οχι μόνο απο οικονομικής αποψης) αλλα και απο πρακτικής πλευράς ήταν να μενει ενα ολοκληρο συνεργειο για αρκετό καιρό σε φυσικούς χωρους οπου θα επρεπε να "παλαίψει" με: καιρικές συνθήκες, θαμώνες, ακαταλληλότητα σπιτιων/δωματιων, κωλύμματα με τους ιδιοκτήτες και ολες τελος παντων αυτές τις καταστασεις που αντιμετωπίζει κανεις σε φυσικό χώρο.
Για αυτο, συνήθιζαν μεσα στο στούντιο να φτιάχνουν ντεκόρ, ακριβώς όμοιο με τον εσωτερικό του φυσικού χωρου.
Ενα τετοιο παράδειγμα τρανταχτό, διαπιστώσαμε στην ταινία "Μοντέρνα Σταχτοπούτα", οπου στη Ρωμη, ενω τα εξωτερικα γυρισματα εγιναν στο ξενοδοχειο Excelsior, τα εσωτερικά εγιναν στο στούντιο Αλφα!! Δηλαδη οι εσωτερικές σκηνές των δωματιών του ξενοδοχείο της Ρωμης, δεν ήταν όντως στο ξενοδοχείο, αλλα στο στουντιο, οπου ειχαν φτιαξει ντεκόρ πανομοιότυπο με το εσωτερικό των δωματίων του ξενοδοχείου! Αν μπεις στη λιστα με τις ταινίες και βρεις τα posts της Μοντερνας Σταχτοπουτας, θα το δεις.
Ομοίως και το σπιτι της Τζένης Καρέζη στην ταινία "Τζένη-Τζένη", οπου ενω τα εξωτερικά γυρισματα εγιναν σε αυλή σπιτιου στις Σπέτσες, τα εσωτερικά του σπιτιου της ήταν ντεκορ στο στούντιο!
Οσο αφορα το Ξύλο βγηκε απο το Παραδεισο, ομοιως εχουμε ενα ντεκόρ γραφειων, διαδρομων και αιθουσων μεσα στο στούντιο. Δεν έχω μπει στο εσωτερικό του Κολλεγίου Αθηνων, και ετσι δεν γνωρίζω αν το ντεκορ που φτιαχτηκε για τις αναγκες της ταινιας ειναι πανομοιότυπο με το εσωτερικό του σχολείου. Ομως ΟΛΟ το εσωτερικο του σχολείου ήταν ντεκορ , το ειχε πει αλλωστε και ο ιδιος ο Αλεκος ο Σακελλαριος πολλακις (εχει καταγραφει και σε βιβλια κλπ) και μαλιστα ειναι χαρακτηριστικό το περιστατικό που μια μερα στο γυρισμα, μετα απο διαφωνία με την Αλικη, απο τα νευρα του εφυγε απο τη μια μερια του σκηνικού και βγηκε απο την αλλη! τρυπησε δηλαδη τον χαρτινο τοιχο της ταξης και περασε μεσα απο αυτόν! ομοιως και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, εκλεισε με δυναμη την χαρτινη πορτα της αιθουσας με αποτελεσμα να του μείνει στο χέρι...χαχαχαχαχα...
Οσο αφορά την Νεράιδα και το Παλικάρι, προφανως για καποιον απο τους παραπάνω λόγους δεν θα εγιναν τα γυρισματα μεσα στο αληθινο δωματιάκι δηλαδη ισως ο εν λόγω χωρος να ήταν ακαταλληλος οποτε στήθηκε ενα ομοιο ντεκορ στο στουντιο...Αλλωστε στην εν λόγω ταινία, και η αυλή του σπιτιου του Παπαμιχαήλ (που εγινε ο αρραβωνας με την Λενιώ) ντεκόρ στο στουντιο ήταν! Εδω λοιπον εστησαν εναν ολοκληρο σπίτι μεσα στο στουντιο, στο μικρό δωματιακι θα δυσκολευονταν???