ΕΝΑ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Περίπου 2 χρόνια πριν, ο Hickok87 στην ανάρτηση #2376 αναρρωτιόταν για το εκκλησάκι που στέκει σαν φόντο στη σκηνή που ο Μπάρκουλης με την Καρέζη κατευθύνονται στο κρυσφήγετο των Ιταλών κατασκόπων στην ταινία του 1966-1967 "Κοντσέρτο για πολυβόλα".
Αρκετοί έψαξαν για ξωκλήσια, βασισμένοι στην κορυφογραμμή του φόντου, πιθανότατα μάταια, γιατί μάλλον το εκκλησάκι είναι... σκηνικό.
Ίσως κάτι που δεν έχετε παρατηρήσει σε ξωκλήσια κι εκκλησίες, είναι ότι ο σταυρός στο ψηλότερο σημείο, είναι ορατός από παντού. Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο εδώ.
Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση ήταν οι επιμελημένοι σωροί των τούβλων. Οικοδομή θα μου πείτε... Ένας νέος ναός κτίζεται. Έχετε δει πολλά εργοτάξια με τόσο... τακτοποιημένα τούβλα;
Ένα άλλο στοιχείο είναι η κορυφογραμμή του Υμηττού που φαίνεται στο βάθος και η οποία μας φέρνει στα παλιά στούντιο της Φίνος, στους Αγίους Αναργύρους, η οποία φαίνεται και στο πλάνο από το "Ορατότης Μηδέν".
Καλά όλα αυτά, αλλά πού έχει στηθεί το σκηνικό; Μια υπόθεση είναι στην παλιά μάντρα, δεξιά της εισόδου, οπού υπήρχε κολώνα. Κρύβεται η μεγάλη διπλή κολώνα που υπήρχε κοντά στη μάντρα, κι έχω την εντύπωση ότι κρύβεται το μεγαλύτερο μέρος της στέρνας με τη χαμηλή σειρά των τούβλων.
Προοπτικά το σκηνικό πρέπει να είναι αρκετά μακριά από τους πρωταγωνιστές, αν συγκρίνουμε τα σχετικά ύψη, του Μπάρκουλη και της πόρτας του ναού.
Αν θυμάστε την κίνηση των πρωταγωνιστών, μπαίνουν στο πλάνο από δεξιά, πράγμα απολύτως συμβατό με την είσοδο στο προαύλιο των στούντιο και κατευθύνονται προς το μακρύ κτίριο με τα κόκκινα παράθυρα, το οποίο κρύβει η σειρά των τούβλων αριστερά της κάμερας. Στο σημείο εκείνο μπορεί να εξέχει το μπουρί που υπήρχε στο μακρύ κτίριο.
Στην αμέσως επόμενη σκηνή που μπαίνουν στο κρυσφήγετο, πιθανόν το μακρύ κτίριο εμφανίζεται καλυμμένο από χαρτόνια και λαμαρίνες στο βάθος του πλάνου.